abonnement Unibet Coolblue
pi_185948721
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_185948730
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:00 schreef Halimede het volgende: [..] Hij woont er nu sinds een jaar en hij wist nog niet zeker hoe lang hij er nog zou blijven, waarschijnlijk nog een jaar. Hij lijkt me ook iemand waar ik wel gewoon vrienden mee zou kunnen zijn, zeker omdat we veel hobbies delen, dus ik spreek gewoon met hem af tot hij vertrekt en dan zien we wel :Y misschien dat ik dan gewoon een dungeons & dragons maatje er bij heb als hij terug komt of iets dergelijks :D
hmm ja jammer een jaar is wel aanzienlijk ja
pi_185948782
En het zal aan mij liggen maar ik vind dat denken in niveaus echt bizar
Het gaat om mensen :')

Ik heb echt nog nooit iemand gedate en gedacht 'hmmm ben jij wel van dezelfde 'datewaarde' als ik? Want anders kun je leuk zijn wat je wil maar dan word dit niets hoor'

Het klinkt zo alsof je bezig bent om je eigen waarde te bewijzen. Allemaal je eigen onzekerheid
Beetje puberaal. Zo van 'ja ik kan echt niet met die mensen gezien worden hoor, daar gaat mijn sociale status'. Het is geen 3vmbo
pi_185948836
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:12 schreef Allures het volgende:
En het zal aan mij liggen maar ik vind dat denken in niveaus echt bizar
Het gaat om mensen :')


Ik heb echt nog nooit iemand gedate en gedacht 'hmmm ben jij wel van dezelfde 'datewaarde' als ik? Want anders kun je leuk zijn wat je wil maar dan word dit niets hoor'

Het klinkt zo alsof je bezig bent om je eigen waarde te bewijzen. Allemaal je eigen onzekerheid
Beetje puberaal. Zo van 'ja ik kan echt niet met die mensen gezien worden hoor, daar gaat mijn sociale status'. Het is geen 3vmbo
Ja precies, dit.
pi_185948840
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:12 schreef Allures het volgende:
En het zal aan mij liggen maar ik vind dat denken in niveaus echt bizar
Het gaat om mensen :')

Ik heb echt nog nooit iemand gedate en gedacht 'hmmm ben jij wel van dezelfde 'datewaarde' als ik? Want anders kun je leuk zijn wat je wil maar dan word dit niets hoor'

Het klinkt zo alsof je bezig bent om je eigen waarde te bewijzen. Allemaal je eigen onzekerheid
Beetje puberaal. Zo van 'ja ik kan echt niet met die mensen gezien worden hoor, daar gaat mijn sociale status'. Het is geen 3vmbo
Als ik gewoon een goed gesprek kan hebben met iemand dan maakt hun "niveau" mij niet zo veel uit.

Maar je merkt wel dat je met een groot aantal mensen die een lager niveau delen, je minder diepgaande gesprekken kan hebben over hun kijk op de wereld etc, dan mensen die wel een hoger niveau delen.
pi_185948874
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als ik gewoon een goed gesprek kan hebben met iemand dan maakt hun "niveau" mij niet zo veel uit.

Maar je merkt wel dat je met een groot aantal mensen die een lager niveau delen, je minder diepgaande gesprekken kan hebben over hun kijk op de wereld etc, dan mensen die wel een hoger niveau delen.
Ik bedoelde geen opleiding maar het niveau van botheparakeet uit het vorige topic. Meer dat 'downdaten' en zo
pi_185948877
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als ik gewoon een goed gesprek kan hebben met iemand dan maakt hun "niveau" mij niet zo veel uit.

Maar je merkt wel dat je met een groot aantal mensen die een lager niveau delen, je minder diepgaande gesprekken kan hebben over hun kijk op de wereld etc, dan mensen die wel een hoger niveau delen.
Ik denk dat het internet en de sociale media dit de laatste 10-15 jaar hebben gestimuleerd. Tegenwoordig kun je op elke datingsite zowat filteren op "niveau". Wie weet loop je zo wel een hele boel leuke mensen mis.
pi_185948897
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik bedoelde geen opleiding maar het niveau van botheparakeet uit het vorige topic. Meer dat 'downdaten' en zo
Ah zo.
pi_185948900
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik bedoelde geen opleiding maar het niveau van botheparakeet uit het vorige topic. Meer dat 'downdaten' en zo
Hoe je het wendt of keert, vrouwen daten over het algemeen vaker 'omhoog' dan omlaag.
  zondag 31 maart 2019 @ 14:20:24 #10
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185948927
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Kan, maar ik ben 1.70, gemiddeld figuur, hoogopgeleid, verzorgd dus zo afwijkend ben ik niet.

Ik ken mensen die ver onder hun niveau daten. Zie Hugh Grant of Jason Momoa
En nu je persoonlijkheid nog?

Verder: naar het liefdesleven van beroemde mensen kijken...


x1000
pi_185948932
Happn is wel leuk trouwens. Kun je eigenlijk precies zien wie er in je eigen straatje te vinden is. :D

Het minder leuke is dat je niet kan zien wie je heeft geliked, je moet zelf liken en er per toeval achter komen, of premium aanschaffen.
pi_185949035
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Kan, maar ik ben 1.70, gemiddeld figuur, hoogopgeleid, verzorgd dus zo afwijkend ben ik niet.

Ik ken mensen die ver onder hun niveau daten. Zie Hugh Grant of Jason Momoa
Ja, maar misschien ligt het gewoon aan je persoonlijkheid.
  zondag 31 maart 2019 @ 14:34:33 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185949136
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja, maar misschien ligt het gewoon aan je persoonlijkheid.
Ik zou denk ik ook naar een ander land vluchten als ik zo'n vriendin had.
  zondag 31 maart 2019 @ 14:36:39 #14
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_185949166
lexa onbetaald is niks, ik heb zelfs geprobeerd om foto's met mijn telefoon nummer te plaatsen maar blijkbaar gaat het door een screening heen en word het geblokkeerd. elkaar liken of aan je favorieten toevoegen en je kan nog niks.

Paiq heb ik altijd leuke gesprekken en dan denk je dat het klikt maar dan verschijnen de foto's en word je instantly geblockt :')

Badoo is uitproberen dan maar?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_185949172
Benieuwd naar die foto nu :@
pi_185949258
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:36 schreef cherrycoke het volgende:
lexa onbetaald is niks, ik heb zelfs geprobeerd om foto's met mijn telefoon nummer te plaatsen maar blijkbaar gaat het door een screening heen en word het geblokkeerd. elkaar liken of aan je favorieten toevoegen en je kan nog niks.

Paiq heb ik altijd leuke gesprekken en dan denk je dat het klikt maar dan verschijnen de foto's en word je instantly geblockt :')

Badoo is uitproberen dan maar?
Badoo heb je ook restricties geloof ik. De enige site waar je vrij je gang kan gaan en dus ongelimiteerd mailen is knuz.nl. Edit: Happypancake ook.
pi_185949279
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Badoo heb je ook restricties geloof ik. De enige site waar je vrij je gang kan gaan en dus ongelimiteerd mailen is knuz.nl. Edit: Happypancake ook.
Ervaringen met beide?
pi_185949312
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik zou denk ik ook naar een ander land vluchten als ik zo'n vriendin had.
Zoiets ja, omhooggevallen figuur :r.

7000 likes en niemand is goed genoeg :') _O-
pi_185949365
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zoiets ja, omhooggevallen figuur :r.

7000 likes en niemand is goed genoeg :') _O-
Is gewoon een trol joh :')

Kan me niet voorstellen dat iemand zo kan zijn in het echte leven
pi_185949376
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is gewoon een trol joh :')

Kan me niet voorstellen dat iemand zo kan zijn in het echte leven
Ik wel hoor, verschillende ontmoet / gezien. Heb zelfs een schoonzus die zo is :'(
pi_185949378
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ervaringen met beide?
Vroeger wel ja. Maar ik heb alles gewiped op Happn na dan.
pi_185949402
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik wel hoor, verschillende ontmoet / gezien. Heb zelfs een schoonzus die zo is :'(
:o
pi_185949409
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vroeger wel ja. Maar ik heb alles gewiped op Happn na dan.
Hoezo? Zijn die twee sites niet leuk?
pi_185949451
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is gewoon een trol joh :')

Kan me niet voorstellen dat iemand zo kan zijn in het echte leven
Het is wel een beetje hard dat iedereen zo over haar heen valt. Ze zal niet de enige zijn die zo is en ze zegt in ieder geval wat ze denkt. Dat is al tenminste iets.

Bovendien, na alle gebeurtenissen afgelopen tijd en dat je tegen de 30 aan loopt zonder stabiele relatie, man, kinderen en de rest, dat gaat toch wel een beetje aan je knagen (of veel), waardoor je zuur wordt en gewoon anders gaat kijken of stug blijft volhouden.

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoezo? Zijn die twee sites niet leuk?
Badoo is gewoon rommel. Het enige leuke daaraan vond ik dat je internationaal kon kijken. Dus bij de buren in de tuin bijvoorbeeld en contact leggen met anderen in het buitenland. Maar over het algemeen heb je op die sites hetzelfde als op bijna alle andere sites/apps: mensen die menen naar iets serieus op zoek te zijn maar alles behalve serieus handelen.
pi_185949677
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is wel een beetje hard dat iedereen zo over haar heen valt. Ze zal niet de enige zijn die zo is en ze zegt in ieder geval wat ze denkt. Dat is al tenminste iets.

Bovendien, na alle gebeurtenissen afgelopen tijd en dat je tegen de 30 aan loopt zonder stabiele relatie, man, kinderen en de rest, dat gaat toch wel een beetje aan je knagen (of veel), waardoor je zuur wordt en gewoon anders gaat kijken of stug blijft volhouden.
[..]

Badoo is gewoon rommel. Het enige leuke daaraan vond ik dat je internationaal kon kijken. Dus bij de buren in de tuin bijvoorbeeld en contact leggen met anderen in het buitenland. Maar over het algemeen heb je op die sites hetzelfde als op bijna alle andere sites/apps: mensen die menen naar iets serieus op zoek te zijn maar alles behalve serieus handelen.
Ik bedoelde knuz.nl en Happypancakes. Badoo is zeker rommel.

Ik waardeer haar eerlijkheid ook wel. Alleen is het onbegrijpelijk dat ze sommige mannen waarmee het wel enigszins klikt niet de kans geeft om simpel koffie te doen. Ik zeg ook niet dat ze door de eerste de beste kerel bevrucht moet worden.

Ook snap ik dat ze nu 30 is, een leuke man wil en kinderen (?) Maar als ze zo stug blijft vasthouden aan haar wensenlijstje en iedere kerel die wellicht wel relatiemateriaal is geen kans geeft, dan blijft ze hangen.

Ze heeft een bepaalde type waar ze op valt. Prima, hebben we allemaal wel. Maar als ze telkens maar weer op dezelfde types valt die alleen maar ONS of Fwb willen, dan kan je je even goed afvragen of ze wel in de goede vijver vist. En of ze niet eens 360 graden moet draaien. Ik weet zeker dat als ze met haar wensenlijstje in een andere vijver vist, ze zeker weten een kerel vindt die aan al haar eisen voldoet.

Ik zie ook een vicieuze cirkel in haar verhaal. Ze wil een leuke kerel en denkt een leuke kerel te hebben, maar die wil dan alleen maar ONS of Fwb. Ja, dan moet je afvragen waarom dat zo is. En dat is zo omdat ze diezelfde type man dichtbij laat komen omdat ze spannend, mysterieus en ontzettend knap zijn. Prima, maar als diezelfde type man je na de duizendste keer alleen maar wil neuken, dan moet je maar eens goed nadenken wie je precies aantrekt en wie JIJ dichtbij laat komen.

Zij heeft in dit geheel alles in eigen hand. Ze moet alleen maar de knop omzetten en met andere type man daten. Doe eens iets geks en date een kerel die Botheparakeet in eerste instantie niet superduper vindt, maar wel aan haar lijstje voldoet. Ik weet zeker dat een van die kerels uiteindelijk leuk genoeg zijn voor haar.
  zondag 31 maart 2019 @ 15:09:02 #26
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185949714
Als je overigens voornamelijk dikke kale nerds op tinder tegenkomt, zegt dat ook wat over je eigen ELO score meen ik.
pi_185950698
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik bedoelde knuz.nl en Happypancakes. Badoo is zeker rommel.

Ik waardeer haar eerlijkheid ook wel. Alleen is het onbegrijpelijk dat ze sommige mannen waarmee het wel enigszins klikt niet de kans geeft om simpel koffie te doen. Ik zeg ook niet dat ze door de eerste de beste kerel bevrucht moet worden.

Ook snap ik dat ze nu 30 is, een leuke man wil en kinderen (?) Maar als ze zo stug blijft vasthouden aan haar wensenlijstje en iedere kerel die wellicht wel relatiemateriaal is geen kans geeft, dan blijft ze hangen.

Ze heeft een bepaalde type waar ze op valt. Prima, hebben we allemaal wel. Maar als ze telkens maar weer op dezelfde types valt die alleen maar ONS of Fwb willen, dan kan je je even goed afvragen of ze wel in de goede vijver vist. En of ze niet eens 360 graden moet draaien. Ik weet zeker dat als ze met haar wensenlijstje in een andere vijver vist, ze zeker weten een kerel vindt die aan al haar eisen voldoet.

Ik zie ook een vicieuze cirkel in haar verhaal. Ze wil een leuke kerel en denkt een leuke kerel te hebben, maar die wil dan alleen maar ONS of Fwb. Ja, dan moet je afvragen waarom dat zo is. En dat is zo omdat ze diezelfde type man dichtbij laat komen omdat ze spannend, mysterieus en ontzettend knap zijn. Prima, maar als diezelfde type man je na de duizendste keer alleen maar wil neuken, dan moet je maar eens goed nadenken wie je precies aantrekt en wie JIJ dichtbij laat komen.

Zij heeft in dit geheel alles in eigen hand. Ze moet alleen maar de knop omzetten en met andere type man daten. Doe eens iets geks en date een kerel die Botheparakeet in eerste instantie niet superduper vindt, maar wel aan haar lijstje voldoet. Ik weet zeker dat een van die kerels uiteindelijk leuk genoeg zijn voor haar.
Ik heb dat al eens gedaan, iemand een kans gegeven. Werd er ongelukkig van, mijn sexdrive ging weg. Ik probeerde het echt maar schaamde me uiteindelijk voor hem.
pi_185950767
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:06 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik heb dat al eens gedaan, iemand een kans gegeven. Werd er ongelukkig van, mijn sexdrive ging weg. Ik probeerde het echt maar schaamde me uiteindelijk voor hem.
Maar wat was dat dan voor type?
pi_185950787
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:09 schreef SugeLucky het volgende:
Als je overigens voornamelijk dikke kale nerds op tinder tegenkomt, zegt dat ook wat over je eigen ELO score meen ik.
ELO?

Ik woon dichtbij de hoofdstad dus kom vanalles tegen. Nu net een leuke match, voldoet vooralsnog maar zullen zien. Meestal knap ik binnen een week alsnog af ondat hij ander wereldbeeld heeft, niet grappig is of saai.
pi_185951029
Weet je, je hebt nogal wat noten op je zang, en meestal eindigen dat soort types óf alleen óf als de eierstokken beginnen te rammelen dan plukken ze de eerste de beste van de straat, kindje maken en 2 jaar later scheiden en vervolgens de man uitmelken.. (het staat er wat overdreven, maar je snapt het vast wel).

Doe eens niet zo uit de hoogte, je bent echt niet gods gift to men, zoals zovelen van zichzelf wel denken.. :').
pi_185951064
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Weet je, je hebt nogal wat noten op je zang, en meestal eindigen dat soort types óf alleen óf als de eierstokken beginnen te rammelen dan plukken ze de eerste de beste van de straat, kindje maken en 2 jaar later scheiden en vervolgens de man uitmelken.. (het staat er wat overdreven, maar je snapt het vast wel).

Doe eens niet zo uit de hoogte, je bent echt niet gods gift to men, zoals zovelen van zichzelf wel denken.. :').
Dus ik moet met iemamd daten waar ik niks voor voel? Is dat eerlijk?
pi_185951118
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dus ik moet met iemamd daten waar ik niks voor voel? Is dat eerlijk?
Nee je moet je ijsenleist verkleinen en meer in kansen denken.
pi_185951230
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:29 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Nee je moet je ijsenleist verkleinen en meer in kansen denken.
Die dingen zijn minimum in mijn eisenlijst hoor. Wat moet ik met een kleine, kale man waar ik niet opgewonden van word.
pi_185951435
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:34 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Die dingen zijn minimum in mijn eisenlijst hoor. Wat moet ik met een kleine, kale man waar ik niet opgewonden van word.
Dat weet je toch niet? Iets minder naar uiterlijk kijken en iets meer naar innerlijk.
pi_185951520
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:42 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Dat weet je toch niet? Iets minder naar uiterlijk kijken en iets meer naar innerlijk.
Dat weet ik wel, want ik word daar totaal niet opgewonden van.
pi_185951656
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:45 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, want ik word daar totaal niet opgewonden van.
Waarvan dan wel?
  zondag 31 maart 2019 @ 16:49:43 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185951665
Graag on-topic blijven, BoTheParakeet evalueren hier liever niet O+ @BoTheParakeet graag wel proberen om iets minder het topic naar jezelf toe te trekken, oke?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185960015
Happn is niks. Afgelopen dagen best veel matches maar geen een zegt daadwerkelijk wat terug... (misschien omdat ik ze onderweg tegenkwam en best wel ver weg woon). Tinder best wat gesprekken lopen maar nog niet een date kunnen fixen terwijl het vroeger echt zo geregeld was... Sommige chicks match ik meerdere keren of op verschillende apps maar een gesprek voeren is lastig :')

[ Bericht 26% gewijzigd door IsItMeOrYou op 31-03-2019 23:46:37 ]
  zondag 31 maart 2019 @ 23:14:15 #39
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185961535
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Graag on-topic blijven, BoTheParakeet evalueren hier liever niet O+ @:BoTheParakeet graag wel proberen om iets minder het topic naar jezelf toe te trekken, oke?
Blijkbaar is hier overheen gelezen @BoTheParakeet dit topic draait om datingapps, datingsites en wat daar bij komt kijken...het draait niet om jouw eisenlijstje, je voorkeuren of oordelen over andere mensen, je trekt het topic zo naar jezelf toe. Maak er desnoods een eigen topic voor aan (geen dagboek topic), maar hou het hier on-topic. Evt vragen kan je altijd stellen in fb, zodat het hier on-topic kan blijven.

@De rest: ga er niet op in als je ziet dat het off-topic is (zoals sommige users vanavond ook al opperden in dit topic). Gewoon een TR en dan kijken wij naar de post. Nu heb ik een hele avond aan posts weg moeten halen (wat ik zelf ook niet leuk vind) en dat zou niet nodig hoeven te zijn als er gewoon een TR gezet was O+ Laat je niet meeslepen ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185962250
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Happn is niks. Afgelopen dagen best veel matches maar geen een zegt daadwerkelijk wat terug... (misschien omdat ik ze onderweg tegenkwam en best wel ver weg woon). Tinder best wat gesprekken lopen maar nog niet een date kunnen fixen terwijl het vroeger echt zo geregeld was... Sommige chicks match ik meerdere keren of op verschillende apps maar een gesprek voeren is lastig :')
Happn is een rare app, inderdaad matches die niks zeggen. Ik denk dat Tinder de main thing is en de andere apps sporadisch geopend worden
pi_185965943
Happn, heb ik even geprobeerd, maar ik woon aan een ontsluitingsweg van onze wijk die ook door velen als doorgaande weg wordt gebruikt. Dus ik kwam veel mesnen tegen, maar die reden gewoon bij mij langs. Heb ik dus helemaal niets aan
Het is wat.......
pi_185968675
Bij mij was het enige knappe volk gematcht bij het station om de hoek lol. Happn is alleen leuk als je in Amsterdam oid woont.
pi_185969269
Dat van die afstand is wel kut ja. Dame die paar keer per dag andere afstand heeft van dichtbij tot ver weg maar niet vaak reageert... Volgens mij veranderd de afstand alleen als je de app zelf opent?
pi_185969669
Ik zit eigenlijk alleen maar op Happn, maar woon inderdaad in de grote stad. App gebruikt de laatst bekende locatie. Dus als je je locatie even uitzet en van Friesland naar Brabant rijdt, krijg je nog steeds mensen uit Friesland te zien.

Ik vind het wel een fijne app, alleen praat vrijwel niemand dat is waar. Misschien moet ik ook maar eens Tinder gaan proberen.
pi_185970101
Ja ik heb dat niemand praat probleem dus ook. Wat is dat dan op happn? Het is toch een datingapp?
  maandag 1 april 2019 @ 14:33:24 #46
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185970262
Er praten hier ook maar weinig mensen op happn.

Dat crushtime vind ik wel leuk overigens.
pi_185978844
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:59 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar op Happn, maar woon inderdaad in de grote stad. App gebruikt de laatst bekende locatie. Dus als je je locatie even uitzet en van Friesland naar Brabant rijdt, krijg je nog steeds mensen uit Friesland te zien.

Ik vind het wel een fijne app, alleen praat vrijwel niemand dat is waar. Misschien moet ik ook maar eens Tinder gaan proberen.
Op Tinder heb je hetzelfde probleem, dus dat gaat je niet echt helpen denk ik.
  maandag 1 april 2019 @ 21:46:51 #48
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185979054
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:33 schreef SugeLucky het volgende:
Er praten hier ook maar weinig mensen op happn.

Dat crushtime vind ik wel leuk overigens.
Dat ken ik niet, wat is dat?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185979922
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:23 schreef Allures het volgende:
Ja ik heb dat niemand praat probleem dus ook. Wat is dat dan op happn? Het is toch een datingapp?
Toevallig net vandaag een leuke match op Happn die praat!
pi_185980135
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 21:46 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dat ken ik niet, wat is dat?
Onderdeel van Happn, als je genoeg likes hebt krijg je een soort spelletje met 4 foto's en 1 daarvan heeft jou geliked. Kans is 25% dat je dus een match hebt per ronde. Best grappig :)
  maandag 1 april 2019 @ 22:26:47 #51
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185980170
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:25 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Onderdeel van Happn, als je genoeg likes hebt krijg je een soort spelletje met 4 foto's en 1 daarvan heeft jou geliked. Kans is 25% dat je dus een match hebt per ronde. Best grappig :)
Ah oké.
Ja heb besloten geen date apps meer te gebruiken. Ben er klaar mee.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185980204
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ah oké.
Ja heb besloten geen date apps meer te gebruiken. Ben er klaar mee.
Ik zit ook ongeveer richting dat punt... Het hele gedoe van elke keer opnieuw je verhaal vertellen aan een vreemde, of maar over koetjes en kalfjes praten... Het raakt me niet meer... :P
  maandag 1 april 2019 @ 22:29:33 #53
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185980242
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik zit ook ongeveer richting dat punt... Het hele gedoe van elke keer opnieuw je verhaal vertellen aan een vreemde, of maar over koetjes en kalfjes praten... Het raakt me niet meer... :P
Nee, mij dus ook niet. Altijd hetzelfde. Word er ziek van :r

Wil best een leuke date, maar dit niet meer :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185980448
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee, mij dus ook niet. Altijd hetzelfde. Word er ziek van :r

Wil best een leuke date, maar dit niet meer :')
Kan beter aan blind daten beginnen denk ik.. Moet mijn vrienden maar eens gaan vragen of ze wat willen regelen haha
  maandag 1 april 2019 @ 22:40:21 #55
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185980451
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee, mij dus ook niet. Altijd hetzelfde. Word er ziek van :r

Wil best een leuke date, maar dit niet meer :')
Je kan natuurlijk ook gewoon vrij snel iemand op date vragen, dan kom je er meteen achter of het wel of niet klikt
  maandag 1 april 2019 @ 22:41:47 #56
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185980485
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Kan beter aan blind daten beginnen denk ik.. Moet mijn vrienden maar eens gaan vragen of ze wat willen regelen haha
Ja dating in the dark. Laten we dat doen! _O-
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon vrij snel iemand op date vragen, dan kom je er meteen achter of het wel of niet klikt
Ook al gedaan. Maar het loopt nooit op iets uit :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  maandag 1 april 2019 @ 22:42:26 #57
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185980505
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dating in the dark. Laten we dat doen! _O-
[..]

Ook al gedaan. Maar het loopt nooit op iets uit :')
Het vragen of de date zelf?
  maandag 1 april 2019 @ 22:45:20 #58
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185980585
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:42 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het vragen of de date zelf?
De date zelf.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185980752
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon vrij snel iemand op date vragen, dan kom je er meteen achter of het wel of niet klikt
Dan gaat het weer te snel.. Altijd wel een smoes of excuus te geven.. /zucht
pi_185980768
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dating in the dark. Laten we dat doen! _O-

In het donker zelfs! Jij maakt het helemaal spannend _O-
Maar we mogen het hier alleen over apps en sites hebben, dus dan moeten we verkassen naar het Datingtopic :o
pi_185980796
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Wil best een leuke date, maar dit niet meer :')
Dan mag je dit topic verlaten en zien we je hoop ik in het Date topic
O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 1 april 2019 @ 23:21:02 #62
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185981328
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan gaat het weer te snel.. Altijd wel een smoes of excuus te geven.. /zucht
Weet je wel meteen waar je aan toe bent :) Als je de intentie hebt om te daten is het zonde om met iemand te praten die gewoon alleen een beetje berichtjes wil sturen maar eigenlijk geen behoefte heeft om iets te doen
pi_185981478
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 23:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Weet je wel meteen waar je aan toe bent :) Als je de intentie hebt om te daten is het zonde om met iemand te praten die gewoon alleen een beetje berichtjes wil sturen maar eigenlijk geen behoefte heeft om iets te doen
Daar heb je een punt ^O^
  maandag 1 april 2019 @ 23:42:22 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185981781
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 23:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Weet je wel meteen waar je aan toe bent :) Als je de intentie hebt om te daten is het zonde om met iemand te praten die gewoon alleen een beetje berichtjes wil sturen maar eigenlijk geen behoefte heeft om iets te doen
Dat kan met daten toch ook zo zijn, uiteindelijk weet je linksom of rechtsom nooit of iemand serieus is. Kan je beter in iedergeval nog wat praten zodat je weet of er op dat gebied een klik is.
pi_185983764
Ik heb nu een match die niet wil appen omdat hij is gestalkt na afwijzing. Uh, wat.

Ik wil gewoon lekker snel afspreken, ben ik meteen zeker wat voor vlees ik in de kuip heb. Maar hij wil nog even chatten op Tinder, pffff. Red flag?


Zou vandaag een date hebben maar heb afgezegd, kon toch niet dealen met iets heftigs uit zijn prive. Besef dat ik vaak het reddersyndroom heb, en dat ik dat hier ook zou hebben. Dus was het liever voor.


Waar zijn de normale mannen zoals ik tegenkwam op de uni? Getrouwd allemaal?
pi_185983914
Ik vind dat geen red vlag hoor. Hij heeft een nare ervaring en voor zichzelf bepaald hoe hij daar mee om wil gaan en het past ook bij was hij er over zegt?
pi_185984083
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 07:17 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat geen red vlag hoor. Hij heeft een nare ervaring en voor zichzelf bepaald hoe hij daar mee om wil gaan en het past ook bij was hij er over zegt?
Hmm, na alle voorgaande huichelaars weet ik niet of ik hem geloof. Nummers kan je ook blokkeren. Doe ik ook na een afwijzing.
pi_185984191
Wat is er zo erg aan dat ie niet meteen je nummer wil? Hoe is dat slecht of een red flag?
Waarom kun jij je nooit in een ander verplaatsen/ruimte te geven voor een ander?
  dinsdag 2 april 2019 @ 07:54:51 #69
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185984214
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 06:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik heb nu een match die niet wil appen omdat hij is gestalkt na afwijzing. Uh, wat.

Ik wil gewoon lekker snel afspreken, ben ik meteen zeker wat voor vlees ik in de kuip heb. Maar hij wil nog even chatten op Tinder, pffff. Red flag?

Zou vandaag een date hebben maar heb afgezegd, kon toch niet dealen met iets heftigs uit zijn prive. Besef dat ik vaak het reddersyndroom heb, en dat ik dat hier ook zou hebben. Dus was het liever voor.

Waar zijn de normale mannen zoals ik tegenkwam op de uni? Getrouwd allemaal?
Je bent 30, iedereen heeft een verleden rond die leeftijd.
Leef je eens in in iemand zeg.
pi_185984361
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 07:51 schreef Allures het volgende:
Wat is er zo erg aan dat ie niet meteen je nummer wil? Hoe is dat slecht of een red flag?
Waarom kun jij je nooit in een ander verplaatsen/ruimte te geven voor een ander?
Ik wijs hem niet af en accepteer het hoor, maar na een lulverhaal van een ander over een stalkende ex (die zoals altijd borderline had), en een ander lulverhaal van een match die zgn in het buitenland zat maar die ik gewoon tegenkwam in de stad geloof ik dingen niet meer. Of de vele ghosters.
pi_185984370
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2019 07:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je bent 30, iedereen heeft een verleden rond die leeftijd.
Leef je eens in in iemand zeg.
Hij is schizofreen, dat wil ik nu echt niet in mijn leven.
  dinsdag 2 april 2019 @ 08:18:06 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185984399
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:13 schreef BoTheParakeet het volgende:

Hij is schizofreen, dat wil ik nu echt niet in mijn leven.
Is hij dat, of denk jij dat hij dat is.
  dinsdag 2 april 2019 @ 08:32:04 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185984524
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:13 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hij is schizofreen, dat wil ik nu echt niet in mijn leven.
Dat is natuurlijk je eigen keuze, doet alleen niet af dat iedereen wel iets heeft.

Volgens mij ben je een beetje op zoek naar een unicorn. (iemand die niet bestaat)
pi_185984544
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:11 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik wijs hem niet af en accepteer het hoor, maar na een lulverhaal van een ander over een stalkende ex (die zoals altijd borderline had), en een ander lulverhaal van een match die zgn in het buitenland zat maar die ik gewoon tegenkwam in de stad geloof ik dingen niet meer. Of de vele ghosters.
Dus door het gedrag van anderen mag jij wantrouwend zijn maar hij niet? Want hij is ook wantrouwend en daarom geeft hij zijn nummer niet

Ik denk niet dat je een unicorn zoekt, ik denk zelfs dat je redenen zoekt om mensen af te kunnen wijzen
pi_185985542
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is hij dat, of denk jij dat hij dat is.
Hij heeft het zelf verteld. Waanbeelden waarbij iemand zelfs agressief en onvoorspelbaar wordt vind ik te eng. Adhd, ASS, etc zijn hier geen probleem. Zolang ik niet angstig hoef te zijn.
pi_185985559
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:34 schreef Allures het volgende:

[..]

Dus door het gedrag van anderen mag jij wantrouwend zijn maar hij niet? Want hij is ook wantrouwend en daarom geeft hij zijn nummer niet

Ik denk niet dat je een unicorn zoekt, ik denk zelfs dat je redenen zoekt om mensen af te kunnen wijzen
Als het aan hun ligt dan kan het niet aan jezelf liggen, toch? ;)
pi_185985569
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:34 schreef Allures het volgende:

[..]

Dus door het gedrag van anderen mag jij wantrouwend zijn maar hij niet? Want hij is ook wantrouwend en daarom geeft hij zijn nummer niet

Ik denk niet dat je een unicorn zoekt, ik denk zelfs dat je redenen zoekt om mensen af te kunnen wijzen
Ik wijs hem niet af. Ik vraag me af of het een smoes is, en of hij irl ook over andere dingen wantrouwend is.
pi_185985577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

Als het aan hun ligt dan kan het niet aan jezelf liggen, toch? ;)
Jij zou iemand daten die denkt dat de stemmen in zijn hoofd geesten zijn en die zonder medicatie dacht dst hij de messias was?
pi_185985598
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:00 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Jij zou iemand daten die denkt dat de stemmen in zijn hoofd geesten zijn en die zonder medicatie dacht dst hij de messias was?
Ja, want daar doel ik op. Die ene vent waar wat mis mee is, en niet al die andere mannen die niet goed genoeg zijn voor je omdat ze niet aan je lijstje voldoen.

En ik denk dat hij precies mijn type is. Laten we wel wezen, ik ga hard op gekken.
  dinsdag 2 april 2019 @ 10:30:12 #80
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185986002
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:57 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hij heeft het zelf verteld. Waanbeelden waarbij iemand zelfs agressief en onvoorspelbaar wordt vind ik te eng. Adhd, ASS, etc zijn hier geen probleem. Zolang ik niet angstig hoef te zijn.
Zou ik ook niet op zitten te wachten.

Mensen zijn soms veel te snel met het op tafel gooien van alles. We hebben idd allemaal wel wat, maar beter laat je dit soort dingen weten als je elkaar beter leert kennen.
Van zulke dingen kan ik echt schrikken en afknappen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 2 april 2019 @ 10:34:46 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185986064
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zou ik ook niet op zitten te wachten.

Mensen zijn soms veel te snel met het op tafel gooien van alles. We hebben idd allemaal wel wat, maar beter laat je dit soort dingen weten als je elkaar beter leert kennen.
Van zulke dingen kan ik echt schrikken en afknappen.
Dat werkt ook niet want dan ga je zoiets krijgen als; 'Waarom heb je dat niet eerder gezegd, nu kan ik je niet meer vertrouwen want je hebt het verzwegen'
pi_185986079
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zou ik ook niet op zitten te wachten.

Mensen zijn soms veel te snel met het op tafel gooien van alles. We hebben idd allemaal wel wat, maar beter laat je dit soort dingen weten als je elkaar beter leert kennen.
Van zulke dingen kan ik echt schrikken en afknappen.
Ik hoor graag zsm hoe crazy iemand is, meteen duidelijk ;)
pi_185986219
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:02 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja, want daar doel ik op. Die ene vent waar wat mis mee is, en niet al die andere mannen die niet goed genoeg zijn voor je omdat ze niet aan je lijstje voldoen.

En ik denk dat hij precies mijn type is. Laten we wel wezen, ik ga hard op gekken.
Ik wijs die gast toch niet af? Die zijn nummer niet geeft. Maar ik ben wantrouwig. Eerst een match die loog dat hij in het buitenland zat maar meermaals op 5 km verscheen en toen ghostte.
pi_185986238
Er is een verschil tussen ASS, adhd of dergelijke, en borderline/schizofrenie en andere drama aandieningen. Mijn schoonbroer met ASS is wat bot maar verder een prima gozer.
pi_185986523
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik wijs die gast toch niet af? Die zijn nummer niet geeft. Maar ik ben wantrouwig. Eerst een match die loog dat hij in het buitenland zat maar meermaals op 5 km verscheen en toen ghostte.
Ik zeg net toch dat ik het niet over die ene vent heb, maar je attitude over het algemeen.
pi_185986666
Ook leuk, oude bekenden van vroeger tegenkomen (studie) maar geen match zijn :')
pi_185986729
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik zeg net toch dat ik het niet over die ene vent heb, maar je attitude over het algemeen.
Ik weet precies wat ik wil na jaren daten. Denk dat ik wel over 50 verschillende dates heb gehad waarbij ik bij 80% afknapte op iets. Of ik ga te snel op dates.

Zie het sls een auto kopen of een huis. Zolang je wanhopig bent grijp je alles aan, om daarna ongelukkig te worden van alle lekkage, kapotte motor etc. Heb je niet perse een man nodig, dan kun je eisen stellen.

Ik ben gefrustreerd dat ik hém maar niet tegenkom en dat de mannen die ik leuk vind bindingsangst hebben. Maar ik hoef niet de eerste de beste sjonnie omdat ik perse wil trouwen en kinderen wil. Ik wil trouwen en kinderen met iemand die ik goed genoeg vind, dat is wat anders.

[ Bericht 18% gewijzigd door BoTheParakeet op 02-04-2019 11:55:50 ]
pi_185986830
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ook leuk, oude bekenden van vroeger tegenkomen (studie) maar geen match zijn :')
Haha, dat is wel ongemakkelijk inderdaad.
pi_185987202
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Haha, dat is wel ongemakkelijk inderdaad.
Ik like iedereen die ik ken voor de gein.
pi_185987337
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:22 schreef BoTheParakeet het volgende:

Zie het sls een auto kopen of een huis. Zolang je wanhopig bent grijp je alles aan, om daarna ongelukkig te worden van alle lekkage, kapotte motor etc. Heb je niet perse een man nodig, dan kun je eisen stellen.

Dat vind ik een lastige....
Je vind dat je geen man nodig hebt (om gelukkig te zijn?)
Maar daar tegenover staat dat je wel ontzettend graag iemand wil hebben, anders zou het stukje frustratie er niet zijn.
Omdat je vind dat je geen man nodig heb ga je eisen stellen, maar daardoor maak je het voor een man wel weer wat moeilijker om jou te benaderen of te matchen.

Eisen stellen doet iedereen, maar misschien moet je jezelf iets meer 'open' stellen voor mannen die het 'net niet' zouden kunnen zijn? Misschien blijkt zo iemand het opeens wel helemaal te zijn.
  dinsdag 2 april 2019 @ 12:00:44 #91
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_185987347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ook leuk, oude bekenden van vroeger tegenkomen (studie) maar geen match zijn :')
Das natuurlijk ook niet perse een reden om je dan maar te matchen, Deezertje!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_185987433
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:00 schreef Joel_87 het volgende:

[..]

Dat vind ik een lastige....
Je vind dat je geen man nodig hebt (om gelukkig te zijn?)
Maar daar tegenover staat dat je wel ontzettend graag iemand wil hebben, anders zou het stukje frustratie er niet zijn.
Omdat je vind dat je geen man nodig heb ga je eisen stellen, maar daardoor maak je het voor een man wel weer wat moeilijker om jou te benaderen of te matchen.

Eisen stellen doet iedereen, maar misschien moet je jezelf iets meer 'open' stellen voor mannen die het 'net niet' zouden kunnen zijn? Misschien blijkt zo iemand het opeens wel helemaal te zijn.
Hoezo mij te matchen/benaderen? Hij weet dat toch niet? Mijn eisenlijst staat niet in het profiel.

Net niet kan op nonpunten. Niet op mijn belangrijkste eisen. Ik vind kaal gewoon seksueel afstotelijk. Maar als hij een suffe hobby heegt, ach...
pi_185987501
Ik was smoor op al mijn exen. Zonder dat gevoel is een relatie voor mij een last. Dan word ik afstandelijk.
pi_185987553
Moet je niet gewoon even lekker je eigen topic gaan maken? Dan gaan wij het weer hebben over de websites en apps van dating.
pi_185987868
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:04 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hoezo mij te matchen/benaderen? Hij weet dat toch niet? Mijn eisenlijst staat niet in het profiel.

Net niet kan op nonpunten. Niet op mijn belangrijkste eisen. Ik vind kaal gewoon seksueel afstotelijk. Maar als hij een suffe hobby heegt, ach...
Dat is waar, hij ziet jou eisen inderdaad niet
En ik snap dat je iemand aantrekkelijk moet vinden. Zeker op iets als Tinder, daar gaat alles uit van een eerste indruk via een foto...
Probeer Paiq eens, een leuke quiz aanmaken met een paar vragen, dan filter je degene die niet aan je eisen voldoen al uit je eventuele matches...

Maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er tussen al je likes en matches geen leuke normale vent te vinden is waar je een leuke klik mee hebt....
pi_185987901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:33 schreef Joel_87 het volgende:

[..]

Dat is waar, hij ziet jou eisen inderdaad niet
En ik snap dat je iemand aantrekkelijk moet vinden. Zeker op iets als Tinder, daar gaat alles uit van een eerste indruk via een foto...
Probeer Paiq eens, een leuke quiz aanmaken met een paar vragen, dan filter je degene die niet aan je eisen voldoen al uit je eventuele matches...

Maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er tussen al je likes en matches geen leuke normale vent te vinden is waar je een leuke klik mee hebt....
Leuk karakter zonder uiterlijk id vriendschap. Ik ga niet een dag chatten met iemand die lelijk blijkt. Daarom snap ik die sites niet waar je geen foto ziet.

Op OKC was ik soms 90% match met furries, dat zegt ook niks.


Maar ik heb ook leuke matches hoor, alleen duurt het altijd maanden voor ik een klik heb met iemand.
pi_185987905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Moet je niet gewoon even lekker je eigen topic gaan maken? Dan gaan wij het weer hebben over de websites en apps van dating.
Ik zou zeggen pleur de code neer.
  dinsdag 2 april 2019 @ 12:39:01 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185987931
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:36 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik zou zeggen pleur de code neer.
Het zou fijn zijn wanneer je t topic niet steeds naar je toe trekt.

Dus, of doe ontopic mee of open je eigen datingstruggles-topic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185987996
Is er iemand Inner Circle ingekomen? Ik voldoe aan de opleidingseis en ben knap genoeg maar ik word niet geaccepteerd. Raar.
pi_185988011
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is er iemand Inner Circle ingekomen? Ik voldoe aan de opleidingseis en ben knap genoeg maar ik word niet geaccepteerd. Raar.
Wat? :') Daar wordt elke sneuneus binnen gelaten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185988030
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is er iemand Inner Circle ingekomen? Ik voldoe aan de opleidingseis en ben knap genoeg maar ik word niet geaccepteerd. Raar.
Ik ben een keer toegelaten, maar ik vond er niks aan. Net als Happn, meerdere keren bekeken door vrouwen, maar die doen er dan verder niks mee.
pi_185988038
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik ben een keer toegelaten, maar ik vond er niks aan. Net als Happn, meerdere keren bekeken door vrouwen, maar die doen er dan verder niks mee.
Maar hoe dan?! Volgens mij had jij hbo.
pi_185988059
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:45 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Maar hoe dan?! Volgens mij had jij hbo.
:')

Klopt. Geen idee hoe ze je beoordelen.
  dinsdag 2 april 2019 @ 12:47:08 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185988062
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:45 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Maar hoe dan?! Volgens mij had jij hbo.
Hallo. Heb je dit gelezen:


quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn wanneer je t topic niet steeds naar je toe trekt.

Dus, of doe ontopic mee of open je eigen datingstruggles-topic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185988134
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hallo. Heb je dit gelezen:
[..]

Ja, ik vraag iets over een app he.
  dinsdag 2 april 2019 @ 12:53:54 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185988182
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:51 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ja, ik vraag iets over een app he.
Ja, en ik vraag of je het gelezen hebt. Want eerdere opmerkingen van collega-mods heb je vakkundig genegeerd.

Ik ga er dan bij deze van uit dat je ontopic blijft en het topic niet naar je toe trekt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185988350
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, en ik vraag of je het gelezen hebt. Want eerdere opmerkingen van collega-mods heb je vakkundig genegeerd.

Ik ga er dan bij deze van uit dat je ontopic blijft en het topic niet naar je toe trekt.
Waarom zou ik op elke post moeten reageren?
pi_185988359
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')

Klopt. Geen idee hoe ze je beoordelen.
Ik heb het geprobeerd met linkedin dit keer. Ze reageren niet op Facebook.
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:12:43 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185988484
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:02 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Waarom zou ik op elke post moeten reageren?
Dat zeg ik nergens. Ik vraag je t topic niet naar je toe te trekken en ontopic te blijven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185989273
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is er iemand Inner Circle ingekomen? Ik voldoe aan de opleidingseis en ben knap genoeg maar ik word niet geaccepteerd. Raar.
Ja ben daar lid van. Maar raar dat je niet wordt geaccepteerd? Zo exclusief als ze zich voordoen zijn ze nou ook weer niet.

Je mist er weinig aan overigens, gebeurt weinig op.
pi_185989758
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ja ben daar lid van. Maar raar dat je niet wordt geaccepteerd? Zo exclusief als ze zich voordoen zijn ze nou ook weer niet.

Je mist er weinig aan overigens, gebeurt weinig op.
Ik snap het niet. Ken mensen die veel minder knap zijn die het hebben.
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:26:41 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185990578
Goed, we gaan even opnieuw beginnen. En het mag wat gezelliger :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185997692
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ook leuk, oude bekenden van vroeger tegenkomen (studie) maar geen match zijn :')
Of exen van jeugdvrienden matchen en vervolgens zeggen 'Jaaa joh lang niet gezien ik was even nieuwsgierig hoe het met je gaat!'.

'Ohh ahaha oké ja goed hoor'.

<< awkward silence >>
pi_186000095
Zelf heb ik alleen ervaring met Tinder. Dat heb ik enkele maanden geprobeerd. In de twee dagen dat ik in Moldavië was, had ik meer matches dan in al die maanden in Nederland. Een enkele keer heb ik een gesprekje met iemand gehad. Tot een date is het nooit gekomen. Onlangs heb ik Tinder dus maar van m'n mobiel afgegooid.

Voor Happn heb je een Facebook account nodig. Volgende!

Ik twijfel nog over Inner Circle. Een oud-collega van mij heeft daar haar huidige vriend ontmoet. Maar als ik de website bekijk, dan denk ik: deze website is bedoeld voor mensen die zichzelf echt geweldig vinden! Lekker zeveren over exclusiviteit. En dan teksten als: "Each profile is screened to ensure you only meet the most inspiring singles." Maar ik zoek geen saleswoman of marketinggoeroe. Ik zoek een vrouw die bij mij past, dan komt die inspiratie vanzelf wel.
pi_186000142
Kwam net real life een chick tegen die niet op mijn berichten reageert op tinder. Alleen oogcontact gemaakt want moest door maar best awkward want volgens mij herkende ze mij wel.. maar wat doe je op zo'n app dan als je niet reageert? Vermoeiend.
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:40:32 #116
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186001177
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kwam net real life een chick tegen die niet op mijn berichten reageert op tinder. Alleen oogcontact gemaakt want moest door maar best awkward want volgens mij herkende ze mij wel.. maar wat doe je op zo'n app dan als je niet reageert? Vermoeiend.
Jij hebt toch ook niet altijd behoefte om met iemand te praten? Ik reageer ook niet op alle berichten
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:41:56 #117
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186001205
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kwam net real life een chick tegen die niet op mijn berichten reageert op tinder. Alleen oogcontact gemaakt want moest door maar best awkward want volgens mij herkende ze mij wel.. maar wat doe je op zo'n app dan als je niet reageert? Vermoeiend.
Mensen die geen gesprek willen laat ik voor wat het is. Al zijn leuke, boeiende gesprekken ook geen garantie voor een geslaagde date.
Altijd lastig.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186001836
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook niet altijd behoefte om met iemand te praten? Ik reageer ook niet op alle berichten
Er is een verschil tussen af en toe of gewoon niet reageren. Hef die match dan op.
pi_186003307
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen af en toe of gewoon niet reageren. Hef die match dan op.
Dit, onbeschoft gedrag vind ik het.
pi_186003554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen af en toe of gewoon niet reageren. Hef die match dan op.
Of verwijder gewoon Tinder..

Heb je dat gezeik ook nooit
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186006183
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 06:22 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dit, onbeschoft gedrag vind ik het.
Die mensen zijn toch niet verplicht om te reageren? Het is toch niet dat ze verantwoording aan je af moeten leggen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186006518
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Die mensen zijn toch niet verplicht om te reageren? Het is toch niet dat ze verantwoording aan je af moeten leggen?
Dit ja, is niet onbeschoft per se. Ik heb ook niet altijd zin om te reageren.

(Ik ben ook nog niet toegelaten op Inner Circle, maar ben natuurlijk ook niet hoogopgeleid :+ dus ging er al wel van uit dat ik niet welkom was... alhoewel.. met mijn contacten ;( )
pi_186006728
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is er iemand Inner Circle ingekomen? Ik voldoe aan de opleidingseis en ben knap genoeg maar ik word niet geaccepteerd. Raar.
Ja dan vinden zij denk ik van niet.

Ik zit er overigens wel op, maar omdat ik geen premium account heb kan ik mijn berichten niet openen. Dus moet je dan naar het profiel van iemand om daar op berichten te klikken. Valt me ook op dat hier de gesprekken vaker doodbloeden, niet zo gek ook met zo'n brak berichtensysteem.
pi_186006738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Maar wat doe je op zo'n app dan als je niet reageert? Vermoeiend.
Ze reageert wel, alleen niet op jou... Er zijn nog 100.321 andere mannen die haar berichten sturen, en daar zaten berichten tussen die leuker waren.

Simple as that ;)
pi_186006987
Maar ontmatch dan gewoon! Het kost je niks. Ik gs ook eens per week door mijn matches en ontmatch de ghosters.
pi_186007004
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar ontmatch dan gewoon! Het kost je niks. Ik gs ook eens per week door mijn matches en ontmatch de ghosters.
Ja, moeite. Wederom, niemand is je wat verplicht.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186007132
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja dan vinden zij denk ik van niet.

Ik zit er overigens wel op, maar omdat ik geen premium account heb kan ik mijn berichten niet openen. Dus moet je dan naar het profiel van iemand om daar op berichten te klikken. Valt me ook op dat hier de gesprekken vaker doodbloeden, niet zo gek ook met zo'n brak berichtensysteem.
Hoe kunnen ze dat nou vinden lol.
pi_186007138
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, moeite. Wederom, niemand is je wat verplicht.
Het gaat om manieren.
pi_186007200
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:12 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Het gaat om manieren.
Niemand is jou wat verschuldigd in deze wereld. Heeft weinig met manieren te maken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186007214
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:12 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Het gaat om manieren.
Waarom start je zelf het gesprek niet? Onbeschoft!!!!
pi_186007245
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom start je zelf het gesprek niet? Onbeschoft!!!!
Dat doe ik dus altijd. Maar soms geen reactie.
pi_186007310
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:18 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dat doe ik dus altijd. Maar soms geen reactie.
Tja, dat gebeurt soms.
pi_186007335
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:18 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat doe ik dus altijd. Maar soms geen reactie.
Meestal dus wel! Echt, jij krijgt veel meer respons dan de meeste mannelijke gebruikers van dergelijke apps. Zelfs als sommige mannen niet op jouw berichten reageren. Zie het als een nadeel van een app. Als jij in het gewone leven een gesprek met iemand begint, zal die ander reageren. Al was het maar door weg te lopen. Maar met een app blijf je hopen op een antwoord dat er soms nooit komt. Dat kan inderdaad heel frustrerend zijn.
pi_186007353
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:12 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dat nou vinden lol.
Inderdaad... hoe halen ze het in hun hoofd jou niet binnen te laten! :o

:')
pi_186007373
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:12 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Het gaat om manieren.
Je legt, weer eens, jouw norm op aan een ander

Ik wis niet iedereen waar het gesprek mee doodbloed. Sta daar gewoon niet bij stil
Ik vind dit niet een van de belangrijke dingen in mijn leven of dat ik daar wat mee moet. En aan de hoeveelheid van die lijst te zien vele met mij

Je zou eens kunnen proberen mensen wat minder op te willen leggen wat jij wil en vind
pi_186007691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:23 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Meestal dus wel! Echt, jij krijgt veel meer respons dan de meeste mannelijke gebruikers van dergelijke apps. Zelfs als sommige mannen niet op jouw berichten reageren. Zie het als een nadeel van een app. Als jij in het gewone leven een gesprek met iemand begint, zal die ander reageren. Al was het maar door weg te lopen. Maar met een app blijf je hopen op een antwoord dat er soms nooit komt. Dat kan inderdaad heel frustrerend zijn.
Dit ja. In het echt zegt een man ook eerst hallo en geen ranzige dingen.
pi_186007703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:25 schreef Allures het volgende:

[..]

Je legt, weer eens, jouw norm op aan een ander

Ik wis niet iedereen waar het gesprek mee doodbloed. Sta daar gewoon niet bij stil
Ik vind dit niet een van de belangrijke dingen in mijn leven of dat ik daar wat mee moet. En aan de hoeveelheid van die lijst te zien vele met mij

Je zou eens kunnen proberen mensen wat minder op te willen leggen wat jij wil en vind
Doodbloeden is wat anders dan nooit iets zeggen.
pi_186007728
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:24 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Inderdaad... hoe halen ze het in hun hoofd jou niet binnen te laten! :o

:')
Ik voldoe aan de eisen.
pi_186007774
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:42 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Doodbloeden is wat anders dan nooit iets zeggen.
nou for the record: die zitten er ook echt tussen
Vanuit mij en vanuit hen

Maakt de inhoud van mijn post niet anders. Lekker op mijn wijsheid zitten zwoegen :') wordt die ook volledig genegeerd. Ik zeg maar 1 ding: manieren
pi_186008001
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:12 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dat nou vinden lol.
Post eens pics dan, zullen we wel eens zien of jij voldoet.
pi_186008012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:45 schreef Allures het volgende:

[..]

nou for the record: die zitten er ook echt tussen
Vanuit mij en vanuit hen

Maakt de inhoud van mijn post niet anders. Lekker op mijn wijsheid zitten zwoegen :') wordt die ook volledig genegeerd. Ik zeg maar 1 ding: manieren
Tsja, het liefst zou ik willen dat iedereen zich netjes gedroeg ja. Maar helaas.
pi_186008658
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:43 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik voldoe aan de eisen.
Dat vind jij...
Als iemand anders jou beoordeeld kunnen ze wel eens wat anders denken... Maar dat is maar moeilijk uit te leggen aan je.
  woensdag 3 april 2019 @ 13:37:39 #143
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186008787
@BoTheParakeet, je hebt je eigen topic nu, wil je dus vriendelijk vragen je frustraties e.d. daar te bespreken, niet hier. Dan kan het hier weer on-topic. Dankjewel. ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_186008841
Ik heb weer eens een +10 bij mijn Tinder staan, maar matches ho maar :P
  woensdag 3 april 2019 @ 14:28:09 #145
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186009697
Ziet er naar uit dat mijn relatie met mijn ubermilf naar de knoppen gaat. Anderhalf jaar samen na een huwelijk van 18 jaar. Huidige relatie vrij snel begonnen na scheiding, liep bijna in elkaar over. Daarom nog heel geen recentelijk vrijgezellenleven gehad. Ik wil zeker niet direct aan een volgende relatie beginnen, best zou zijn eerst een tijd geen relatie. Maar ik kan heel slecht zonder vrouwelijk gezelschap/aandacht en al helemaal niet zonder seks. Ideaal zou dus FWB zijn met iemand in hetzelfde schuitje om wat weekenden en avonden gezellig mee op de bank en in bed mee door te brengen. Waar duik je die het best op qua datingapps? Ik heb daar nul ervaring mee, vanwege eerst huwelijk en daarna relatie. Is Tinder wat om een FWB te vinden?

edit: eh ik vraag dit natuurlijk voor een vriend
  woensdag 3 april 2019 @ 14:33:51 #146
545 dop
:copyright: dop
pi_186009816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:28 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Ziet er naar uit dat mijn relatie met mijn ubermilf naar de knoppen gaat. Anderhalf jaar samen na een huwelijk van 18 jaar. Huidige relatie vrij snel begonnen na scheiding, liep bijna in elkaar over. Daarom nog heel geen recentelijk vrijgezellenleven gehad. Ik wil zeker niet direct aan een volgende relatie beginnen, best zou zijn eerst een tijd geen relatie. Maar ik kan heel slecht zonder vrouwelijk gezelschap/aandacht en al helemaal niet zonder seks. Ideaal zou dus FWB zijn met iemand in hetzelfde schuitje om wat weekenden en avonden gezellig mee op de bank en in bed mee door te brengen. Waar duik je die het best op qua datingapps? Ik heb daar nul ervaring mee, vanwege eerst huwelijk en daarna relatie. Is Tinder wat om een FWB te vinden?

edit: eh ik vraag dit natuurlijk voor een vriend
Grindr
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 3 april 2019 @ 14:35:27 #147
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186009842
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:33 schreef dop het volgende:

[..]

Grinder
Hehe, alleen als ik heel lang droog sta
pi_186009881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:28 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Ziet er naar uit dat mijn relatie met mijn ubermilf naar de knoppen gaat.
Zou je niet eerst even dit afronden?
  woensdag 3 april 2019 @ 14:39:49 #149
545 dop
:copyright: dop
pi_186009928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:35 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Hehe, alleen als ik heel lang droog sta
gok dat je een 40er bent net als ik.
Tinder is de meerderheid van de dames in die categorie niet opzoek naar fwb of ons.
Maar je hebt er maar 1 nodig.
Zie regelmatig profielen die er waarschijnlijk wel voor in zijn.
Maar zelden die het keihard in hun profiel zetten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 3 april 2019 @ 14:49:25 #150
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186010124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:37 schreef Allures het volgende:

[..]

Zou je niet eerst even dit afronden?
Uiteraard. Wat mij betreft gaan we helemaal niet uit elkaar.

Ik zal me nooit aanmelden bij een datingsite of een vrouw proberen te versieren voor er defintief een eind aan de relatie is gekomen. Maar ik ben wel vast aan het kijken wat mijn opties voor de toekomst zijn.
  woensdag 3 april 2019 @ 14:50:32 #151
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186010148
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:39 schreef dop het volgende:

[..]

gok dat je een 40er bent net als ik.
Tinder is de meerderheid van de dames in die categorie niet opzoek naar fwb of ons.
Maar je hebt er maar 1 nodig.
Zie regelmatig profielen die er waarschijnlijk wel voor in zijn.
Maar zelden die het keihard in hun profiel zetten.
Dan zal ik dat er zelf duidelijk in zelf in het profiel kunnen zetten?
  woensdag 3 april 2019 @ 14:54:46 #152
545 dop
:copyright: dop
pi_186010253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:50 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Dan zal ik dat er zelf duidelijk in zelf in het profiel kunnen zetten?
bij de dames die mij de indruk wekken opzoek te zijn naar snelle sex zie je profielen met weinig persoonlijke tekst vaak niets of alleen lengte en gewicht.
Verder foto's van vooral hun lichaam (badkleding en fitnesskleding)

Geen idee wat voor een man werkt zelf niet op Tinder voor fwb/ons.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186010412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Uiteraard. Wat mij betreft gaan we helemaal niet uit elkaar.

Ik zal me nooit aanmelden bij een datingsite of een vrouw proberen te versieren voor er defintief een eind aan de relatie is gekomen. Maar ik ben wel vast aan het kijken wat mijn opties voor de toekomst zijn.
Het maakt weinig uit welke app je pakt, er is geen specifieke FWB app. Pap gewoon een beetje aan en ga op date, vanuit daar kun je wel seks regelen en in een later stadium zeggen dat je het casual wil houden.
pi_186010443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:50 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Dan zal ik dat er zelf duidelijk in zelf in het profiel kunnen zetten?
Als je in je profiel zet dat je seks wil zul je weinig matches krijgen denk ik.
pi_186010701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Uiteraard. Wat mij betreft gaan we helemaal niet uit elkaar.

Ik zal me nooit aanmelden bij een datingsite of een vrouw proberen te versieren voor er defintief een eind aan de relatie is gekomen. Maar ik ben wel vast aan het kijken wat mijn opties voor de toekomst zijn.
Dus je staat toch met 1 been al buiten. Het zal aan mij liggen maar dat vind ik best vies

Is seks echt zo belangrijk dat je het nu al moet regelen zodat je niet toch een dag zonder zit?
Focus je gewoon even op het nu en die relatie die je nu nog hebt
En daarna misschien even op jezelf en je issues met bevestiging en aandacht moeten hebben ipv alleen kunnen zijn en je relatie kunnen verwerken

Of als je een gelijkgestemde zoekt: date botheparakeet. Zijn we met beide meteen klaar. Opgelost slotje
pi_186010767
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:54 schreef dop het volgende:

[..]

bij de dames die mij de indruk wekken opzoek te zijn naar snelle sex zie je profielen met weinig persoonlijke tekst vaak niets of alleen lengte en gewicht.
Verder foto's van vooral hun lichaam (badkleding en fitnesskleding)

Geen idee wat voor een man werkt zelf niet op Tinder voor fwb/ons.
Waarom krijg ik dan die aanspraak lol.
pi_186010784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:28 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Ziet er naar uit dat mijn relatie met mijn ubermilf naar de knoppen gaat. Anderhalf jaar samen na een huwelijk van 18 jaar. Huidige relatie vrij snel begonnen na scheiding, liep bijna in elkaar over. Daarom nog heel geen recentelijk vrijgezellenleven gehad. Ik wil zeker niet direct aan een volgende relatie beginnen, best zou zijn eerst een tijd geen relatie. Maar ik kan heel slecht zonder vrouwelijk gezelschap/aandacht en al helemaal niet zonder seks. Ideaal zou dus FWB zijn met iemand in hetzelfde schuitje om wat weekenden en avonden gezellig mee op de bank en in bed mee door te brengen. Waar duik je die het best op qua datingapps? Ik heb daar nul ervaring mee, vanwege eerst huwelijk en daarna relatie. Is Tinder wat om een FWB te vinden?

edit: eh ik vraag dit natuurlijk voor een vriend
Walgelijk. :X
  woensdag 3 april 2019 @ 15:24:18 #158
545 dop
:copyright: dop
pi_186010962
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:16 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Waarom krijg ik dan die aanspraak lol.
je swiped te makkelijk naar rechts. (Denk ik)
En ik denk dat je geen 40er bent, dus andere vijver.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 3 april 2019 @ 15:24:25 #159
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186010968
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Dus je staat toch met 1 been al buiten. Het zal aan mij liggen maar dat vind ik best vies

Is seks echt zo belangrijk dat je het nu al moet regelen zodat je niet toch een dag zonder zit?
Focus je gewoon even op het nu en die relatie die je nu nog hebt
En daarna misschien even op jezelf en je issues met bevestiging en aandacht moeten hebben ipv alleen kunnen zijn en je relatie kunnen verwerken

Of als je een gelijkgestemde zoekt: date botheparakeet. Zijn we met beide meteen klaar. Opgelost slotje
Ik onderneem toch nog geen actie? Ik meng me alleen in een topic en vraag naar ervaringen van anderen.

Waarom is iedereen zo afkeurend?

Ik heb trouwens een knagend gevoel dat mijn vriendin misschien wel naast het potje aan het pissen is, emotioneel of misschien zelfs wel fysiek. Dat ontkent ze overigens. Maar ik weet wel dat het voor sommigen een manier is om een doorbraak te forceren en om zo zichzelf en partner voor het blok te zetten.
pi_186011125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Uiteraard. Wat mij betreft gaan we helemaal niet uit elkaar.

Ik zal me nooit aanmelden bij een datingsite of een vrouw proberen te versieren voor er defintief een eind aan de relatie is gekomen. Maar ik ben wel vast aan het kijken wat mijn opties voor de toekomst zijn.
Gewoon op Tinder of dating site wat contacten leggen en dan bij de date duidelijk maken dat je nog geen relatie ziet zitten maar wel als FWB bij elkaar wil blijven.

Dan kan het 2 kanten uit, zij wordt je FWB of niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 3 april 2019 @ 16:23:12 #161
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186012281
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon op Tinder of dating site wat contacten leggen en dan bij de date duidelijk maken dat je nog geen relatie ziet zitten maar wel als FWB bij elkaar wil blijven.

Dan kan het 2 kanten uit, zij wordt je FWB of niet.
Ik denk dat ONS niet mijn ding is
pi_186012858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 16:23 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Ik denk dat ONS niet mijn ding is
Als zij je FWB wordt, dan is er natuurlijk geen sprake van ONS :+
  woensdag 3 april 2019 @ 17:23:42 #163
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_186013671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Ik onderneem toch nog geen actie? Ik meng me alleen in een topic en vraag naar ervaringen van anderen.

Waarom is iedereen zo afkeurend?

Ik heb trouwens een knagend gevoel dat mijn vriendin misschien wel naast het potje aan het pissen is, emotioneel of misschien zelfs wel fysiek. Dat ontkent ze overigens. Maar ik weet wel dat het voor sommigen een manier is om een doorbraak te forceren en om zo zichzelf en partner voor het blok te zetten.
Toch nog eens goed gaan praten met haar dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 april 2019 @ 17:55:24 #164
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186014430
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Toch nog eens goed gaan praten met haar dan?
Dat ben ik ook van plan. Ik heb iets dergelijks naar haar geappt en daar reageerde ze niet op. Misschien zien of bellen we elkaar nog vanavond. Ik vertelde haar ook dat ik vanaf nu het hele weekend had vrij gehouden, maar eerst zei ze dat dat misschien geen goed idee was en net vroeg ze of ik kwam eten. Maar ik heb zelf de pannen al op het vuur.
pi_186015151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 17:55 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Dat ben ik ook van plan. Ik heb iets dergelijks naar haar geappt en daar reageerde ze niet op. Misschien zien of bellen we elkaar nog vanavond. Ik vertelde haar ook dat ik vanaf nu het hele weekend had vrij gehouden, maar eerst zei ze dat dat misschien geen goed idee was en net vroeg ze of ik kwam eten. Maar ik heb zelf de pannen al op het vuur.
ja en? Dan zet je het vuur uit als dit belangrijk is
  woensdag 3 april 2019 @ 18:31:45 #166
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186015202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 18:27 schreef Allures het volgende:

[..]

ja en? Dan zet je het vuur uit als dit belangrijk is
Ik ben behoorlijk wanhopig, maar ik heb me in het verleden al veel te toegeeflijk en onderdanig opgesteld. Bovendien ben ik nu geen leuk gezelschap vanwege mijn zwartgallige bui en ik ben bang dat ik weer een flinke lading beeldsprakerige romantiek ten toon zal spreiden en dat maakt de situatie alleen nog maar erger. ik leer toch echt van mijn fouten.

Zonnetje schijnt buiten maar hier binnen hangen donkere wolken.
pi_186015277
Gaan communiceren en niet via de telefoon is niet onderdanig
Het is in ieder geval slimmer dan alvast bedenken waar je in de toekomst je aandacht vandaan gaat halen

Maar dit is eigenlijk topic vervuiling dus ik hou er mee op
  woensdag 3 april 2019 @ 18:43:54 #168
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186015482
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 18:34 schreef Allures het volgende:
Gaan communiceren en niet via de telefoon is niet onderdanig
Het is in ieder geval slimmer dan alvast bedenken waar je in de toekomst je aandacht vandaan gaat halen

Maar dit is eigenlijk topic vervuiling dus ik hou er mee op
Ik hoop niet dat ik de indruk wek dat ik graag mijn relatie beeindig en de bloemetjes buiten zet, want dat is absoluut niet zo. Als onze relatie stand houdt, hoef ik nooit meer aandacht van of seks met een andere vrouw. Zij is de ubervrouw en ze vervult al mijn wensen op alle vlakken, ook al zal ik flink wat dingen aan mijzelf en mijn leven moeten veranderen. Graag zelfs.

Na haar verwacht ik nooit meer een vrouw te vinden die aan haar kan tippen. Dat is ook echt een slecht vooruitzicht. Ik zal iedere potentiele vriendin met haar vergelijken (bewust / onbewust) en dan constateren dat het niet dezelfde verliefdheid zal opleveren. Dus ik denk dat in de bijna niet te vermijden slechte toekomst, slechts vrouwen tref met wie ik wel bevriend wil zijn, maar geen relatie zou willen of kunnen hebben. Dat zou ook oneerlijk van mij zijn.
pi_186016820
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ik de indruk wek dat ik graag mijn relatie beeindig en de bloemetjes buiten zet, want dat is absoluut niet zo. Als onze relatie stand houdt, hoef ik nooit meer aandacht van of seks met een andere vrouw. Zij is de ubervrouw en ze vervult al mijn wensen op alle vlakken, ook al zal ik flink wat dingen aan mijzelf en mijn leven moeten veranderen. Graag zelfs.

Na haar verwacht ik nooit meer een vrouw te vinden die aan haar kan tippen. Dat is ook echt een slecht vooruitzicht. Ik zal iedere potentiele vriendin met haar vergelijken (bewust / onbewust) en dan constateren dat het niet dezelfde verliefdheid zal opleveren. Dus ik denk dat in de bijna niet te vermijden slechte toekomst, slechts vrouwen tref met wie ik wel bevriend wil zijn, maar geen relatie zou willen of kunnen hebben. Dat zou ook oneerlijk van mij zijn.
Die angst heeft iedereen als een relatie uit gaat, maar gelukkig is dat niet waar. Ook als deze relatie over gaat, vind je echt wel weer iemand :)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 april 2019 @ 19:53:49 #170
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186017257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen af en toe of gewoon niet reageren. Hef die match dan op.
Dat bepaal ik zelf wel :') Alsof je een overeenkomst aangaat als je een match hebt
pi_186019350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 16:23 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Ik denk dat ONS niet mijn ding is
Lezen is ook niet je sterkste kant -O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186028257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ik de indruk wek dat ik graag mijn relatie beeindig en de bloemetjes buiten zet, want dat is absoluut niet zo. Als onze relatie stand houdt, hoef ik nooit meer aandacht van of seks met een andere vrouw. Zij is de ubervrouw en ze vervult al mijn wensen op alle vlakken, ook al zal ik flink wat dingen aan mijzelf en mijn leven moeten veranderen. Graag zelfs.

Na haar verwacht ik nooit meer een vrouw te vinden die aan haar kan tippen. Dat is ook echt een slecht vooruitzicht. Ik zal iedere potentiele vriendin met haar vergelijken (bewust / onbewust) en dan constateren dat het niet dezelfde verliefdheid zal opleveren. Dus ik denk dat in de bijna niet te vermijden slechte toekomst, slechts vrouwen tref met wie ik wel bevriend wil zijn, maar geen relatie zou willen of kunnen hebben. Dat zou ook oneerlijk van mij zijn.

Do You Suffer From Oneitis?
pi_186030035
Sinds lange tijd weer eens een date staan.. benieuwd of het daadwerkelijk doorgaat maar die avond heb ik sowieso weinig te doen. Nu nog even zorgen dat ik niet tot die datum aan het appen ben om het wat spontaner te houden :')
  donderdag 4 april 2019 @ 14:42:50 #174
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186030078
quote:
Nee. Ik heb een redelijk aantal lange relaties gehad en ben geen nerd. Ik weet waar ik over praat.
pi_186032226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 14:42 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Nee. Ik heb een redelijk aantal lange relaties gehad en ben geen nerd. Ik weet waar ik over praat.
Jij vinkt wat kenmerken af op basis van het artikel.

Maar ik zie heel wat anders als ik je zie zeggen 'er is geen betere vrouw meer'
pi_186064326
Van die berichten 'ik ben nu in de stad met een vriendin, kom je ook?' reageren jullie daarop? Liever gewoon persoonlijke date toch :P
pi_186064464
Ik zou daar niet in mijn eentje heen gaan. Word je echt zo 5e wiel
pi_186064627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 10:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Van die berichten 'ik ben nu in de stad met een vriendin, kom je ook?' reageren jullie daarop? Liever gewoon persoonlijke date toch :P
Ik ben het met Allures eens. What's next? Komt straks één van de ouders alvast even mee om zo nodig een veto uit te kunnen spreken? Als je elkaar voor het eerst ontmoet en wilt leren kennen, zou ik dat lekker één op één doen op een openbare plaats.
pi_186066191
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 11:06 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik ben het met Allures eens. What's next? Komt straks één van de ouders alvast even mee om zo nodig een veto uit te kunnen spreken? Als je elkaar voor het eerst ontmoet en wilt leren kennen, zou ik dat lekker één op één doen op een openbare plaats.
Ja daarom. Nog tips om onder het klassieke drankje drinken uit te komen? Geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten haha, maar meeste meiden vinden dat veilig.
pi_186066229
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja daarom. Nog tips om onder het klassieke drankje drinken uit te komen? Geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten haha, maar meeste meiden vinden dat veilig.
Waarom zou je ongemakkelijk tegenover elkaar zitten?
pi_186066260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja daarom. Nog tips om onder het klassieke drankje drinken uit te komen? Geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten haha, maar meeste meiden vinden dat veilig.
Naar een museum/tentoonstelling gaan?
pi_186066278
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom zou je ongemakkelijk tegenover elkaar zitten?
Wist dat je niet? Is verplicht he bij een date. HET MOET ONGEMAKKELIJK ZIJN.
Vakman pur sang
pi_186066514
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wist dat je niet? Is verplicht he bij een date. HET MOET ONGEMAKKELIJK ZIJN.
Ik moet er echt vaak op letten dat ik het niet expres extra ongemakkelijk maak. Kan erg amusant zijn :') maar ergens ook een beetje gemeen
pi_186066619
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik moet er echt vaak op letten dat ik het niet expres extra ongemakkelijk maak. Kan erg amusant zijn :') maar ergens ook een beetje gemeen
Hoe maak je het dan extra ongemakkelijk? :P
  zaterdag 6 april 2019 @ 13:41:08 #185
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186066640
Ik heb al mn eerste dates in cafetjes.

Is juist wel chill vind ik. Ook nog geen een keer ongemakkelijk geweest eigenlijk.
  zaterdag 6 april 2019 @ 13:42:04 #186
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186066651
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe maak je het dan extra ongemakkelijk? :P
Door tegenover je gaan zitten, maar in plaats van op oogniveau een conversatie te voeren, onder de tafel te kruipen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 6 april 2019 @ 13:47:57 #187
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186066747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 11:06 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik ben het met Allures eens. What's next? Komt straks één van de ouders alvast even mee om zo nodig een veto uit te kunnen spreken? Als je elkaar voor het eerst ontmoet en wilt leren kennen, zou ik dat lekker één op één doen op een openbare plaats.
Is vaak wel de beste manier ja. Gelijk thuis afspreken oid is in mijn inziens geen goed idee.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186066862
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe maak je het dan extra ongemakkelijk? :P
Hangt net van de persoon af, heb niet echt een standaard manier om mensen ongemakkelijk te maken. Kan door expres een beetje rare opmerkingen te maken bijvoorbeeld
pi_186068199
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ja daarom. Nog tips om onder het klassieke drankje drinken uit te komen? Geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten haha, maar meeste meiden vinden dat veilig.
Als je bang bent voor dodelijke stiltes, dan is het misschien een aardig idee om samen iets te gaan doen. Bijvoorbeeld een museum bezoeken of een stadswandeling maken. Toegegeven, het is allemaal niet bijzonder origineel. Maar of je nu samen in Tilburg een kermis bezoekt, in Amsterdam op 100 meter hoogte gaat schommelen, of in Groningen gewoon een kopje thee gaat drinken in de buurt van de Martinitoren .... Uiteindelijk boeit het niet wat jullie doen, als jullie het maar samen doen (+ openbaar). Het is uiteindelijk niet de orginaliteit van de door jou gekozen locatie die bepaalt of zij iets in je ziet of gaat zien.

Bedenk wel dat jullie elkaar nog niet (goed) kennen. Jij bent ongetwijfeld heel lief en betrouwbaar, maar dwing haar niet daarop te vertrouwen. Kies dus een openbare locatie waar jullie beiden zelfstandig kunnen komen en wegkomen.
pi_186069158
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:41 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb al mn eerste dates in cafetjes.

Is juist wel chill vind ik. Ook nog geen een keer ongemakkelijk geweest eigenlijk.
Inderdaad.
pi_186069226
Ik vind het ook juist fijn en alleen ongemakkelijk als de ander totaal geen sociale vaardigheden heeft
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:37:20 #192
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186069387
Interesse tonen, vragen stellen, zelf wat vertellen, grapjes maken, beetje flirten. Veel meer dan dat is het eigenlijk niet.

Als het in een cafe ongemakkelijk is dan is het dat tijdens een activiteit ook denk ik. Dan zul je toch ook moeten praten naast de activiteit om elkaar te leren kennen en een klik te hebben. Anders loop je ook een beetje ongemakkelijk om elkaar heen te dralen.

Met alleen 'deze midgetgolfbaan was wel moeilijker dan de vorige' kom je er niet denk ik.
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:38:01 #193
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186069395
edit
pi_186080899
Nu een half compromis, eerst stukje wandelen en daarna kijken we of we drankje doen in de stad. Kan ik mooi zien of ik genoeg gespreksstof zie voor een tweede helft, als dat tijdens het wandelen al niks is of geen aantrekkingskracht heeft een drankje erna geen zin.
pi_186080931
Waarom is wandelen anders dan een drankje? Je moet nog steeds met elkaar praten en dat moet je nog steeds zelf doen

Ik snap het oprecht niet
pi_186082168
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:38 schreef Allures het volgende:
Waarom is wandelen anders dan een drankje? Je moet nog steeds met elkaar praten en dat moet je nog steeds zelf doen

Ik snap het oprecht niet
Ik zou er zelf ook voor kiezen om gewoon ergens een drankje te nemen, maar ik zie wel een verschil. Als je samen door de stad loopt, verandert de omgeving. Dat kan aanknopingspunten geven voor in een gesprek. Zo zou je in Hoog Catherijne (Utrecht) aan de praat kunnen raken over de verbouwing (architectuur, klussen) of over winkelen (hoppy/noodzaak, wat zoal?). Een mooie tuin kan een aanleiding zijn voor een gesprek over tuinieren of kamerplanten en de heerlijke geur van vers brood of chocolade kan het gesprek op koken, bakken, of smaakvoorkeuren brengen.
  zondag 7 april 2019 @ 14:15:23 #197
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186082460
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik zou er zelf ook voor kiezen om gewoon ergens een drankje te nemen, maar ik zie wel een verschil. Als je samen door de stad loopt, verandert de omgeving. Dat kan aanknopingspunten geven voor in een gesprek. Zo zou je in Hoog Catherijne (Utrecht) aan de praat kunnen raken over de verbouwing (architectuur, klussen) of over winkelen (hoppy/noodzaak, wat zoal?). Een mooie tuin kan een aanleiding zijn voor een gesprek over tuinieren of kamerplanten en de heerlijke geur van vers brood of chocolade kan het gesprek op koken, bakken, of smaakvoorkeuren brengen.
Een drankje is altijd wel een veilige optie. Ook omdat je, mocht het toch niet klikken, dan makkelijker ieder je eigen weg weer kan gaan. Is het wel gezellig kan je altijd nog een rondje door de stad lopen :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186082557
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik zou er zelf ook voor kiezen om gewoon ergens een drankje te nemen, maar ik zie wel een verschil. Als je samen door de stad loopt, verandert de omgeving. Dat kan aanknopingspunten geven voor in een gesprek. Zo zou je in Hoog Catherijne (Utrecht) aan de praat kunnen raken over de verbouwing (architectuur, klussen) of over winkelen (hoppy/noodzaak, wat zoal?). Een mooie tuin kan een aanleiding zijn voor een gesprek over tuinieren of kamerplanten en de heerlijke geur van vers brood of chocolade kan het gesprek op koken, bakken, of smaakvoorkeuren brengen.
Ergens binnen zijn toch ook aanknopingspunten? Een serveerster met een tatoeage, risotto op de menukaart, een nummer dat speelt op de achtergrond, een hondje dat voorbij loopt, 2 mensen verderop die duidelijk op een super slechte 1e date zijn, mensen die helemaal verregend binnen komen, een serveerster die haar eerste dag lijkt te hebben en dingen laat vallen, kunst aan de muur etc. De vaardigheid om die aan te grijpen en een gesprek gaande te houden blijft dezelfde
pi_186082824
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 14:23 schreef Allures het volgende:

[..]

Ergens binnen zijn toch ook aanknopingspunten? Een serveerster met een tatoeage, risotto op de menukaart, een nummer dat speelt op de achtergrond, een hondje dat voorbij loopt, 2 mensen verderop die duidelijk op een super slechte 1e date zijn, mensen die helemaal verregend binnen komen, een serveerster die haar eerste dag lijkt te hebben en dingen laat vallen, kunst aan de muur etc. De vaardigheid om die aan te grijpen en een gesprek gaande te houden blijft dezelfde
Zeker, ik schreef toch ook nergens dat je in het café of op het terras van dat café geen gespreksonderwerpen zou kunnen ontlenen aan de omgeving waarin jij je op dat moment bevindt?
  zondag 7 april 2019 @ 14:51:09 #200
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186082986
Is het niet zo dat als je dat soort aanknopingpunten nodig hebt om het gesprek op gang te houden, je sowieso niet echt een goede match hebt?
pi_186083271
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:38 schreef Allures het volgende:
Waarom is wandelen anders dan een drankje? Je moet nog steeds met elkaar praten en dat moet je nog steeds zelf doen

Ik snap het oprecht niet
Omdat je dan wat losser loopt in tegenstelling tot zittend in een cafeetje. En ondertussen kan je inschatten of er voldoende klik is om een drankje te doen en bij mooi weer kan je even van het uitzicht genieten ergens op een bankje of brug. Is die klik er niet kan je het na een rondje al afkappen en zit je niet nog eens tegenover elkaar opgescheept in een café. En je bespaard wellicht een tientje :P

Of er nu voldoende aanknopingspunten zijn weet ik niet. Ergens wel lekker dat we nog niet veel besproken hebben. Ze weet nog niet wat voor werk ik doe bijvoorbeeld of expliciete hobby's. We weten alleen hoe we eruit zien en dat we redelijk kunnen praten :P en gewoon lage verwachtingen morgen. Vaak weet ik als ze er 'staat' al of het wat gaat worden, of het uiterlijk iig klopt. En dan is er altijd nog het stemgeluid, de houding etc. Maar dit vind ik leuker dan dagen appen. Het kan tegenvallen ja en geen overeenkomsten met gespreksstof, maar ook meevallen ;)
pi_186084254
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 13:53 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik zou er zelf ook voor kiezen om gewoon ergens een drankje te nemen, maar ik zie wel een verschil. Als je samen door de stad loopt, verandert de omgeving. Dat kan aanknopingspunten geven voor in een gesprek. Zo zou je in Hoog Catherijne (Utrecht) aan de praat kunnen raken over de verbouwing (architectuur, klussen) of over winkelen (hoppy/noodzaak, wat zoal?). Een mooie tuin kan een aanleiding zijn voor een gesprek over tuinieren of kamerplanten en de heerlijke geur van vers brood of chocolade kan het gesprek op koken, bakken, of smaakvoorkeuren brengen.
Ik zie geen verschil. Het zou totaal een non issue moeten zijn wat de setting of context is van de omgeving waarin je zit. Elke locatie is wel wat over te praten. Dus als je een date van te voren gaat analyseren naar een locatie die jij het meest gunstig vindt, dan heb je eigenlijk te weinig te melden.

Een goed en diepgaand gesprek (met geflirt) gaat niet over de setting of de omgeving, maar over jouw eigen vermogen om een leuke gesprekspartner te zijn. Als je van te voren al zo gaat nadenken over onderwerpen of als je een vragenlijst gaat opstellen, dan is dat niet natuurlijk. Het lijkt dan alsof je een stappenplan uit je hoofd hebt geleerd.

Koffie drinken tijdens de eerste date vind ik het allerbest. Tijdens al mijn eerste dates heb ik koffie gedronken en dat was altijd ontzettend leuk! Als het uiteindelijk niet klikt, dan ben je binnen drie kwartier weg. Klikt het wel, dan kan je samen nog even door de stad struinen.
  zondag 7 april 2019 @ 17:56:34 #203
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186086851
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 16:04 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil. Het zou totaal een non issue moeten zijn wat de setting of context is van de omgeving waarin je zit. Elke locatie is wel wat over te praten. Dus als je een date van te voren gaat analyseren naar een locatie die jij het meest gunstig vindt, dan heb je eigenlijk te weinig te melden.

Een goed en diepgaand gesprek (met geflirt) gaat niet over de setting of de omgeving, maar over jouw eigen vermogen om een leuke gesprekspartner te zijn. Als je van te voren al zo gaat nadenken over onderwerpen of als je een vragenlijst gaat opstellen, dan is dat niet natuurlijk. Het lijkt dan alsof je een stappenplan uit je hoofd hebt geleerd.

Koffie drinken tijdens de eerste date vind ik het allerbest. Tijdens al mijn eerste dates heb ik koffie gedronken en dat was altijd ontzettend leuk! Als het uiteindelijk niet klikt, dan ben je binnen drie kwartier weg. Klikt het wel, dan kan je samen nog even door de stad struinen.
Ik geloof er ook wel in, dat als je redelijk dezelfde interesses hebt, je vanzelf wel met bepaalde raakvlakken komt. Dan vloeit er vanzelf een heel gesprek uit voort.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186088774
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 15:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

En je bespaard wellicht een tientje :P


Jezus je bent echt deezertje -O-
  zondag 7 april 2019 @ 19:42:44 #205
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_186089181
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 19:23 schreef Allures het volgende:

[..]

Jezus je bent echt deezertje -O-
Bingo!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_186102375
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 19:42 schreef Detroit het volgende:

[..]

Bingo!
Grapjas. We gaan het zien vanavond. Grote kans dat we niet matchen qua interesses maar als het maar niet ongemakkelijk stil wordt haha.
pi_186102485
Jeetje wat een discussie zeg. Je hebt toch al met elkaar geappt? Je weet toch wel of een gesprek een beetje loopt en wat voor onderwerpen je allebei interessant vindt? Doe niet zo moeilijk :@
Sarcasme. Herken het.
pi_186102716
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat een discussie zeg. Je hebt toch al met elkaar geappt? Je weet toch wel of een gesprek een beetje loopt en wat voor onderwerpen je allebei interessant vindt? Doe niet zo moeilijk :@
Bij deze eigenlijk niet zo, weet alleen welke studie ze doet en welke interesses. Niet zo mijn ding maar ze lijkt me wel lief. Nu nog afzeggen voor vanavond is een beetje laat en waarom eigenlijk? En met de rest wil ook niet echt vlotten dus weer eens een oefendate is nooit verkeerd. Zeg maar zo: het kan alleen maar meevallen :P
pi_186102857
Als je instelling gewoon is om een leuke avond te hebben, kan het sowieso niet tegenvallen.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2019 @ 20:31:21 #210
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_186107849
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Grapjas.
Tja. Ontbrekende sociale vaardigheden. Gierig. Gotsta be Deezertje!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_186109534
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 20:31 schreef Detroit het volgende:

[..]

Tja. Ontbrekende sociale vaardigheden. Gierig. Gotsta be Deezertje!
Precies een uur volgemaakt met walk and talk. Leuke meid. Geen rare stiltes maar achteraf vroeg ze nagenoeg niets aan mij :') redelijk oppervlakkig gebleven. Wel sloeg ze mijn aanbod af om nog ergens een drankje te doen, zo laat is half tien niet als je vroeg op moet toch? Dussss waarschijnlijk geen tweede date maar zou mij ook niets verbazen als ze het wel wil :') het uurtje dat we hadden was iig prima.

Nou geen tweede date, idd geen rare stiltes maar niet echt de diepgang in gegaan en (dus) geen klik. Andere interesses dus daar moeten we het idd niet van hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door IsItMeOrYou op 08-04-2019 22:32:20 ]
  maandag 8 april 2019 @ 22:36:10 #212
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186110443
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 21:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Precies een uur volgemaakt met walk and talk. Leuke meid. Geen rare stiltes maar achteraf vroeg ze nagenoeg niets aan mij :') redelijk oppervlakkig gebleven. Wel sloeg ze mijn aanbod af om nog ergens een drankje te doen, zo laat is half tien niet als je vroeg op moet toch? Dussss waarschijnlijk geen tweede date maar zou mij ook niets verbazen als ze het wel wil :') het uurtje dat we hadden was iig prima.

Nou geen tweede date, idd geen rare stiltes maar niet echt de diepgang in gegaan en (dus) geen klik. Andere interesses dus daar moeten we het idd niet van hebben.
Heb je nou al direct om een andere date gevraagd?
pi_186110470
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
Als je instelling gewoon is om een leuke avond te hebben, kan het sowieso niet tegenvallen.
Nou... :')
Lekker happen
pi_186110599
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 22:36 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Heb je nou al direct om een andere date gevraagd?
Nee gewoon wat ze er van vond aangezien je na amper een uurtje al een vermoeden hebt natuurlijk als ze je aanbod na het wandelen afsloeg voor een drankje.
pi_186110786
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee gewoon wat ze er van vond aangezien je na amper een uurtje al een vermoeden hebt natuurlijk als ze je aanbod na het wandelen afsloeg voor een drankje.
Kan ook andere redenen hebben natuurlijk. Ik zou alsnog vragen om een tweede date als je hem/haar de moeite waard vindt.
Lekker happen
pi_186111040
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 22:52 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Kan ook andere redenen hebben natuurlijk. Ik zou alsnog vragen om een tweede date als je hem/haar de moeite waard vindt.
Ja maar dat wat zou ze dus niet, ze voelde niet echt een klik.
pi_186111069
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 23:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja maar dat wat zou ze dus niet, ze voelde niet echt een klik.
Oh. Meh, dat is jammer.
Lekker happen
pi_186111132
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 23:07 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Oh. Meh, dat is jammer.
Achja, laten we hopen dat er weer wat vaart komt in het daten. Weet niet of ik wel geschikt ben voor een relatie maar nu is het iig al jaren drama en het alleen zijn ben ik langzamerhand ook wel zat.
pi_186111179
Ik zit in een irritante situatie. Al best een aantal afspraakjes gehad met een dame maar ze lijkt niet bijster geïnteresseerd. Toch blijft ze wel willen afspreken, ze wil dat ik haar vrienden ontmoet. Geen pijl op te trekken. Beetje frustrerend want ik ben best op zoek naar een serieuze relatie en ik heb geen idee of ze nou echt iets voelt of zo.
Lekker happen
  maandag 8 april 2019 @ 23:16:04 #220
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186111233
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit in een irritante situatie. Al best een aantal afspraakjes gehad met een dame maar ze lijkt niet bijster geïnteresseerd. Toch blijft ze wel willen afspreken, ze wil dat ik haar vrienden ontmoet. Geen pijl op te trekken. Beetje frustrerend want ik ben best op zoek naar een serieuze relatie en ik heb geen idee of ze nou echt iets voelt of zo.
Misschien weet ze nog niet wat ze van je moet vinden? En wil ze zien hoe jij ligt in die vriendengroep? Wat zij van jou vinden? Is er al gezoend of fysiek contact geweest?
  maandag 8 april 2019 @ 23:16:06 #221
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186111234
Waarom vraag je het haar niet gewoon?
pi_186111412
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 23:16 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Misschien weet ze nog niet wat ze van je moet vinden? En wil ze zien hoe jij ligt in die vriendengroep? Wat zij van jou vinden? Is er al gezoend of fysiek contact geweest?
Dat zou goed kunnen. En ja, alle bases gehad al. In vorige relaties vond ik het makkelijker in te schatten of het de goede kant op ging.

quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom vraag je het haar niet gewoon?
Dat wil ik wel gaan doen. Moet even een gaatje vinden om weer af te spreken want we zijn nu ook wel allebei erg druk met andere dingen.
Lekker happen
pi_186115727
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit in een irritante situatie. Al best een aantal afspraakjes gehad met een dame maar ze lijkt niet bijster geïnteresseerd. Toch blijft ze wel willen afspreken, ze wil dat ik haar vrienden ontmoet. Geen pijl op te trekken. Beetje frustrerend want ik ben best op zoek naar een serieuze relatie en ik heb geen idee of ze nou echt iets voelt of zo.
Waar merk je het aan dat ze niet geinteresseerd lijkt?
pi_186115747
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom vraag je het haar niet gewoon?
Zou ik niet doen. Beter doet ie het gewoon rustig aan met haar en is ie niet zo hongerig. Dat is de grootste kans om haar te krijgen.
pi_186115898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Beter doet ie het gewoon rustig aan met haar en is ie niet zo hongerig. Dat is de grootste kans om haar te krijgen.
Eens.

Op moment je het haar gaat vragen, stel je haar voor een alles-of-niets-vraag. Alsof jullie toekomst afhangt van die ene vraag.

Ze wil je blijven zien en jullie gaan gewoon op date. Lekker zo laten. Je hoeft geen labeltje op te plakken. Gewoon genieten van elkaar en van de dates.
pi_186116069
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Eens.

Op moment je het haar gaat vragen, stel je haar voor een alles-of-niets-vraag. Alsof jullie toekomst afhangt van die ene vraag.

Ze wil je blijven zien en jullie gaan gewoon op date. Lekker zo laten. Je hoeft geen labeltje op te plakken. Gewoon genieten van elkaar en van de dates.
Het probleem is alleen dat hij er supergraag een labeltje op wil plakken. Want hij is op zoek naar iets 'serieus'. Grote kans dat ie het verpest met deze mentaliteit.

Het draait inderdaad alleen om afspreken, lol met elkaar hebben, en seksueel worden. Meer is het niet, en als zij er klaar voor is zal ze je hints geven dat ze iets met je wil.

De meeste mannen zijn alleen veels te hongerig en gaan aandringen op meer en meer, terwijl zij nog niet zover is. Dan voelt zij zich in het nauw gedreven, gaat ze minder leuk zijn tegen hem, begrijpt hij niet meer waarom ze dit doet en wordt hij onzekerder, gaat nog gekker doen, en alles gaat in een rotgang naar beneden. Terwijl er niks aan de hand was.

Klassiek voorbeeld.
pi_186116278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waar merk je het aan dat ze niet geinteresseerd lijkt?
Ze is heel nonchalant over alles, alsof niets haar uitmaakt en alles wel okay is. Dus daarom krijg ik een beetje het idee dat het voor haar niet zoveel voorstelt verder.

Blijven daten zonder label vind ik okay, maar ik wil ook niet gebruikt worden als gratis dagje uit terwijl ik er serieus iets van probeer te maken.
Lekker happen
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:09:05 #228
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186116347
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:04 schreef -Datdus- het volgende:

[..]


Blijven daten zonder label vind ik okay, maar ik wil ook niet gebruikt worden als gratis dagje uit terwijl ik er serieus iets van probeer te maken.
Als je al een paar dates hebt gehad dan ga je toch gewoon splitten?

Ik betaal eigenlijk alleen de eerste date. En daarna wanneer ik het leuk vind om te betalen. Niet omdat ze het verwacht.
pi_186116363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:48 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat hij er supergraag een labeltje op wil plakken. Want hij is op zoek naar iets 'serieus'. Grote kans dat ie het verpest met deze mentaliteit.

Het draait inderdaad alleen om afspreken, lol met elkaar hebben, en seksueel worden. Meer is het niet, en als zij er klaar voor is zal ze je hints geven dat ze iets met je wil.

De meeste mannen zijn alleen veels te hongerig en gaan aandringen op meer en meer, terwijl zij nog niet zover is. Dan voelt zij zich in het nauw gedreven, gaat ze minder leuk zijn tegen hem, begrijpt hij niet meer waarom ze dit doet en wordt hij onzekerder, gaat nog gekker doen, en alles gaat in een rotgang naar beneden. Terwijl er niks aan de hand was.

Klassiek voorbeeld.
Ja je hebt wel gelijk. Ik denk teveel na. Thanks, had even een frisse blik nodig. :9
Lekker happen
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:14:01 #230
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186116417
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 23:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja maar dat wat zou ze dus niet, ze voelde niet echt een klik.
Voor jou een geslaagde date dus, heeft je tenslotte geen cent gekost.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186116784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:48 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat hij er supergraag een labeltje op wil plakken. Want hij is op zoek naar iets 'serieus'. Grote kans dat ie het verpest met deze mentaliteit.

Het draait inderdaad alleen om afspreken, lol met elkaar hebben, en seksueel worden. Meer is het niet, en als zij er klaar voor is zal ze je hints geven dat ze iets met je wil.

De meeste mannen zijn alleen veels te hongerig en gaan aandringen op meer en meer, terwijl zij nog niet zover is. Dan voelt zij zich in het nauw gedreven, gaat ze minder leuk zijn tegen hem, begrijpt hij niet meer waarom ze dit doet en wordt hij onzekerder, gaat nog gekker doen, en alles gaat in een rotgang naar beneden. Terwijl er niks aan de hand was.

Klassiek voorbeeld.
Exact.
  dinsdag 9 april 2019 @ 12:38:20 #232
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186117555
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:04 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Ze is heel nonchalant over alles, alsof niets haar uitmaakt en alles wel okay is. Dus daarom krijg ik een beetje het idee dat het voor haar niet zoveel voorstelt verder.

Blijven daten zonder label vind ik okay, maar ik wil ook niet gebruikt worden als gratis dagje uit terwijl ik er serieus iets van probeer te maken.
Als je er leuk gezelschap en goede seks voor terug krijgt (en je hoeft niet ieder dubbeltje om te draaien), heb je toch niet te klagen? 😉
pi_186117782
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:04 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Ze is heel nonchalant over alles, alsof niets haar uitmaakt en alles wel okay is. Dus daarom krijg ik een beetje het idee dat het voor haar niet zoveel voorstelt verder.

Blijven daten zonder label vind ik okay, maar ik wil ook niet gebruikt worden als gratis dagje uit terwijl ik er serieus iets van probeer te maken.
Wees niet zo gefocused op haar en ga wat anders doen. Carriere of hobby, of bijvoorbeeld de sportschool. Zo ben je niet altijd beschikbaar voor haar en ben je oprecht druk met iets anders.

Het komt een beetje op mij over alsof je altijd beschikbaar bent en zij maar weinig hoeft te doen voor jouw aandacht. Dan maakt het haar inderdaad niet zoveel uit, want je komt toch wel over de brug. Geef haar de indruk dat ze moet werken om je te krijgen, op een positieve manier. Dan gaat ze je alleen maar waarderen.

Oja, en over een gratis dagje uit: na een paar dates kan zij ook best af en toe de rekening betalen.
pi_186117944
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit in een irritante situatie. Al best een aantal afspraakjes gehad met een dame maar ze lijkt niet bijster geïnteresseerd. Toch blijft ze wel willen afspreken, ze wil dat ik haar vrienden ontmoet. Geen pijl op te trekken. Beetje frustrerend want ik ben best op zoek naar een serieuze relatie en ik heb geen idee of ze nou echt iets voelt of zo.
Hoe lang is "best een aantal afspraakjes"? Ken je haar nu 2 weken of ken je haar nu 2 maanden bijvoorbeeld?

Ik heb ook gewoon na een maand daten aan mijn huidige vriendin gevraagd of ze een relatie wou. Heb ik meer gedaan zodat ik wist dat we echt voor elkaar gingen dan om er een label op te plakken. Al vond ik het ook wel fijn dat het wat 'serieuzer' werd.
  dinsdag 9 april 2019 @ 13:41:26 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186118830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Beter doet ie het gewoon rustig aan met haar en is ie niet zo hongerig. Dat is de grootste kans om haar te krijgen.
Waarom? Als je duidelijkheid wil en wil weten waar je staat dan is afwachten ook niet altijd handig.
pi_186119242
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom? Als je duidelijkheid wil en wil weten waar je staat dan is afwachten ook niet altijd handig.
Ja klopt, maar het probleem is dan ook dat hij perse duidelijkheid wil. Het niet kunnen dealen met het feit dat dingen nog in het midden liggen en gewoon zien waar het uitkomt, is hetgeen hij aan moet pakken.

Zij is dus niet het probleem, het is meer een intern mentaal issue.

[ Bericht 4% gewijzigd door DaggerOne op 09-04-2019 14:20:40 ]
pi_186120043
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:08 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het probleem is dan ook dat hij perse duidelijkheid wil. Het niet kunnen dealen met het feit dat dingen nog in het midden liggen en gewoon zien waar het uitkomt, is hetgeen hij aan moet pakken.

Zij is dus niet het probleem, het is meer een intern mentaal issue.
Dat is wel een beetje een stretch. :9 Ik was was gewoon confused over waar zij nou stond. Ik hoef niet perse nu een meteen een relatie. Ik vind haar gewoon lastig te lezen door gemengde signalen.

Wanneer ik het heb over dat ik op zoek ben naar een serieuze relatie bedoel ik niet dat ik dit nu wil rushen. Meer dat ik duidelijkheid wilde over of zij hetzelfde einddoel voor ogen heeft. Als ik uiteindelijk een relatie wil en zij alleen maar een fwb situatie dan levert dat een probleem op obviously.

Verder heb ik echt zat te doen in mijn leven. :') ik heb ook amper tijd atm. Maar dat draagt ook een beetje bij aan niet weten hoe het staat aangezien we ook weer niet gek veel tijd hebben voor elkaar.

Behoefte aan heldere communicatie en zorgen dat we on the same page zijn lijkt me alleen maar gezond, geen 'intern probleem'.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Datdus- op 09-04-2019 15:07:19 ]
Lekker happen
pi_186120153
Maar heb haar al gesproken overigens. All is good. *O*
Lekker happen
  dinsdag 9 april 2019 @ 15:25:07 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186120415
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:07 schreef -Datdus- het volgende:
Maar heb haar al gesproken overigens. All is good. *O*
Fijn dat je de uitslag ook even deelt....
pi_186120657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Fijn dat je de uitslag ook even deelt....
ja! :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker happen
pi_186120738
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:00 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Meer dat ik duidelijkheid wilde over of zij hetzelfde einddoel voor ogen heeft. Als ik uiteindelijk een relatie wil en zij alleen maar een fwb situatie dan levert dat een probleem op obviously.
Ik ben persoonlijk van mening dat je hier een denkfout maakt.

Je gaat er namelijk vanuit dat zij al haar doel bepaald heeft. Een relatie, of een fwb. Of misschien heeft ze geen interesse meer.

Alleen stop je het hiermee heel erg in hokjes. In werkelijkheid lopen dit soort dingen juist in elkaar over. Heel veel relaties beginnen bijvoorbeeld als fwb of als one night stand, waarna beiden erachter komen dat ze elkaar leuker beginnen te vinden dan dat alleen. Heb je juist met haar op seksueel vlak een klik, maar komen jullie persoonlijkheden en levensstijlen niet overeen, zal het wellicht van een date situatie juist meer naar een fwb situatie gaan. Met andere woorden, wat iemand met jou wil is dynamisch. Er is geen einddoel, ik bedoel het is geen IT project ofzo :P

Ik denk dat je er dus niet vanuit moet gaan dat zij al een bepaald doel bij jou heeft. Of zij een relatie met jou wil, is voor een groot deel ook afhankelijk van hoe leuk jullie het samen hebben. Als het heel erg leuk is, krijgt zij ook meer gevoelens voor jou en zal ze er meer voor open staan. Als je dus gaat vragen wat haar doel is, voordat zij die gevoelens heeft, zou dat voor haar weleens heel beklemmend over kunnen komen. Dan jaag je haar sneller weg dan het licht.

Zorg dus vooral voor fun, en de rest komt vanzelf. Als het niet vanzelf komt, matchen jullie niet en ben je beter af zonder haar.
pi_186120746
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:37 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

ja! :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt haar om zekerheid gevraagd?
pi_186120831
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:37 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

ja! :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je nu opgeschoten dan? Heb je nu zekerheid hoe jullie er nu instaan? Waar is dat voor nodig? Je had het helemaal niet hoeven vragen. Daar was geen aanleiding toe. Jij hebt nu voor je eigen gemoedsrust zekerheid. Je kan nu goed slapen.

Ik snap niet waarom mannen gewoon (zeker in het begin en paar dates in) niet kunnen kijken naar haar gedrag. Als ze je nog steeds wil zien en met je wil daten (zoenen, hand in hand lopen), dan is er toch geen reden om om zekerheid te vragen hoe zij erin staat? Dat is toch duidelijk?
pi_186120961
Hoeveel dates dan?
Zou ik zelf wel raar vinden... toch een beetje alsof je de deur open houdt

Iemand is leuk of is dat niet
Ik snap zelf niet wat er dan nog bij moet of zo voor je daar mee verder kunt

De uitzondering dat dit 2 dates waren daar gelaten
pi_186121467
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat ben je nu opgeschoten dan? Heb je nu zekerheid hoe jullie er nu instaan? Waar is dat voor nodig? Je had het helemaal niet hoeven vragen. Daar was geen aanleiding toe. Jij hebt nu voor je eigen gemoedsrust zekerheid. Je kan nu goed slapen.

Ik snap niet waarom mannen gewoon (zeker in het begin en paar dates in) niet kunnen kijken naar haar gedrag. Als ze je nog steeds wil zien en met je wil daten (zoenen, hand in hand lopen), dan is er toch geen reden om om zekerheid te vragen hoe zij erin staat? Dat is toch duidelijk?
Precies. Wat nog kan gebeuren is dat ze zegt dat ze toekomst ziet, maar door dit soort vragen er een vreemde smaak aan over houdt, waardoor ze juist gaat twijfelen.

TS moet inderdaad naar haar acties kijken, haar antwoord zegt zo goed als niks. Maargoed, hij kon er niet mee leven denk ik en deed het toch, tegen het advies in.
pi_186121932
Ik dacht dat dit topic over Datingsites en apps ging. Zie alleen maar persoonlijke verhalen :')
  dinsdag 9 april 2019 @ 17:12:01 #247
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186122100
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 17:00 schreef Thunder0x het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Datingsites en apps ging. Zie alleen maar persoonlijke verhalen :')
Ja, dit dus. Datingverhalen kunnen in R&P / Het Datingtopic #193 Hier gaat het om datingsites en apps. O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_186138968
https://www.refrigerdating.com

quote:
Refrigerdating is a service that helps you to find love based on the content of your fridge. By uploading an image of your food, you can get in contact with others who have realized that you are what you eat!

How it works: It’s the inside (of your fridge) that counts. Simply upload an image and let the world know what kind of person you are. Refrigerdating will then hook you up with a variation of fridges, of different tastes, to pick and choose from.
pi_186159337
Laatste dagen erg stil op tinder.. nieuwe foto geupload dus ben benieuwd of het nu storm gaat lopen :')
  donderdag 11 april 2019 @ 18:09:30 #250
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186159653
Heb tinder weer geïnstalleerd :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186159660
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:09 schreef Kopjechino het volgende:
Heb tinder weer geïnstalleerd :')
Faxie al gematched?
  donderdag 11 april 2019 @ 18:11:22 #252
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186159679
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:09 schreef MCH het volgende:

[..]

Faxie al gematched?
Nope, heb leeftijd op max 32 staan.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186159698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:11 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nope, heb leeftijd op max 32 staan.
_O-
  donderdag 11 april 2019 @ 18:13:48 #254
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186159715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:12 schreef MCH het volgende:

[..]

_O-
? :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 11 april 2019 @ 18:42:28 #255
545 dop
:copyright: dop
pi_186160209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:11 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nope, heb leeftijd op max 32 staan.
Alle leuke mannen op Tinder zijn natuurlijk ouder dan 32.
Slechte zet.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 11 april 2019 @ 18:44:05 #256
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186160241
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:42 schreef dop het volgende:

[..]

Alle leuke mannen op Tinder zijn natuurlijk ouder dan 32.
Slechte zet.
Zijn er überhaupt leuke mannen op Tinder dan? :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 11 april 2019 @ 18:46:56 #257
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186160304
No swipestreak van 2 weken nu of zo.

Even richten op de huidige dates. Werd een beetje een chaos. Zat ook paar keer dezelfde dingen te vertellen tegen dates :’)
  donderdag 11 april 2019 @ 18:48:19 #258
545 dop
:copyright: dop
pi_186160340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt leuke mannen op Tinder dan? :')
Tja moeilijk mannen is niet mijn doelgroep.
Maar zou denken van wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 11-04-2019 19:06:26 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 11 april 2019 @ 18:50:04 #259
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186160368
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:48 schreef dop het volgende:

[..]

Tja moeilijk mannen is niet mogelijk in doelgroep.
Maar zou denken van wel.
Ben ze in die 4 jaar (met tussenpauzes) nog niet tegengekomen hoor.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 11 april 2019 @ 19:30:36 #260
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_186161170
geen tinder voor mij, vrij kansloos wat ik daar allemaal krijg. vorige keer had ik iemand uit brazilie. ook thailand al een match gehad. :@
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_186161367
Ik ben een beetje tinder moe. Misschien over een tijdje weer daten :')
  donderdag 11 april 2019 @ 19:43:05 #262
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186161422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Halimede het volgende:
Ik ben een beetje tinder moe. Misschien over een tijdje weer daten :')
Ja dit heb ik ook heel vaak. Kom te veel rampdebielen tegen en dan ben ik er weer even klaar mee.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186161503
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dit heb ik ook heel vaak. Kom te veel rampdebielen tegen en dan ben ik er weer even klaar mee.
Heel vervelend dat, ondanks dat de date met Balidude gewoon leuk was, heb hem vandaag ook afgezegd. Gewoon een beetje emotioneel uitgeput of zo door dat gedoe met die oorlikker
  donderdag 11 april 2019 @ 19:48:08 #264
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186161527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:46 schreef Halimede het volgende:

[..]

Heel vervelend dat, ondanks dat de date met Balidude gewoon leuk was, heb hem vandaag ook afgezegd. Gewoon een beetje emotioneel uitgeput of zo door dat gedoe met die oorlikker
Hmm snap ik helemaal. Als je er geen zin in hebt, vooral niet doen.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186163473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dit heb ik ook heel vaak. Kom te veel rampdebielen tegen en dan ben ik er weer even klaar mee.
Zegt ook wat over jezelf, je zal wel een psycho profiel foto met kunst of onder de tattoos hebben. Soort zoekt soort.

Tip: probeer een ander dating platform of laat je koppelen door vrienden/familie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 april 2019 @ 21:36:45 #266
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186163920
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zegt ook wat over jezelf, je zal wel een psycho profiel foto met kunst of onder de tattoos hebben. Soort zoekt soort.

Tip: probeer een ander dating platform of laat je koppelen door vrienden/familie
Nee, heb een normaal profiel met normale foto's. Leuk dat je insinueert dat ik dat soort mensen aantrek met hoe ik ben. Persoonlijk denk ik daar heel anders over. Ik laat niet 1 tattoage zien, geen kunst etc. Gewoon normale foto's.

Koppelen werkt ook niet.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186166281
Wellicht interessant voor de geïnteresseerden: een aantal colleges van de Universiteit van Nederland over dating vanuit psychologisch, sociologisch, economisch perspectief etc.





Spoiler: impulscontrole
pi_186167551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:11 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nope, heb leeftijd op max 32 staan.
Jammer, zou liken -O-
  vrijdag 12 april 2019 @ 05:56:33 #269
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186168221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 01:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jammer, zou liken -O-
O+
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  vrijdag 12 april 2019 @ 11:03:07 #270
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186170981
quote:
Hehe, moet je ook nog rekening mee gaan houden wat er in je koelkast ligt. Al het bier eruit halen voor je foto’s neemt 😉
pi_186171192
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zegt ook wat over jezelf, je zal wel een psycho profiel foto met kunst of onder de tattoos hebben. Soort zoekt soort.

Tip: probeer een ander dating platform of laat je koppelen door vrienden/familie
Wtf dude :')
  vrijdag 12 april 2019 @ 11:46:00 #272
442280 Prisha
Moonshine!
pi_186171646
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:03 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Hehe, moet je ook nog rekening mee gaan houden wat er in je koelkast ligt. Al het bier eruit halen voor je foto’s neemt 😉
ik zou m'n bier juist erin laten :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 12 april 2019 @ 11:54:45 #273
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186171807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik zou m'n bier juist erin laten :P
Sowieso. Pronken met die Quadruples _O-
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  vrijdag 12 april 2019 @ 11:58:35 #274
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186171879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Sowieso. Pronken met die Quadruples _O-
Zie je nu wel dat ik niet loog over mijn sixpack!
  vrijdag 12 april 2019 @ 12:01:51 #275
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186171941
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:58 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Zie je nu wel dat ik niet loog over mijn sixpack!
Maar dat is een good kind of sickpack. Het soort sixpack dat je wil zien bij mannen :P
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186171956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Sowieso. Pronken met die Quadruples _O-
Als je een man met quadruples in de koelkast ziet moet je rennen, welke psychopaat drinkt die dingen koud?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 12 april 2019 @ 12:04:05 #277
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186171973
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je een man met quadruples in de koelkast ziet moet je rennen, welke psychopaat drinkt die dingen koud?
Het lekkerst is natuurlijk niet koud, maar uit de koelkast vind ik ze ook wel te drinken :@
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186172158
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Het lekkerst is natuurlijk niet koud, maar uit de koelkast vind ik ze ook wel te drinken :@
Barbaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186188155
Hele week nog geen matches... ;( Zal na volgende week wel anders zijn als half Nederland zich realiseert alleen te zijn met Pasen en de opmerkingen van familie zat is :') zie dan altijd een piek haha.
pi_186188809
Alsof half Nederland bij familie zit met pasen :')
pi_186188853
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zegt ook wat over jezelf, je zal wel een psycho profiel foto met kunst of onder de tattoos hebben. Soort zoekt soort.

Tip: probeer een ander dating platform of laat je koppelen door vrienden/familie
En deze bash komt van iemand die zelf mod is geweest hoor :')
  zaterdag 13 april 2019 @ 11:53:01 #282
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186189405
De actual fuck is deze dan. Doodnormaal gesprek met iemand, krijg ik opeens een link doorgestuurd van een foto van z'n seksspeeltjes verzameling _O-
The world is doomed :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186189785
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:08 schreef MCH het volgende:

[..]

En deze bash komt van iemand die zelf mod is geweest hoor :')
Mooie drogredenering heb je daar _O_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186190857
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hele week nog geen matches... ;( Zal na volgende week wel anders zijn als half Nederland zich realiseert alleen te zijn met Pasen en de opmerkingen van familie zat is :') zie dan altijd een piek haha.
Nou, denk het niet. Denk dat het gelijk blijft, feestdagen of niet. Heb zelf iig geen veranderingen in likes gemerkt tijdens de Kerstdagen enz. Zal ook wel zo voor Pasen zijn, bovendien "leeft" Pasen volgens mij veel minder als familie of "liefaangelegenheid" dan bijvoorbeeld Kerst.

Bij Kerst heb ik zelf ook wel meer het gevoel van Kerst = Liefde.
pi_186191378
Ik kom echt al maandenlang dezelfde gezichten tegen op alle apps en sites... En heb mijn profiel al gereset... Als je zelfs dan geen match krijgt of alleen maar de minst knappe.. :')
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:10:52 #286
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191389
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik kom echt al maandenlang dezelfde gezichten tegen op alle apps en sites... En heb mijn profiel al gereset... Als je zelfs dan geen match krijgt of alleen maar de minst knappe.. :')
Ben je zo lelijk dan?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:17:09 #287
545 dop
:copyright: dop
pi_186191456
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:53 schreef Kopjechino het volgende:
De actual fuck is deze dan. Doodnormaal gesprek met iemand, krijg ik opeens een link doorgestuurd van een foto van z'n seksspeeltjes verzameling _O-
The world is doomed :')
Wel lekker duidelijk.
Vraag hem of hij die foto ook even in zijn profiel wil zetten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:18:25 #288
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191478
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef dop het volgende:

[..]

Wel lekker duidelijk.
Vraag hem of hij die foto ook even in zijn profiel wil zetten.
Nou nee, ontmatchen en bye bye.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186191572
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:10 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ben je zo lelijk dan?
Nee, zelfs nog nieuwe foto waar ik veel complimenten over kreeg maar het resulteert niet in meer matches helaas. Maar misschien heb ik niet zo'n spannend leven ofzo. Sommige chicks reizen en feesten de hele wereld rond (op foto's dan).
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:25:48 #290
545 dop
:copyright: dop
pi_186191609
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nou nee, ontmatchen en bye bye.
Hahaha dat ook natuurlijk
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:26:35 #291
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191623
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee, zelfs nog nieuwe foto waar ik veel complimenten over kreeg maar het resulteert niet in meer matches helaas. Maar misschien heb ik niet zo'n spannend leven ofzo. Sommige chicks reizen en feesten de hele wereld rond (op foto's dan).
Dat vind ik zo'n bullshit. Ik knap juist af op dat soort types.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:28:01 #292
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191647
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef dop het volgende:

[..]

Hahaha dat ook natuurlijk
Nee, dan ben ik instant klaar met iemand.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186191651
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n bullshit. Ik knap juist af op dat soort types.
Klopt maar dat soort types knappen dus blijkbaar op de rustige mij af en dan eindig je met niet veel keuzes dan je een domme maar stoere gast bent als een Dave Roelvink. Maar die trekt ook andere dames aan die totaal niet bij mij zullen passen.
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:30:53 #294
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Klopt maar dat soort types knappen dus blijkbaar op de rustige mij af en dan eindig je met niet veel keuzes dan je een domme maar stoere gast bent als een Dave Roelvink. Maar die trekt ook andere dames aan die totaal niet bij mij zullen passen.
LOOOOOL _O-
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186191724
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:30 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

LOOOOOL _O-
Voor de gemiddelde vrouw dan hé. Die willen toch een gast die overal schijt aan heeft, bad boy met een ruige look. Als je eruit ziet als de goudeerlijke en zeer nette Fred van de administratie die bijna 30 is, zal je niet veel dames trekken.
pi_186191746
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde vrouw dan hé. Die willen toch een gast die overal schijt aan heeft, bad boy met een ruige look. Als je eruit ziet als de goudeerlijke en zeer nette Fred van de administratie die bijna 30 is, zal je niet veel dames trekken.
Ook niet helemaal waar.

Gaat om je uitstraling. Een Fred die administratie doet kan net zo goed een leuke vrouw vinden.
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:35:28 #297
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191760
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde vrouw dan hé. Die willen toch een gast die overal schijt aan heeft, bad boy met een ruige look. Als je eruit ziet als de goudeerlijke en zeer nette Fred van de administratie die bijna 30 is, zal je niet veel dames trekken.
Dan denk ik daar héél anders over :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:37:59 #298
545 dop
:copyright: dop
pi_186191801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:28 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee, dan ben ik instant klaar met iemand.
als hij hem wel in zijn profiel zet bespaar je andere de moeite van naar rechts swipen.
Zou jij ook vooraf waarderen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186191849
Ik wil geen standaard. Dus geen standaard fred maar ik vind een mooiboy minstens zo standaard

Er is hier nu een festival in de stad dat nogal alternatieve types trekt dus Tinder is erg boeiend nu :9
Helaas zitten ze niet zo heel veel op Tinder dus misschien even de stad in vanavond O-)
pi_186191891
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee, zelfs nog nieuwe foto waar ik veel complimenten over kreeg maar het resulteert niet in meer matches helaas. Maar misschien heb ik niet zo'n spannend leven ofzo. Sommige chicks reizen en feesten de hele wereld rond (op foto's dan).
Herkenbaar wel. Of je pakt alles anders aan, krijgt zelfs op werk complimenten en dan nog geen enkele like op Tinder oid. Hakt er soms wel in ja. Maar ja digitale tijdperk he? :D
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:46:58 #301
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191928
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:37 schreef dop het volgende:

[..]

als hij hem wel in zijn profiel zet bespaar je andere de moeite van naar rechts swipen.
Zou jij ook vooraf waarderen.
Nee, moeten ze maar lekker zelf achterkomen. En ach jammer, maar Tinder is sowieso 1 grote teleurstelling :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')