Scrut kan niet antwoorden want die zit op de IKEA website een stomme bank uit te zoeken.quote:
Ze hebben eenzelfde hoedjequote:
quote:
Hoe moeten we hem ontgroenen?quote:Op maandag 1 april 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
Oké dan Met scrutttekut kan ik wel leven![]()
Succes Sas!en als je wat minder druk bent zien we je weer!
ik heb ergens gelezen dat een luchtbed nu hip and happening isquote:Op maandag 1 april 2019 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scrut kan niet antwoorden want die zit op de IKEA website een stomme bank uit te zoeken.
Ik kan het aanbevelen!quote:Op maandag 1 april 2019 18:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ergens gelezen dat een luchtbed nu hip and happening is
Ze hadden hem nu gewoon blauw moeten maken om (matig) geloofwaardig te zijn.quote:
Ik snap dat het voor vrouwen het grappig is om 's morgens vroeg op een tuitje te blazen. Ik plof liever op de bank neer met een kop koffie.quote:Op maandag 1 april 2019 18:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat een luchtbed nu hip and happening is
tegenwoordig hebben ze automatischquote:Op maandag 1 april 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor vrouwen het grappig is om 's morgens vroeg op een tuitje te blazen. Ik plof liever op de bank neer met een kop koffie.
Dat kunnen ze alsnog doen natuurlijk morgen. Als verlengde 1 april grap.quote:Op maandag 1 april 2019 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden hem nu gewoon blauw moeten maken om (matig) geloofwaardig te zijn.
Dat weet ik wel.quote:
Dat zou ik kunnen waarderenquote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alsnog doen natuurlijk morgen. Als verlengde 1 april grap.
nou zou kunnen... de timing is dan niet zo goed......quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alsnog doen natuurlijk morgen. Als verlengde 1 april grap.
Vrouwen hebben ook een klein knopje. Maar als je daar aanzit gaan ze kronkelen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben ze automatischalleen een knoppie drukken als ie een beetje
zachter wordt...
eh.....quote:Op maandag 1 april 2019 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook een klein knopje. Maar als je daar aanzit gaan ze kronkelen.
jij bent 12?quote:Op maandag 1 april 2019 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook een klein knopje. Maar als je daar aanzit gaan ze kronkelen.
we doen toch normaal?quote:Op maandag 1 april 2019 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Met Scrut als mod zullen we weer normaal gaan doen.
nee!quote:Op maandag 1 april 2019 18:12 schreef Deisyy het volgende:
En kutzooi, mijn gloednieuwe auto is in de prak gereden
De hoed en het water is er alquote:
Zo!quote:Op maandag 1 april 2019 18:12 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2019 18:12 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2019 18:12 schreef Deisyy het volgende:
Whut, met jou alles goed?quote:Op maandag 1 april 2019 18:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf hem ook gewoonweg leuk vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Voorlopig blijft dezequote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf hem ook gewoonweg leuk vinden.
quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef Deisyy het volgende:
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
godsamme Dees!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
DeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik ken nog een mop over twee homo's in een taxi.quote:
Vertel ik wil lachenquote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken nog een mop over twee homo's in een taxi.
Echt hè.....maar beter zo.quote:
Piet ben je er nog?quote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken nog een mop over twee homo's in een taxi.
gofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
zeker wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik wist het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zitten achterin in een taxi. De eerste zegt dat hij een scheet moet laten. De ander zegt...quote:
ik moest héél lang nadenken ... dat is best ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |