quote:
1 april, een beetje plagen en lachen mag dan.quote:
ja ,ik heb niemand geschickt moeder is ziek de kann ik niet schickenquote:Op maandag 1 april 2019 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
tis 1 april, fools day. dus geloof niet alles wat er geschreven wordt
Dan moet je het ook niet doen.quote:Op maandag 1 april 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ,ik heb niemand geschickt moeder is ziek de kann ik niet schicken
quote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had mijn moeder wel te pakken bij het tuincentrum, ik zei nieuw systeem je moet eerst je leeftijd intoetsen op het pinapparaat zij 80 intikkendat ding piepen
Mijn pakket is brievenbuspost dus die zal morgen wel bezorgt worden.quote:Op maandag 1 april 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
Mijn pakket is al 1.5 uur over tijd... En ik wou nog wel een tukkie doen
Te veel wisselende bankzitters gaat je niet in de kouwe kleren zittenquote:Op maandag 1 april 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
Ja nee hé wacht effe! maar Sas is wel weinig hierze ziek?
Die zit met 3 idioten op de bank waar ze niet vanaf komt.quote:Op maandag 1 april 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
Ja nee hé wacht effe! maar Sas is wel weinig hierze ziek?
Wisselend contacten !quote:Op maandag 1 april 2019 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Te veel wisselende bankzitters gaat je niet in de kouwe kleren zitten
Ik hou me effe in voordat ik op die bank zitquote:Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit met 3 idioten op de bank waar ze niet vanaf komt.
Niet aanklikken dus?quote:
Zulke guitige wijffiesquote:Op maandag 1 april 2019 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het je die toepjes van Yentl en de Boer?
Ik hou ervan....![]()
Wat een seksisme.quote:Op maandag 1 april 2019 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het je die toepjes van Yentl en de Boer?
Ik hou ervan....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |