Precies. Gewoon een échte revival van de oude serie, in plaats van dat halfbakken gedoe van het vorige seizoen. Sonja kan natuurlijk niet vast terugkeren ivm de gezondheid van Esther Roord. Maar die belachelijke Brenda heeft al helemáál niets te zoeken in Kees & co.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:27 schreef roos94 het volgende:
Nu Sonja nog terug en ik ben zielsgelukkig
Brenda is inderdaad tenenkrommend. Een belediging voor de serie.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:01 schreef Japepk het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een échte revival van de oude serie, in plaats van dat halfbakken gedoe van het vorige seizoen. Sonja kan natuurlijk niet vast terugkeren ivm de gezondheid van Esther Roord. Maar die belachelijke Brenda heeft al helemáál niets te zoeken in Kees & co.
wat dacht je van Ben die opeens aanbelt krijg al kippenvel als ik dit typ.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef roos94 het volgende:
Enkele oude bekenden keren terug. Amber en wie dan nog meer? Ik bid voor Sonja maar zal wel niet. Christien zou ik ook leuk vinden. Of Frank.
Moest Sonja terugkomen dan kun je mij opvegen. Dan ga ik janken
Ik vond die vriend van Anne in seizoen 6 ook ontzettend leuk spelen. Mag van mij ook wel terug komenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef roos94 het volgende:
Enkele oude bekenden keren terug. Amber en wie dan nog meer? Ik bid voor Sonja maar zal wel niet. Christien zou ik ook leuk vinden. Of Frank.
Even uit mijn hoofd: 'Magnum' ?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond die vriend van Anne in seizoen 6 ook ontzettend leuk spelen. Mag van mij ook wel terug komen
Zo uit de doodquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat dacht je van Ben die opeens aanbelt krijg al kippenvel als ik dit typ.
Ik herinner me nog 1 scene met 1 van de vriendjes, Studeerde in Maastricht.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, Thomas. Die studeerde psychologie.
Nee, die nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog 1 scene met 1 van de vriendjes, Studeerde in Maastricht.
Die kwam Anne verrassen en wilde zich in huis verstoppen .
Vraagt aan Ben: "Waar wil u me hebben?"
Ben: "Terug in Maastricht"
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:11 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Anne komt terug in de vijfde aflevering en dit keer word het seizoen niet in zijn geheel geplaatst maar
1 per week
Ok.. ben heeeeel benieuwd wie nog meer de oude bekende is naast Anne. Ik hoop niet Koen want hem vond ik vreselijk. Misschien Magnum samen met Anne?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:23 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Marjolein touw komt in de derde aflevering als de moeder van Coosje
Nee. Er staat hier:quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:01 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Van wat ik gehoord heb keert alleen Anne terug
Oude bekenden van de personages. De moeder van Coosje komt dit seizoen in beeld. Wel een leuke actrice trouwens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee. Er staat hier:
https://cookies.rtlboulev(...)ieuw-seizoen-kees-co
"De komst van enkele oude bekenden". Dat kan nooit alleen Anne zijn, want meervoud. Er moet op zijn minst nog 1 iemand anders terugkeren.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:08 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oude bekenden van de personages. De moeder van Coosje komt dit seizoen in beeld. Wel een leuke actrice trouwens.
Dat was by far het leukste moment van heel de aflevering, samen met Kees die de bal vangt bij het doelquote:
Complete miscastquote:
Ik denk dat het personage ook gewoon flut is. Ze acteert wel erg overdreven. Wie denk jij dat er terugkeren naast Anne?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Complete miscast
Nu vond ik Chantal al niet te pruimen, maar dit is wel in alles het tegenovergestelde van wat zij neerzette.
De echte Rudy? Dat ze deze ontmaskeren als nepper en hem met Coosje, al die kinderen en de buuv de serie uit gooienquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef roos94 het volgende:
Daar had ik het eerder op de avond al met iemand over: alle andere personage zijn erg eendimensionaal. Coosje is alleen lui, Rudie is alleen een luie donder, Brenda alleen een paniekerig onzeker vaag tiepje, de kinderen alleen puberaal... Er zit verder totaal geen diepgang in waardoor je om ze gaat geven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat het personage ook gewoon flut is. Ze acteert wel erg overdreven.
Ik denk ergens dat het enkel bij Anne blijft, en dat de verdere oude bekenden mensen zijn die enkel de personages van vroeger kennen. Zoals die wijkagent van vorig seizoen die een oude bekende van Kees was maar wij nog nooit eerder van die hele kerel hadden gehoordquote:Wie denk jij dat er terugkeren naast Anne?
Geniet altijd erg van jouw analysesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar had ik het eerder op de avond al met iemand over: alle andere personage zijn erg eendimensionaal. Coosje is alleen lui, Rudie is alleen een luie donder, Brenda alleen een paniekerig onzeker vaag tiepje, de kinderen alleen puberaal... Er zit verder totaal geen diepgang in waardoor je om ze gaat geven.
[..]
Ik denk ergens dat het enkel bij Anne blijft, en dat de verdere oude bekenden mensen zijn die enkel de personages van vroeger kennen. Zoals die wijkagent van vorig seizoen die een oude bekende van Kees was maar wij nog nooit eerder van die hele kerel hadden gehoord
Maar ja, een eenmalige comeback van Ben, zoals eerder uitgedacht in dit topic, dat zou wel de max zijn
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De echte Rudy? Dat ze deze ontmaskeren als nepper en hem met Coosje, al die kinderen en de buuv de serie uit gooien
Nop. Hoogstens in een remake van Medisch Centrum West aangezien hij al jaren arts in een ziekenhuis is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jadeze Rudy is echt 10 keer niks. Krijg de bibbers van die vent. Maar denk niet dat Robin Tjon Pian Gi ooit nog acteren zal
Uhhh zat er dan diepgang in sonja?? Elke aflevering een nieuwe vent, beetje gebabbel over een wip en klaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar had ik het eerder op de avond al met iemand over: alle andere personage zijn erg eendimensionaal. Coosje is alleen lui, Rudie is alleen een luie donder, Brenda alleen een paniekerig onzeker vaag tiepje, de kinderen alleen puberaal... Er zit verder totaal geen diepgang in waardoor je om ze gaat geven.
[..]
Ik denk ergens dat het enkel bij Anne blijft, en dat de verdere oude bekenden mensen zijn die enkel de personages van vroeger kennen. Zoals die wijkagent van vorig seizoen die een oude bekende van Kees was maar wij nog nooit eerder van die hele kerel hadden gehoord
Maar ja, een eenmalige comeback van Ben, zoals eerder uitgedacht in dit topic, dat zou wel de max zijn
Jazeker: Sonja was iemand die eigenlijk diep van binnen het liefst een stabiel persoonlijk leven wilde hebben, alleen was ze te vrijgevochten om zich lang aan iemand te kunnen binden. En 'elke aflevering een nieuwe vent', nah. Vergeten dat ze best lang iets met Ron heeft gehad?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uhhh zat er dan diepgang in sonja?? Elke aflevering een nieuwe vent, beetje gebabbel over een wip en klaar.
Dat is een belediging voor Ben. Dat was iemand die, ondanks zijn persoonlijke gebreken, wel altijd zijn best deed - waarbij het dan weer fout ging. Deze Rudie probeert het niet eens en schuift alles direct naar een ander. Komt nog eens bij dat Coosje in de verste verte niet de persoonlijkheid of daadkracht van Kees heeft om hem een schop onder zijn luie reet te geven, wat Kees waar nodig wel deed bij Ben.quote:Van rudi hebben ze gewoon ben2 gemaakt, een slappe vent met een grote mond die uiteindelijk gewoon onder de plak zit.
Yep, al vond ik die allemaal niet leuk, enkel Kees&Co kon mij bekoren.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Feit blijft natuurlijk wel dat de Britse komedie's die hier in Nederland gemaakt zijn razend populair zijn geworden
Tom, Dick and Harriet-Het zonnetje in huis
-----------------------------------------------------------
2 seizoenen 12 afl- 9 seizoenen 109 afl
Man About the House- SamSam
--------------------------------------------------------------------
3 seizoenen 39 Afl- 10 seizoenen 130 Afl
After Henry- Zonder Ernst
-----------------------------------------------------------------------
4 seizoenen 38 Afl- 6 Seizoenen 78 afl
2point4 Children,- Kees & Co
-----------------------------------------------------------------------------
8 seizoenen 56 Afl- 10 seizoenen 111 Afl
Volgens mij waren alleen de eerste 5 seizoenen gebaseerd op 2point4 children..quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Feit blijft natuurlijk wel dat de Britse komedie's die hier in Nederland gemaakt zijn razend populair zijn geworden
Tom, Dick and Harriet-Het zonnetje in huis
-----------------------------------------------------------
2 seizoenen 12 afl- 9 seizoenen 109 afl
Man About the House- SamSam
--------------------------------------------------------------------
3 seizoenen 39 Afl- 10 seizoenen 130 Afl
After Henry- Zonder Ernst
-----------------------------------------------------------------------
4 seizoenen 38 Afl- 6 Seizoenen 78 afl
2point4 Children,- Kees & Co
-----------------------------------------------------------------------------
8 seizoenen 56 Afl- 10 seizoenen 111 Afl
Aflevering 1 vond ik erg tegenvallen, aflevering 2 was dan wel weer goed.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:00 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
AFLEVERING 1- Actie Tomaar
Kees vindt dat Coosje meer moet meehelpen in het huishouden en dat gaat niet van een leien dakje.
AFLEVERING 2- Sweet Sixteen
Coosje wil Annelot verrassen met een feest voor haar 16e verjaardag. Maar Annelot heeft heel iets anders aan haar hoofd
Eens. Eerste aflevering lijkt het net alsof ze de teksten puur oplezen. Alleen bij Simone komt het naturel over. Vooral die plien is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Aflevering 1 vond ik erg tegenvallen, aflevering 2 was dan wel weer goed.
Ga binnenkort maar weer eens de oude serie terugkijken die 10x beter is dan dit.
Wel grappig om te zien dat sommige uitspraken terug komen in dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Plien samen met Simone eigenlijk wel het pluspunt van de serie. Ik vind Rudy en die nieuwe actrice echt ontzettend slecht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eens. Eerste aflevering lijkt het net alsof ze de teksten puur oplezen. Alleen bij Simone komt het naturel over. Vooral die plien is afschuwelijk.
Plien is echt zo'n love-her-or-hate-her typjequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Plien samen met Simone eigenlijk wel het pluspunt van de serie. Ik vind Rudy en die nieuwe actrice echt ontzettend slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |