Rustige avond.quote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima maat, lekker werken hele dag en doen of je interessant bent. Met jou??
Was laat thuis dus jaquote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks miss mee toch. Ik heb VI (bewust) overgeslagen vanavond
Te bang? Mietjequote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks miss mee toch. Ik heb VI (bewust) overgeslagen vanavond
Ik bak een burger (2 eigenlijk) en drink een kornuitquote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef KingRoland het volgende:
ik zet even thee(rooibos) om de avond af te sluiten met 3 koekjes.
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?quote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef KingRoland het volgende:
ik zet even thee(rooibos) om de avond af te sluiten met 3 koekjes.
graagquote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?
Hèhè eindelijk!quote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?
Wat een act zeg bahquote:Op maandag 1 april 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 APRIL
hahahahahahah trapt er toch iemand in vandaag
GENOT
oja gvd ik moet nog je linkje kijken naar kale en kokkiequote:Op maandag 1 april 2019 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een act zeg bah
Laten we doorgaan zoals we echt zijn.
Gold is wel de shit maatquote:Op maandag 1 april 2019 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een act zeg bah
Laten we doorgaan zoals we echt zijn.
Niet direct mijn appjes lezen in onze godenappquote:Op maandag 1 april 2019 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oja gvd ik moet nog je linkje kijken naar kale en kokkie
GA IK ZO GELIJK DOEN
had wel gelezen, had ik niet gereageerd?quote:Op maandag 1 april 2019 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet direct mijn appjes lezen in onze godenapp
Nee lulquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had wel gelezen, had ik niet gereageerd?
wat voor burgerquote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bak een burger (2 eigenlijk) en drink een kornuit
echt? Linkje?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die atletiekcoach is weer in het nieuws
Dit is een beetje pijnlijk jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:49 schreef Caland het volgende:
Onlogisch probeert lollig te doen in het Feijenoordtopic
Dat kan hij maar beter niet doen, zo blijkt.
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:56 schreef Buitendam het volgende:
Een hele fijne wereldautismedag voor een flink aantal users in dit topic!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:49 schreef Caland het volgende:
Onlogisch probeert lollig te doen in het Feijenoordtopic
Dat kan hij maar beter niet doen, zo blijkt.
Bedankt maatquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:56 schreef Buitendam het volgende:
Een hele fijne wereldautismedag voor een flink aantal users in dit topic!
Werken en vanavond naar de gym. Straks stagneer ik nog net zo erg als Onlo, dat wil geen mens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morge buitendam,
Wat brengt de dag vandaag?
Nog altijd niet in de verkoop.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lennygod
Al een kaart voor de bekerfinale?
Pleur op met je kutbeker en win gewoon van Ajax in de competitie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd niet in de verkoop.
Duurt lang
Dat hadden jullie zelf moeten doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pleur op met je kutbeker en win gewoon van Ajax in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |