Topquote:Op maandag 1 april 2019 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om van 8 tot half 5 te werken, te downloaden en pas na het avondeten kunnen kijken
Luizenmoeder?quote:Op maandag 1 april 2019 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om van 8 tot half 5 te werken, te downloaden en pas na het avondeten kunnen kijken
Ja iddquote:Op maandag 1 april 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
DBS komt pas in juli uit hoor. 2 maanden bedoel je zeker?
ik vind je act zo vermoeiend dat ik je waarschijnlijk binnenkort ga negerenquote:Op maandag 1 april 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Luizenmoeder?
Kan je ook allemaal terugkijken via npo. Hoef je niet te downloaden vriend
Verstandige beslissing maatquote:Op maandag 1 april 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind je act zo vermoeiend dat ik je waarschijnlijk binnenkort ga negeren
*föhnenquote:Op maandag 1 april 2019 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
avengers endgame gaat 3 uur duren, dat wordt lang feunen in de bios
Ik ben daar niet afhankelijk van. Zie Hans maar die probeert het ookquote:Op maandag 1 april 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind je act zo vermoeiend dat ik je waarschijnlijk binnenkort ga negeren
Zou er nog niet eens 3 minuten naar willen kijken laat staan 3 uurquote:Op maandag 1 april 2019 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
avengers endgame gaat 3 uur duren, dat wordt lang feunen in de bios
Is meestal zo he lolquote:Op maandag 1 april 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
Zo meteen tijd voor lunch. Eindelijk. Was alweer 24 uur geleden
Ja sorry ik bedoelde zaK hooi.quote:
doe eens ff normaal, staan gewoon 5e nuquote:Op maandag 1 april 2019 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Villa lijkt niet te promoveren he
Ja, met een gat van 14 punten op de nummer 3, met nog 7 wedstrijden te spelenquote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens ff normaal, staan gewoon 5e nu
Lekker luchtig maar draag dat eigenlijk nooitquote:Op maandag 1 april 2019 13:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar wel in jurkje rondlopen
dit niet wetenquote:Op maandag 1 april 2019 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh wacht ja nee plek 3 t/m 7 ofzo hebben playoffs idd, nvm
3 t/m 6quote:Op maandag 1 april 2019 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh wacht ja nee plek 3 t/m 7 ofzo hebben playoffs idd, nvm
quote:Op maandag 1 april 2019 13:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
2e divisie Engeland is ook niet zo interessant
quote:Op maandag 1 april 2019 13:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker luchtig maar draag dat eigenlijk nooit
quote:Op maandag 1 april 2019 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
Welkom op FOK!
Geintje 1 april log maar lekker uit en lees een boek.
Werk jij weer thuisquote:Op maandag 1 april 2019 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
Welkom op FOK!
Geintje 1 april log maar lekker uit en lees een boek.
Daarom kijk ik de Eredivisie eigenlijk ook zeldenquote:Op maandag 1 april 2019 13:03 schreef McGrath het volgende:
[..]misschien moet je eens gaan kijken, de eredivisie is niet zo spannend hoor.
Heb het idee dat je een beetje in die bubbel leeft, anders doe je onder werktijd toch niet de suggestie voor een boek.quote:
Was meer als alternatief voor FOK!ken.quote:Op maandag 1 april 2019 13:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb het idee dat je een beetje in die bubbel leeft, anders doe je onder werktijd toch niet de suggestie voor een boek.
Mijn laatste note is alweer maanden geleden vriendquote:Op maandag 1 april 2019 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
Oef ik heb flink veel notes erbij en ze gaan allemaal over Welkom op FOK! en vergelijkbare strapatsen.
Interesseert me geen kloot.quote:Op maandag 1 april 2019 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn laatste note is alweer maanden geleden vriend
Maar een waardeloos alternatief voor FOK!ken onder werktijd.quote:Op maandag 1 april 2019 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was meer als alternatief voor FOK!ken.
Kun je nooit zeker weten ivm die 7 dagen vertragingquote:Op maandag 1 april 2019 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn laatste note is alweer maanden geleden vriend
Nou inderdaad hequote:Op maandag 1 april 2019 13:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar een waardeloos alternatief voor FOK!ken onder werktijd.
En buiten werktijd is uitloggen weer heel vreemd, want ik neem aan dat je dan een privé device gebruikt.
Daar heb je gelijk in maar daar ga ik niet vanuit. Mijn reputatie op Kiid is vlekkeloosquote:Op maandag 1 april 2019 13:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je nooit zeker weten ivm die 7 dagen vertraging
Welkom in de nieuwe maandquote:Op maandag 1 april 2019 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
Oef ik heb flink veel notes erbij en ze gaan allemaal over Welkom op FOK! en vergelijkbare strapatsen.
mijn dm staat altijd openquote:Op maandag 1 april 2019 13:31 schreef McGrath het volgende:
ik zie een nieuwe note bij mij en die vind ik wel heel zielig, maar die ga ik natuurlijk niet posten want dan krijg ik een ban
ik had gewoon een afbeelding van der_mann zijn twitter gehaald uit 2014 waar heel vaak het verboden woord in werd genoemd, maar die afbeelding krijg je in dm.quote:
3 UUR LANG!!quote:Op maandag 1 april 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
OEF DEZE MAAND KOMT ENDGAME UIT HYPE HYPE HYPE
Verstandig. We zijn blij dat je weer terug bentquote:Op maandag 1 april 2019 13:31 schreef McGrath het volgende:
ik zie een nieuwe note bij mij en die vind ik wel heel zielig, maar die ga ik natuurlijk niet posten want dan krijg ik een ban
wel mooi dat ze die afbeelding zo laten staan dat je ze weer kunt gebruikenquote:Op maandag 1 april 2019 13:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik had gewoon een afbeelding van der_mann zijn twitter gehaald uit 2014 waar heel vaak het verboden woord in werd genoemd, maar die afbeelding krijg je in dm.
blij dat ik na al deze jaren nog trouwe twitter volgers hebquote:Op maandag 1 april 2019 13:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik had gewoon een afbeelding van der_mann zijn twitter gehaald uit 2014 waar heel vaak het verboden woord in werd genoemd, maar die afbeelding krijg je in dm.
Ik niet. Is niet mijn type filmquote:Op maandag 1 april 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Vanavond lekker Captain America: the Winter Soldier kijken.
Ik volg jou ook nog steeds op Xbox live maar je bent zelden nog online. Tenminste niet wanneer ik er benquote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blij dat ik na al deze jaren nog trouwe twitter volgers heb
heb daar één keer op gekeken toen jij je twitter hier had gedumptquote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blij dat ik na al deze jaren nog trouwe twitter volgers heb
Ik moet sws wachten tot een uur of 8 want daarvoor schijnt de zon nog en die beschadigt mijn tv en dinsdag ga ik pas gordijnen ophangenquote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet. Is niet mijn type film
Ik ga denk ik luizenmoeder kijken en fifa spelen
ik zet mijn xbox 1x per maand aan om te controleren of ie het nog wel doetquote:Op maandag 1 april 2019 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik volg jou ook nog steeds op Xbox live maar je bent zelden nog online. Tenminste niet wanneer ik er ben
Ik niet, weet je waarom?quote:Op maandag 1 april 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zet mijn xbox 1x per maand aan om te controleren of ie het nog wel doet
Vervelend is dat hequote:Op maandag 1 april 2019 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet sws wachten tot een uur of 8 want daarvoor schijnt de zon nog en die beschadigt mijn tv en dinsdag ga ik pas gordijnen ophangen
Je kan er ook goed op Netflixen enzo he? Of twitch om te kijken hoe andere mensen hun spelletje spelenquote:Op maandag 1 april 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zet mijn xbox 1x per maand aan om te controleren of ie het nog wel doet
dat kan mijn PS4 Pro ook maar dan met een sneller menuquote:Op maandag 1 april 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan er ook goed op Netflixen enzo he? Of twitch om te kijken hoe andere mensen hun spelletje spelen
Dat kan mijn televisie zelf ook, maar dan een stuk sneller.quote:Op maandag 1 april 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan er ook goed op Netflixen enzo he? Of twitch om te kijken hoe andere mensen hun spelletje spelen
Ik weet niet eens wat voor type scherm ik heb. Heb ook laatst een nieuwe 4k tv gekocht zodat ik Fifa kan spelen op de hoogste resolutiequote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vanaf morgen is dat geen probleem meer. Had ik maar geen OLED-scherm moeten kopen.
Ik heb nu een Xbox One X en voel mij echt gezegend met al die extra paardenkracht onder de kapquote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan mijn PS4 Pro ook maar dan met een sneller menu
Baren op je 23equote:Op maandag 1 april 2019 13:41 schreef Chia het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)van-een-zoontje.html
Lol
Ja daar heb je echt wat een met FIFA.quote:Op maandag 1 april 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nu een Xbox One X en voel mij echt gezegend met al die extra paardenkracht onder de kap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |