‘Verkloot’ jaquote:Op zondag 31 maart 2019 17:10 schreef vosss het volgende:
IB4 verklote pitstop en/of strategie van Ferrari voor Leclerc![]()
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:11 schreef vosss het volgende:
IB4 verklote pitstop en/of strategie van Ferrari voor Leclerc![]()
Waar is de zonnebril gebleven?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:11 schreef vosss het volgende:
IB4 verklootte pitstop en/of strategie van Ferrari voor Leclerc![]()
Mick Schumacher bedoel je?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Die man van Ferrari lijkt wel een downie.
Vettel kan al niet meer gewoon winnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:11 schreef vosss het volgende:
Hij verpest het helemaal zelfquote:Op zondag 31 maart 2019 17:11 schreef vosss het volgende:
hahaquote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Doevelaer het volgende:
Einde tijdperk Leclerc
Hypetrain gecrashed
Option 13quote:Op zondag 31 maart 2019 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Raikkonen startte ook altijd slecht. Vettel startknopje?
Ja, Raikkonen en Hamilton hadden hetzelfde startknopje.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Raikkonen startte ook altijd slecht. Vettel startknopje?
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, Raikkonen en Hamilton hadden hetzelfde startknopje.
Zoals u vraagt.quote:
Vettel rijdt zichzelf eraf.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:20 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc gaat straks waarschijnlijk domme dingen doen en Vettel er mee af rijden
Met DRS ja...quote:
Goede tipquote:Op zondag 31 maart 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je sneller bent, haal hem dan in...
Dit dus, dat gejank altijd op die boord radio's.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opgelost.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou nee hoor, Ferrari ziet ook wel dat Vettel het niet meer is, die gaan zich vol richten op Leclerc.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:23 schreef CrashO het volgende:
Hij krijgt straks toch team orders als Vettel aan het einde nog steeds achter hem zit
Het is geen NASCAR.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:24 schreef VacaLoca het volgende:
Je kan tegenwoordig ook niet meer beetje wheelbangen zonder meteen lekke banden en gebroken wielophangingen he
Vettel is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wordt een leuk seizoen met Leclerc in de Ferrari.
Zeker welquote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik blijf erbij dat ze elkaar niet raakten.
Ze hebben elkaar wel geraaktquote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik blijf erbij dat ze elkaar niet raakten.
Alleen in Bahrein?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Doevelaer het volgende:
Sainz heeft in Bahrain wel vaker iets met het raken van tegenstanders en schreeuwen dat het de schuld van de ander is
Saai??quote:Op zondag 31 maart 2019 17:26 schreef Montelly het volgende:
Wat een saaie race gaat dit worden pfff.
Max is gezien.quote:
Niks mis mee.quote:
Is nog geen beeld van geweest volgens mij.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:28 schreef beantherio het volgende:
Wat zou ie verkeerd gedaan moeten hebben?
Sainz drukte de boel volledig dicht, Max kon nergens heen behalve over de curbs, waar hij dus in Sainz hobbelde.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vond dat Max niet al teveel fout deed.
Ik zou het nog een keer moeten zien, maar zich terugtrekken uit het duel om de boel heel te houden is nog niet zo'n sterk punt van hem.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vond dat Max niet al teveel fout deed.
Dat sowieso. Zoiets gebeurt, boeiend.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Sainz drukte de boel volledig dicht, Max kon nergens heen behalve over de curbs, waar hij dus in Sainz hobbelde.
Racing incident imo.
Nee snelste racerondequote:
Gasly dan terug naar TR. Kvyat eruit, Verstappen wintquote:
??quote:Op zondag 31 maart 2019 17:32 schreef ondeugend het volgende:
Haha het gaat goed met mijn wensenlijstje die ik voor 2019 heb
Albon as we speak!quote:Op zondag 31 maart 2019 17:32 schreef alpeko het volgende:
Heeft Gasly uberhaupt al iemand ingehaald?
Gasly doet alleen of hij iemand gaat inhalenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:32 schreef alpeko het volgende:
Heeft Gasly uberhaupt al iemand ingehaald?
Je krijgt je zin.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gasly dan terug naar TR. Kvyat eruit, Verstappen wint
Hij levert gewoon niet, en het is en blijft een keiharde wereldquote:
Ingehaald worden in je Red Bull door een Toro Rossoquote:
Dat is helemaal hip, voegt beleving toequote:Op zondag 31 maart 2019 17:32 schreef Nober het volgende:
Die foto voordat we beeld zien, wie bedenkt zoiets?
It aint over until the fat lady singsquote:
Ditquote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ingehaald worden in je Red Bull door een Toro Rosso
Gasly heeft wel laten zien dat je hem gewoon even de tijd mag geven, in elk geval langer dan anderhalve race, voor je hem afserveert.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hij levert gewoon niet, en het is en blijft een keiharde wereld
Waarom? Omdat hij beter is dan Max?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:34 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Is toch terecht? (Als je kritiek bedoelt met 'gehaat')
Deze race terechte haat.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gasly heeft wel laten zien dat je hem gewoon even de tijd mag geven, in elk geval langer dan anderhalve race, voor je hem afserveert.
Wat een topper.quote:
Zat er dik in natuurlijkquote:
Snelste ronde.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is die paarse stopwatch de hele tijd?
Fastest lapquote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Huh?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:35 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij beter is dan Max?
Die coureur heeft op dat moment de snelste raceronde.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Snelste rondetijdquote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik loop ook behoorlijk achterquote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb t idee dat mol voor loopt op t beeld. Jullie ook?
Snelste lapquote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja want de Honda heeft zoooooo veel vermogen...quote:Op zondag 31 maart 2019 17:37 schreef Nattekat het volgende:
RB heeft echt gigantisch veel vleugel...
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je kunt prima een hoge dunk hebben van Gasly, je kunt prima geen fan zijn van Max.
Maar waar is dit waanbeeld op gebaseerd?
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:37 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee ik las verkeerdDacht dat het over Leclerc ging.
Max was hier vorig jaar uitstekend op weg naar voren tot de uitvalquote:Op zondag 31 maart 2019 17:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De RB ziet er echt niet lekker uit hier, niet dat ie er ooit goed heeft uitgezien op dit circuit, maar toch.
Jup. Ging als een speer tot de negende plek...quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max was hier vorig jaar uitstekend op weg naar voren tot de uitval
Nou is een hoge dunk hebben van Gasly natuurlijk niet echt een waanbeeld op basis van de afgelopen twee jaar ipv de afgelopen anderhalve race.quote:
Dat ook, maar beter dan Max zie ik hem voorlopig nog niet worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou is een hoge dunk hebben van Gasly natuurlijk niet echt een waanbeeld op basis van de afgelopen twee jaar ipv de afgelopen anderhalve race.
Dat ben ik met je eens. Daarom ook 'prima'.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou is een hoge dunk hebben van Gasly natuurlijk niet echt een waanbeeld op basis van de afgelopen twee jaar ipv de afgelopen anderhalve race.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:41 schreef koningkerel het volgende:
Horner net op F1TV. Max had slow puncture. Dus helemaal niet gepit vanwege strategie. Maar daardoor dus wel de top 4 de pit in gejaagd
thanksquote:Op zondag 31 maart 2019 17:41 schreef koningkerel het volgende:
Horner net op F1TV. Max had slow puncture. Dus helemaal niet gepit vanwege strategie. Maar daardoor dus wel de top 4 de pit in gejaagd
Hartley.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |