Het is niet voor niks pisvee hequote:Op maandag 1 april 2019 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is mijn ervaring met Psv'ers. Zullen ongetwijfeld ook raddraaiers tussen zitten
Elke keer verbaas ik me weer over wat voor simpel figuur jij bentquote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niks pisvee he
Dit laat alleen maar zien dat je toch nog een soort hoop hebt dat hij ooit normaal gaat doen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Elke keer verbaas ik me weer over wat voor simpel figuur jij bent
Ik heb net ook een hoop laten varen. Wat een bevalling netquote:Op maandag 1 april 2019 11:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit laat alleen maar zien dat je toch nog een soort hoop hebt dat hij ooit normaal gaat doen.
Die hoop heb ik allang laten varen.
Ik zeg gewoon Psv altijdquote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niks pisvee he
Soms is het inderdaad beter om met een schone lei te beginnen dan blijven vechten tegen iets wat nooit gaat veranderen. Daar is Kiid een sprekend praktijkvoorbeeld vanquote:Op maandag 1 april 2019 11:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit laat alleen maar zien dat je toch nog een soort hoop hebt dat hij ooit normaal gaat doen.
Die hoop heb ik allang laten varen.
Pics?!quote:Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hoop laten varen. Wat een bevalling net
Ik ook. Alleen met 020 heb ik wat moeite. Dan moet ik altijd kotsen.quote:
Wij allemaal vriendquote:Op maandag 1 april 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen met 020 heb ik wat moeite. Dan moet ik altijd kotsen.
Dit keer denk ik brood, maar beleg moet ik nog kiezen. Denk kip grillworst, yoghurt + cruesli of suikervrije siroop en een banaan.quote:Op maandag 1 april 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat schaft bij jou de lunch?
G E N O Tquote:Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit keer denk ik brood, maar beleg moet ik nog kiezen. Denk kip grillworst, yoghurt + cruesli of suikervrije siroop en een banaan.
En jij?
Ja, ik vind dat altijd wel lekker. Wel met afbakbrood, dat wel. Gewone sneetjes hoef je bij mij niet mee aan te komen als lunchGENOT.quote:Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
G E N O T
Ik weet nog niet man.
Jij weet jezelf wel te verwennen heh.quote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat altijd wel lekker. Wel met afbakbrood, dat wel. Gewone sneetjes hoef je bij mij niet mee aan te komen als lunchGENOT.
Verwendquote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat altijd wel lekker. Wel met afbakbrood, dat wel. Gewone sneetjes hoef je bij mij niet mee aan te komen als lunchGENOT.
100%quote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet jezelf wel te verwennen heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |