Precies. Gewoon een échte revival van de oude serie, in plaats van dat halfbakken gedoe van het vorige seizoen. Sonja kan natuurlijk niet vast terugkeren ivm de gezondheid van Esther Roord. Maar die belachelijke Brenda heeft al helemáál niets te zoeken in Kees & co.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:27 schreef roos94 het volgende:
Nu Sonja nog terug en ik ben zielsgelukkig
Brenda is inderdaad tenenkrommend. Een belediging voor de serie.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:01 schreef Japepk het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een échte revival van de oude serie, in plaats van dat halfbakken gedoe van het vorige seizoen. Sonja kan natuurlijk niet vast terugkeren ivm de gezondheid van Esther Roord. Maar die belachelijke Brenda heeft al helemáál niets te zoeken in Kees & co.
wat dacht je van Ben die opeens aanbelt krijg al kippenvel als ik dit typ.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef roos94 het volgende:
Enkele oude bekenden keren terug. Amber en wie dan nog meer? Ik bid voor Sonja maar zal wel niet. Christien zou ik ook leuk vinden. Of Frank.
Moest Sonja terugkomen dan kun je mij opvegen. Dan ga ik janken
Ik vond die vriend van Anne in seizoen 6 ook ontzettend leuk spelen. Mag van mij ook wel terug komenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef roos94 het volgende:
Enkele oude bekenden keren terug. Amber en wie dan nog meer? Ik bid voor Sonja maar zal wel niet. Christien zou ik ook leuk vinden. Of Frank.
Moest Sonja terugkomen dan kun je mij opvegen. Dan ga ik janken
Even uit mijn hoofd: 'Magnum' ?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond die vriend van Anne in seizoen 6 ook ontzettend leuk spelen. Mag van mij ook wel terug komen
Zo uit de doodquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat dacht je van Ben die opeens aanbelt krijg al kippenvel als ik dit typ.
Ik herinner me nog 1 scene met 1 van de vriendjes, Studeerde in Maastricht.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, Thomas. Die studeerde psychologie.
Nee, die nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog 1 scene met 1 van de vriendjes, Studeerde in Maastricht.
Die kwam Anne verrassen en wilde zich in huis verstoppen .
Vraagt aan Ben: "Waar wil u me hebben?"
Ben: "Terug in Maastricht"
quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:11 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Anne komt terug in de vijfde aflevering en dit keer word het seizoen niet in zijn geheel geplaatst maar
1 per week
Ok.. ben heeeeel benieuwd wie nog meer de oude bekende is naast Anne. Ik hoop niet Koen want hem vond ik vreselijk. Misschien Magnum samen met Anne?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:23 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Marjolein touw komt in de derde aflevering als de moeder van Coosje
Nee. Er staat hier:quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:01 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Van wat ik gehoord heb keert alleen Anne terug
Oude bekenden van de personages. De moeder van Coosje komt dit seizoen in beeld. Wel een leuke actrice trouwens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee. Er staat hier:
https://cookies.rtlboulev(...)ieuw-seizoen-kees-co
"De komst van enkele oude bekenden". Dat kan nooit alleen Anne zijn, want meervoud. Er moet op zijn minst nog 1 iemand anders terugkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |