quote:Op maandag 1 april 2019 13:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik mn liefde wel mee ergens anders naartoe.
Ja dat inmiddels wel zo ongeveer.quote:Op maandag 1 april 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is je nieuwe werk eigenlijk? Heb je ondertussen wel de volledige uitleg enzo gehad?
Ow heeft hubbie je aangestokenquote:Op maandag 1 april 2019 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat inmiddels wel zo ongeveer.
Zo ziek thuis mis ik het wel
Zit je nog ziek te zijn in Nimma?quote:Op maandag 1 april 2019 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat inmiddels wel zo ongeveer.
Zo ziek thuis mis ik het wel
Inmiddels weer in ijmuiden. Wel ziek nog.quote:Op maandag 1 april 2019 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit je nog ziek te zijn in Nimma?
Kut voor je, dat dan weer wel.quote:Op maandag 1 april 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Inmiddels weer in ijmuiden. Wel ziek nog.
Niet fijnquote:Op maandag 1 april 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Inmiddels weer in ijmuiden. Wel ziek nog.
Water laten pakken enzo.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Toch gewoon bij je date die je net kent, ja toch
Ja kon er geen vinden dus dan toch maar thuis.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Toch gewoon bij je date die je net kent, ja toch
Dat is gewoon aso eigenlijk, lekker thuis uitzieken ipv andere mensen aan lopen stekenquote:Op maandag 1 april 2019 13:55 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd of ik binnenkort oom ziek thuis zit. Zit hier met iemand tegenover me die enorm aan het hoesten en snotterenis en vanochtend zst hier iemand met de winterjas aan omdat ze het zo koud had door de koorts. Die is inmiddels gelukkig weg
Dat soort mensen moeten per direct naar huis gestuurd wordenquote:Op maandag 1 april 2019 13:55 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd of ik binnenkort oom ziek thuis zit. Zit hier met iemand tegenover me die enorm aan het hoesten en snotterenis en vanochtend zst hier iemand met de winterjas aan omdat ze het zo koud had door de koorts. Die is inmiddels gelukkig weg
Samequote:Op maandag 1 april 2019 14:04 schreef MissMSX het volgende:
De tomaatjes zijn met een groeispurt bezig en er komt ook al één paprikatjeo op. Zin in de zomer
Die tweede werkt hier niet eens maar volgt hier een opleiding dus zit hier maandagochtend een paar uurquote:Op maandag 1 april 2019 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten per direct naar huis gestuurd worden
Heb je gezaaid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |