Is geen lemmingquote:Op maandag 1 april 2019 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Naamlemmings mogen niet meer toch?
Dagboeken zijn zooo 1980quote:
Ik zat er juist over te denken om een lemming te maken in de vorm van:quote:
Maar helaas zijn naamtopics niet toegestaanquote:
Dit forum leeft gewoon zijn leven.
Het spreekt zich vrijwel nooit negatief uit over anderen, maar om 1 of andere manier wordt het mateloos gehaat
Hoezo doen Mikeytt en consorten dit?
Forum FOK!
Platform welke beter weet hoe geld te cultiveren dan ieder van de woongroep ooit zal doen
Klacht: FOK! hatersVaak Mikeytt'ers
@KimKardashianquote:Op maandag 1 april 2019 21:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zat er juist over te denken om een lemming te maken in de vorm van:
[..]
Maar helaas zijn naamtopics niet toegestaan
Dat is natuurlijk ook met de catch me outside girl maar de track "Hi Bich" vind ik zeker tof. Nu zal daar vooral de producer voor verantwoordeljk zijn, maar toch......quote:Op maandag 1 april 2019 21:31 schreef Repentless het volgende:
Gezien de miljoenen volgers die ze heeft en het vele geld dat ze daarmee verdient, heeft ze waarschijnlijk meer fans dan haters.
De 'haters' zullen zich denk ik vooral ergeren aan het feit dat ze bekend is vanwege het bekend zijn (zonder een aanwijsbaar talent te hebben), en men er dus ongevraagd mee lastig gevallen wordt via allerlei media.
Als je de roddelpers e.d. zo veel mogelijk vermijdt, kun je het goed omzeilen.
Zie meteen dikke snollen voor me welke eigenlijk heel jaloers zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 21:31 schreef Repentless het volgende:
Gezien de miljoenen volgers die ze heeft en het vele geld dat ze daarmee verdient, heeft ze waarschijnlijk meer fans dan haters.
De 'haters' zullen zich denk ik vooral ergeren aan het feit dat ze bekend is vanwege het bekend zijn (zonder een aanwijsbaar talent te hebben), en men er dus ongevraagd mee lastig gevallen wordt via allerlei media.
Als je de roddelpers e.d. zo veel mogelijk vermijdt, kun je het goed omzeilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |