Is geen lemmingquote:Op maandag 1 april 2019 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Naamlemmings mogen niet meer toch?
Dagboeken zijn zooo 1980quote:
Ik zat er juist over te denken om een lemming te maken in de vorm van:quote:
Maar helaas zijn naamtopics niet toegestaanquote:
Dit forum leeft gewoon zijn leven.
Het spreekt zich vrijwel nooit negatief uit over anderen, maar om 1 of andere manier wordt het mateloos gehaat
Hoezo doen Mikeytt en consorten dit?
Forum FOK!
Platform welke beter weet hoe geld te cultiveren dan ieder van de woongroep ooit zal doen
Klacht: FOK! hatersVaak Mikeytt'ers
@KimKardashianquote:Op maandag 1 april 2019 21:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zat er juist over te denken om een lemming te maken in de vorm van:
[..]
Maar helaas zijn naamtopics niet toegestaan
Dat is natuurlijk ook met de catch me outside girl maar de track "Hi Bich" vind ik zeker tof. Nu zal daar vooral de producer voor verantwoordeljk zijn, maar toch......quote:Op maandag 1 april 2019 21:31 schreef Repentless het volgende:
Gezien de miljoenen volgers die ze heeft en het vele geld dat ze daarmee verdient, heeft ze waarschijnlijk meer fans dan haters.
De 'haters' zullen zich denk ik vooral ergeren aan het feit dat ze bekend is vanwege het bekend zijn (zonder een aanwijsbaar talent te hebben), en men er dus ongevraagd mee lastig gevallen wordt via allerlei media.
Als je de roddelpers e.d. zo veel mogelijk vermijdt, kun je het goed omzeilen.
Zie meteen dikke snollen voor me welke eigenlijk heel jaloers zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 21:31 schreef Repentless het volgende:
Gezien de miljoenen volgers die ze heeft en het vele geld dat ze daarmee verdient, heeft ze waarschijnlijk meer fans dan haters.
De 'haters' zullen zich denk ik vooral ergeren aan het feit dat ze bekend is vanwege het bekend zijn (zonder een aanwijsbaar talent te hebben), en men er dus ongevraagd mee lastig gevallen wordt via allerlei media.
Als je de roddelpers e.d. zo veel mogelijk vermijdt, kun je het goed omzeilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan maken we misschien nog kans ookquote:Op woensdag 3 april 2019 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo bijzonder is ze niet meer.
Dat iemand je niet aanspreekt, is geen reden om diegene te haten door mevrouw uit te maken als bepaalde termen.quote:Op woensdag 3 april 2019 06:35 schreef Eightyone het volgende:
Als Kim iets draagt, of een nieuw soort plamuur op d'r gezicht smeert, is er een redelijke kans dat je regelmatig kopiën ziet verschijnen in het straatbeeld. Kim draagt het, dus dan zal het wel goed zijn.![]()
Misschien is dat deel van de fanbase, zonder enige eigen smaak of mening, wel veel erger dan Kim Kardashian zelf.
De neiging om te zappen als er ergens iets over de Kardashians, Jenners of hoe ze allemaal ook mogen heten, wordt verteld, dringt zich echter wel op. Knap wat ze allemaal hebben opgebouwd, maar om nou te zeggen dat ze me aanspreken? Nee.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:08 schreef Samuel24 het volgende:
Btw, ik wil ook van die dikke billen hebben zoals zij.
Ja precies. Dat moet gewoon hemels zijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ja.Zou volgens mij hemels zijn.
En manmanman het comfort van het organische kussentje als je gaat zitten...
Kkgoorquote:
Gewoon die shit die de Russische jeugd in hun armen spuit in je anus injecteren. Een lekkere synthHOLquote:Op woensdag 3 april 2019 13:56 schreef Samuel24 het volgende:
@:very 😂!!!
Nee maar ff sirri. Zo'n dikke reet wil ik ook wel hebben hoor. Dan ben ik meteen in een klap beroemd en heet ik voortaan Samuel Kardashian in plaats van Samuel24.
En dan kan mijn vriend ook nog zijn hele hoofd kwijt in die dikke bolle reet van mij.
Genoeg voordelen dus.
Sprak Kim Kardashian me maar eens aan. Dan wist ik er wel raad mee.quote:Op woensdag 3 april 2019 06:35 schreef Eightyone het volgende:
Als Kim iets draagt, of een nieuw soort plamuur op d'r gezicht smeert, is er een redelijke kans dat je regelmatig kopiën ziet verschijnen in het straatbeeld. Kim draagt het, dus dan zal het wel goed zijn.![]()
Misschien is dat deel van de fanbase, zonder enige eigen smaak of mening, wel veel erger dan Kim Kardashian zelf.
De neiging om te zappen als er ergens iets over de Kardashians, Jenners of hoe ze allemaal ook mogen heten, wordt verteld, dringt zich echter wel op. Knap wat ze allemaal hebben opgebouwd, maar om nou te zeggen dat ze me aanspreken? Nee.
Ooh lekker. Dat is wel een goed idee. En dat is ook een goedkope oplossing want ik ben namelijk niet zo rijk als Kim Kardashian.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:55 schreef very het volgende:
[..]
Gewoon die shit die de Russische jeugd in hun armen spuit in je anus injecteren. Een lekkere synthHOL
Duh! Zeker met die dikke reet van haar. Daar kan je makkelijk je hele piemel in kwijt. Maakt niet uit hoe groot geschapen je bent dan.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Sprak Kim Kardashian me maar eens aan. Dan wist ik er wel raad mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |