quote:Grooming Evidence
Evidence of nonspecific sexual grooming behaviors is admissible at trial through expert testimony to substantiate allegations of sexual abuse,34 especially where the victim’s testimony is unclear, misleading, or contradictory.35
In Light v. Martel,36 the defendant was charged with child sexual abuse under the California Criminal Code. Testimony was admitted at trial showing Light engaged in certain behavior towards the young victims before the abuse: Light would give the girls sweets, show them cartoons, and engage in a consistent pattern of contact.
Expert testimony regarding grooming was offered at trial, although the expert did not testify on Light’s specific behavior. Instead, the expert explained how general practices and behaviors by child abusers are designed to ingratiate them to their victims. The expert testified that grooming includes such behaviors as showing a child extra attention, complimenting them, giving gifts, making promises and increasing contact —behaviors that may seem innocent to the lay person. The court held that such expert testimony was admissible because it was relevant and useful in clarifying for the jury a complex pattern of seemingly innocuous behaviors. Such testimony helped explain the general modus operandi of child molesters.
Michael Jackson heeft zelf beweerd dat hij vertrouwen had in het Amerikaanse rechtssysteem.quote:Op vrijdag 5 april 2019 06:10 schreef bingoman het volgende:
Chandlers - Moeder verklaard nooit iets te hebben gezien, en er is een opgenomen telefoongesprek van de vader waaruit blijkt dat het om afpersing ging. Jordi kwam met een vaag verhaal (zonder data en locaties) na een paar weken bij zijn vader in de tandartsstoel te zijn bewerkt. Afbetaalde civil case omdat de rechter niet eerst de criminal case wilde doen. Criminal case ging niet door omdat geen bewijs en geen interesse van de Chandlers.
Ja in America kan je je vrijheid gewoon kopen als je het geld ervoor hebt. Dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft zelf beweerd dat hij vertrouwen had in het Amerikaanse rechtssysteem.
Waarom dan diegene die je onterecht afperst en beschuldigt van seksueel misbruik $23 miljoen betalen?
Als ik onschuldig zou zijn, zou ik zulke mensen nooit betalen, zelfs niet als ik 10 miljard op mijn rekening zou hebben.
Daarbij heeft zo’n bedrag betalen nog eens als effect dat de mensen gaan denken dat je schuldig bent. Want als je onschuldig bent, zou je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet moeten zien.
Eigenlijk is het vrij simpel. Michael Jackson wist ook wel dat hij schuldig was. En met die wetenschap is 23 miljoen vrij goedkoop om zeker te stellen dat je uit de gevangenis blijft.
Hij heeft er zelfs 2 afgekocht.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef luxerobots het volgende:
Michael Jackson heeft zelf beweerd dat hij vertrouwen had in het Amerikaanse rechtssysteem.
Waarom dan diegene die je onterecht afperst en beschuldigt van seksueel misbruik $23 miljoen betalen?
Jeps.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:27 schreef Za het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs 2 afgekocht.
With the Chandler case behind him and a plan to release a new album in 1995, Jackson settled with the Francias out of court. As testified to during Jackson’s 2005 trial, two settlements were signed with the Francias – one with Blanca and another one with Jason Francia. Reportedly Jackson paid them altogether $2.4 million
https://themichaeljackson(...)cia-summary-version/
Niemand gaat mensen die vuige leugens over hen vertellen belonen met miljoenen dollars.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef luxerobots het volgende:
Jeps.
Als alle verklaringen, volgens de fans van MJ, leugens zijn (dus verzonnen).
Dan ga je die mensen toch geen geld betalen? Dat is toch te idioot voor woorden?
Goed om te weten dat luxerobots weet hoe het allemaal zit. Kan ook zijn dat MJ liever eerst een criminal trial wilde. Maar dat hij dat niet kreeg en het eerst civil zou worden. En raar zeg. Dat de wet daarna is aangepast.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ik onschuldig zou zijn, zou ik zulke mensen nooit betalen, zelfs niet als ik 10 miljard op mijn rekening zou hebben.
Daarbij heeft zo’n bedrag betalen nog eens als effect dat de mensen gaan denken dat je schuldig bent. Want als je onschuldig bent, zou je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet moeten zien.
Eigenlijk is het vrij simpel. Michael Jackson wist ook wel dat hij schuldig was. En met die wetenschap is 23 miljoen vrij goedkoop om zeker te stellen dat je uit de gevangenis blijft.
Een dergelijk misbruik herinner je, ook na 25 jaar. Dan is het vreemd dat je met een misbruikverhaal komt over een plek die nog gebouwd moest worden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:36 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk naar het treinstationnetje, James is een vuile leugenaar omdat hij zich de data van 25 jaar geleden niet meer exact herinnert,
Dan is lilkleine een beter voorbeeld, qua teksten en geen kinderen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef manny het volgende:
Ook wel aardig: als ouder zou ik dat nooit toestaan... blah blah blah
Ik doe hier even de stelling dat als Marco Borsato bij de volgende junior songfactor X hunt 5 kinderen uitnodigt voor een weekend opnames in zijn studio, incl logeren in zijn villa, dat dat 5 keer een dikke vette "ja, prima marco; hoe laat moeten we Shavannah weer ophalen ?" wordt vanuit die ouders. Compleet start-struck en alle defenses down.
Zelfs nu we van allerlei schandalen weten.
By the way: Ik ken geen geruchten dat Marco een pedo is; maar noem em even als voorbeeld als Jurylid van dat soort programma's. #FreeMarco
Wat een goede reden om zelf 23 miljoen te betalen aan de mensen die je naam besmeuren.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goed om te weten dat luxerobots weet hoe het allemaal zit. Kan ook zijn dat MJ liever eerst een criminal trial wilde. Maar dat hij dat niet kreeg en het eerst civil zou worden. En raar zeg. Dat de wet daarna is aangepast.
De plek is gebouwd toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:38 schreef Elzies het volgende:
Een dergelijk misbruik herinner je, ook na 25 jaar. Dan is het vreemd dat je met een misbruikverhaal komt over een plek die nog gebouwd moest worden.
Daarbij heeft Michael Jackson ook nog seks gehad met Wade Robson na zijn kindertijd. Dat kan bij Safechuck dus ook zo zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:47 schreef Za het volgende:
[..]
De plek is gebouwd toch?
Indien het station er nooit gekomen was, zou het wat anders zijn. Pas dan kun je het je gewoonweg niet herinneren.
Waarom hij fout zit met zijn data, en of dat een bewuste keuze was omdat hij zich geen kind meer voelde op 16 jarige leeftijd is aan hem om uit te leggen.
Op pagina 1 van deze thread staat een foto van een ongeveer 16-17 jarige James naast MJ, ze hadden dus nog steeds contact ten tijde van het treinstation, bij het absent zijn van dergelijke kiekjes zou het ook ongeloofwaardig zijn, echter nog altijd vergezelde hij MJ, getuige de foto.
En indien vals beschuldigd zou je denken, ja daaag, straks komen er nog 20 die me vals beschuldigen en miljoenen willen als ik zo makkelijk cheques uitschrijft aan willekeurige leugenaars.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:43 schreef luxerobots het volgende:
Wat een goede reden om zelf 23 miljoen te betalen aan de mensen die je naam besmeuren.
En u heeft een doctoraal in psychiatrie dat u zo zeker weet dat slechte herinneringen altijd 100% duidelijk in het menselijke brein opgeslagen worden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een dergelijk misbruik herinner je, ook na 25 jaar.
Tsja. Hij zal het deels wel van een verzekeraar hebben gekregen. Idee zal zijn geweest dan van het gezeik af te zijn. Maar goed om te lezen dat zolderkamerjurist luxerobots op Fok het beter weet dan Johnnie Cochran.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat een goede reden om zelf 23 miljoen te betalen aan de mensen die je naam besmeuren.
Die kwamen toch ook?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:59 schreef Za het volgende:
[..]
En indien vals beschuldigd zou je denken, ja daaag, straks komen er nog 20 die me vals beschuldigen en miljoenen willen als ik zo makkelijk cheques uitschrijft aan willekeurige leugenaars.
Indien terecht beschuldigd is het een ander verhaal, weet je ongeveer wie er nog met beschuldigingen kunnen komen; wat wannabe kids uit wat armere milieus, dat kun je wel hebben financieel.
De mogelijkheid dat er naast echte ook valse beschuldigingen kunnen komen, komt dan niet in je op, net zoals geen enkel mens ooit zal incalculeren valselijk beschuldigd te zullen worden van om het even welk misdrijf.
Daarom heeft hij het McCulkin kind ook nooit gepakt, die kon hij niet afkopen zelfde voor Sean Lennon.
Zijn er speciale verzekeringen voor dit soort beschuldigingen die uitkeren bij concrete aanklachten van sexuele handelingen met kinderen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:08 schreef matthijst het volgende:
Tsja. Hij zal het deels wel van een verzekeraar hebben gekregen. Idee zal zijn geweest dan van het gezeik af te zijn. Maar goed om te lezen dat zolderkamerjurist luxerobots op Fok het beter weet dan Johnnie Cochran.
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:12 schreef Za het volgende:
[..]
Zijn er speciale verzekeringen voor dit soort beschuldigingen die uitkeren bij concrete aanklachten van sexuele handelingen met kinderen?
Aan de ene kant vond men de film zo geloofwaardig juist vanwege alle details. Maar aan de andere kant is het dus geen probleem als 'details' niet kloppen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En u heeft een doctoraal in psychiatrie dat u zo zeker weet dat slechte herinneringen altijd 100% duidelijk in het menselijke brein opgeslagen worden.
Dus aan het begin van het misbruik ('88 dus) hadden ze elke dag sex in het treinstation. Terwijl het treinstation pas bestond in '94.twitter:mikesmallcombe1 twitterde op donderdag 04-04-2019 om 22:59:25I do wonder what viewers would have made of Safechuck's demeanour in this clip, had they known about the evidence which has proved he lied about being abused by Michael Jackson in Neverland's train station https://t.co/FJNanVe839 reageer retweet
Ja, in de echte wereld wel. Niet op zolderkamertjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:12 schreef Za het volgende:
[..]
Zijn er speciale verzekeringen voor dit soort beschuldigingen die uitkeren bij concrete aanklachten van sexuele handelingen met kinderen?
Geen idee, in ieder geval oud nieuws.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)jackson-pedofiel-was
Ook een leugen?
Keyword is 'ook' .quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
"At the trainstation, there's a room upstairs. We would have sex up there too. It would happen every day'
Uit hetzelfde linkje:quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:27 schreef Za het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs 2 afgekocht.
With the Chandler case behind him and a plan to release a new album in 1995, Jackson settled with the Francias out of court. As testified to during Jackson’s 2005 trial, two settlements were signed with the Francias – one with Blanca and another one with Jason Francia. Reportedly Jackson paid them altogether $2.4 million
https://themichaeljackson(...)cia-summary-version/
Daar ga ik toch ook op in?quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:40 schreef Basp1 het volgende:
Een heel verhaal van brave Robin weer over details maar niet ingaan op de vraag of slechte herinneringen in een brein verdrongen of vervormd kunnen worden. Waarom wordt niet op de essentie van mijn opmerking ingegaan?
Ja, dat is één van de Neverland 5.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)jackson-pedofiel-was
Ook een leugen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |