Wordt op 24 meter van de streep ingehaald.quote:
Ontzettend vervelende winnaar zou dat zijn jaquote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stuyven zou wel een anti climax zijn.
Verliezen van een vette wielertoerist iddquote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verliezen van Kristoff, wat gênant voor de rest
10 kilo lichter dan Kirsten Wild dus.quote:
Was vorig jaar ook matig in de E3. Hier heeft hij natuurlijk een uur lang in de wind lopen boren.quote:
Dat klopt, maar dat heeft Trentin ook, en die gaf een veel betere indruk op de laatste Kemmel.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook matig in de E3. Hier heeft hij natuurlijk een uur lang in de wind lopen boren.
Yep. Net als vaders, of vermoedelijk nog een tikkie sneller. Hoewel Adrie toch ook wel een paar indrukwekkende sprintjes heeft gewonnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop