quote:Op zondag 31 maart 2019 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Please, can I follow that class aswell?
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al twee leerlingen hebben zich bij deze aangemeld.
Slapen kan ik (helaas) als de beste. Maar ik ben er alleen armer op gewordenquote:
Ja dat filmpjequote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij keihard moet ik altijd een de kerel op 3:05 denken
Tenzij hij voor elke vraag een post gebruikt, dan zijn we er sneller vanaf.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef Belsezar het volgende:
MCH 350 vragen? Dit gaat een lang topic worden, zucht...
3 danquote:
Je moet hem niet verwennen. Je geeft hem een vinger en hij grijpt je hele hand.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 dan![]()
Wil niet dat MCH het idee krijgt dat hij geremd wordt in de dingen die hij mag in die topic.
0.5 was perfectquote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 dan![]()
Wil niet dat MCH het idee krijgt dat hij geremd wordt in de dingen die hij mag in die topic.
Krijg een beetje het idee dat MCH zo'n iets te aardige creepy oude man is, die ook iets te snel "per ongeluk" tegen je aan stoot of z'n hand op je bovenbeen of bil legt ofzo.... *ril*quote:Op zondag 31 maart 2019 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet hem niet verwennen. Je geeft hem een vinger en hij grijpt je hele hand.
Qua eten klopt dit welquote:Op zondag 31 maart 2019 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet hem niet verwennen. Je geeft hem een vinger en hij grijpt je hele hand.
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Krijg een beetje het idee dat MCH zo'n iets te aardige creepy oude man is, die ook iets te snel "per ongeluk" tegen je aan stoot of z'n hand op je bovenbeen of bil legt ofzo.... *ril*
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, je bent dus een kruising tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
MCH je word uit het niets beschuldigd van aanrandingquote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Krijg een beetje het idee dat MCH zo'n iets te aardige creepy oude man is, die ook iets te snel "per ongeluk" tegen je aan stoot of z'n hand op je bovenbeen of bil legt ofzo.... *ril*
Zo zijn vrouwen.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MCH je word uit het niets beschuldigd van aanranding![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom wil je geen fokkers meeten maar wel trio met Kopjechino?
Vind dat best wel eng als je accounts gaat delen als stel zijnde. Hopelijk hebben ze geen gezamenlijke facebookpagina.quote:
Beheer je niet samen met je ex de insta van je hond?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat best wel eng als je accounts gaat delen als stel zijnde. Hopelijk hebben ze geen gezamenlijke facebookpagina.
Gekregen bij onze jassen van de ANWB.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat best wel eng als je accounts gaat delen als stel zijnde. Hopelijk hebben ze geen gezamenlijke facebookpagina.
Hotmail natuurlijk. Was handig met MSN.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:12 schreef MissMSX het volgende:
Gezamenlijk e-mailadres. Of eigenlijk, die van Air, maar ik gebruik hem ook.
Nee, mijn hond heeft zijn eigen manager.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Beheer je niet samen met je ex de insta van je hond?
Niet steeds die tettenpics door hoeven te sturenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hotmail natuurlijk. Was handig met MSN.
Maar jij en kaneel kunnen nog scheiden, mis en air zitten forever aan elkaar vastquote:Op zondag 31 maart 2019 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, als je je bankrekening al deelt, wat is dan nog een emailadres.
Martin Gaus?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, mijn hond heeft zijn eigen manager.
Gewoon trainen bij iemand die er echt verstand van heeft en hart heeft voor trainen. Geen hondenschool waar het puur en alleen om het geld gaat. Mijn honden zijn er veel beter van geworden.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Martin Gaus?
Die deed mijn hond ook maar niet tevreden over.
Ik weet er nog wel een. Even zoeken.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef MissMSX het volgende:
Manmanman, in de regentonnenwereld is design niet echt een dingetje hè
Die ken ik ja. Vind ik ook niks.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een. Even zoeken.
https://www.elho.com/en/c(...)pure-raindrop-ochre/
[ afbeelding ]
Als Western je stilo is wel ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n grote houten ton is toch best mooi?
Dan schuur en verf/beits je 'm toch zelf in regenboogkleurtjes ofzo?quote:
Dat kun je zo gek maken als je zelf wil natuurlijk. Die Ehlo is 70 liter; maar je hebt ook regentonnen van >300 liter.quote:
Pallets dan ?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Steigerhout is nooit de oplossing.
Twee van deze en dan is het net of we een stel tetten hebben hangen in de tuin.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet er nog wel een. Even zoeken.
https://www.elho.com/en/c(...)pure-raindrop-ochre/
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ikquote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kun je zo gek maken als je zelf wil natuurlijk. Die Ehlo is 70 liter; maar je hebt ook regentonnen van >300 liter.
Geen zin in.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan schuur en verf/beits je 'm toch zelf in regenboogkleurtjes ofzo?
Dat jaquote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee van deze en dan is het net of we een stel tetten hebben hangen in de tuin.
"Schat, wil je ff een gieter vol tappen uit de tetten?"quote:
Huur iemand in.quote:
Alsof er al niet genoeg geld doorheen gaatquote:
Het kost wat zo'n relatie met jou, maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef MissMSX het volgende:
Alsof er al niet genoeg geld doorheen gaat
Of je koopt gewoon een normale regenton zonder al dat design gezeik en je bespaart geld.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsof er al niet genoeg geld doorheen gaat
VTWonenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kan ook nog altijd John Williams bellen of meedoen aan een van de VTWonen programma's
Hebben die leuke presentatrices?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kan ook nog altijd John Williams bellen of meedoen aan een van de VTWonen programma's
OK chefquote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een normale regenton zonder al dat design gezeik en je bespaart geld.
Of je koopt helemaal geen regenton en bespaart nog meer geld.
Your argument is invalid.
Jou bellen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet Nederland anders weten wat de trends op woongebied zijn?
Ik heb alleen snaai opquote:Op zondag 31 maart 2019 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n soep nog aan het ontdooien.
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef Allures het volgende:
Even hotter than my daugther kijken voor kleding inspiratie
Lekker naar de ikea gaanquote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet Nederland anders weten wat de trends op woongebied zijn?
Ben je weer opgeknapt om morgen te shinen voor de baas?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
Ik had net heerlijke rijstnoedels met tonijn en komkommer
Ik hou zo van die vrijwel rauwe tonijn met klein beetje grill aan de buitenkant.
is het vegan?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja doei. Ontbijt is duurder geworden. Mij zien ze daar niet meer.
Zo lekkerquote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
Ik had net heerlijke rijstnoedels met tonijn en komkommer
Ik hou zo van die vrijwel rauwe tonijn met klein beetje grill aan de buitenkant.
Ikea ontbijt. Doet me denken aan toen ik nog op de middelbare zatquote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt he. Ga toch niet zo'n fucking Family Card nemen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar hoef je niet per se een family voor te hebben CL, dus ook jij kan hem aanvragenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he. Ga toch niet zo'n fucking Family Card nemen.
Heb je je wel afgemeld op hun facebook? Dat het een schande is en dat je ze gaat boycotten? Anders telt het niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw huis hardstikke trendy.quote:
Ja en al je ikeameubels eruit he.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je je wel afgemeld op hun facebook? Dat het een schande is en dat je ze gaat boycotten? Anders telt het niet.
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dankquote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even vt wonen afkijken. Je hoort het zo.
Het is een allegaartje.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw huis hardstikke trendy.
Nee nog niet helemaal. Ging vanmiddag boodschap halen en was kapot. Blijf dus sowieso nog een dag thuis.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je weer opgeknapt om morgen te shinen voor de baas?
Ik heb dit weekend met mn vader een kledingkast in elkaar gezet. 2 kasten gingen goed. Mn moeder hielp bij de derde kast. Breken die pleuris houtjes af bij het overeind zetten. Heel de teringzooi in elkaar geboord nu. Fuck die houtjes.quote:
Kuddo's voor gebruik van de juiste schrijfwijzequote:
Kan heel hip zijn.quote:
Wanneer is je housewarming?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend met mn vader een kledingkast in elkaar gezet. 2 kasten gingen goed. Mn moeder hielp bij de derde kast. Breken die pleuris houtjes af bij het overeind zetten. Heel de teringzooi in elkaar geboord nu. Fuck die houtjes.
Uiteraard.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je je wel afgemeld op hun facebook? Dat het een schande is en dat je ze gaat boycotten? Anders telt het niet.
Terecht, als je niet weet dat die dingen deuvels heten.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend met mn vader een kledingkast in elkaar gezet. 2 kasten gingen goed. Mn moeder hielp bij de derde kast. Breken die pleuris houtjes af bij het overeind zetten. Heel de teringzooi in elkaar geboord nu. Fuck die houtjes.
Zou bij mij thuis dan echt een begraafplaats worden voor plantenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef MissMSX het volgende:
En je hebt veel planten. Die zijn momenteel wel echt de bom.
Nu het weer langer licht is enzo heb ik wat planten naar de andere kant van het huis verplaatst en m'n woonkamer is meteen een stuk netter, lichter en opgeruimderquote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef MissMSX het volgende:
En je hebt veel planten. Die zijn momenteel wel echt de bom.
Pax?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Die je zelf leuk kan combineren en nu past niet alles erin en kan ik weer terug voor een extra laquote:
Even Marie Kondo kijken.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Die je zelf leuk kan combineren en nu past niet alles erin en kan ik weer terug voor een extra la
Op de composthoop als voeding voor de volgende generatie planten in je huis. Soort plantenmatrixquote:Op zondag 31 maart 2019 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou bij mij thuis dan echt een begraafplaats worden voor planten
Zonde. Plantenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu het weer langer licht is enzo heb ik wat planten naar de andere kant van het huis verplaatst en m'n woonkamer is meteen een stuk netter, lichter en opgeruimder
Plantceptionquote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op de composthoop als voeding voor de volgende generatie planten in je huis. Soort plantenmatrix
Met grafstem het volgende zeggen als je de compost aanbrengt: Feed on the bodies of your ancestors. Muahahahahaha MUAHAHAHAHAHAHA!quote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef MissMSX het volgende:
Op de composthoop als voeding voor de volgende generatie planten in je huis. Soort plantenmatrix
Nou, in mijn geval denk je dat je in een Tim Burton film bent belandt als ik veel planten zou wegzetten.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zonder planten is het inderdaad maar kaal in huis.
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
Ik heb m'n vriendin nog nooit bloemen gegeven
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb m'n vriendin nog nooit bloemen gegeven
Ik vind het altijd zo zonde dat ze zo kort staan. Had laatst tulpen gekregen. Nog geen weekjequote:
Ja dat is ook welquote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zonde dat ze zo kort staan. Had laatst tulpen gekregen. Nog geen weekje
Omdat je een vrouw bent.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
Ik durf geen foto van mijn lijf op Tinder want die zijn altijd beter dan het echtmaar alleen selfies is ook zo stom
/zeikmodus
#haataantinder
Ugh waarom doe ik dit
Tinder is kutquote:Op zondag 31 maart 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
Ik durf geen foto van mijn lijf op Tinder want die zijn altijd beter dan het echtmaar alleen selfies is ook zo stom
/zeikmodus
#haataantinder
Ugh waarom doe ik dit
Arme plantjesquote:Op zondag 31 maart 2019 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met grafstem het volgende zeggen als je de compost aanbrengt: Feed on the bodies of your ancestors. Muahahahahaha MUAHAHAHAHAHAHA!
Ik heb niet eens foto's van mezelfquote:Op zondag 31 maart 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
/zeikmodus
#haataantinder
Ugh waarom doe ik dit
Alleen foto's van je kleine generaal.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb niet eens foto's van mezelf
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alleen foto's van je kleine generaal.
Hoe weet jij dat die klein is?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een aanname.quote:
Mannen met een sixpackquote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra ik weer zin krijg om te daten misschien maar eens mijn best doen op een paar foto's. Even aan mijn beach body werken.
Hoorde dat je die vooral moet showen op Tinder.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een aanname.
[..]
Mannen met een sixpack
zo met de zon krijg ik dat altijd wel weerquote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra ik weer zin krijg om te daten misschien maar eens mijn best doen op een paar foto's. Even aan mijn beach body werken.
Misschien voor de gemiddelde chick. Ik knap er op af.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde dat je die vooral moet showen op Tinder.
Matige reddingspogingquote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een aanname.
[..]
Mannen met een sixpack
Een aantal; maar sommige zijn al weer van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:32 schreef Allures het volgende:
[..]
zo met de zon krijg ik dat altijd wel weer
Maar 0 foto's?
Waarom?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien voor de gemiddelde chick. Ik knap er op af.
Je had toch laatst nog een date. Was dat geen Tinder?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat de gemiddelde chick op Tinder er meer dan genoeg gezien heeft en daar niet op zit te wachten bij de eerste foto's. Heb van een vriendin wel eens gezien wat er qua mannen af en toe voorbij komt op Tinder, dat was wel eenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien voor de gemiddelde chick. Ik knap er op af.
Vind het niet aantrekkelijk. Ben zelf ook geen Doutzen, zou raar zijn als ik van een ander verwacht dan wel mooi en afgetraind te zijn.quote:
Ik ben al zoveel tegengekomen. Kan er een boek van over schrijvenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de gemiddelde chick op Tinder er meer dan genoeg gezien heeft en daar niet op zit te wachten bij de eerste foto's. Heb van een vriendin wel eens gezien wat er qua mannen af en toe voorbij komt op Tinder, dat was wel eenwaard.
Je bent duidelijk geen incelquote:Op zondag 31 maart 2019 20:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind het niet aantrekkelijk. Ben zelf ook geen Doutzen, zou raar zijn als ik van een ander verwacht dan wel mooi en afgetraind te zijn.
Mijn laatste date was niet via Tinder, maar iemand met wie ik op een feestje gepraat had en wat mee ben gaan drinken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je had toch laatst nog een date. Was dat geen Tinder?
En hebben geen zacht buikje om je hoofd op te leggenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef Halimede het volgende:
Ik hou wel van een beetje spier, maar het hoeft niet per se, en ik zit niet op zo'n afgetrainde gymbro te wachtendie zijn uit ervaring echt super high maintenance
Zachte mannenbuikenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En hebben geen zacht buikje om je hoofd op te leggen
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een aantal; maar sommige zijn al weer van een paar jaar geleden.
0.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:42 schreef Allures het volgende:
[..]hoeveel selfies maak jij per dag dan?
Ik las garnaalquote:Op zondag 31 maart 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook geen echte FOK!ker blijkbaarquote:
Beter een vrouwenbuik, want lekker glad en zachtquote:Op zondag 31 maart 2019 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zachte mannenbuiken
Knuffelen na de ruige neuqsex
Jaaaaaaa... helemaal gebruikt worden en 9282347x klaarkomen en dat hij dan hijgend en kreunend klaarkomt...quote:
quote:
Wel haar tot aan de navel.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beter een vrouwenbuik, want lekker glad en zacht
En tijdens het stoten je keel vastpakt. Of je haar beetpakt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... helemaal gebruikt worden en 9282347x klaarkomen en dat hij dan hijgend en kreunend klaarkomt...
En dan daarna lief in zijn armen liggen en dat hij zijn hand door m'n haar haalt en over mijn rug streelt
Boks.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Kwart voor 8, maar ik wil best naar bed eigenlijk
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En tijdens het stoten je keel vastpakt. Of je haar beetpakt.
Hand door je haar
Euh.. ben jij mijn sister from another mister...????quote:Op zondag 31 maart 2019 20:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En tijdens het stoten je keel vastpakt. Of je haar beetpakt.
Hand door je haar
Put it there sis!quote:Op zondag 31 maart 2019 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euh.. ben jij mijn sister from another mister...????
Word ik ook van die stoere praatjes jaquote:
Dat is ook mijn ding... word ik rustig van in mijn hoofdquote:
Is de leeftijd hèquote:
Stemmetje in mijn hoofd nu: Ik ga niks posten over poezen aaien.quote:
Ben denk niet stoer genoegquote:Op zondag 31 maart 2019 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Word ik ook van die stoere praatjes ja
Mja, het feit dat je dat zegt betekent dat je het totaal niet snapt....quote:Op zondag 31 maart 2019 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Och god de vrouwen zijn hitsig.![]()
Ben blij dat ik afgetraind ben word ik niet aangerand hoop ik.
Ben altijd hitsig.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een knuffelbuik, help!quote:Op zondag 31 maart 2019 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou jou wel genadeloos hard scharen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Word ik ook van die stoere praatjes ja
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stemmetje in mijn hoofd nu: Ik ga niks posten over poezen aaien.
Gaan ze zo met hun borstspieren wiebelen...quote:Op zondag 31 maart 2019 20:49 schreef gcjoel het volgende:
Waarom zou een afgetrainde man hard zijn om op te liggen
Ik denk dat je wel veilig bentquote:Op zondag 31 maart 2019 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, maar moet nog even kutklusje doen helaasquote:Op zondag 31 maart 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ben oud. Maar goed nieuws, het is een uur later dan jij dacht.
Dat doen ze nu eenmaalquote:Op zondag 31 maart 2019 20:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gaan ze zo met hun borstspieren wiebelen...![]()
Ik kijk nog even bed and breakfast af.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar moet nog even kutklusje doen helaas
Als je het lief vraagt wil kopjechino je plaats wel innemen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als “gruwelijk hard een hond aaien”. Past niet bij elkaarquote:Op zondag 31 maart 2019 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou jou wel genadeloos hard scharen.
Wasdah?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk nog even bed and breakfast af.
Is dat niet Air z'n taak?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste trends?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk nog even bed and breakfast af.
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als “gruwelijk hard een hond aaien”. Past niet bij elkaar
Ik geloof niet eens dat ik het lief hoef te vragen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt wil kopjechino je plaats wel innemen hoor.
Die rechter heeft zo’n zoenscene in een film met Megan Fox. Erg heet. #associatiequote:
Sommige honden houden wel van ruig geaaid worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als “gruwelijk hard een hond aaien”. Past niet bij elkaar
Ze is meer van t harde inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ik het lief hoef te vragen.
MVV hè.quote:
"Ik geef het ontbijt een 5 want er waren alleen zachtgekookte eieren."quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Npo1 heerlijke tv.
Elkaars b&b afzeiken
Beste trioquote:
Nee meer dit:quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik geef het ontbijt een 5 want er waren alleen zachtgekookte eieren."
Inderdaad. Wat een teuta’s deze week. Geiten melken, er zeepjes van maken en daarna een ketting.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Npo1 heerlijke tv.
Elkaars b&b afzeiken
Zeepketting! Heerlijke Gerda activiteit.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een teuta’s deze week. Geiten melken, er zeepjes van maken en daarna een ketting.![]()
Dan zap ik meestal weg omdat ik dat niet aan kan zienquote:Op zondag 31 maart 2019 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een teuta’s deze week. Geiten melken, er zeepjes van maken en daarna een ketting.![]()
Voor tips, DM mequote:
En altijd zo’n bedscene met slaapzoen.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeepketting! Heerlijke Gerda activiteit.
De Bob Ross van het tuinierenquote:
Ik ga naar Robyn.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zap ik meestal weg omdat ik dat niet aan kan zien
Bob Ross is ten minste geen enorme kwalquote:
Mij lijkt dat best leuk om te doenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat het door?quote:
Monty wel vind je?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bob Ross is ten minste geen enorme kwal
"There are no mistakes, just happy little accidents"quote:
Ja. Vind hem tenenkrommend arrogantquote:
Blijft leukquote:
Nummer 1 Jiskefet imhoquote:
Ja zo heerlijk awkward. Vaak zo ver mogelijk uit elkaar liggendquote:Op zondag 31 maart 2019 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
En altijd zo’n bedscene met slaapzoen.
Masochist, dat je er al drie seizoenen naar kijkt.quote:
Uhu, omdat het verplaatst is naar AFAS en dus extra kaarten vrij kwamen.quote:
Je kent me tochquote:Op zondag 31 maart 2019 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Masochist, dat je er al drie seizoenen naar kijkt.
Wist ik, maar die niet je ook maar net te pakken krijgen danquote:Op zondag 31 maart 2019 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, omdat het verplaatst is naar AFAS en dus extra kaarten vrij kwamen.
Hier hebben we ook niks aan hequote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben in de war geraakt. Ik weet het niet.
Heb nog niet vernomen dat het uitverkocht is. Zat me wel weer helemaal op te vreten bij het bestellen omdat ik mn inlogcodes niet meer wist.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wist ik, maar die niet je ook maar net te pakken krijgen dan
Hier moet ik je corrigeren!quote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bob Ross is ten minste geen enorme kwal
Jij ook nog op de nieuwe datum?quote:
Meid, goedenavondquote:Op zondag 31 maart 2019 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb nog niet vernomen dat het uitverkocht is. Zat me wel weer helemaal op te vreten bij het bestellen omdat ik mn inlogcodes niet meer wist.Onnodig dus
Ondanks dat 'ie al jaren dood is?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier moet ik je corrigeren!
Bob Ross schijnt een enorme bullebak te zijn irl.
Dacht eerst dat Los dit typte. Goedenavond jongeman.quote:
Soms voel ik me al oud.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht eerst dat Los dit typte. Goedenavond jongeman.
Scheen. Hij is al een behoorlijk aantal jaar dood. Kanker enzo.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier moet ik je corrigeren!
Bob Ross schijnt een enorme bullebak te zijn irl.
quote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bob Ross is wasten minste geen enorme kwal
Madelief heeft ook last van grote uitstekende madenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen met maden uit de neus zijn zeer onprettig in de omgang.
Ik ga komende vrijdag in Keulen. Heb een eerdere vlucht naar huis genomen dus ben donderdagavond al thuis in plaats van vrijdagavond.quote:
Oh leuk. Dan lees ik wel hoe het was.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga komende vrijdag in Keulen. Heb een eerdere vlucht naar huis genomen dus ben donderdagavond al thuis in plaats van vrijdagavond.
Laat ik wel weten! Heb er in ieder geval wel zin in.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh leuk. Dan lees ik wel hoe het was.
"And it hurts with every heart beat...."quote:Op zondag 31 maart 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ik wel weten! Heb er in ieder geval wel zin in.
Het is dat of een snackbar op de hoek van de straat.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar zo lopen er veel artiesten rond die nog op latere leeftijd bij blijven verdienen. De kwaliteit van de optredens is niet altijd even goed meer helaas.
Klopt.quote:
Heb 'm gemistquote:Op zondag 31 maart 2019 21:43 schreef O_o_ het volgende:
Post #9.999.
Wie van jullie wil mee in de #10.000 shoutout?
Ik dacht gewoon dat het iemand relatief nieuw was.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar zo lopen er veel artiesten rond die nog op latere leeftijd bij blijven verdienen. De kwaliteit van de optredens is niet altijd even goed meer helaas.
Depeche Mode daarentegen... ik zou dat fossiel serieus nog doen....quote:Op zondag 31 maart 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2019 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Depeche Mode daarentegen... ik zou dat fossiel serieus nog doen....
En ja, die concerten zijn nog steeds SUPER!!!
Kalispera! Ti kanis?quote:
Geweest?quote:
quote:
Daddy issuesquote:Op zondag 31 maart 2019 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Depeche Mode daarentegen... ik zou dat fossiel serieus nog doen....
En ja, die concerten zijn nog steeds SUPER!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |