ghehe echt hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ik met klokwissel meer jetlag ervaar dan tijdens een daadwerkelijke jetlag
die losers gaan toch voor zomertijd kiezenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze kunnen niet snel genoeg opschieten met besluiten tot maar één tijd gedurende het hele jaar
nee toch, dat is dommer dan een kluun1985-postquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
die losers gaan toch voor zomertijd kiezen
Welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee toch, dat is dommer dan een kluun1985-post
Ja lekker om 0930 pas licht worden in de winterquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
die losers gaan toch voor zomertijd kiezen
Het sukk0lvolk heeft gesproken en wil zomertijd, want dan is het warmerquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zei de EU of NL niet voor wintertijd te gaan?
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja lekker om 0930 pas licht worden in de winter
Mag echt hopen op wintertijd. Ik heb veel liever licht in de ochtend dan dat het wat langer licht is in de zomer...quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zei de EU of NL niet voor wintertijd te gaan?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het sukk0lvolk heeft gesproken en wil zomertijd, want dan is het warmer
Deze redenatie snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het sukk0lvolk heeft gesproken en wil zomertijd, want dan is het warmer
Ik ook, anders wordt de winter hels om uit bed te komenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag echt hopen op wintertijd. Ik heb veel liever licht in de ochtend dan dat het wat langer licht is in de zomer...
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze redenatie snap ik niet helemaal
Ja, maakt voor mij echt een enorm verschil. Ik heb gelukkig nu niet heel lang dat ik vertrek in het donker, maar vind dat echt kutquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze redenatie snap ik niet helemaal
[..]
Ik ook, anders wordt de winter hels om uit bed te komen
ik ben mijn koptelefoon kwijt, beluister dit wel vanavondquote:
En dan ook 's avonds in het donker thuis komenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maakt voor mij echt een enorm verschil. Ik heb gelukkig nu niet heel lang dat ik vertrek in het donker, maar vind dat echt kut
gewoon eentje van een eurootje of 50quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit keer echt.Nu twijfel ik of ik een 2e zal nemen maar om nou weer zoveel uit te geven
Laten we anders de zon gewoon in het kopieerapparaat doen. Dan schijnt straks overal altijd de zon.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef noodgang het volgende:
Als we nu gewoon 's ochtends een uur eerder licht en 's avonds een uur later donker doen dan is iedereen tevreden toch?
dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we anders de zon gewoon in het kopieerapparaat doen. Dan schijnt straks overal altijd de zon.
Daar heb ik minder moeite meequote:Op dinsdag 2 april 2019 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben mijn koptelefoon kwijt, beluister dit wel vanavond
[..]
En dan ook 's avonds in het donker thuis komen
Buitengewoon goed plan!quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we anders de zon gewoon in het kopieerapparaat doen. Dan schijnt straks overal altijd de zon.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Sterkte Flippieequote:Op dinsdag 2 april 2019 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
MED / Flippiee (tijdelijk) op zwart.
Hopelijk ben je snel weer blauw! @:flippiee
sterkte flipsquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Doe eens niet datquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat effect heb ik vaker.
Haags is niet zo van de dickpicsquote:
ik denk dat ik dan een ban krijg van een half jaar wegens bedreigingenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je best. Praat over die keer dat ik je zag in Utrecht.
Volgens mij heb ik de verkeerde ontmoetquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan een ban krijg van een half jaar wegens bedreigingen
misschien mijn tweelingbroerquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de verkeerde ontmoet
Ettooooooooooquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amadepamalamadramaguyanabotswanaburkinafaso
Doe danquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moe.. zin om me op te rollen a la kuroidepuroi.
Hihiquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe ik toch, malafide kasteelheer met je cholesterolverhogende, walgelijke praktijken!quote:
als ik jullie verhalen mag geloven zijn jullie ongeveer even mager hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goedzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe ik toch, malafide kasteelheer met je cholesterolverhogende, walgelijke praktijken!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik jullie verhalen mag geloven zijn jullie ongeveer even mager haha
Haha koekoekquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik jullie verhalen mag geloven zijn jullie ongeveer even mager haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |