Natuurlijk krijg onlo jr. genoeg te etenquote:Op maandag 1 april 2019 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga denk ik vanavond maar eens sushi bestellen.
Hoe doe jij dat onlogisch? Per sushi wegen? Of visje even eruit peuteren en los wegen? Gemiddelde?
Ik vraag dit niet om je te kutten, ben vooral benieuwd.
En krijgt onlo jr wel fatsoenlijk te eten?
sorry.. was even iets aan het lezen op Discrdquote:Op maandag 1 april 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Nog altijd benieuwd naar de lunch van @:Charlotte3
Je komt door de combinatie holocaustgrappen en angerfist UI nu wel echt uitzonderlijk tokkie overquote:Op maandag 1 april 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Een combinatie van post 40/45 wordt de TT.
Geef je hem ook een zakje lays chipsquote:Op maandag 1 april 2019 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg onlo jr. genoeg te eten
Alleen we eten geregeld wel wat anders t.o.v. elkaar ja
Goedequote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je komt door de combinatie holocaust grappen en angerfist UI nu wel echt uitzonderlijk tokkie over
Kirchroa?quote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een weekendje weg geweest, moet ook gebeuren
quote:Op maandag 1 april 2019 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helaas niet met bierliefhebbers maar wat wijntjes en sangria gaat er ook wel in.
Ik heb deze aflevering nog nooit gezien.quote:
Deze was verloren gegaan en een paar dagen geleden geupload.quote:Op maandag 1 april 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering nog nooit gezien.
Muchos dankios
Leuk dat ze dat 'Bassie is dronken' daarna nog maar een keer hebben gebruiktquote:Op maandag 1 april 2019 15:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Deze was verloren gegaan en een paar dagen geleden geupload.
https://www.nu.nl/film/58(...)den-kwijtraakte.html
Wat voor rare insinuaties maak jij soms toch.quote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je komt door de combinatie holocaust grappen en angerfist UI nu wel echt uitzonderlijk tokkie over
Ik zal jou eens flink gebruiken.quote:Op maandag 1 april 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat 'Bassie is dronken' daarna nog maar een keer hebben gebruikt
Weet je waar hij op gestemd heeft?quote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een weekendje weg geweest, moet ook gebeuren
holocaustgrappen*quote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Fvdquote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou eens flink gebruiken.
[..]
Weet je waar hij op gestemd heeft?
Is dit waar? @Koffieplanterquote:Op maandag 1 april 2019 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Kerkrade van Zuid Europa: Madrid
Ik las misbruikenquote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou eens flink gebruiken.
[..]
Weet je waar hij op gestemd heeft?
NIET!quote:
Erg leuk, ja.quote:Op maandag 1 april 2019 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga langs de boekhandel om een prentenboek te kopen
leuk hè
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan @:onlogisch.
Ga weg met je antwoord.
@onlogisch.quote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga weg met je antwoord.
Oh ja, mensen die FvD stemmen horen liever niet de juiste antwoorden.quote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga weg met je antwoord.
Ik stel een vraag aan @onlogisch. Je kan ook gewoon je bek dicht houden en het antwoorden aan de persoon waar het om gaat over laten, vermoeiende man.quote:Op maandag 1 april 2019 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, mensen die FvD stemmen horen liever niet de juiste antwoorden.
@onlogisch.quote:Op maandag 1 april 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik stel een vraag aan @:onlogisch. Je kan ook gewoon je bek dicht houden en het antwoorden aan de persoon waar het om gaat over laten, vermoeiende man.
Waar ben jij in godsnaam mee bezig?quote:Op maandag 1 april 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik stel een vraag aan @:onlogisch. Je kan ook gewoon je bek dicht houden en het antwoorden aan de persoon waar het om gaat over laten, vermoeiende man.
Het gaat al weer mis.quote:Op maandag 1 april 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We lachen wat af vandaag met al die kutgrappen.quote:Op maandag 1 april 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHA JA IK GA DIRECT KIJKEN OH 1 APRIL AHAHAHA
Jeetje, jij bent echt slimquote:Op maandag 1 april 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHA JA IK GA DIRECT KIJKEN OH 1 APRIL AHAHAHA
Ik haat 1 april.quote:Op maandag 1 april 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We lachen wat af vandaag met al die kutgrappen.
Mij was het al een tijdje duidelijk dat het een tokkie was.quote:
Bedankt maatquote:
Minder een hekel aan dingen hebben JRquote:Op maandag 1 april 2019 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
"Haha ik vertel een leugen, haha je geloofde het"
Precies.quote:Op maandag 1 april 2019 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
"Haha ik vertel een leugen, haha je geloofde het"
Ik heb een hekel aan jouw acts.quote:Op maandag 1 april 2019 15:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Minder een hekel aan dingen hebben JR
Leven is een feest
Dag Rolandquote:Op maandag 1 april 2019 15:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Minder een hekel aan dingen hebben JR
Leven is een feest
Kerk ging over de aanslag in utrecht en over hoe we juist in deze tijdquote:Op maandag 1 april 2019 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag Roland
Heb je gisteren niet gesproken.
Hoe was kerk? Genoten van Ajax?
Ik kan nu twee dingen doen;quote:Op maandag 1 april 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
is dit weer een 1 april grap? want dan negeer ik je de rest van de dag.
Niks, rot maar weer op.quote:Op maandag 1 april 2019 16:02 schreef Tyron het volgende:
ik hoorde dat er onenigheid was
wat is er aan de hand jongens
quote:Op maandag 1 april 2019 16:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kan nu twee dingen doen;
1. Vanavond niet haxballen en de rest van de dag van je gezelschap genieten.
2. Vanavond wel haxballen, maar dan weet je dat het een grapje was, en praat je vandaag niet meer tegen mij.
Ik laat je vanavond weten wat ik ga doen.
4. Of je gaat eens een sollicitatieformulier invullen bij Albert Heijn en met je luie dikke Surinaamse reet wat geld bijverdienen.quote:Op maandag 1 april 2019 16:06 schreef KingRoland het volgende:
1. Of ik kan slapen
2. Of ik kan eten en daarna slapen
3. Of ik werk meteen aan huiswerk
@KingRoland wees je er net al op dat ik een weekendje weg wasquote:Op maandag 1 april 2019 16:35 schreef GGMM het volgende:
Yes! Mijn goede vriend @:johannes_vermeer is er weer!
Hallo tyronquote:Op maandag 1 april 2019 16:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zegt niks maar ik proef toch een beetje frustratie
wat is er aan de hand scum
2.quote:Op maandag 1 april 2019 16:06 schreef KingRoland het volgende:
1. Of ik kan slapen
2. Of ik kan eten en daarna slapen
3. Of ik werk meteen aan huiswerk
Juist in deze tijd wat?quote:Op maandag 1 april 2019 16:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kerk ging over de aanslag in utrecht en over hoe we juist in deze tijd
En ja ajaxgoden
Goed. Veel plezier in de zon.quote:Op maandag 1 april 2019 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo lenny
hoe is het met je
ik geniet nu buiten van de zon
Ik zie dat je de hele dag al druk hebt met PSV op twitterquote:Op maandag 1 april 2019 16:35 schreef GGMM het volgende:
Yes! Mijn goede vriend @:johannes_vermeer is er weer!
En dat benoem je omdat? Wat zit je dwars davy?quote:Op maandag 1 april 2019 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie dat je de hele dag al druk hebt met PSV op twitter
Gewoon een leuke constatering dat je 20 tweets over PSV plaatst.quote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat benoem je omdat? Wat zit je dwars davy?
Quote me dan ook niet. Luie donders...quote:
Wow Davy ben je al bijna 30??quote:Op maandag 1 april 2019 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie dat je bijna 20 jaar hier bent. Alvast gefeliciteerd
Time fliesquote:Op maandag 1 april 2019 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow Davy ben je al bijna 30??
WTF ouwe
Ik zal er zijn grote vriendquote:Op maandag 1 april 2019 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanavond haxball maat
Zorg dat je er bent.
Mwha, dat zou net zoiets zijn als niet online zijn als je club achter staat.quote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef GGMM het volgende:
Al kan ik me voorstellen dat je VI een keertje overslaat vandaag.
#AJAPSV
Heb je er ook wat aan gehad?quote:Op maandag 1 april 2019 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
@:Koffieplanter heeft mij nog tips en tricks gegeven
Waarom moet ik dat weten.quote:Op maandag 1 april 2019 17:52 schreef KingRoland het volgende:
@:knut ik kan deze hete noodles niet opeten ik ben echt een pussy
quote:Op maandag 1 april 2019 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh verrek, V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Ik ga gewoon kijkenquote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef GGMM het volgende:
#AJAPSV
Zou het fantastische record van Willem II worden besproken? Eerste speler met 3 benutte penalties in 1 wedstrijdquote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef GGMM het volgende:
#AJAPSV
Tilburg zou ik niet doen. Niet echt de moeite om heen te gaan. Je hebt wel wat braderieën en bandjes enzo, maar ik verwacht wel dat er betere steden zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Adames het volgende:
Vrienden, met name de brabanders hier, welke Brabantse stad kan ik het best bezoeken met koningsdag? Ik zoek minder de grote feestpleinen zoals in Eindhoven dat is, maar meer braderie / bands achtige stijl.
Dat siert jequote:
Daar kunnen ze niet om heen lijkt me.quote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou het fantastische record van Willem II worden besproken? Eerste speler met 3 benutte penalties in 1 wedstrijd
Bredaquote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef Adames het volgende:
Vrienden, met name de brabanders hier, welke Brabantse stad kan ik het best bezoeken met koningsdag? Ik zoek minder de grote feestpleinen zoals in Eindhoven dat is, maar meer braderie / bands achtige stijl.
Ik kijk nooit dus ga nu ook niet kijken.quote:Op maandag 1 april 2019 18:25 schreef KingRoland het volgende:
ik ga ervan uit dat
@:mexicanobakker @:lange_lans @:coco. @:dj_day-v
vanavond gewoon aanwezig zijn of niet @:GGMM ?
Kan helaas zelf niet kijken. Of misschien het einde. Zo sporten. 💪🏿quote:Op maandag 1 april 2019 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je
[..]
Daar kunnen ze niet om heen lijkt me.
Willem II heeft een mooi seizoen zeg, geniet er van.quote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou het fantastische record van Willem II worden besproken? Eerste speler met 3 benutte penalties in 1 wedstrijd
Alphen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Leek me inderdaad ook, zonder daar ooit te zijn geweest
Lenny_ en DP vechten elkaar met enige regelmaat de tent uit.quote:Op maandag 1 april 2019 18:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Willem II heeft een mooi seizoen zeg, geniet er van.
Twee eeuwig ziedende personen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lenny_ en DP vechten elkaar met enige regelmaat de tent uit.
jammer dat die maar een half jaar blijft. kan altijd wel genieten van dat soort spelers bij matige clubs.quote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In welke vorm?quote:
Ja, nooit gedacht dat ze een betere speler dan SolGod konden halen. Onze beste speler gaat weg in de winter en er komt nog een betere terug.quote:Op maandag 1 april 2019 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat die maar een half jaar blijft. kan altijd wel genieten van dat soort spelers bij matige clubs.
Is deze nog beter ja?quote:Op maandag 1 april 2019 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, nooit gedacht dat ze een betere speler dan SolGod konden halen. Onze beste speler gaat weg in de winter en er komt nog een betere terug.
Ja, nooit gedacht dat ze een betere speler dan SolGod konden halen. Onze beste speler gaat weg in de winter en er komt nog een betere terug.quote:Op maandag 1 april 2019 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat die maar een half jaar blijft. kan altijd wel genieten van dat soort spelers bij matige clubs.
Bedankt Coco. Gaat lekker na de winterstop ja. Een beetje een valse start met heel veel onnodig puntverlies. Maar nu zit het even mee.quote:Op maandag 1 april 2019 18:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Willem II heeft een mooi seizoen zeg, geniet er van.
Jij was er in eerste instantie helemaal niet blij mee.quote:Op maandag 1 april 2019 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, nooit gedacht dat ze een betere speler dan SolGod konden halen. Onze beste speler gaat weg in de winter en er komt nog een betere terug.
Qua scorend vermogen en koppen niet. Op alle andere punten is ie beter. Vooral techniek en snelheid is wel een leuke combinatie.quote:
Engelse of Nederlandse versie? Wat doet ie met een komma?quote:Op maandag 1 april 2019 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zal wel helemaal achterlijk zijn maar waarom werkt dit niet in Excel.
=D5*0.4
=D5*4 werkt wel gewoon
=D5*0,4?quote:Op maandag 1 april 2019 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
=D5*0.4
=D5*4 werkt wel gewoon
Joris neemt hem mee naar Feyenoord.quote:Op maandag 1 april 2019 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker ouwe reus. Pakken jullie PSV ook nog even dit seizoen? Dan mogen jullie de beker.quote:Op maandag 1 april 2019 18:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Qua scorend vermogen en koppen niet. Op alle andere punten is ie beter. Vooral techniek en snelheid is wel een leuke combinatie.
quote:Op maandag 1 april 2019 18:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Engelse of Nederlandse versie? Wat doet ie met een komma?
Ik zat fout, Lans.quote:Op maandag 1 april 2019 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was er in eerste instantie helemaal niet blij mee.
ik had deze vraag ook paar jaar geleden op school, maar de docent zei toen dat ik dat zou moeten weten als ik de vorige les aanwezig was.quote:Op maandag 1 april 2019 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
=D5*0.4
=D5*4 werkt wel gewoon
Je hebt de post van Scrummie in het Feyenoord topic gemist zeker?quote:Op maandag 1 april 2019 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord hem kan betalen
Opzich best een reële kans. Vorig jaar 5-0 genot. Dit jaar ook van redelijke tegenstanders gewonnen. 3x AZ, 1x Feyenoord.quote:Op maandag 1 april 2019 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker ouwe reus. Pakken jullie PSV ook nog even dit seizoen? Dan mogen jullie de beker.
Is dat zo?quote:Op maandag 1 april 2019 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja ze hebben een optie tot koop bedongen.
Nee, ga meteen kijken.quote:Op maandag 1 april 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt de post van Scrummie in het Feyenoord topic gemist zeker?
quote:Op maandag 1 april 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
voor de lunch of als avondetenquote:
Kan het niet vinden. Link?quote:Op maandag 1 april 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Optie tot koop? Je denkt dat we een speler van 10+ miljoen kunnen betalen?quote:Op maandag 1 april 2019 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja ze hebben een optie tot koop bedongen.
@Scrummie2.0 zei dat hij vond dat het geld geïnvesteerd moest worden in échte versterkingen.quote:
Lol.quote:Op maandag 1 april 2019 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Optie tot koop? Je denkt dat we een speler van 10+ miljoen kunnen betalen?
Wel eerst even alle dragende spelers verkopen. Goed idee.quote:Op maandag 1 april 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie2.0 zei dat hij vond dat het geld geïnvesteerd moest worden in échte versterkingen.
Dat vond ik wel een goed punt van hem.
Dragende spelers in dit Feyenoord? Lol.quote:Op maandag 1 april 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel eerst even alle dragende spelers verkopen. Goed idee.
quote:Op maandag 1 april 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie2.0 zei dat hij vond dat het geld geïnvesteerd moest worden in échte versterkingen.
Dat vond ik wel een goed punt van hem.
Berghuis, Vilhena.quote:Op maandag 1 april 2019 18:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dragende spelers in dit Feyenoord? Lol.
Erg raar inderdaad om een Vilhena te verkopen (die zelf weg wil en nog maar 1 jaar contract heeft). Berghuis noemde ik juist niet.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog een bult stevige kerels erbij die het duel niet schuwen, balvaste spits, balkunstenaars en snelle buitenspelers en je bent klaar.
Hier kijkt niemand echt van op.quote:Op maandag 1 april 2019 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ging over een ander spelertje. Ik faal weer eens.
Lolquote:Op maandag 1 april 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Erg raar inderdaad om een Vilhena te verkopen (die zelf weg wil en nog maar 1 jaar contract heeft). Berghuis noemde ik juist niet.
Nee.quote:Op maandag 1 april 2019 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor de lunch of als avondeten
van die instant noodles. noodles in water, water beetje weghalen, kruiden erop, roeren en eten.
Oke Elan.quote:Op maandag 1 april 2019 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Wat denk je dat Feyenoord met zijn netwerk er voor terughaalt?
Daarbij was het bedrag dat jij in gedachte hebt niet echt realistisch natuurlijk. Helemaal als je Berghuis kennelijk wilt behouden.
Straks Twente 2.0
Dat kan gebeuren makker.quote:Op maandag 1 april 2019 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ging over een ander spelertje. Ik faal weer eens.
Drizztgodquote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Wat een domme post.quote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
de modder lolquote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Blijft knap hoe iemand zoveel clichés in een post heeft kunnen proppen. Gio zou stikjaloers zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Dit moet een post van Drizzt zijnquote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Lolquote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Weer gelachen om Drizzt zijn voetbalvisie.quote:Op maandag 1 april 2019 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog een bult stevige kerels erbij die het duel niet schuwen, balvaste spits, balkunstenaars en snelle buitenspelers en je bent klaar.
Dat was echt de meest debiele hype ooit toen.quote:Op maandag 1 april 2019 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Drizzt is volgens mij (samen met de moeder van Douglas) de enige die constant hoog op geeft over Douglas.
Ik moest hardop grinniken.quote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
mes tussen de tandenquote:Op maandag 1 april 2019 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
Even het gras opvreten en strijden voor het bakkie koffie voor zo.
Neem ook nog een hapje modder.quote:Op maandag 1 april 2019 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
Even het gras opvreten en strijden voor het bakkie koffie voor zo.
Net al AGV op. Sorry.quote:
Wat denk je dat er overblijft qua middenveld als je hem vanaf nu niet meer opstelt?quote:
Het was inderdaad perfect weer om in dat park te relaxen dus dat hebben we wel gedaan. En ook het Prado bezocht, als echte Nederlander een half uur in de rij gestaan om gratis naar binnen te komen. Je moet wel een beetje liefhebber zijn van Jezus aan een kruis als je een aanzienlijk deel van de kunst wilt waarderen.quote:
Koning, Keizer, Johannes. Lang niet gezien.quote:Op maandag 1 april 2019 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was inderdaad perfect weer om in dat park te relaxen dus dat hebben we wel gedaan. En ook het Prado bezocht, als echte Nederlander een half uur in de rij gestaan om gratis naar binnen te komen. Je moet wel een beetje liefhebber zijn van Jezus aan een kruis als je een aanzienlijk deel van de kunst wilt waarderen.
Qua eettips kwamen we net op andere plekken en buurten uit dan jouw tips helaas. Ze houden wel erg van ei.
quote:Op maandag 1 april 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg leuk, ja.
Kan niet wachten op de foto's.
Ik vind het een lange TTquote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga weg met je antwoord.
Alvast welkom terug in de eredivisie.quote:Op maandag 1 april 2019 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geniet nog volop van mijn inzichten toen.
Groningen(stad) of Madrid?quote:Op maandag 1 april 2019 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was inderdaad perfect weer om in dat park te relaxen dus dat hebben we wel gedaan. En ook het Prado bezocht, als echte Nederlander een half uur in de rij gestaan om gratis naar binnen te komen. Je moet wel een beetje liefhebber zijn van Jezus aan een kruis als je een aanzienlijk deel van de kunst wilt waarderen.
Qua eettips kwamen we net op andere plekken en buurten uit dan jouw tips helaas. Ze houden wel erg van ei.
lolquote:Op maandag 1 april 2019 20:05 schreef Saind het volgende:
Ik dacht dat ik lekker op tijd gegeten had
Beetje verneukeratief nog wel dat licht zo laat nog
quote:Op maandag 1 april 2019 19:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alvast welkom terug in de eredivisie.
Ik heb ook koffie en nog een kg aan paaseitjes hier staan.quote:
Smerige vette zeugquote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook koffie en nog een kg aan paaseitjes hier staan.
Echt mokersterk van mezelf. Want ze staan er al een paar weken. Want ik ben een sucker voor paaseitjes.
Gooi ze dan weg, of geef ze aan je zoontje.quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt mokersterk van mezelf. Want ze staan er al een paar weken. Want ik ben een sucker voor paaseitjes.
quote:
Mad.quote:
Beest.quote:Op maandag 1 april 2019 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys. Ik ben er weer
Terug van sporten.
Derde dag op rij 💪🏿
@:onlogisch
Doe je die paaseitjes ook op de weegschaal?quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buenas noches el Stinho, que tal?quote:Op maandag 1 april 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koning, Keizer, Johannes. Lang niet gezien.
Onlogisch wil natuurlijk precies weten wat alles weegt dat hij consumeert.quote:Op maandag 1 april 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe je die paaseitjes ook op de weegschaal?
Estoy bien.quote:Op maandag 1 april 2019 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buenas noches el Stinho, que tal?
Nee, die eet ik niet domoor.quote:Op maandag 1 april 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe je die paaseitjes ook op de weegschaal?
Oh, waarom haal je ze dan? Hier was je nog wat minder zeker:quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:52 schreef onlogisch het volgende:
1kg paaseitjes aangeschaft vanmiddag. Die zijn met een week op
maakt het nog uit als ze verliezenquote:Op maandag 1 april 2019 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
We kunnen bijna naar het 'Lach hier Twente uit' topic.
Dat zeg ik, ik ben een sucker voor paaseitjes.quote:Op maandag 1 april 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, waarom haal je ze dan? Hier was je nog wat minder zeker:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk. Worden wel kampioen. (misschien nu wel bij Jong Ajax, terwijl er dan geen supporters komen)quote:
Maar je eet ze niet op. Wat ben je ook een malle jongen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ben een sucker voor paaseitjes.
Klopt. Ze zijn ook voor onlo jr. en zijn maten.quote:Op maandag 1 april 2019 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je eet ze niet op. Wat ben je ook een malle jongen.
Tijd voor een 'Lach hier Feyenoord uit topic'quote:Op maandag 1 april 2019 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
We kunnen bijna naar het 'Lach hier Twente uit' topic.
Er is al een 'Feyenoord is een parodie op een topclub'. Maar eerlijk gezegd hoop ik dat ze het weer een beetje op de rit krijgen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd voor een 'Lach hier Feyenoord uit topic'
Mini-Mus snapt het weer eens nietquote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn ook voor onlo jr. en zijn maten.
Knut je veter zit losquote:
Zit je er mee?quote:Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens heel zielig melden dat je de gym hebt 'gesloopt'?
Nee, maar zielig is het wel.quote:Op maandag 1 april 2019 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knut je veter zit los
[..]
Zit je er mee?
Ajax heeft ook zo'n topic zag ik laatst. Alleen PSV nog, al vind ik niet dat een Feyenoorder recht van spreken heeft om dat topic te openen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Aardig tikje gister van de topscoorder van Glasgow
[..]
Er is al een 'Feyenoord is een parodie op een topclub'. Maar eerlijk gezegd hoop ik dat ze het weer een beetje op de rit krijgen.
Geopend door Tjacka, ik vermoed in een boze bui.quote:Op maandag 1 april 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft ook zo'n topic zag ik laatst. Alleen PSV nog, al vind ik niet dat een Feyenoorder recht van spreken heeft om dat topic te openen.
PSV is niet eens een voetbalclub, dan kan het ook geen parodie op een voetbalclub zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft ook zo'n topic zag ik laatst. Alleen PSV nog, al vind ik niet dat een Feyenoorder recht van spreken heeft om dat topic te openen.
quote:Op maandag 1 april 2019 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is niet eens een voetbalclub, dan kan het ook geen parodie op een voetbalclub zijn.
Eens, maar Feyenoord ook niet echt, meer een verzameling van TBS patiënten die een leuk avondje uit willen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is niet eens een voetbalclub, dan kan het ook geen parodie op een voetbalclub zijn.
Een jijbak. Goeiequote:Op maandag 1 april 2019 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, maar Feyenoord ook niet echt, meer een verzameling van TBS patiënten die een leuk avondje uit willen.
Al gepost natuurlijk maatquote:Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had je dat plaatje van die hitler groet van die PSVer al gezien op Dumpert?
Leg + schouders. Morgen rug.quote:Op maandag 1 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch
Schouders gesloopt vandaag trouwens
Echt zo'n maaskantje dudequote:Op maandag 1 april 2019 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gast links ervan, moest hardop lachen
Psv harde kern op schoolreis is inderdaad van het internetquote:Op maandag 1 april 2019 21:51 schreef Elan het volgende:
Jammer dat ik die beelden van die PSVers in de bus nergens meer kan vinden.
Echt prachtige televisie.
He manke nelisquote:Op maandag 1 april 2019 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Psv harde kern op schoolreis is inderdaad van het internet
Voorlopig niet. Afstuderen hè nieuw schooljaar en geld is wel beetje op als ik terug van Bali kom straks.quote:
Ayyyquote:Op maandag 1 april 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is eerder Koos Alberts momenteel
Geld opmaken op Baliquote:Op maandag 1 april 2019 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Afstuderen hè nieuw schooljaar en geld is wel beetje op als ik terug van Bali kom straks.
Hallo zegquote:Op maandag 1 april 2019 22:58 schreef Caland het volgende:
Als ik @:rensajacied was zou ik gewoon lekker een all inclusive pakken en niet het resort afkomen
Voor je het weet stapt ie weer naast een rots ofzo
Ik moest glimlachenquote:Op maandag 1 april 2019 22:58 schreef Caland het volgende:
Als ik @:rensajacied was zou ik gewoon lekker een all inclusive pakken en niet het resort afkomen
Voor je het weet stapt ie weer naast een rots ofzo
Het is wel zo dat je beter naar Sydney kon gaan dan naar de rimboe daarquote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen
Overigens komt een all inclusive vakantie vooral voor in jouw kringen
Lekker man, vroeg in de ochtend een of andere ali die je een whisky cola inschenkt terwijl je zojuist je handdoek op de ligstoel hebt gelegdquote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen
Overigens komt een all inclusive vakantie vooral voor in jouw kringen
Had ook all inclusive in Cherso. Nog nooit zulk goor eten gehad.quote:Op maandag 1 april 2019 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, vroeg in de ochtend een of andere ali die je een whisky cola inschenkt terwijl je zojuist je handdoek op de ligstoel hebt gelegd
All inclusive is ook alleen voor het zuipenquote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had ook all inclusive in Cherso. Nog nooit zulk goor eten gehad.
Dat zuip je er toch nooit uit met al die binnenlandse meuk (qua kostprijs). Al is het altijd goed om voor het avondeten lam te zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
All inclusive is ook alleen voor het zuipen
Ik heb samen met een maat zijn laatste uitzending van zaterdag zitten kijken. Wat een idioot zeg... bouwt een hele uitzending om een oplichter heen en krijgt puntje bij paaltje niks voor elkaar. Maar wel heel tof wraak nemen door een auto te verschuivenquote:Op maandag 1 april 2019 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik zit afleveringen van Kees van der Spek terug te kijken
Die kerel is best wel een baas
(Al ziet hij er wel uit als een pedo)
Ja daar ben ik nog nietquote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb samen met een maat zijn laatste uitzending van zaterdag zitten kijken. Wat een idioot zeg... bouwt een hele uitzending om een oplichter heen en krijgt puntje bij paaltje niks voor elkaar. Maar wel heel tof wraak nemen door een auto te verschuiven
Zijn vorige programma met oplichters in het buitenland was beter. Open deuren als pas op voor stripclubs en bedelaars zijn fakers.
Ik keek laatst een oude aflevering van Peter R, toen zag ik Kees als handlanger erachter lopen, toen al zo'n walgelijk kapselquote:Op maandag 1 april 2019 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik zit afleveringen van Kees van der Spek terug te kijken
Die kerel is best wel een baas
(Al ziet hij er wel uit als een pedo)
las het jaquote:Op maandag 1 april 2019 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Mazelenuitbraak kinderdagverblijf den Haag?
@:haags_kwartiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |