quote:Op maandag 1 april 2019 13:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik mn liefde wel mee ergens anders naartoe.
Ja dat inmiddels wel zo ongeveer.quote:Op maandag 1 april 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is je nieuwe werk eigenlijk? Heb je ondertussen wel de volledige uitleg enzo gehad?
Ow heeft hubbie je aangestokenquote:Op maandag 1 april 2019 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat inmiddels wel zo ongeveer.
Zo ziek thuis mis ik het wel
Zit je nog ziek te zijn in Nimma?quote:Op maandag 1 april 2019 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat inmiddels wel zo ongeveer.
Zo ziek thuis mis ik het wel
Inmiddels weer in ijmuiden. Wel ziek nog.quote:Op maandag 1 april 2019 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit je nog ziek te zijn in Nimma?
Kut voor je, dat dan weer wel.quote:Op maandag 1 april 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Inmiddels weer in ijmuiden. Wel ziek nog.
Niet fijnquote:Op maandag 1 april 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Inmiddels weer in ijmuiden. Wel ziek nog.
Water laten pakken enzo.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Toch gewoon bij je date die je net kent, ja toch
Ja kon er geen vinden dus dan toch maar thuis.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Toch gewoon bij je date die je net kent, ja toch
Dat is gewoon aso eigenlijk, lekker thuis uitzieken ipv andere mensen aan lopen stekenquote:Op maandag 1 april 2019 13:55 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd of ik binnenkort oom ziek thuis zit. Zit hier met iemand tegenover me die enorm aan het hoesten en snotterenis en vanochtend zst hier iemand met de winterjas aan omdat ze het zo koud had door de koorts. Die is inmiddels gelukkig weg
Dat soort mensen moeten per direct naar huis gestuurd wordenquote:Op maandag 1 april 2019 13:55 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd of ik binnenkort oom ziek thuis zit. Zit hier met iemand tegenover me die enorm aan het hoesten en snotterenis en vanochtend zst hier iemand met de winterjas aan omdat ze het zo koud had door de koorts. Die is inmiddels gelukkig weg
Samequote:Op maandag 1 april 2019 14:04 schreef MissMSX het volgende:
De tomaatjes zijn met een groeispurt bezig en er komt ook al één paprikatjeo op. Zin in de zomer
Die tweede werkt hier niet eens maar volgt hier een opleiding dus zit hier maandagochtend een paar uurquote:Op maandag 1 april 2019 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten per direct naar huis gestuurd worden
Heb je gezaaid?quote:
Mag ookquote:
Thanksquote:
Je was weer te laat met stalken gister. En ik was zaterdag nog wel zo dichtbij.quote:Op maandag 1 april 2019 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de hongerige kindjes in Klein Noordwest-Afrika.
Story of my life.quote:Op maandag 1 april 2019 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was weer te laat met stalken gister. En ik was zaterdag nog wel zo dichtbij.
Wat een geld zeg.quote:Op maandag 1 april 2019 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Doe mij deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)Regbs0waAoxLEALw_wcB
Milieuvervuilerquote:Op maandag 1 april 2019 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Doe mij deze
Netjesquote:Op maandag 1 april 2019 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Doe mij deze
Oh ja, wel Airbnb uitgezocht voor Antwerpen eind mei.quote:Op maandag 1 april 2019 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Oh man wat een saaie luie dag heb ik. Nog geen flikker gedaan en moet straks wat eten maar te lam om boodschappen te doen. Blegh.
Klinkt als een balansdag.quote:Op maandag 1 april 2019 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Oh man wat een saaie luie dag heb ik. Nog geen flikker gedaan en moet straks wat eten maar te lam om boodschappen te doen. Blegh.
Ik ben juist superproductief vandaag.quote:Op maandag 1 april 2019 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Komt ongetwijfeld door het drukke weekend ja.quote:
Energiedinges Bquote:
Leuk he uitjes uitzoeken?quote:Op maandag 1 april 2019 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, wel Airbnb uitgezocht voor Antwerpen eind mei.
Wat is dat voor een websitequote:Op maandag 1 april 2019 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Deze vind ik ook prima CL.
http://www.correct.nl/art(...)KyBVKFgaAu70EALw_wcB
Collega's zijn de hele dag aan het kletsen. Schiet niet op vandaagquote:Op maandag 1 april 2019 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Dat had ik op stack overflowquote:Op maandag 1 april 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
1 april op synoniemen.net. Ik dacht dat ik een beroerte had.
Heb jij wel vaker last van he?quote:Op maandag 1 april 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een pushbericht van Coolblue "je veter zit los"quote:Op maandag 1 april 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Oh god. Hun net niet grappigheid schiet door.quote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kreeg een pushbericht van Coolblue "je veter zit los"
1 april, ga maar gewoon werken.quote:
Ja best handig zo'n vriendje die elke 2/3 maanden in het buitenland isquote:Op maandag 1 april 2019 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk he uitjes uitzoeken?
heb echt zoveel gepland staan nog.
Uiteraard direct die pushberichten uitgeschakeldquote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god. Hun net niet grappigheid schiet door.
Nope. Heb er al een hele dag opzitten. En morgen vrij. Ook geen 1 aprilquote:
Jeetje.quote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nope. Heb er al een hele dag opzitten. En morgen vrij. Ook geen 1 april
Wat een luxeleventje zeg.quote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat een luxequote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, streng verboden met al die bekabelingquote:
Ja hequote:
Werk je op een serverpark?quote:Op maandag 1 april 2019 15:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, streng verboden met al die bekabeling
Durf je nog wel dingen lang vooruit te plannen met hem?quote:Op maandag 1 april 2019 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja best handig zo'n vriendje die elke 2/3 maanden in het buitenland is. Wat heb je allemaal gepland staan?
Je hebt luxe paarden en werkpaarden.quote:Op maandag 1 april 2019 15:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, streng verboden met al die bekabeling
[..]
Ja he
En drugs gebruiken mag ook al niet. Wat een hel.quote:Op maandag 1 april 2019 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
serieus nooit eerder bedacht dat niet iedereen dat mag. Hoe overleef je dat.
Bij mij gelukkig welquote:Op maandag 1 april 2019 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En drugs gebruiken mag ook al niet. Wat een hel.
Wat gebruik je zoal om de dag door te komen?quote:
Nopequote:Op maandag 1 april 2019 16:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ha Faxie, nog met je klokkenspel in de weer geweest?
Nee.quote:
Ho. Heb altijd al hard gewerkt, vanaf mijn dertiende al. Kan nu alleen een dagje vrij in de week veroorloven. Dus dan doe ik dat.quote:Op maandag 1 april 2019 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt luxe paarden en werkpaarden.
Jezus je werkt zes dagenquote:Op maandag 1 april 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ho. Heb altijd al hard gewerkt, vanaf mijn dertiende al. Kan nu alleen een dagje vrij in de week veroorloven. Dus dan doe ik dat.
Werkpaardquote:Op maandag 1 april 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ho. Heb altijd al hard gewerkt, vanaf mijn dertiende al. Kan nu alleen een dagje vrij in de week veroorloven. Dus dan doe ik dat.
Momenteel: codeine en ibuprofenquote:Op maandag 1 april 2019 16:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat gebruik je zoal om de dag door te komen?
Die zaten ook in de CITO-toets.quote:Op maandag 1 april 2019 16:15 schreef DrMarten het volgende:
Zit een verweerschrift te lezen dat door een of andere jurist in elkaar gedraaid is en ben al 3 taalfouten tegengekomen
"Op ondubbelzinnig duidelijke wijze"quote:Op maandag 1 april 2019 16:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die zaten ook in de CITO-toets.
CRINGEWORTHY.
Wil iedereen wel.quote:Op maandag 1 april 2019 16:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hij wil in je broekje, en rival is jelly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Doe ik niet aanquote:
Dit gaan we eens even keihard op kantoor over de speakers draaien !!quote:Op maandag 1 april 2019 16:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi nummer over gemaakt wat jij wel kunt waarderen (denk ik).
Niet zo projecterenquote:Op maandag 1 april 2019 16:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hij wil in je broekje, en rival is jelly.
quote:Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Wel zin om in iemands broekje te komen.
Hue.
Wel jammer als je in haar broekje al komt.quote:Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Wel zin om in iemands broekje te komen.
Hue.
Niet. 4 a 5quote:Op maandag 1 april 2019 16:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho ze slaapt maar 3 uur per nacht hé.
Het gaat goed met mij. Zoek een nieuwe tv en ben beetje aan rondkijken waar en hoe ik op vakantie ga dit jaar. Van beide krijg ik energie.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel jammer als je in haar broekje al komt.
Beetje vroeg he?quote:Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel jammer als je in haar broekje al komt.
Oeh leuk. Mja tv uitzoeken vind ik maar gedoe. Maar vakantie uitzoeken is leukquote:Op maandag 1 april 2019 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij. Zoek een nieuwe tv en ben beetje aan rondkijken waar en hoe ik op vakantie ga dit jaar. Van beide krijg ik energie.
Wilde bijna hetzelfde vragen maar jij bent hartstikke ziek natuurlijk.
Het was wel ff een gedoe. Maar ben van het weekend naar wat verschillende wezen kijken en ik weet wat voor soort ik voor wil gaan nu twijfel ik alleen hoeveel geld ik wil/ga uitgeven kwa grootte en versie. Ik hou er rekening mee dat ik dit allemaal eind 2020 weer ga vervangen.. Dus wil ook niet teveel uitgevenquote:Op maandag 1 april 2019 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh leuk. Mja tv uitzoeken vind ik maar gedoe. Maar vakantie uitzoeken is leuk![]()
Ga je met vrienden?
quote:Op maandag 1 april 2019 16:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeg je gewoon: oh ja sorry het is even geleden enz.
En dan hoor je nooit meer wat van haar.
Ik ga wel meequote:Op maandag 1 april 2019 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Het was wel ff een gedoe. Maar ben van het weekend naar wat verschillende wezen kijken en ik weet wat voor soort ik voor wil gaan nu twijfel ik alleen hoeveel geld ik wil/ga uitgeven kwa grootte en versie. Ik hou er rekening mee dat ik dit allemaal eind 2020 weer ga vervangen.. Dus wil ook niet teveel uitgeven
Ik heb nog geen idee met wie en of ik met anderen op vakantie ga. Mijn vaste vakantiemaatjes zijn in ieder geval niet beschikbaar
Omg waarom dan nu een nieuwe? 2020 is vet snel.quote:Op maandag 1 april 2019 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Het was wel ff een gedoe. Maar ben van het weekend naar wat verschillende wezen kijken en ik weet wat voor soort ik voor wil gaan nu twijfel ik alleen hoeveel geld ik wil/ga uitgeven kwa grootte en versie. Ik hou er rekening mee dat ik dit allemaal eind 2020 weer ga vervangen.. Dus wil ook niet teveel uitgeven
Ik heb nog geen idee met wie en of ik met anderen op vakantie ga. Mijn vaste vakantiemaatjes zijn in ieder geval niet beschikbaar
Ik heb net een nieuwe xbox en die heeft 4K. Dus wil ik nu ook een 4K tv.quote:Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg waarom dan nu een nieuwe? 2020 is vet snel.
Dus je vakantieplannen zijn nog vaag neem ik aan?
Dat klinkt zeker leuker. Maar dat wil je niet in een weekje moeten doen.quote:Op maandag 1 april 2019 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Saaaai!
Laten we roadtrippen naar Slovenië
Leuk land wel, Sloveniëquote:Op maandag 1 april 2019 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Saaaai!
Haha oudquote:Op maandag 1 april 2019 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een glas champagne op en ik ben al weer licht in mijn kop. Wat is er toch aan de hand.
Dat zijn de bubbels. Dat gaat gewoon sneller dan bier en wijn.quote:Op maandag 1 april 2019 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een glas champagne op en ik ben al weer licht in mijn kop. Wat is er toch aan de hand.
Nah. Krijg altijd last van zonne-allergie. Doe mij maar een wat kouder land.quote:
Dat doen ik de wintersport welquote:Op maandag 1 april 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nah. Krijg altijd last van zonne-allergie. Doe mij maar een wat kouder land.
Die glazen iglo's in Finland. Vanuit je bed naar het noorderlicht kijken
Ik dacht ff "O ik wil mee, want nieuwe vrouwelijke liberale pre...." nee wacht, dat is Slovakiaquote:Op maandag 1 april 2019 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Saaaai!
Nee dat is te kort. Dan kun je beter vliegenquote:Op maandag 1 april 2019 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker leuker. Maar dat wil je niet in een weekje moeten doen.
Ik heb gister in VR naar t noorderlicht zitten kijken. Heul kei mooi!quote:Op maandag 1 april 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat gaat ook echt niet meer gebeuren.quote:
Zit het je nog steeds dwars dat ik je ouwe noemde vanochtend?quote:
... ik wil een piemel in m'n bips!quote:
Ja da kredde meej die klok he!quote:Op maandag 1 april 2019 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
En het is godverdomme al weer bijna 5 uur. Jezus.
Dat is toch niet hetzelfdequote:Op maandag 1 april 2019 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister in VR naar t noorderlicht zitten kijken. Heul kei mooi!
Lijkt me wel leuk. Niet om te skiën, maar lekker drinken in de après-ski hutquote:Op maandag 1 april 2019 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat gaat ook echt niet meer gebeuren.
Lijkt me vreselijk.
Ben er in een dag naartoe gereden met mijn ex ooit.quote:Op maandag 1 april 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat is te kort. Dan kun je beter vliegen
Omg ja dat is mijn droomquote:Op maandag 1 april 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet echt meer roadtrippen.quote:Op maandag 1 april 2019 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben er in een dag naartoe gereden met mijn ex ooit.
Ja tochquote:Op maandag 1 april 2019 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh goed idee. Even tegen vriendje zeggen dat ik toch wel wil trouwen.
Sorry, "toch wel"?quote:Op maandag 1 april 2019 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh goed idee. Even tegen vriendje zeggen dat ik toch wel wil trouwen.
Ja echt, als een scheve keutel.quote:Op maandag 1 april 2019 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars dat ik je ouwe noemde vanochtend?
Wil wel met iemand gaan eigenlijk..quote:Op maandag 1 april 2019 17:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet trouwen en wel de vakantie is goedkoper trouwens. Misschien dat Maar doen.
Nee dat snap ikquote:
Beide lijkt me vreselijk.quote:Lijkt me wel leuk. Niet om te skiën, maar lekker drinken in de après-ski hut
Nee ja klopt, maar dan kun je roadtrippen in Sloveniëquote:Op maandag 1 april 2019 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet echt meer roadtrippen.
O pfffquote:Op maandag 1 april 2019 17:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We willen allebei niet nog eens trouwen.![]()
Niet dat hij me gevraagd heeft zeg maar.
Want hier hebben ze je maar niet?quote:
Ahquote:En ijs eten
Ja lijkt me super mooi!quote:
Pokewedding!quote:
Daar kun je beter shoppenquote:Op maandag 1 april 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want hier hebben ze je maar niet?
[..]
AhExplained.
Of wel trouwen, maar dan op maandagochtend gratis en fuck dat feestje voor andere mensen.quote:Op maandag 1 april 2019 17:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet trouwen en wel de vakantie is goedkoper trouwens. Misschien dat Maar doen.
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm.quote:
Ook leukquote:Op maandag 1 april 2019 17:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ja klopt, maar dan kun je roadtrippen in Slovenië
Met KM is het geen Pokewedding hequote:Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm.
Uuuuuh. Nou uuuuuuh.
Euhm.. sinds wanneer kan jij niet van een vrouw afblijven?quote:Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lijkt me super mooi!
Ik zou bijna voorstellen samen te gaan, maar dan ben ik bang dat we niet van elkaar af kunnen blijven in die iglo en dan alsnog al dat moois missen. Dus dat is zonde. Vandaar dat ik t niet voorstel. Maar weet dat ik er over dacht!
Maandagochtend trouwen deed ik vorige keer al. Niet echt nogmaals zin in denk ik.quote:Op maandag 1 april 2019 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of wel trouwen, maar dan op maandagochtend gratis en fuck dat feestje voor andere mensen.
En dan wel op huwelijksreis!
Wist niet dat je getrouwd geweest bentquote:Op maandag 1 april 2019 17:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maandagochtend trouwen deed ik vorige keer al. Niet echt nogmaals zin in denk ik.
Maar wie weet over een paar jaar.
Heb onze besties bevestiging als wallpaper nu.quote:
Ja dat was dus met mn ex. Maar goed dat was ook niet om romantiek. Hadden allebei niks met trouwen.quote:Op maandag 1 april 2019 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wist niet dat je getrouwd geweest bent.
Jij kan dat.quote:Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag m'n bureau en toetsenbord en alles uitgesopt en gestoft en na drie dagen ligt er alweer een laag op
Dat eerste vermoedde ik alquote:Op maandag 1 april 2019 17:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was dus met mn ex. Maar goed dat was ook niet om romantiek. Hadden allebei niks met trouwen.
Je kan ook neuken zonder trouwen hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 17:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was dus met mn ex. Maar goed dat was ook niet om romantiek. Hadden allebei niks met trouwen.
quote:
Oh. Hmm. Weet niet zo goed hoe ik dat kan oplossen.quote:
Shirt omhoog, foto maken, naar mij DM'en. Moeilijker dan dat wordt het niet.quote:Op maandag 1 april 2019 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh. Hmm. Weet niet zo goed hoe ik dat kan oplossen.
Omdat ik het een archaïsch instituut vindt. Ofzo.quote:
Wel samenwonen?quote:Op maandag 1 april 2019 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik het een archaïsch instituut vindt. Ofzo.
Ik snap het niet, sorry.quote:Op maandag 1 april 2019 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Shirt omhoog, foto maken, naar mij DM'en. Moeilijker dan dat wordt het niet.
Meer een pokke wedding?quote:
Het was een wilde fantasie!quote:Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Euhm.. sinds wanneer kan jij niet van een vrouw afblijven?
Ik videobel je wel. Leid ik je stap voor stap er doorheen.quote:
Ja is goed, maar heb wel een voorbeeld nodig hoorquote:Op maandag 1 april 2019 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik videobel je wel. Leid ik je stap voor stap er doorheen.
Harige mannentepelsquote:Op maandag 1 april 2019 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is goed, maar heb wel een voorbeeld nodig hoor
Ik zoek wat leuke voorbeelden op dan. Komt goed.quote:Op maandag 1 april 2019 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is goed, maar heb wel een voorbeeld nodig hoor
Ieder z'n ding natuurlijkquote:
Je bent hier onder kinderhaters dus nee.quote:Op maandag 1 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk
Mensen vinden het alleen raar als ik zeg geen kinderen te willen/kunnen krijgen, maar wel heel graag wil trouwen.
Is dat zo gek?
Ik ben getrouwd, niet monogaam en er zijn en komen geen kinderen. dat is dan vast heel gekquote:Op maandag 1 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen vinden het alleen raar als ik zeg geen kinderen te willen/kunnen krijgen, maar wel heel graag wil trouwen.
Is dat zo gek?
Lijkt me nietquote:Op maandag 1 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat zo gek?
Mensenquote:Op maandag 1 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat zo gek?
Kan prima zonder kinderen.quote:Op maandag 1 april 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
Ik hou wel van huisje boompje beestje en huisvrouwtje spelen
Niet monogaam zijn, maar mét kinderen is vele malen logischer jaquote:Op maandag 1 april 2019 17:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd, niet monogaam en er zijn en komen geen kinderen. dat is dan vast heel gek
Ze doen het er toch maar mee
Ja zonder kinderen duhquote:Op maandag 1 april 2019 17:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan prima zonder kinderen.
Vind die hond nu genoeg
Lekker belangrijk wat 'mensen' vinden van jouw keuzes waar ze geen bal mee te maken hebben.quote:Op maandag 1 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat zo gek?
En dan zijn honden gelukkig nog leuk.quote:Op maandag 1 april 2019 17:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan prima zonder kinderen.
Vind die hond nu genoeg
Lijkt me agenda technisch wel een werkelijk dramaquote:Op maandag 1 april 2019 17:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet monogaam zijn, maar mét kinderen is vele malen logischer ja
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 1 april 2019 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat 'mensen' vinden van jouw keuzes waar ze geen bal mee te maken hebben.
Precies. Lekker je eigen koers blijven varen dus.quote:
Kan met kinderen ook wel, maar dan krijg je gejengelquote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en die kan je gewoon op de grond laten slapen als je languit op de bank wil liggen
Ja ook dat.quote:Op maandag 1 april 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan met kinderen ook wel, maar dan krijg je gejengel.
Hoezo? Gewoon op de grond spelen moest ik vroeger ook.quote:Op maandag 1 april 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan met kinderen ook wel, maar dan krijg je gejengel.
Relatie aanknopen met de ouder(s) van speelkameraadje.quote:Op maandag 1 april 2019 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Lijkt me agenda technisch wel een werkelijk drama
En staand eten zeker ook?quote:Op maandag 1 april 2019 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon op de grond spelen moest ik vroeger ook.
En snot overal. En kwijl. En kinderstank.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En snot overal. En kwijl. En kinderstank.
quote:Op maandag 1 april 2019 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En snot overal. En kwijl. En kinderstank.
Ook op de grond, naast de Golden retriever.quote:
Al het ijs verdwijnt bij jou?quote:Op maandag 1 april 2019 17:49 schreef Allures het volgende:
Ik woon in een soort bermuda driehoek van ijssalons
Jij bent ijsliefhebber toch?quote:Op maandag 1 april 2019 17:49 schreef Allures het volgende:
Ik woon in een soort bermuda driehoek van ijssalons
Hier is niks gek.quote:Op maandag 1 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat zo gek?
quote:Op maandag 1 april 2019 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al het ijs verdwijnt bijin jou?
Haha jij hebt kinderen.quote:Op maandag 1 april 2019 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind echt dat iedereen het zelf moet weten en heb respect voor ieders keuzes.
Maar dat gejank op kinderen is gewoon kinderachtig.
Janken op andermans meningquote:Op maandag 1 april 2019 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind echt dat iedereen het zelf moet weten en heb respect voor ieders keuzes.
Haha Lospapadrosaquote:Op maandag 1 april 2019 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Als dat de echte reden is wel. Maar dan nog, ieder zijn ding.quote:Op maandag 1 april 2019 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil geen kinderen want het zijn jankende kwijlende poepmachines vind ik ook altijd wel een beetjehoor.
Zeg je nou dat ik een oude kop heb?quote:Op maandag 1 april 2019 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bedoel, ik zeg toch ook niet: je kan er vast gewoon niet mee omgaan omdat je een drankverslaafde, verantwoordelijkheid ontlopende lubberkop bent?
Dat snap ik.quote:Op maandag 1 april 2019 18:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als dat de echte reden is wel. Maar dan nog, ieder zijn ding.
Ik vind mensen die doen alsof je pas compleet bent met kind nogal
Polarisering en verharding van de SC. Compleet gebrek aan respect voor mensen die anders denken en/of doen dan jij. Of het nou gaat over kinderen, open relaties of muzieksmaak. Het is net het echte leven hier.quote:Op maandag 1 april 2019 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bedoel, ik zeg toch ook niet: je kan er vast gewoon niet mee omgaan omdat je een drankverslaafde, verantwoordelijkheid ontlopende lubberkop bent?
Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 1 april 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een oude kop heb?
Dat zijn meestal fok argumenten. Meestal hebben mensen wel duidelijkere redenen voor hun keus.quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik vind dat ook behoorlijk aanmatigend.
Maar dat vind ik dus ook van: kinderen stinken en huilen alleen maar!
Dat isee heb ik ook, daarom snap ik helemaal niet waarom je dat zou roepen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zijn meestal fok argumenten. Meestal hebben mensen wel duidelijkere redenen voor hun keus.
Het verval is ingezet denk ik.quote:Op maandag 1 april 2019 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al de hele dag het idee dat er tabbladen in google chrome verdwijnen. Ik zal ze zelf wel sluiten, maar WAAROM als ik die websites actief gebruik/nodig heb op dat moment?
Dat is vaak wat je er zelf van maakt. Was zelf misschien net zo gelukkig geweest zonder.quote:Op maandag 1 april 2019 18:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als dat de echte reden is wel. Maar dan nog, ieder zijn ding.
Ik vind mensen die doen alsof je pas compleet bent met kind nogal
De Bijbel aan het vertalen?quote:Op maandag 1 april 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er komt geen eind aan deze tekst.
Klinkt top dit.quote:Op maandag 1 april 2019 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is vaak wat je er zelf van maakt. Was zelf misschien net zo gelukkig geweest zonder.
En heb wel vaker (jonge) honden gehad en daar heb je meer werk mee qua zooi opruimen.
Maar goed toen ik geen kinderen had had ik er ook helemaal niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |