Wordt op 24 meter van de streep ingehaald.quote:
Ontzettend vervelende winnaar zou dat zijn jaquote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stuyven zou wel een anti climax zijn.
Verliezen van een vette wielertoerist iddquote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verliezen van Kristoff, wat gênant voor de rest
10 kilo lichter dan Kirsten Wild dus.quote:
Was vorig jaar ook matig in de E3. Hier heeft hij natuurlijk een uur lang in de wind lopen boren.quote:
Dat klopt, maar dat heeft Trentin ook, en die gaf een veel betere indruk op de laatste Kemmel.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook matig in de E3. Hier heeft hij natuurlijk een uur lang in de wind lopen boren.
Yep. Net als vaders, of vermoedelijk nog een tikkie sneller. Hoewel Adrie toch ook wel een paar indrukwekkende sprintjes heeft gewonnen.quote:
Met 75/80kg ben je kansloos in de Amstel.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik moet mezelf enigszins herstellen: Mathieu wint de Amstel.
Niet voor een VDPquote:Op zondag 31 maart 2019 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 75/80kg ben je kansloos in de Amstel.
En Wout wint Roubaixquote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik moet mezelf enigszins herstellen: Mathieu wint de Amstel.
Je hebt het hier over Mathieu.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 75/80kg ben je kansloos in de Amstel.
Maar die rijden bij Dimension Data.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
In de Amstel gaan Valgren en Gaspa weer schroeien.
Eensquote:Op zondag 31 maart 2019 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
80 kilo is gewoon te zwaar voor een heuvelklassieker.
Toch ligt beetje aan de wedstrijd, laatste paar klimmen zijn niet heel bijzonderquote:Op zondag 31 maart 2019 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
80 kilo is gewoon te zwaar voor een heuvelklassieker.
Maakt deze sport belachelijk, dat je met zo'n baco-lichaam nog kunt winnenquote:
Zelden vertoonde beelden van Raya op een fietsquote:Op zondag 31 maart 2019 17:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maakt deze sport belachelijk, dat je met zo'n baco-lichaam nog kunt winnen
Misschien kan Barney nog meedoen
Zag er toen fitter uit dan de winnaar van vandaagquote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelden vertoonde beelden van Raya op een fiets
Vorm lijkt ook zoek, in De Panne had hij al een vrij beschamende kopbeurt.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fabio komt toch nog wel tekort als het echt zwaar wordt.
Pat en vrienden zouden zich ondertussen ook wel mogen afvragen of Eljero het terugbrengen waard is. Hij is er in ieder geval niet goedkoper of jonger op geworden en het is inmiddels toch wel duidelijk dat hij in een zware wedstrijd van +/- 250 kilometer chronisch tekort komt. Dan zou ik die centjes lekker bewaren voor mooie Julian.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorm lijkt ook zoek, in De Panne had hij al een vrij beschamende kopbeurt.
Dat laatste klopt, maar als je kijkt naar de winnaars van de laatste jaren. Die wegen allemaal 65 tot 70 kilogram.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch ligt beetje aan de wedstrijd, laatste paar klimmen zijn niet heel bijzonder
Net dit topic aan het teruglezen na afloop van de koers en dan is dit toch wel een mooie opmerkingquote:
Vandaag was ondankbaar, dat zouden zelfs de grootste veelwinnaars vaker verkloten dan afmaken denk je niet? Tweede of negentiende maakt dan in feite ook niet meer uit.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pat en vrienden zouden zich ondertussen ook wel mogen afvragen of Eljero het terugbrengen waard is. Hij is er in ieder geval niet goedkoper of jonger op geworden en het is inmiddels toch wel duidelijk dat hij in een zware wedstrijd van +/- 250 kilometer chronisch tekort komt. Dan zou ik die centjes lekker bewaren voor mooie Julian.
Z'n optredens vandaag en eerder op de Poggio (stiekem was zijn sprint op de via Roma vorig jaar ook een verschrikking) vond ik wel heel erg mager. Vandaag verliep alles eigenlijk in zijn voordeel, het enige wat er nog aan ontbrak was dat hij naar de lijn werd gedragen door Maxi. De rest van de rappe mannen hadden eigenlijk allemaal al een paar jassen uitgedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vandaag was ondankbaar, dat zouden zelfs de grootste veelwinnaars vaker verkloten dan afmaken denk je niet? Tweede of negentiende maakt dan in feite ook niet meer uit.
Geen idee hoe hij het zelf ziet. Had hij niet aanzienlijk ingeleverd op zijn Sky salaris ten behoeve van sportieve ambities? Voor zijn toekomst zal er veel van juli afhangen. Volgend jaar bovendien weer olumpische baanplannen dacht ik.
Wuyts speelt met vuur.twitter:vrdaam twitterde op zondag 31-03-2019 om 20:29:39Benieuwd of @PatLefevere opmerking van Wuyts kan appreciëren dat @sven_nys geen eerlijke kans kreeg als wegrenner omwille van EPO & bloeddoping. De 2 keer dat Nys #parisroubaix uit reed won ploeg Lefevere met groot overmacht, één keer top 3, één keer 3 minuten voor. #gwe19 reageer retweet
Dat moet een foto zijn van 2 jaar terugquote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noem dit gewoon een (voor wielrenners) brede kas.
Hij rijdt geen Tour toch? Al zijn die plannen al 12x gewijzigd inmiddels, geloof ik..quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vandaag was ondankbaar, dat zouden zelfs de grootste veelwinnaars vaker verkloten dan afmaken denk je niet? Tweede of negentiende maakt dan in feite ook niet meer uit.
Geen idee hoe hij het zelf ziet. Had hij niet aanzienlijk ingeleverd op zijn Sky salaris ten behoeve van sportieve ambities? Voor zijn toekomst zal er veel van juli afhangen. Volgend jaar bovendien weer olumpische baanplannen dacht ik.
Als je een recentere hebt ben je welkom. Op dat filmpje van 4 dagen terug is ook geen vetpens te zien verder.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat moet een foto zijn van 2 jaar terug
Laatste zin. , maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij rijdt geen Tour toch? Al zijn die plannen al 12x gewijzigd inmiddels, geloof ik..
Neequote:Op zondag 31 maart 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
De koers het terugkijken waard jongons? (ik ken de uitslag al)
Aha, dan is nu het plan weer om voor de Tour te gaan dus.. Wel benieuwd hoe ze dat gaan doen bij Quick Step, als ze met Viviani echt voor ritzeges willen gaan, moeten ze hem ondersteuning meegeven, maar je zit ook nog met Mas die voor een klassement wil gaan, Alaflip die alleen maar wil vrijbuiten.. Dan zit het al snel vol.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laatste zin. , maar pin me er niet op vast.
Was een prima koers, maar helemaal terugkijken met voorkennis zou ik sowieso niet zo snel doen.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
De koers het terugkijken waard jongons? (ik ken de uitslag al)
Pat gaat echt geen ploeg opofferen aan Mas. Sowieso is Jungels de enige waar die echt wat aan kan hebben en die gaat ook gewoon in de trein voor Viviani, net als Alaphilippe.quote:Op maandag 1 april 2019 09:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aha, dan is nu het plan weer om voor de Tour te gaan dus.. Wel benieuwd hoe ze dat gaan doen bij Quick Step, als ze met Viviani echt voor ritzeges willen gaan, moeten ze hem ondersteuning meegeven, maar je zit ook nog met Mas die voor een klassement wil gaan, Alaflip die alleen maar wil vrijbuiten.. Dan zit het al snel vol.
Laatste 20km, zodat je de verschillende demarrages, het werk van Quickstep en de sprint van Mathieu nog mee pakt.quote:Op maandag 1 april 2019 11:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was een prima koers, maar helemaal terugkijken met voorkennis zou ik sowieso niet zo snel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |