hmm ja jammer een jaar is wel aanzienlijk jaquote:Op zondag 31 maart 2019 14:00 schreef Halimede het volgende: [..] Hij woont er nu sinds een jaar en hij wist nog niet zeker hoe lang hij er nog zou blijven, waarschijnlijk nog een jaar. Hij lijkt me ook iemand waar ik wel gewoon vrienden mee zou kunnen zijn, zeker omdat we veel hobbies delen, dus ik spreek gewoon met hem af tot hij vertrekt en dan zien we wel
misschien dat ik dan gewoon een dungeons & dragons maatje er bij heb als hij terug komt of iets dergelijks
![]()
Ja precies, dit.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:12 schreef Allures het volgende:
En het zal aan mij liggen maar ik vind dat denken in niveaus echt bizar
Het gaat om mensen
Ik heb echt nog nooit iemand gedate en gedacht 'hmmm ben jij wel van dezelfde 'datewaarde' als ik? Want anders kun je leuk zijn wat je wil maar dan word dit niets hoor'
Het klinkt zo alsof je bezig bent om je eigen waarde te bewijzen. Allemaal je eigen onzekerheid
Beetje puberaal. Zo van 'ja ik kan echt niet met die mensen gezien worden hoor, daar gaat mijn sociale status'. Het is geen 3vmbo
Als ik gewoon een goed gesprek kan hebben met iemand dan maakt hun "niveau" mij niet zo veel uit.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:12 schreef Allures het volgende:
En het zal aan mij liggen maar ik vind dat denken in niveaus echt bizar
Het gaat om mensen
Ik heb echt nog nooit iemand gedate en gedacht 'hmmm ben jij wel van dezelfde 'datewaarde' als ik? Want anders kun je leuk zijn wat je wil maar dan word dit niets hoor'
Het klinkt zo alsof je bezig bent om je eigen waarde te bewijzen. Allemaal je eigen onzekerheid
Beetje puberaal. Zo van 'ja ik kan echt niet met die mensen gezien worden hoor, daar gaat mijn sociale status'. Het is geen 3vmbo
Ik bedoelde geen opleiding maar het niveau van botheparakeet uit het vorige topic. Meer dat 'downdaten' en zoquote:Op zondag 31 maart 2019 14:15 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als ik gewoon een goed gesprek kan hebben met iemand dan maakt hun "niveau" mij niet zo veel uit.
Maar je merkt wel dat je met een groot aantal mensen die een lager niveau delen, je minder diepgaande gesprekken kan hebben over hun kijk op de wereld etc, dan mensen die wel een hoger niveau delen.
Ik denk dat het internet en de sociale media dit de laatste 10-15 jaar hebben gestimuleerd. Tegenwoordig kun je op elke datingsite zowat filteren op "niveau". Wie weet loop je zo wel een hele boel leuke mensen mis.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:15 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als ik gewoon een goed gesprek kan hebben met iemand dan maakt hun "niveau" mij niet zo veel uit.
Maar je merkt wel dat je met een groot aantal mensen die een lager niveau delen, je minder diepgaande gesprekken kan hebben over hun kijk op de wereld etc, dan mensen die wel een hoger niveau delen.
Ah zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen opleiding maar het niveau van botheparakeet uit het vorige topic. Meer dat 'downdaten' en zo
Hoe je het wendt of keert, vrouwen daten over het algemeen vaker 'omhoog' dan omlaag.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen opleiding maar het niveau van botheparakeet uit het vorige topic. Meer dat 'downdaten' en zo
En nu je persoonlijkheid nog?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Kan, maar ik ben 1.70, gemiddeld figuur, hoogopgeleid, verzorgd dus zo afwijkend ben ik niet.
Ik ken mensen die ver onder hun niveau daten. Zie Hugh Grant of Jason Momoa
Ja, maar misschien ligt het gewoon aan je persoonlijkheid.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Kan, maar ik ben 1.70, gemiddeld figuur, hoogopgeleid, verzorgd dus zo afwijkend ben ik niet.
Ik ken mensen die ver onder hun niveau daten. Zie Hugh Grant of Jason Momoa
Ik zou denk ik ook naar een ander land vluchten als ik zo'n vriendin had.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ligt het gewoon aan je persoonlijkheid.
Badoo heb je ook restricties geloof ik. De enige site waar je vrij je gang kan gaan en dus ongelimiteerd mailen is knuz.nl. Edit: Happypancake ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:36 schreef cherrycoke het volgende:
lexa onbetaald is niks, ik heb zelfs geprobeerd om foto's met mijn telefoon nummer te plaatsen maar blijkbaar gaat het door een screening heen en word het geblokkeerd. elkaar liken of aan je favorieten toevoegen en je kan nog niks.
Paiq heb ik altijd leuke gesprekken en dan denk je dat het klikt maar dan verschijnen de foto's en word je instantly geblockt![]()
Badoo is uitproberen dan maar?
Ervaringen met beide?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Badoo heb je ook restricties geloof ik. De enige site waar je vrij je gang kan gaan en dus ongelimiteerd mailen is knuz.nl. Edit: Happypancake ook.
Zoiets ja, omhooggevallen figuurquote:Op zondag 31 maart 2019 14:34 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zou denk ik ook naar een ander land vluchten als ik zo'n vriendin had.
Is gewoon een trol johquote:Op zondag 31 maart 2019 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zoiets ja, omhooggevallen figuur.
7000 likes en niemand is goed genoeg![]()
Ik wel hoor, verschillende ontmoet / gezien. Heb zelfs een schoonzus die zo isquote:Op zondag 31 maart 2019 14:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Is gewoon een trol joh![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand zo kan zijn in het echte leven
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik wel hoor, verschillende ontmoet / gezien. Heb zelfs een schoonzus die zo is
Hoezo? Zijn die twee sites niet leuk?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vroeger wel ja. Maar ik heb alles gewiped op Happn na dan.
Het is wel een beetje hard dat iedereen zo over haar heen valt. Ze zal niet de enige zijn die zo is en ze zegt in ieder geval wat ze denkt. Dat is al tenminste iets.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Is gewoon een trol joh![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand zo kan zijn in het echte leven
Badoo is gewoon rommel. Het enige leuke daaraan vond ik dat je internationaal kon kijken. Dus bij de buren in de tuin bijvoorbeeld en contact leggen met anderen in het buitenland. Maar over het algemeen heb je op die sites hetzelfde als op bijna alle andere sites/apps: mensen die menen naar iets serieus op zoek te zijn maar alles behalve serieus handelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn die twee sites niet leuk?
Ik bedoelde knuz.nl en Happypancakes. Badoo is zeker rommel.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje hard dat iedereen zo over haar heen valt. Ze zal niet de enige zijn die zo is en ze zegt in ieder geval wat ze denkt. Dat is al tenminste iets.
Bovendien, na alle gebeurtenissen afgelopen tijd en dat je tegen de 30 aan loopt zonder stabiele relatie, man, kinderen en de rest, dat gaat toch wel een beetje aan je knagen (of veel), waardoor je zuur wordt en gewoon anders gaat kijken of stug blijft volhouden.
[..]
Badoo is gewoon rommel. Het enige leuke daaraan vond ik dat je internationaal kon kijken. Dus bij de buren in de tuin bijvoorbeeld en contact leggen met anderen in het buitenland. Maar over het algemeen heb je op die sites hetzelfde als op bijna alle andere sites/apps: mensen die menen naar iets serieus op zoek te zijn maar alles behalve serieus handelen.
Ik heb dat al eens gedaan, iemand een kans gegeven. Werd er ongelukkig van, mijn sexdrive ging weg. Ik probeerde het echt maar schaamde me uiteindelijk voor hem.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:06 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik bedoelde knuz.nl en Happypancakes. Badoo is zeker rommel.
Ik waardeer haar eerlijkheid ook wel. Alleen is het onbegrijpelijk dat ze sommige mannen waarmee het wel enigszins klikt niet de kans geeft om simpel koffie te doen. Ik zeg ook niet dat ze door de eerste de beste kerel bevrucht moet worden.
Ook snap ik dat ze nu 30 is, een leuke man wil en kinderen (?) Maar als ze zo stug blijft vasthouden aan haar wensenlijstje en iedere kerel die wellicht wel relatiemateriaal is geen kans geeft, dan blijft ze hangen.
Ze heeft een bepaalde type waar ze op valt. Prima, hebben we allemaal wel. Maar als ze telkens maar weer op dezelfde types valt die alleen maar ONS of Fwb willen, dan kan je je even goed afvragen of ze wel in de goede vijver vist. En of ze niet eens 360 graden moet draaien. Ik weet zeker dat als ze met haar wensenlijstje in een andere vijver vist, ze zeker weten een kerel vindt die aan al haar eisen voldoet.
Ik zie ook een vicieuze cirkel in haar verhaal. Ze wil een leuke kerel en denkt een leuke kerel te hebben, maar die wil dan alleen maar ONS of Fwb. Ja, dan moet je afvragen waarom dat zo is. En dat is zo omdat ze diezelfde type man dichtbij laat komen omdat ze spannend, mysterieus en ontzettend knap zijn. Prima, maar als diezelfde type man je na de duizendste keer alleen maar wil neuken, dan moet je maar eens goed nadenken wie je precies aantrekt en wie JIJ dichtbij laat komen.
Zij heeft in dit geheel alles in eigen hand. Ze moet alleen maar de knop omzetten en met andere type man daten. Doe eens iets geks en date een kerel die Botheparakeet in eerste instantie niet superduper vindt, maar wel aan haar lijstje voldoet. Ik weet zeker dat een van die kerels uiteindelijk leuk genoeg zijn voor haar.
Maar wat was dat dan voor type?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens gedaan, iemand een kans gegeven. Werd er ongelukkig van, mijn sexdrive ging weg. Ik probeerde het echt maar schaamde me uiteindelijk voor hem.
ELO?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:09 schreef SugeLucky het volgende:
Als je overigens voornamelijk dikke kale nerds op tinder tegenkomt, zegt dat ook wat over je eigen ELO score meen ik.
Dus ik moet met iemamd daten waar ik niks voor voel? Is dat eerlijk?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Weet je, je hebt nogal wat noten op je zang, en meestal eindigen dat soort types óf alleen óf als de eierstokken beginnen te rammelen dan plukken ze de eerste de beste van de straat, kindje maken en 2 jaar later scheiden en vervolgens de man uitmelken.. (het staat er wat overdreven, maar je snapt het vast wel).
Doe eens niet zo uit de hoogte, je bent echt niet gods gift to men, zoals zovelen van zichzelf wel denken...
Nee je moet je ijsenleist verkleinen en meer in kansen denken.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dus ik moet met iemamd daten waar ik niks voor voel? Is dat eerlijk?
Die dingen zijn minimum in mijn eisenlijst hoor. Wat moet ik met een kleine, kale man waar ik niet opgewonden van word.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:29 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee je moet je ijsenleist verkleinen en meer in kansen denken.
Dat weet je toch niet? Iets minder naar uiterlijk kijken en iets meer naar innerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Die dingen zijn minimum in mijn eisenlijst hoor. Wat moet ik met een kleine, kale man waar ik niet opgewonden van word.
Dat weet ik wel, want ik word daar totaal niet opgewonden van.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:42 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Iets minder naar uiterlijk kijken en iets meer naar innerlijk.
Waarvan dan wel?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, want ik word daar totaal niet opgewonden van.
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Graag on-topic blijven, BoTheParakeet evalueren hier liever niet@:BoTheParakeet graag wel proberen om iets minder het topic naar jezelf toe te trekken, oke?
Happn is een rare app, inderdaad matches die niks zeggen. Ik denk dat Tinder de main thing is en de andere apps sporadisch geopend wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Happn is niks. Afgelopen dagen best veel matches maar geen een zegt daadwerkelijk wat terug... (misschien omdat ik ze onderweg tegenkwam en best wel ver weg woon). Tinder best wat gesprekken lopen maar nog niet een date kunnen fixen terwijl het vroeger echt zo geregeld was... Sommige chicks match ik meerdere keren of op verschillende apps maar een gesprek voeren is lastig
Op Tinder heb je hetzelfde probleem, dus dat gaat je niet echt helpen denk ik.quote:Op maandag 1 april 2019 13:59 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar op Happn, maar woon inderdaad in de grote stad. App gebruikt de laatst bekende locatie. Dus als je je locatie even uitzet en van Friesland naar Brabant rijdt, krijg je nog steeds mensen uit Friesland te zien.
Ik vind het wel een fijne app, alleen praat vrijwel niemand dat is waar. Misschien moet ik ook maar eens Tinder gaan proberen.
Dat ken ik niet, wat is dat?quote:Op maandag 1 april 2019 14:33 schreef SugeLucky het volgende:
Er praten hier ook maar weinig mensen op happn.
Dat crushtime vind ik wel leuk overigens.
Toevallig net vandaag een leuke match op Happn die praat!quote:Op maandag 1 april 2019 14:23 schreef Allures het volgende:
Ja ik heb dat niemand praat probleem dus ook. Wat is dat dan op happn? Het is toch een datingapp?
Onderdeel van Happn, als je genoeg likes hebt krijg je een soort spelletje met 4 foto's en 1 daarvan heeft jou geliked. Kans is 25% dat je dus een match hebt per ronde. Best grappigquote:
Ah oké.quote:Op maandag 1 april 2019 22:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Onderdeel van Happn, als je genoeg likes hebt krijg je een soort spelletje met 4 foto's en 1 daarvan heeft jou geliked. Kans is 25% dat je dus een match hebt per ronde. Best grappig
Ik zit ook ongeveer richting dat punt... Het hele gedoe van elke keer opnieuw je verhaal vertellen aan een vreemde, of maar over koetjes en kalfjes praten... Het raakt me niet meer...quote:Op maandag 1 april 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké.
Ja heb besloten geen date apps meer te gebruiken. Ben er klaar mee.
Nee, mij dus ook niet. Altijd hetzelfde. Word er ziek vanquote:Op maandag 1 april 2019 22:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zit ook ongeveer richting dat punt... Het hele gedoe van elke keer opnieuw je verhaal vertellen aan een vreemde, of maar over koetjes en kalfjes praten... Het raakt me niet meer...
Kan beter aan blind daten beginnen denk ik.. Moet mijn vrienden maar eens gaan vragen of ze wat willen regelen hahaquote:Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, mij dus ook niet. Altijd hetzelfde. Word er ziek van
Wil best een leuke date, maar dit niet meer
Je kan natuurlijk ook gewoon vrij snel iemand op date vragen, dan kom je er meteen achter of het wel of niet kliktquote:Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, mij dus ook niet. Altijd hetzelfde. Word er ziek van
Ja dating in the dark. Laten we dat doen!quote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kan beter aan blind daten beginnen denk ik.. Moet mijn vrienden maar eens gaan vragen of ze wat willen regelen haha
Ook al gedaan. Maar het loopt nooit op iets uitquote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon vrij snel iemand op date vragen, dan kom je er meteen achter of het wel of niet klikt
Het vragen of de date zelf?quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dating in the dark. Laten we dat doen!
[..]
Ook al gedaan. Maar het loopt nooit op iets uit
Dan gaat het weer te snel.. Altijd wel een smoes of excuus te geven.. /zuchtquote:Op maandag 1 april 2019 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon vrij snel iemand op date vragen, dan kom je er meteen achter of het wel of niet klikt
In het donker zelfs! Jij maakt het helemaal spannendquote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dating in the dark. Laten we dat doen!
Dan mag je dit topic verlaten en zien we je hoop ik in het Date topicquote:Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet je wel meteen waar je aan toe bentquote:Op maandag 1 april 2019 22:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan gaat het weer te snel.. Altijd wel een smoes of excuus te geven.. /zucht
Daar heb je een puntquote:Op maandag 1 april 2019 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet je wel meteen waar je aan toe bentAls je de intentie hebt om te daten is het zonde om met iemand te praten die gewoon alleen een beetje berichtjes wil sturen maar eigenlijk geen behoefte heeft om iets te doen
Dat kan met daten toch ook zo zijn, uiteindelijk weet je linksom of rechtsom nooit of iemand serieus is. Kan je beter in iedergeval nog wat praten zodat je weet of er op dat gebied een klik is.quote:Op maandag 1 april 2019 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet je wel meteen waar je aan toe bentAls je de intentie hebt om te daten is het zonde om met iemand te praten die gewoon alleen een beetje berichtjes wil sturen maar eigenlijk geen behoefte heeft om iets te doen
Hmm, na alle voorgaande huichelaars weet ik niet of ik hem geloof. Nummers kan je ook blokkeren. Doe ik ook na een afwijzing.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:17 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat geen red vlag hoor. Hij heeft een nare ervaring en voor zichzelf bepaald hoe hij daar mee om wil gaan en het past ook bij was hij er over zegt?
Je bent 30, iedereen heeft een verleden rond die leeftijd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik heb nu een match die niet wil appen omdat hij is gestalkt na afwijzing. Uh, wat.
Ik wil gewoon lekker snel afspreken, ben ik meteen zeker wat voor vlees ik in de kuip heb. Maar hij wil nog even chatten op Tinder, pffff. Red flag?
Zou vandaag een date hebben maar heb afgezegd, kon toch niet dealen met iets heftigs uit zijn prive. Besef dat ik vaak het reddersyndroom heb, en dat ik dat hier ook zou hebben. Dus was het liever voor.
Waar zijn de normale mannen zoals ik tegenkwam op de uni? Getrouwd allemaal?
Ik wijs hem niet af en accepteer het hoor, maar na een lulverhaal van een ander over een stalkende ex (die zoals altijd borderline had), en een ander lulverhaal van een match die zgn in het buitenland zat maar die ik gewoon tegenkwam in de stad geloof ik dingen niet meer. Of de vele ghosters.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:51 schreef Allures het volgende:
Wat is er zo erg aan dat ie niet meteen je nummer wil? Hoe is dat slecht of een red flag?
Waarom kun jij je nooit in een ander verplaatsen/ruimte te geven voor een ander?
Hij is schizofreen, dat wil ik nu echt niet in mijn leven.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent 30, iedereen heeft een verleden rond die leeftijd.
Leef je eens in in iemand zeg.
Is hij dat, of denk jij dat hij dat is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
Hij is schizofreen, dat wil ik nu echt niet in mijn leven.
Dat is natuurlijk je eigen keuze, doet alleen niet af dat iedereen wel iets heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hij is schizofreen, dat wil ik nu echt niet in mijn leven.
Dus door het gedrag van anderen mag jij wantrouwend zijn maar hij niet? Want hij is ook wantrouwend en daarom geeft hij zijn nummer nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik wijs hem niet af en accepteer het hoor, maar na een lulverhaal van een ander over een stalkende ex (die zoals altijd borderline had), en een ander lulverhaal van een match die zgn in het buitenland zat maar die ik gewoon tegenkwam in de stad geloof ik dingen niet meer. Of de vele ghosters.
Hij heeft het zelf verteld. Waanbeelden waarbij iemand zelfs agressief en onvoorspelbaar wordt vind ik te eng. Adhd, ASS, etc zijn hier geen probleem. Zolang ik niet angstig hoef te zijn.quote:
Als het aan hun ligt dan kan het niet aan jezelf liggen, toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Dus door het gedrag van anderen mag jij wantrouwend zijn maar hij niet? Want hij is ook wantrouwend en daarom geeft hij zijn nummer niet
Ik denk niet dat je een unicorn zoekt, ik denk zelfs dat je redenen zoekt om mensen af te kunnen wijzen
Ik wijs hem niet af. Ik vraag me af of het een smoes is, en of hij irl ook over andere dingen wantrouwend is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Dus door het gedrag van anderen mag jij wantrouwend zijn maar hij niet? Want hij is ook wantrouwend en daarom geeft hij zijn nummer niet
Ik denk niet dat je een unicorn zoekt, ik denk zelfs dat je redenen zoekt om mensen af te kunnen wijzen
Jij zou iemand daten die denkt dat de stemmen in zijn hoofd geesten zijn en die zonder medicatie dacht dst hij de messias was?quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als het aan hun ligt dan kan het niet aan jezelf liggen, toch?
Ja, want daar doel ik op. Die ene vent waar wat mis mee is, en niet al die andere mannen die niet goed genoeg zijn voor je omdat ze niet aan je lijstje voldoen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Jij zou iemand daten die denkt dat de stemmen in zijn hoofd geesten zijn en die zonder medicatie dacht dst hij de messias was?
Zou ik ook niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf verteld. Waanbeelden waarbij iemand zelfs agressief en onvoorspelbaar wordt vind ik te eng. Adhd, ASS, etc zijn hier geen probleem. Zolang ik niet angstig hoef te zijn.
Dat werkt ook niet want dan ga je zoiets krijgen als; 'Waarom heb je dat niet eerder gezegd, nu kan ik je niet meer vertrouwen want je hebt het verzwegen'quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet op zitten te wachten.
Mensen zijn soms veel te snel met het op tafel gooien van alles. We hebben idd allemaal wel wat, maar beter laat je dit soort dingen weten als je elkaar beter leert kennen.
Van zulke dingen kan ik echt schrikken en afknappen.
Ik hoor graag zsm hoe crazy iemand is, meteen duidelijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet op zitten te wachten.
Mensen zijn soms veel te snel met het op tafel gooien van alles. We hebben idd allemaal wel wat, maar beter laat je dit soort dingen weten als je elkaar beter leert kennen.
Van zulke dingen kan ik echt schrikken en afknappen.
Ik wijs die gast toch niet af? Die zijn nummer niet geeft. Maar ik ben wantrouwig. Eerst een match die loog dat hij in het buitenland zat maar meermaals op 5 km verscheen en toen ghostte.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, want daar doel ik op. Die ene vent waar wat mis mee is, en niet al die andere mannen die niet goed genoeg zijn voor je omdat ze niet aan je lijstje voldoen.
En ik denk dat hij precies mijn type is. Laten we wel wezen, ik ga hard op gekken.
Ik zeg net toch dat ik het niet over die ene vent heb, maar je attitude over het algemeen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik wijs die gast toch niet af? Die zijn nummer niet geeft. Maar ik ben wantrouwig. Eerst een match die loog dat hij in het buitenland zat maar meermaals op 5 km verscheen en toen ghostte.
Ik weet precies wat ik wil na jaren daten. Denk dat ik wel over 50 verschillende dates heb gehad waarbij ik bij 80% afknapte op iets. Of ik ga te snel op dates.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik zeg net toch dat ik het niet over die ene vent heb, maar je attitude over het algemeen.
Haha, dat is wel ongemakkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ook leuk, oude bekenden van vroeger tegenkomen (studie) maar geen match zijn
Ik like iedereen die ik ken voor de gein.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haha, dat is wel ongemakkelijk inderdaad.
Dat vind ik een lastige....quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
Zie het sls een auto kopen of een huis. Zolang je wanhopig bent grijp je alles aan, om daarna ongelukkig te worden van alle lekkage, kapotte motor etc. Heb je niet perse een man nodig, dan kun je eisen stellen.
Das natuurlijk ook niet perse een reden om je dan maar te matchen, Deezertje!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ook leuk, oude bekenden van vroeger tegenkomen (studie) maar geen match zijn
Hoezo mij te matchen/benaderen? Hij weet dat toch niet? Mijn eisenlijst staat niet in het profiel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:00 schreef Joel_87 het volgende:
[..]
Dat vind ik een lastige....
Je vind dat je geen man nodig hebt (om gelukkig te zijn?)
Maar daar tegenover staat dat je wel ontzettend graag iemand wil hebben, anders zou het stukje frustratie er niet zijn.
Omdat je vind dat je geen man nodig heb ga je eisen stellen, maar daardoor maak je het voor een man wel weer wat moeilijker om jou te benaderen of te matchen.
Eisen stellen doet iedereen, maar misschien moet je jezelf iets meer 'open' stellen voor mannen die het 'net niet' zouden kunnen zijn? Misschien blijkt zo iemand het opeens wel helemaal te zijn.
Dat is waar, hij ziet jou eisen inderdaad nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hoezo mij te matchen/benaderen? Hij weet dat toch niet? Mijn eisenlijst staat niet in het profiel.
Net niet kan op nonpunten. Niet op mijn belangrijkste eisen. Ik vind kaal gewoon seksueel afstotelijk. Maar als hij een suffe hobby heegt, ach...
Leuk karakter zonder uiterlijk id vriendschap. Ik ga niet een dag chatten met iemand die lelijk blijkt. Daarom snap ik die sites niet waar je geen foto ziet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:33 schreef Joel_87 het volgende:
[..]
Dat is waar, hij ziet jou eisen inderdaad niet
En ik snap dat je iemand aantrekkelijk moet vinden. Zeker op iets als Tinder, daar gaat alles uit van een eerste indruk via een foto...
Probeer Paiq eens, een leuke quiz aanmaken met een paar vragen, dan filter je degene die niet aan je eisen voldoen al uit je eventuele matches...
Maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat er tussen al je likes en matches geen leuke normale vent te vinden is waar je een leuke klik mee hebt....
Ik zou zeggen pleur de code neer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Moet je niet gewoon even lekker je eigen topic gaan maken? Dan gaan wij het weer hebben over de websites en apps van dating.
Het zou fijn zijn wanneer je t topic niet steeds naar je toe trekt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:36 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pleur de code neer.
Wat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is er iemand Inner Circle ingekomen? Ik voldoe aan de opleidingseis en ben knap genoeg maar ik word niet geaccepteerd. Raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |