Hoe werkt dat, zo'n pedoverzekering?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:19 schreef matthijst het volgende:
Tsja. In Nederland misschien. Maar juryrechtspraak blijft een gok. Als je de op dat moment rijkste artiest ter wereld bent dan is het misschien wel aanlokkelijk om te zeggen: fuck it, geef die kneuzen het geld dan ben ik er klaar mee.
Al dan niet met ondersteuning van een verzekeraar.
Snap overigens niet dat Fokkers dat dan weer niet geloven (in het midden gelaten om hoeveel geld het ging): zo werken verzekeraars nou eenmaal: hoe kunnen we op een voor ons zo goedkoop mogelijke manier van het gezeik afkomen.
Heb jij er eentje nodig dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:26 schreef luxerobots het volgende:
Welke verzekeringspolis biedt je trouwens garantie tegen het beschuldigd worden van pedofilie?
Ben je zo onnozel?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:26 schreef luxerobots het volgende:
Welke verzekeringspolis biedt je trouwens garantie tegen het beschuldigd worden van pedofilie?
En nog 1.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, zo'n pedoverzekering?
We moeten even googlen, zeiden ze daar straks al.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een inhoudelijke reactie had je gesierd.
Voor als je een pan naar beneden pleuren doet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben graag oververzekerd, gewoon voor de zekerheid.
On a Web chat conducted by Diane Dimond on June 16, 2004, among the questions discussed was the following one:quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een inhoudelijke reactie had je gesierd.
Algemene ontwikkeling heet zoiets.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We moeten even googlen, zeiden ze daar straks al.
Maar ik krijg geen link, jij?
Gvd, ik geef je nota bene de uitleg erbijquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Noem mij maar simpel maar het bestaat niet, wat een idioterie.
WTF?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gvd, ik geef je nota bene de uitleg erbij![]()
QUESTION from Incognito: Did you say that an insurance company paid the money? What kind of insurance would that be?
DIANE DIMOND: Note that Jackson agreed to pay on the allegation of negligence. Check out your homeowner’s policy. If you negligently leave out a banana peel that someone trips and falls over, your insurance company will pay out for your negligence. They will not, however, pay out if you committed a crime. That’s probably why he agreed only to the negligence claim”.
En nee, dat heet inderdaad geen pedoverzekering.
Net als dat je geen "shit we zijn de weg kwijt in de jungleverzekering" hebt.
Die docjes zijn al meerdere keren gepost. Ik dacht dat ik je even wat algemene verzekeringskennis kon bijbrengen, maar schijnbaar hou jij het liever bij onderbuikgevoelens. Want dat heeft tot nu toe altijd gewerkt, toch (Panama).quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
WTF?
Is dit je antwoord? Waar is de link naar een bron?
Dat kan allemaal best zo zijn, en leuk dat je het nog een keer post. Maar wtf heeft dit met een verzekering te maken?quote:Hier, nog wat voor jou. De waarheid:
MJ was 44 en sliep met kleine jongentjes in een bed, deur op slot en ouders omgekocht met rijkdom. Gatverdamme.
Volgens de advocaat van MJ betrof het een aansprakelijkheidsverzekering, en was de aanklacht verwaarlozing.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Noem mij maar simpel maar het bestaat niet, wat een idioterie.
The settlement agreement is gelekt (dat wist je vast allang), hij is opgesteld door de advocaten van MJ en ondertekend en betaalt door MJ:quote:
Dat is onzin want een civiele zaak gaat helemaal niet over gevangenis straf. Dat gaat puur om geld. Het onderzoek ging gewoon verder. MJ advocaten probeerden de criminele zaak eerst te doen maar dat wilde de rechter niet. Welke crimineel wil nu een criminele zaak voor zichzelf? Afbetalen van een civiele zaak gebeurde trouwens wel vaker, maar die hypocriete Amerikanen deden net alsof ze hun eigen rechtssysteem niet kennen (is misschien ook wel zo).quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft zelf beweerd dat hij vertrouwen had in het Amerikaanse rechtssysteem.
Waarom dan diegene die je onterecht afperst en beschuldigt van seksueel misbruik $23 miljoen betalen?
Als ik onschuldig zou zijn, zou ik zulke mensen nooit betalen, zelfs niet als ik 10 miljard op mijn rekening zou hebben.
Daarbij heeft zo’n bedrag betalen nog eens als effect dat de mensen gaan denken dat je schuldig bent. Want als je onschuldig bent, zou je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet moeten zien.
Eigenlijk is het vrij simpel. Michael Jackson wist ook wel dat hij schuldig was. En met die wetenschap is 23 miljoen vrij goedkoop om zeker te stellen dat je uit de gevangenis blijft.
The settlement pagina's missen heh.quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:45 schreef Za het volgende:
[..]
The settlement agreement is gelekt (dat wist je vast allang), hij is opgesteld door de advocaten van MJ en ondertekend en betaalt door MJ:
https://themichaeljackson(...)tlementagreement.pdf
Je eerdere link waarin werd gesuggereerd dat dit buiten MJ om door de verzekering is gesettled kan de prullenbak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |