Je moet helemaal niks.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Kan iemand mij naar bed sturen
Ik wil niet maar ik moet
Ik heb ook een jetlagquote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Ik wil niet maar ik moet
Nee blijf maar even.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Ik wil niet maar ik moet
NU METEEN NAAR BED!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Ik wil niet maar ik moet
Heb je maar 1 dag weekend?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik lig ook in bed, maar echt moe ben ik niet.
Biologische klok is nog niet aangepast.
Ik woon al jáááren naast een Grieks eetcaféquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, zou nog wel es willen, maar laatste keren niet gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten de spoiler, ik ben iemand die eerder muziek luistert dan naar de bandleden kijkt... pas toen ik eigenlijk per toeval in 2016 concertkaartjes kocht, ben ik YouTube gaan bekijken naast Spotify (want YT heeft ook live concerten e.d. ) .
En damn... zanger Dave Gahan weet het publiek wel te bespelen. I'd do him. Sadly he's married (en nee ik ga een huwelijk niet verkloten).-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Wast gezellig op het terras?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik lig ook in bed, maar echt moe ben ik niet.
Biologische klok is nog niet aangepast.
Thomas the steamenginequote:
Jaquote:
Heel gezellig. En geen idee.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wast gezellig op het terras?
En hoeveel mannen hebben je begluurd?
MCH is gewoon jaloers en heeft geen leven enzo. Ik geloof dat hij irl best lief is.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Doeslief tegen Lotusss laat dat meisje toch
Dat is het soberzo wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel want anders is het morgen vroeg huilen. Vooral met die verzette klok
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thomas the steamengine
Sorry moest daar even aan denken opeens toen ik je nickname zag.
Hoor het deuntje al in mijn hoofdquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thomas heb ik niks mee maar zie wel bijna dagelijks stoomturbines.
Begin een nieuwe seriequote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel zin aan mijn werk morgen.
Een aantal bijzondere ontmoetingen/vergaderingen op de agenda. Een is altijd(onbedoeld) net een uitzending van Jiskefet.
Haaai! Ik lurk (en post heeeeeeel af en toe weleens) in de KPD SC... daar zit je ook weleens toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thomas heb ik niks mee maar zie wel bijna dagelijks stoomturbines.
Oeh... dat laatste wil ik wel een verslag van hierquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel zin aan mijn werk morgen.
Een aantal bijzondere ontmoetingen/vergaderingen op de agenda. Een is altijd(onbedoeld) net een uitzending van Jiskefet.
Engine is de laatste tijd hier vaker te zien, merk ikquote:Op zondag 31 maart 2019 22:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haaai! Ik lurk (en post heeeeeeel af en toe weleens) in de KPD SC... daar zit je ook weleens toch?
Welkom hier!
Nee, het leven is een grap. Dus klinkt logisch.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie mijn (werk) leven als een groot spel, ik neem vrijwel niets serieus en probeer grappige situaties te ontlokken, chaos te creëren of door complete onzin grote nieuwe werken te krijgen. Is dat raar?
Is dat kabels knopen een tussenbaan van je of je vaste baan?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, het leven is een grap. Dus klinkt logisch.
Doe eens niet zo denigrerend. Je weet niet eens wat het inhoudtquote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dat kabels knopen een tussenbaan van je of je vaste baan?
Ik weet niet hoe ik het moet noemen inderdaad maar de vraag bedoelde ik wel serieus. Lijkt me wel een bijzondere baan voor een jonge vrouwquote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend. Je weet niet eens wat het inhoudt
Ach, hij is zo'n vent die weet dat een dame afgestudeerd is in de ICT en die gaat mansplainen hoe internet werkt ofzo....quote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend. Je weet niet eens wat het inhoudt
Ben er trots op. Had erger terecht kunnen komen..quote:Op zondag 31 maart 2019 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet noemen inderdaad maar de vraag bedoelde ik wel serieus. Lijkt me wel een bijzondere baan voor een jonge vrouw
Jup voor werkquote:Op zondag 31 maart 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoor het deuntje al in mijn hoofd
O echt, voor je werk?
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 31 maart 2019 22:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haaai! Ik lurk (en post heeeeeeel af en toe weleens) in de KPD SC... daar zit je ook weleens toch?
Welkom hier!
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben er trots op. Had erger terecht kunnen komen..
Heb geen vast contract, maar het is wel een vaste baan.
Heb door een moeilijke periode bijna niet af kunnen studeren. Heb alles op alles gezet om te voorkomen dat het voor niets was geweest. Ik weet dat ik dingen heb om trots op te zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, hij is zo'n vent die weet dat een dame afgestudeerd is in de ICT en die gaat mansplainen hoe internet werkt ofzo....![]()
Zooooo zielig, een man zonder toekomst die ziet dat vrouwen veel verder komen in banen dan dat hij ooit had durven hopen...
Ben je beter bezig dan ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb door een moeilijke periode bijna niet af kunnen studeren. Heb alles op alles gezet om te voorkomen dat het voor niets was geweest. Ik weet dat ik dingen heb om trots op te zijn.
Whatever wat een ander denkt
Voor zulke momenten/mensen heb ik dit nummer...quote:Op zondag 31 maart 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
Heb door een moeilijke periode bijna niet af kunnen studeren. Heb alles op alles gezet om te voorkomen dat het voor niets was geweest. Ik weet dat ik dingen heb om trots op te zijn.
Zal een kaarsje voor je brandenquote:Op zondag 31 maart 2019 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste werkdag
:S
Duim voor me.
Bij die tent van maanden terug, of toch wat anders?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Duim voor me.
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Duim voor me.
Tuurlijk daar moet en mag je trots op zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Succes!quote:Op zondag 31 maart 2019 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Duim voor me.
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zulke momenten/mensen heb ik dit nummer...
Ben geen eindinspectie. Niet mijn schuldquote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk daar moet en mag je trots op zijn.![]()
Alleen.als er ooit een JSF op ons huis dondert kijk ik jou aan.
Ja toch daar, was er zelf nog maar eens achteraan gegaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij die tent van maanden terug, of toch wat anders?
Zelf al gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt wel goed, hopelijk smeert Kaneel een paar lekkere bammetjes voor je
Gaat het niet tegen je morele waarden in om te werken voor de wapenindustrie?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben geen eindinspectie. Niet mijn schuld
Eind goed al goed danquote:Op zondag 31 maart 2019 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja toch daar, was er zelf nog maar eens achteraan gegaan.
[..]
Zelf al gedaan.
Moet er 7 uur al zijn
Vroeger op de basisschool ging het over muziek. De juf vroeg wat we mooi vonden, wij met een stel jongens: Beastieboys.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zulke momenten/mensen heb ik dit nummer...
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool ging het over muziek. De juf vroeg wat we mooi vinden, wij met een stel jongens: Beastieboys.![]()
Zij helemaal enthousiast en ze zou de volgende dag een cassettebandje van haar favoriete nummer meenemen.
Volgende dag:![]()
Nee. Het klinkt ook stom eigenlijk, maar soms vergeet je ook even waar je werk ingaat.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat het niet tegen je morele waarden in om te werken voor de wapenindustrie?
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool ging het over muziek. De juf vroeg wat we mooi vonden, wij met een stel jongens: Beastieboys.![]()
Zij helemaal enthousiast en ze zou de volgende dag een cassettebandje van haar favoriete nummer meenemen.
Volgende dag:![]()
quote:Girls, to do the dishes
Girls, to clean up my room
Girls, to do the laundry
Girls, and in the bathroom
Girls, that's all I really want is girls
Two at a time, I want girls
With new wave hairdos, I want girls
I ought to whip out my,
Girls, girls, girls, girls, girls
Girls, girls, girls, girls, girls
Girls, girls, girls, girls, yeah
Wist dat jullie van die huizelijke types zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
.. hebben we met een muursticker in de woonkamer hangen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
.. hebben we met een muursticker in de woonkamer hangen:
[ afbeelding ]
"hebben we plezier" verwijst naar die triootjesquote:Op zondag 31 maart 2019 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist dat jullie van die huizelijke types zijn.
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:52 schreef MissMSX het volgende:
OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Soms is het leven ook gewoon een kuthoer.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik zeg maar niks. Kende hem niet tot dat topic, dus voegt niks toe.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde erop reageren maar kan niks zeggen
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"hebben we plezier" verwijst naar die triootjes
"maken we fouten" duidt op anale penetratie zonder enige vorm van glijmiddel
Etc.
Godsamme wat snel.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Vreselijk treurig inderdaad, kende hem online niet maar zat toch met een brok in m'n keelquote:Op zondag 31 maart 2019 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Fris en fruitig, met frisse tegenzinquote:
Prima primaquote:Op maandag 1 april 2019 05:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fris en fruitig, met frisse tegenzin![]()
Wel goed hoor! Met jou ook?
Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 1 april 2019 05:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeg.![]()
Op naar het vliegveld maar.
Thanksquote:
Mooiquote:Op maandag 1 april 2019 06:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dit gaat wel leuk worden. Voor de verandering eens leuke technische workshops in plaats van lastige politieke workshops.
1 ARPIL!1111!!!!!1111!!!!!quote:Op maandag 1 april 2019 07:17 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen! Wat een mooie dag! Lekker werken!
Ik moest ook even goed kijken vanmorgen. Veel te vroeg om op het vliegveld te hangen.quote:Op maandag 1 april 2019 07:14 schreef Samzz het volgende:
Jezus kats door de wekker geslapen. Kut zomertijd.
Kan wel zeggen dat ik blij ben dat mijn vriend vandaag 24 uurs dienst heeft, ik was verleden jaar de hele dag het haasje onder zijn grappenmakerijquote:
Hier zelfs vergeten de wekker te zetten. Net door een collega uit bed gebeldquote:Op maandag 1 april 2019 07:14 schreef Samzz het volgende:
Jezus kats door de wekker geslapen. Kut zomertijd.
Dat is erger. Ik ben gelukkig nog wel op tijd, alleen net iets minder tijd voor allesquote:Op maandag 1 april 2019 07:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier zelfs vergeten de wekker te zetten. Net door een collega uit bed gebeld
Was mn wakeup-light vergeten te zetten, gelukkig stond mn telefoon wekker wel. Maar dat is toch niet hetzelfde wakker worden.quote:Op maandag 1 april 2019 07:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier zelfs vergeten de wekker te zetten. Net door een collega uit bed gebeld
Ik ben ook op tijdquote:Op maandag 1 april 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is erger. Ik ben gelukkig nog wel op tijd, alleen net iets minder tijd voor alles.
Zou ik ook wel eens willen proberen z'n wake up light. Gewoon benieuwd naar het verschil in wakker worden.quote:Op maandag 1 april 2019 07:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Was mn wakeup-light vergeten te zetten, gelukkig stond mn telefoon wekker wel. Maar dat is toch niet hetzelfde wakker worden.
Je weet dat we hier grappen over maken hequote:Op maandag 1 april 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben ook op tijdbusje was een paar minuten later dus had geluk.
Jaquote:Op maandag 1 april 2019 07:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet dat we hier grappen over maken he
Placebo's werken ookquote:
Ik ben fan.quote:Op maandag 1 april 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen proberen z'n wake up light. Gewoon benieuwd naar het verschil in wakker worden.
Ik heb een slimme lamp die als wake-up light functioneert (via Google Home).quote:Op maandag 1 april 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen proberen z'n wake up light. Gewoon benieuwd naar het verschil in wakker worden.
Ik heb een slimme vriendin die mij wakker maaktquote:Op maandag 1 april 2019 08:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb een slimme lamp die als wake-up light functioneert (via Google Home).
Welk merk?quote:Op maandag 1 april 2019 08:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb een slimme lamp die als wake-up light functioneert (via Google Home).
quote:Op maandag 1 april 2019 08:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb een slimme vriendin die mij wakker maakt
Philips Hue. En dan in die app via 'Routines'. (dus toch niet Google Home bedenk ik me netquote:Op maandag 1 april 2019 08:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welk merk?
Ik heb wel lampen die ik met een app kan bedienen maar volgens mij hebben die niet z'n functie.
Jaquote:Op maandag 1 april 2019 08:51 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan in het weekend?
Dat klinkt anders niet erg slimquote:Op maandag 1 april 2019 08:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb een slimme vriendin die mij wakker maakt
Jaquote:Op maandag 1 april 2019 08:51 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan in het weekend?
quote:Op maandag 1 april 2019 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vertel
Mijn speeddate was minder speeddate en vooral achtbaan. Wel leuk
Oh vertel daar eens overquote:Op maandag 1 april 2019 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vertel
Mijn speeddate was minder speeddate en vooral achtbaan. Wel leuk
Bij de ingang moesten we ons melden, kregen we een naamkaartje en een briefje waarop stond welke rondes je met wie ging speeddaten.quote:Op maandag 1 april 2019 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh vertel daar eens over. Klonk heel leuk
.
Zijn verschillende manier waarop dat kan gebeuren.quote:Op maandag 1 april 2019 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij laat je door je vriendin wekken. Dat is pas erg.
Logisch dat ik wakker word als we tegelijk de deur uit moetenquote:Op maandag 1 april 2019 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij laat je door je vriendin wekken. Dat is pas erg.
Maar het was dus wel gezellig? En was de m/v-rato nog een beetje gelijk?quote:Op maandag 1 april 2019 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij de ingang moesten we ons melden, kregen we een naamkaartje en een briefje waarop stond welke rondes je met wie ging speeddaten.
Wee werden meegenomen het park in waar we een welkomsdrankje en wat uitleg kregen.
Daarna volgde het date gedeelte. Er waren bordjes gemaakt met de rondenummers erop, daar kon je je dan opstellen en je date vinden. Helaas waren er een boel mensen niet, waardoor het toen al niet meer lekker verliep.
We mochten een uur gebruik maken van de achtbaan en je mocht eigenlijk iedereen aanspreken en meevragen voor een rondje.
Na afloop was het de bedoeling dat je aangaf of het een echte match was zodat je samen nog een ritje kon maken in een bootjes attractie.
Was dit dat efteling speeddate gedoe?quote:Op maandag 1 april 2019 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij de ingang moesten we ons melden, kregen we een naamkaartje en een briefje waarop stond welke rondes je met wie ging speeddaten.
Wee werden meegenomen het park in waar we een welkomsdrankje en wat uitleg kregen.
Daarna volgde het date gedeelte. Er waren bordjes gemaakt met de rondenummers erop, daar kon je je dan opstellen en je date vinden. Helaas waren er een boel mensen niet, waardoor het toen al niet meer lekker verliep.
We mochten een uur gebruik maken van de achtbaan en je mocht eigenlijk iedereen aanspreken en meevragen voor een rondje.
Na afloop was het de bedoeling dat je aangaf of het een echte match was zodat je samen nog een ritje kon maken in een bootjes attractie.
En de volgende keer in de theekopjesattractie in Disneyland?quote:Op maandag 1 april 2019 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:
Uhm ja wel redelijk. Gok dat ze daar wel naar gekeken hadden. Maar er waren dus er al een boel niet. 1 jongen gesproken die zou 4 dates/rondes hebben en er was er maar 1 aanwezig.quote:Op maandag 1 april 2019 09:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het was dus wel gezellig? En was de m/v-rato nog een beetje gelijk?
quote:Op maandag 1 april 2019 09:12 schreef MCH het volgende:
[..]
En de volgende keer in de theekopjesattractie in Disneyland?
Toverlandquote:Op maandag 1 april 2019 09:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Was dit dat efteling speeddate gedoe?
Ow ja dat vertelde je. Wat voor pakje was het deze keer?quote:Op maandag 1 april 2019 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Zaterdag had ik mijn eerste wedstrijd in de golftour!
Heeft het je wel wat opgeleverd?
Jammer dat er veel mensen niet waren. Dan moet je je niet opgeven denk ik dan.quote:Op maandag 1 april 2019 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mwah. Weet ik niet goed. Was wel leuk, maar vooral de achtbaanquote:Op maandag 1 april 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat er veel mensen niet waren. Dan moet je je niet opgeven denk ik dan.
Voor herhaling vatbaar?
ook nie verkeerdquote:Op maandag 1 april 2019 09:15 schreef TaMieke het volgende:
Een appgroep met vrouwen die samen op stap willen![]()
Wat een zak hooiquote:Op maandag 1 april 2019 09:21 schreef Halimede het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_lasagna_home_when/
Klinkt niet echt alsof je nog een keer zou gaanquote:Op maandag 1 april 2019 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mwah. Weet ik niet goed. Was wel leuk, maar vooral de achtbaan
Na afloop ook compleet gesloopt omdat je toch wat extra je best doet.
Wanneer ga jij weer eens werken dan? Gvd.quote:
Beste bak lasagne die die mee had genomen als er 5 personen 2 dagen van kan etenquote:
Ja dat dus. Waarschijnlijk in een aparte aanhanger moeten vervoeren ofzo. Zo iemand die een hele kom munt-snoepjes bij een restaurant in zijn AHtas kiepert omdat 'ze toch gratis zijn'.quote:Op maandag 1 april 2019 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beste bak lasagne die die mee had genomen als er 5 personen 2 dagen van kan eten. "Mag vast wel."
Over 2 wekenquote:Op maandag 1 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens werken dan? Gvd.
Deze week is redelijk rustig, maar vliegen zondag nog voor paar dagen naar Barcelona.quote:
Oeh leuk! Tapasquote:Op maandag 1 april 2019 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze week is redelijk rustig, maar vliegen zondag nog voor paar dagen naar Barcelona.
Jaaa, echt zin in. Eerste vakantietje samen, ben benieuwd.quote:
Jaloers.quote:Op maandag 1 april 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa, echt zin in. Eerste vakantietje samen, ben benieuwd.
Dan ga je in mei nog een keer zonder werkquote:
Ja, iets met vrije dagen enzo.quote:Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je in mei nog een keer zonder werk.
Oeh leuk! Hoe lang gaan jullie?quote:Op maandag 1 april 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa, echt zin in. Eerste vakantietje samen, ben benieuwd.
Welke festivals?quote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
Maarrrr... ik heb bijna heel juli vrij, met twee festivals. Dus komt wel goed allemaal.
DTRH en de zomerfeesten. Hele week losjes en lauw.quote:
Ah ja tof. Hopelijk weer zulk mooi weer deze zomer.quote:Op maandag 1 april 2019 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DTRH en de zomerfeesten. Hele week losjes en lauw.
Vorig jaar op de vrijdag van DTRH een enorme zonnesteek opgelopen. Dacht zaterdag dat ik dood ging.quote:Op maandag 1 april 2019 10:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja tof. Hopelijk weer zulk mooi weer deze zomer.
Zondagavond heen, vrijdag weer terug. Voor woensdag een auto gehuurd, dinsdagmiddag een salsales op een rooftop ergensquote:
Of jezelf beter beschermen tegen de zon.quote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vorig jaar op de vrijdag van DTRH een enorme zonnesteek opgelopen. Dacht zaterdag dat ik dood ging.Iets minder mag dit jaar wel.
Petje op en gaan joh!quote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vorig jaar op de vrijdag van DTRH een enorme zonnesteek opgelopen. Dacht zaterdag dat ik dood ging.Iets minder mag dit jaar wel.
Heerlijk!quote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zondagavond heen, vrijdag weer terug. Voor woensdag een auto gehuurd, dinsdagmiddag een salsales op een rooftop ergens.
Rest van het weekend met een petje op gelopen als een dwaas. Maar ja. Dat.quote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of jezelf beter beschermen tegen de zon.
Graag gedaanquote:Op maandag 1 april 2019 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Overigens dankzij de P20 niet verbrand. Dat dan weer wel.
Volgende keer een mooie zonnehoed dusquote:Op maandag 1 april 2019 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rest van het weekend met een petje op gelopen als een dwaas. Maar ja. Dat.
Staat me vast beeeeeeeeldig.quote:Op maandag 1 april 2019 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgende keer een mooie zonnehoed dus.
Vakantieeequote:Op maandag 1 april 2019 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Dank voor de reminder om Lloret te gaan boeken
Vorig jaar niet geweest, dus mag wel weer een keerquote:
Met de bus mag ik hopen?quote:Op maandag 1 april 2019 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Dank voor de reminder om Lloret te gaan boeken
Uiteraard!quote:
Lekker 48 uur rijden. Met 2 stops. Door de pyreneeën. Lekker achterin. Heerlijk. Genieten.quote:
Jaaaa, 17 uur in de bus richting Lloret en dan om 7:00 in de ochtend aankomen en pas vanaf 11:00 in t hotel mogen dus met al je koffers en wallen van slaapgebrek bij t zwembad liggen!quote:
Ja dat dus. Lekker een plasje doen op de sta wc in Frankrijk.quote:Op maandag 1 april 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker 48 uur rijden. Met 2 stops. Door de pyreneeën. Lekker achterin. Heerlijk. Genieten.
Groot gelijk:Y.quote:Op maandag 1 april 2019 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vorig jaar niet geweest, dus mag wel weer een keer
Zomervakantie is altijd kakduur.quote:Op maandag 1 april 2019 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Groot gelijk:Y.
Kakkie, ging net ticketprijzen checken voor onze plannen. Maar lijkt erop dat augustus al geen optie meer is
Tickets in september zijn nog te doen, 110 euro nu p.p.quote:
Ons, maar dan delen met.... hoeveel toeristen?quote:
Die mieren zijn wel lekker strak, of niet?quote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons, maar dan delen met.... hoeveel toeristen?
Valt daar meestal reuze meequote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons, maar dan delen met.... hoeveel toeristen?
Deed ik juist wel.quote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tickets in september zijn nog te doen, 110 euro nu p.p.
Maar wil nog niets boeken voor ik aan mijn nieuwe baan ben begonnen.
Ik begin nu ook al 2 weken later i.v.m. Barcelona, dus wil die troef even niet spelen hahaquote:Op maandag 1 april 2019 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Deed ik juist wel.![]()
Ze hadden nog niet gevraagd naar mijn vrije dagen dus mooi gebruik van gemaakt.
Kon ik in de eerste week zeggen: dit had ik al gepland.
Slimquote:Op maandag 1 april 2019 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Deed ik juist wel.![]()
Ze hadden nog niet gevraagd naar mijn vrije dagen dus mooi gebruik van gemaakt.
Kon ik in de eerste week zeggen: dit had ik al gepland.
Mensen hier in het magazijn mogen ook niet drinken of eten, alleen in de pauzes.quote:Op maandag 1 april 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geluk met mijn kantoorbaan omdat ik een kop thee kan pakken tussen het werken door.
Hoor ik net.
Hoe werkt dat bij jullie? Ik mocht bij alle bedrijven waar ik ooit gewerkt heb tussendoor gewoon een kopje thee of zo pakken. Of dat nu op kantoor was of op stal. Alleen in de winkel niet, maar dat is logisch denk ik
.
Wat?quote:Op maandag 1 april 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geluk met mijn kantoorbaan omdat ik een kop thee kan pakken tussen het werken door.
Hoor ik net.
Hoe werkt dat bij jullie? Ik mocht bij alle bedrijven waar ik ooit gewerkt heb tussendoor gewoon een kopje thee of zo pakken. Of dat nu op kantoor was of op stal. Alleen in de winkel niet, maar dat is logisch denk ik
.
Dus ze mogen wel drinken.quote:Op maandag 1 april 2019 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mensen hier in het magazijn mogen ook niet drinken of eten, alleen in de pauzes.
Er staat een watertapapparaatje, daar mogen ze tussendoor snel een bekertje water drinken.
Ja, gewoon achter de computer idd.quote:Op maandag 1 april 2019 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat?![]()
Kantoorbaan, als in achter een computer? Gewoon gaan en staan waar je wil lijkt me zo. Als je werk maar af is.
Nee, maar dat vind ik wel logisch. In de winkel ga je ook niet staan drinken.quote:Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij het apparaatje. Niet aan de kittafels/workstation.
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 april 2019 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Nog nooit een baan gehad waar ik niet even mocht drinken.
Wat hebben we toch een geluk inderdaadquote:Op maandag 1 april 2019 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar het ging er dus om dat ik geluk heb omdat ik een kantoorbaan heb en dus lekker thee kan pakken en dat aan mijn bureau op kan drinken.
Eh ja, goed, dan heb ik geluk.
Geluk dat je opgesloten zit op een kantoor 40 uur per week. Zo veel geluk.quote:Op maandag 1 april 2019 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar het ging er dus om dat ik geluk heb omdat ik een kantoorbaan heb en dus lekker thee kan pakken en dat aan mijn bureau op kan drinken.
Eh ja, goed, dan heb ik geluk.
Mooiste wat er is.quote:Op maandag 1 april 2019 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geluk dat je opgesloten zit op een kantoor 40 uur per week. Zo veel geluk.
Ik heb in de bouw weleens op een plek gezeten waar het water nog niet aangesloten was. Dan was je wel op jezelf aangewezen als het ware.quote:Op maandag 1 april 2019 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geluk dat je opgesloten zit op een kantoor 40 uur per week. Zo veel geluk.
Ik mocht het in de winkel ook als het stil was.quote:Op maandag 1 april 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:
Hoor ik net.
.
1-2 weken zoietsquote:Op maandag 1 april 2019 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe lang duurt het voordat iets vanaf Frankfurt Airport in Nederland is?
Even wat drinken pakken.quote:Op maandag 1 april 2019 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat een geluk jij hebt.
Tegenwoordig luisteren ze gewoon muziek in de les. Dus gok dat drinken ook magquote:Op maandag 1 april 2019 11:56 schreef O_o_ het volgende:
Vroeger in de klas mocht je ook niet drinken.
Uiteindelijk hebben we allemaal een dodelijke hartafwijking.quote:Op maandag 1 april 2019 11:58 schreef Halimede het volgende:
Mijn broer is er net achter gekomen type 1 diabetes te hebben, mijn vader zou type 2 hebben, maar waarschijnlijk is dat ook type 1. Lekkere genen heeft die gast, straks heb ik via hem niet alleen een dodelijke hart afwijking maar ook diabetes![]()
Misschien toch maar nooit kinderen nemen
Sorry he, kan er ook niets aan veranderenquote:
We overlijden uiteindelijk allemaal aan een hartstilstandquote:Op maandag 1 april 2019 11:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we allemaal een dodelijke hartafwijking.
Komt goed joh.
Deed k vroeger ook. Oortje in en discman in de jas.quote:Op maandag 1 april 2019 11:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tegenwoordig luisteren ze gewoon muziek in de les. Dus gok dat drinken ook mag
Ik zou best met jou twee spruitjes willen hebben.quote:Op maandag 1 april 2019 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar kinderen sowieso
Fijne combi ook, hartafwijking en diabetes
Ja, alleen de meesten gaan er niet aan dood voor hun 40equote:Op maandag 1 april 2019 11:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we allemaal een dodelijke hartafwijking.
Komt goed joh.
Ik minder waarschijnlijkquote:Op maandag 1 april 2019 12:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, alleen de meesten gaan er niet aan dood voor hun 40e
zo lang heb ik niet meer
Die kinderen worden echt niet oud hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 12:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou best met jou twee spruitjes willen hebben.
En dat we die dan reformkoekjes laten eten als tussendoortje.
Kinderenquote:Op maandag 1 april 2019 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar kinderen sowieso
Fijne combi ook, hartafwijking en diabetes
En niet valsspelen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Doen we een wedstrijdje wie er het eerste dood gaat?
Nou en?quote:Op maandag 1 april 2019 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kinderen worden echt niet oud hoor.
Rebelquote:Op maandag 1 april 2019 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deed k vroeger ook. Oortje in en discman in de jas.
Was?quote:Op maandag 1 april 2019 12:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rebel
Ik was superbraaf. Ik durfde dat niet
Win ik sowieso.quote:Op maandag 1 april 2019 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Doen we een wedstrijdje wie er het eerste dood gaat?
Ook niet met mij? Dan maken we kindjes die niet lang levenquote:Op maandag 1 april 2019 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren op kraamvisitie geweest. Lieve baby en shit. Maar kinderen, fuck nee.
Vriendin van mij was ook op kraamvisite geweest. Ze stuurde een foto ervan, en dat kind was lelijkquote:Op maandag 1 april 2019 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren op kraamvisitie geweest. Lieve baby en shit. Maar kinderen, fuck nee.
Dibs op je kat.quote:Op maandag 1 april 2019 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Ik heb moments een voorsprong.
Vooral blanke babies zijn lelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 12:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vriendin van mij was ook op kraamvisite geweest. Ze stuurde een foto ervan, en dat kind was lelijk
Wat een alien.
Ik vind ze bijna allemaal op een nageboorte lijken.quote:Op maandag 1 april 2019 12:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vooral blanke babies zijn lelijk.
Vietnamese vrienden van me hebben net een baby en die is echt super schattig
Een loempiaatjequote:Op maandag 1 april 2019 12:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vooral blanke babies zijn lelijk.
Vietnamese vrienden van me hebben net een baby en die is echt super schattig
Ja maar o wee als je ze door elkaar haalt en je kind in de tuin poot voor een mooi boompje. Of in de oven knalt voor een placentalasagne.quote:Op maandag 1 april 2019 12:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind ze bijna allemaal op een nageboorte lijken.
Ik vind ze maken leuker dan ze zien. Dus meh.quote:Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ook niet met mij? Dan maken we kindjes die niet lang leven![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar o wee als je ze door elkaar haalt en je kind in de tuin poot voor een mooi boompje. Of in de oven knalt voor een placentalasagne.
Gehaald met de vacuümpomp?quote:Op maandag 1 april 2019 12:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vriendin van mij was ook op kraamvisite geweest. Ze stuurde een foto ervan, en dat kind was lelijk
Wat een alien.
quote:Op maandag 1 april 2019 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb trek, ouwe. Niet te zuinig.
Ik vond het laatst al smerig dat er een duif had liggen ontbinden op m'n balkon.quote:Op maandag 1 april 2019 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Oude buurman van mijn moeder was een tijdje terug overleden. Lag blijkbaar 4 weken te rotten in huis.
Wat een amateur. Er zijn er bij die dat 3 jaar hebben volgehouden.quote:Op maandag 1 april 2019 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Oude buurman van mijn moeder was een tijdje terug overleden. Lag blijkbaar 4 weken te rotten in huis.
En dan toch tegen die ouders zeggen "oh wat een lief kind!"quote:Op maandag 1 april 2019 12:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat een alien.
Gewoon over het randje schuivenquote:Op maandag 1 april 2019 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het laatst al smerig dat er een duif had liggen ontbinden op m'n balkon.
Wat een *****quote:Op maandag 1 april 2019 12:34 schreef Debsterr het volgende:
Dus ik app m'n bestie een fotootje van een roze huis wat ik dit weekend gespot had (want we hadden het altijd over wonen in een roze huis samen). Krijg ik alleen "Nice" als reactie.
![]()
![]()
Ze zal wel boos en/of teleurgesteld zijn dat je bij koffiemeneer woont.quote:Op maandag 1 april 2019 12:34 schreef Debsterr het volgende:
Dus ik app m'n bestie een fotootje van een roze huis wat ik dit weekend gespot had (want we hadden het altijd over wonen in een roze huis samen). Krijg ik alleen "Nice" als reactie.
![]()
![]()
Dat is wel heel koeltjes.quote:Op maandag 1 april 2019 12:34 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
Ze had binnen een paar weken na haar scheiding een nieuwe vriend met wie ze samenwoont na 10 maanden. Dat zal wel meevallen allemaal.quote:Op maandag 1 april 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zal wel boos en/of teleurgesteld zijn dat je bij koffiemeneer woont.
Ah ze zit dus sowieso niet zo goed in haar vel.quote:Op maandag 1 april 2019 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze had binnen een paar weken na haar scheiding een nieuwe vriend met wie ze samenwoont na 10 maanden. Dat zal wel meevallen allemaal.
Jamaar dat was stiekem!quote:Op maandag 1 april 2019 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deed k vroeger ook. Oortje in en discman in de jas.
Tja, echte liefde valt niet te timen he!quote:Op maandag 1 april 2019 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze had binnen een paar weken na haar scheiding een nieuwe vriend met wie ze samenwoont na 10 maanden. Dat zal wel meevallen allemaal.
Oh daar zat verder ook geen oordeel in hoorquote:Op maandag 1 april 2019 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, echte liefde valt niet te timen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |