Scrut kan niet antwoorden want die zit op de IKEA website een stomme bank uit te zoeken.quote:
Ze hebben eenzelfde hoedjequote:
quote:
Hoe moeten we hem ontgroenen?quote:Op maandag 1 april 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
Oké dan Met scrutttekut kan ik wel leven![]()
Succes Sas!en als je wat minder druk bent zien we je weer!
ik heb ergens gelezen dat een luchtbed nu hip and happening isquote:Op maandag 1 april 2019 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scrut kan niet antwoorden want die zit op de IKEA website een stomme bank uit te zoeken.
Ik kan het aanbevelen!quote:Op maandag 1 april 2019 18:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ergens gelezen dat een luchtbed nu hip and happening is
Ze hadden hem nu gewoon blauw moeten maken om (matig) geloofwaardig te zijn.quote:
Ik snap dat het voor vrouwen het grappig is om 's morgens vroeg op een tuitje te blazen. Ik plof liever op de bank neer met een kop koffie.quote:Op maandag 1 april 2019 18:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat een luchtbed nu hip and happening is
tegenwoordig hebben ze automatischquote:Op maandag 1 april 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor vrouwen het grappig is om 's morgens vroeg op een tuitje te blazen. Ik plof liever op de bank neer met een kop koffie.
Dat kunnen ze alsnog doen natuurlijk morgen. Als verlengde 1 april grap.quote:Op maandag 1 april 2019 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden hem nu gewoon blauw moeten maken om (matig) geloofwaardig te zijn.
Dat weet ik wel.quote:
Dat zou ik kunnen waarderenquote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alsnog doen natuurlijk morgen. Als verlengde 1 april grap.
nou zou kunnen... de timing is dan niet zo goed......quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alsnog doen natuurlijk morgen. Als verlengde 1 april grap.
Vrouwen hebben ook een klein knopje. Maar als je daar aanzit gaan ze kronkelen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben ze automatischalleen een knoppie drukken als ie een beetje
zachter wordt...
eh.....quote:Op maandag 1 april 2019 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook een klein knopje. Maar als je daar aanzit gaan ze kronkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |