Ja dat vind premier Rutte en het grootste deel van de Nederlandse bevolking ook. Nu, en ook al voordat jij geboren was. Je komt net om de hoek kijken en dan ga je je met wijken bemoeien die ouwer dan jou zijn. Je lijkt wel een cabaretierquote:Op woensdag 3 april 2019 01:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus je vindt dat Molukkers inderdaad een uitzonderingspositie mogen bekleden in ons land?
Ik heb in mijn leven ook wel eens iets gekregen. Maar voor alles dat ik heb gekregen, betaal ik niet maandelijks een huursom. Dus gegeven lijkt mij hier niet echt de juiste woordkeuze.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is ze gegeven. Letterlijk. Het is van hun.
Jij kunt ook niet wanneer je 10 jaar terug iemand iets hebt gegeven even langs gaan en zeggen Ja ik wil het toch terug.
Goed, nu ben je gewoon aan het janken op details, echter;quote:Op woensdag 3 april 2019 01:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven ook wel eens iets gekregen. Maar voor alles dat ik heb gekregen, betaal ik niet maandelijks een huursom. Dus gegeven lijkt mij hier niet echt de juiste woordkeuze.
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja dat vind premier Rutte en het grootste deel van de Nederlandse bevolking ook. Nu, en ook al voordat jij geboren was. Je komt net om de hoek kijken en dan ga je je met wijken bemoeien die ouwer dan jou zijn. Je lijkt wel een cabaretier
Ga niet dat koekje wat je hebt gekregen van je klasgenootje vergelijken met een woonwijk. Zoals ik al eerder zei, je bent geen kei in het maken van vergelijkingen. Je zet Molukkers en Nederland voor schutquote:Op woensdag 3 april 2019 01:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven ook wel eens iets gekregen. Maar voor alles dat ik heb gekregen, betaal ik niet maandelijks een huursom. Dus gegeven lijkt mij hier niet echt de juiste woordkeuze.
Nee, ik jank niet over details. Ik leg net bloot dat van jouw hele argumentatie weinig klopt. Pijnlijk, maar waar.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed, nu ben je gewoon aan het janken op details, echter;
[..]
Je jankt wel, over een koekjequote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nee, ik jank niet over details. Ik leg net bloot dat van jouw hele argumentatie weinig klopt. Pijnlijk, maar waar.
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nee, ik jank niet over details. Ik leg net bloot dat van jouw hele argumentatie weinig klopt. Pijnlijk, maar waar.
Wat? Ik probeer je te volgen, maar voor deze stellingname kan ik geen kaas maken.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:16 schreef Myrr het volgende:
[..]Dan is datgene wat je gegeven hebt een auto toch. Daar betaal je voor. Opgelost.
Dat ligt aan jou. Je hebt moeite met begrijpend lezen en verbanden leggen. Geeft niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat? Ik probeer je te volgen, maar voor deze stellingname kan ik geen kaas maken.
Nee, hoor. Ik heb er in mijn blanke elitewijk geen last van. Overigens is het totaal van de wijken al met 25% afgenomen en wonen er in veel wijken ook mensen met een andere afkomst. Dus het houdt vanzelf wel een keer op. En terecht. Ik vind dat geen enkele etnische groep in Nederland het recht heeft om zich af te zonderen. En al helemaal niet als je zo gedraagt als de Molukkers hebben gedaan (en blijkbaar nog steeds doen).quote:Op woensdag 3 april 2019 01:07 schreef Oceanier het volgende:
Voel je je nu niet zwaar kut dat je overruled wordt door de Molukse wijken en notabene je eigen regering?
Dat doet de overheid aan de lopende band, dus ik zie niet in waarom niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Of gooien we alle afspraken overboord.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:10 schreef Oceanier het volgende:
...en het grootste deel van de Nederlandse bevolking ook.
Vind je dit nou echt een goed argument?!?!?!?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doet de overheid aan de lopende band, dus ik zie niet in waarom niet.
Zeker.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Vind je dit nou echt een goed argument?!?!?!?
Dan heb je ook geen problemen met de doden van de kaping want er zijn genoeg doden in Indonesië gevallen. Zelfde argumentstructuur als van jou.quote:
Nee, hoor. Dat is echt iets heel anders.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Dan heb je ook geen problemen met de doden van de kaping want er zijn genoeg doden in Indonesië gevallen. Zelfde argumentstructuur als van jou.
Dat een gedeelte van die wijken gemeleerd zijn klopt, je hebt je huiswerk gedaan. Met die vooruitzicht op het oog, wordt er nu hard gewerkt om de nog bestaande wijken intact te houden. Dit gebeurt in samenwerking en overleg met verschillende partijen. Ik vind dat de Molukkers wel het recht hebben om zich af te zonderen.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb er in mijn blanke elitewijk geen last van. Overigens is het totaal van de wijken al met 25% afgenomen en wonen er in veel wijken ook mensen met een andere afkomst. Dus het houdt vanzelf wel een keer op. En terecht. Ik vind dat geen enkele etnische groep in Nederland het recht heeft om zich af te zonderen. En al helemaal niet als je zo gedraagt als de Molukkers hebben gedaan (en blijkbaar nog steeds doen).
Jawel, de Molukse wijken zijn verspreid door heel Nederland, van oost naar west, en noord naar zuid al 60 jaar lang.quote:
Oke leg uit. Maar tot nu toe komt het allemaal zeer selectief over.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is echt iets heel anders.
Jack sparrow is of een trol, een facist, een racist of een ultranationalist, of allemaal.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:27 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Molukkers mogen niet moorden, mogen daarentegen niet zeiken over de moorden in Indonesë, niet zeiken over de niet nagekomen afspraken van Nederland over grondgebied, niet over deze wijken
[..]
Oke leg uit. Maar tot nu toe komt het allemaal zeer selectief over.
Als je niet naast blanke Nederlanders wilt wonen, moet je lekker naar Indonesie gaan. Kijken of je daar ook zo goed wordt behandeld.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Oceanier het volgende:
Ik vind dat de Molukkers wel het recht hebben om zich af te zonderen.
En het worden er steeds minder.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:27 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Jawel, de Molukse wijken zijn verspreid door heel Nederland, van oost naar west, en noord naar zuid al 60 jaar lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |