abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186057990
Welke verzekeringspolis biedt je trouwens garantie tegen het beschuldigd worden van pedofilie?
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:33:59 #277
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186058152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:19 schreef matthijst het volgende:
Tsja. In Nederland misschien. Maar juryrechtspraak blijft een gok. Als je de op dat moment rijkste artiest ter wereld bent dan is het misschien wel aanlokkelijk om te zeggen: fuck it, geef die kneuzen het geld dan ben ik er klaar mee.
Al dan niet met ondersteuning van een verzekeraar.
Snap overigens niet dat Fokkers dat dan weer niet geloven (in het midden gelaten om hoeveel geld het ging): zo werken verzekeraars nou eenmaal: hoe kunnen we op een voor ons zo goedkoop mogelijke manier van het gezeik afkomen.
Hoe werkt dat, zo'n pedoverzekering?
pi_186058347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:26 schreef luxerobots het volgende:
Welke verzekeringspolis biedt je trouwens garantie tegen het beschuldigd worden van pedofilie?
Heb jij er eentje nodig dan?
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:45:48 #279
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186058481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:26 schreef luxerobots het volgende:
Ben je zo onnozel?
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:46:13 #280
28167 matthijst
pi_186058490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, zo'n pedoverzekering?
En nog 1.
pi_186058501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:46 schreef matthijst het volgende:

[..]

En nog 1.
Een inhoudelijke reactie had je gesierd.
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:50:43 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186058606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij er eentje nodig dan?
Ik ben graag oververzekerd, gewoon voor de zekerheid.
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:51:24 #283
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186058628
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We moeten even googlen, zeiden ze daar straks al.
Maar ik krijg geen link, jij?
pi_186058651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben graag oververzekerd, gewoon voor de zekerheid.
Voor als je een pan naar beneden pleuren doet?

Vroeg ik jou trouwens?
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:53:25 #285
28167 matthijst
pi_186058672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

On a Web chat conducted by Diane Dimond on June 16, 2004, among the questions discussed was the following one:
QUESTION from Incognito: Did you say that an insurance company paid the money? What kind of insurance would that be?
DIANE DIMOND: Note that Jackson agreed to pay on the allegation of negligence. Check out your homeowner’s policy. If you negligently leave out a banana peel that someone trips and falls over, your insurance company will pay out for your negligence. They will not, however, pay out if you committed a crime. That’s probably why he agreed only to the negligence claim”.
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:54:03 #286
28167 matthijst
pi_186058683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We moeten even googlen, zeiden ze daar straks al.
Maar ik krijg geen link, jij?
Algemene ontwikkeling heet zoiets.
pi_186058834
Verzekeren is een noodzakelijk kwaad.
  vrijdag 5 april 2019 @ 23:17:59 #288
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186059158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Algemene ontwikkeling heet zoiets.
O, dus iedereen kent een pedoverzekering?
  zaterdag 6 april 2019 @ 00:19:54 #289
28167 matthijst
pi_186060412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Noem mij maar simpel maar het bestaat niet, wat een idioterie.
Gvd, ik geef je nota bene de uitleg erbij :'(

QUESTION from Incognito: Did you say that an insurance company paid the money? What kind of insurance would that be?
DIANE DIMOND: Note that Jackson agreed to pay on the allegation of negligence. Check out your homeowner’s policy. If you negligently leave out a banana peel that someone trips and falls over, your insurance company will pay out for your negligence. They will not, however, pay out if you committed a crime. That’s probably why he agreed only to the negligence claim”.

En nee, dat heet inderdaad geen pedoverzekering.
Net als dat je geen "shit we zijn de weg kwijt in de jungleverzekering" hebt.
pi_186060496
“Insurance?
Where do your loyalties lie?
Is that your alibi?
I don't think so“
  zaterdag 6 april 2019 @ 01:35:09 #291
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186061556
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 00:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

Gvd, ik geef je nota bene de uitleg erbij :'(

En nee, dat heet inderdaad geen pedoverzekering.
Net als dat je geen "shit we zijn de weg kwijt in de jungleverzekering" hebt.

WTF?

Is dit je antwoord? Waar is de link naar een bron?

Hier, nog wat voor jou. De waarheid:
MJ was 44 en sliep met kleine jongentjes in een bed, deur op slot en ouders omgekocht met rijkdom. Gatverdamme.
  zaterdag 6 april 2019 @ 01:40:20 #292
28167 matthijst
pi_186061630
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

WTF?

Is dit je antwoord? Waar is de link naar een bron?
Die docjes zijn al meerdere keren gepost. Ik dacht dat ik je even wat algemene verzekeringskennis kon bijbrengen, maar schijnbaar hou jij het liever bij onderbuikgevoelens. Want dat heeft tot nu toe altijd gewerkt, toch (Panama).

quote:
Hier, nog wat voor jou. De waarheid:
MJ was 44 en sliep met kleine jongentjes in een bed, deur op slot en ouders omgekocht met rijkdom. Gatverdamme.
Dat kan allemaal best zo zijn, en leuk dat je het nog een keer post. Maar wtf heeft dit met een verzekering te maken?
Lastig heh, je ongelijk toegeven. Blijf vooral lekker in je simpele kleine goed/fout wereldje hangen. Lekker veilig. Bekertje warme melk voor het slapengaan. Knuffel van mama (niet van papa natuurlijk, brrrr).
pi_186062333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:

Noem mij maar simpel maar het bestaat niet, wat een idioterie.
Volgens de advocaat van MJ betrof het een aansprakelijkheidsverzekering, en was de aanklacht verwaarlozing.

Allemaal onzin, MJ geeft op beeld toe dat hij zelf gesettled heeft, dus de bewering dat de verzekering heeft gesettled zonder toestemming van MJ (courtdocs) is een leugen.

Daarbij kunnen beweren wat ze willen, want ze hoeven niet te leveren.

Mesereau zegt dat MJ spijt heeft van het betalen van de schikking, MJ geeft aan zelf met wat adviseurs tot het besluit te zijn gekomen, dat staat volledig haaks op de bewering van een beslissing en betaling buiten MJ om door een aansprakelijkheidsverzekering.

Ik zie ook niet hoe een verzekering zijn cliënten kan passeren en gaat schikken bij aantijgingen van kindermisbruik, dat zou nogal impertinent zijn en een aantasting van de privacy van betreffende individu.
Maar nogmaals, MJ heeft gewoon zelf geschikt, zie video op vorige pagina.
pi_186062424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:53 schreef matthijst het volgende:

an insurance company
The settlement agreement is gelekt (dat wist je vast allang), hij is opgesteld door de advocaten van MJ en ondertekend en betaalt door MJ:

https://themichaeljackson(...)tlementagreement.pdf

Je eerdere link waarin werd gesuggereerd dat dit buiten MJ om door de verzekering is gesettled kan de prullenbak in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 06-04-2019 04:51:01 ]
pi_186062438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Michael Jackson heeft zelf beweerd dat hij vertrouwen had in het Amerikaanse rechtssysteem.

Waarom dan diegene die je onterecht afperst en beschuldigt van seksueel misbruik $23 miljoen betalen?

Als ik onschuldig zou zijn, zou ik zulke mensen nooit betalen, zelfs niet als ik 10 miljard op mijn rekening zou hebben.

Daarbij heeft zo’n bedrag betalen nog eens als effect dat de mensen gaan denken dat je schuldig bent. Want als je onschuldig bent, zou je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet moeten zien.

Eigenlijk is het vrij simpel. Michael Jackson wist ook wel dat hij schuldig was. En met die wetenschap is 23 miljoen vrij goedkoop om zeker te stellen dat je uit de gevangenis blijft.
Dat is onzin want een civiele zaak gaat helemaal niet over gevangenis straf. Dat gaat puur om geld. Het onderzoek ging gewoon verder. MJ advocaten probeerden de criminele zaak eerst te doen maar dat wilde de rechter niet. Welke crimineel wil nu een criminele zaak voor zichzelf? Afbetalen van een civiele zaak gebeurde trouwens wel vaker, maar die hypocriete Amerikanen deden net alsof ze hun eigen rechtssysteem niet kennen (is misschien ook wel zo).
https://www.bizjournals.c(...)/31/newscolumn5.html

Nogmaals, het is een groot nadeel voor de verdediging een civiele zaak voor een criminele zaak te houden. Dat heeft niks te maken met schuld of onschuld. Dat is puur strategisch. Het werkt afpersing in de hand en hierom is zelfs de wet later aangepast. Daarom was de rechtszaak in 2005 ook een criminal case. Hier toonde MJ aan dat hij totaal onschuldig was en je ziet wat voor een effect dat had. Mensen denken nog steeds dat hij schuldig is, dus uiteindelijk maakte dat helemaal niks uit. Vergeet niet dat de rechtszaak inclusief al het 'bewijs' tegen MJ was dus incl. Chandlers. Als je je concentreert op de rechtszaak dan zie je snel genoeg wat voor een heksenjacht het was.

De huishoudster is wel een goed voorbeeld. Voor $20,000 verkocht ze een verhaal dat ze regelmatig MJ met naakte jongetjes in de douche zag rotzooien en dat ze uit walging ontslag genomen had. In de rechtszaak bleek dat ze ontslagen was omdat ze een kunstwerk gejat had, en uiteindelijk gaf ze toe dat ze 1 keer in een flits 1 schim in de douche gezien had.

De aanklager die een seksboekje aan die Arvizo jongen gaf met de vraag of dat het boekje was dat MJ aan hem had laten zien. Ja dat klopt zei die jongen. Vervolgens wil de aanklager dat boekje op vingerafdrukken laten testen. Gelukkig zag iemand dat die jongen geen handschoenen aan had. Uiteindelijk bleek dat het boekje pas maanden na het misbruikverhaal was uitgegeven.

En dat zijn nog maar een paar voorbeelden. Het kost wat tijd maar als je geïnteresseerd bent in de waarheid concentreer je dan op de rechtszaak en niet wat er in de media staat of wat er in een filmpje beweerd word.
  zaterdag 6 april 2019 @ 05:00:34 #296
28167 matthijst
pi_186062460
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 04:45 schreef Za het volgende:

[..]

The settlement agreement is gelekt (dat wist je vast allang), hij is opgesteld door de advocaten van MJ en ondertekend en betaalt door MJ:

https://themichaeljackson(...)tlementagreement.pdf

Je eerdere link waarin werd gesuggereerd dat dit buiten MJ om door de verzekering is gesettled kan de prullenbak in.
The settlement pagina's missen heh.
't een sluit het ander niet uit: document gaat over negligence waar je prima voor verzekerd kunt zijn. Dat zei Diane Diamond destijds dus ook. MJ hater nummer 1 zo'n beetje. Zat er bovenop.

Lijkt me ook niet van toepassing in dit document. Dit gaat er alleen om dát MJ geld zal betalen en nalatigheid toegeeft.

Overigens geloof ik verder ook niks van dat buiten zijn schuld om afgekocht hebben of dat hij er geen invloed op had.
Hij wilde d'r gewoon vanaf. Creatief contractje waarin misbruik werd ontkend. Zodat 't bij een verzekeraar te claimen is.

MJ allegationsblog zit ws ook gewoon een luxerobot achter.

[ Bericht 9% gewijzigd door matthijst op 06-04-2019 05:16:37 ]
  Moderator zaterdag 6 april 2019 @ 07:56:06 #297
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186062785
Ik denk dat een prima uitgangspunt MJ’s eigen gedrag is. En zoals ik eerder aangaf; hij past in het grooming profiel.

Het Amerikaans rechtssysteem heeft bijv eerder mensen veroordeeld die onschuldig waren, dus zo feilloos is dat ook niet lijkt me.

Het kan wel een effect op het geheugen hebben als kinderen jarenlang, vanaf jonge leeftijd, gegroomed zijn. Daarom is het goed mogelijk dat er onregelmatigheden kunnen voorkomen in de verklaringen.
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 6 april 2019 @ 08:04:53 #298
28167 matthijst
pi_186062843
Wel bijzonder. 1 topic met 5 psychologen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')