Oh, dan kan je wachten tot 2022 tot je duidelijkheid hebt, denk ikquote:Op zondag 31 maart 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze me eens vertellen of die nog mee mag na de Brexit.
Under the current European Union Pet Travel Scheme, dog, cat and ferret owners can travel with their pet between the UK and other EU countries if they carry a valid pet passport. If the UK strikes a deal with the EU, the situation for travelling with pets after Brexit will not change.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan kan je wachten tot 2022 tot je duidelijkheid hebt, denk ik.
Gaat als het goed is wel meevallen; bloedonderzoek bij de dierenarts en daarna mag je gewoon weer die kant op.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan kan je wachten tot 2022 tot je duidelijkheid hebt, denk ik.
Ik ga straks ook naar de wasstraat en dan stofzuigen, ik ga dingen vinden die ik al maanden kwijt benquote:Op zondag 31 maart 2019 11:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed idee. Dit mijn auto op dit moment
[ afbeelding ]
Oh ja, das waar ook!quote:
Maar dat is het punt. Er is geen deal.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Under the current European Union Pet Travel Scheme, dog, cat and ferret owners can travel with their pet between the UK and other EU countries if they carry a valid pet passport. If the UK strikes a deal with the EU, the situation for travelling with pets after Brexit will not change.
Ow. Nou dan kan ie gewoon mee dusquote:Op zondag 31 maart 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat als het goed is wel meevallen; bloedonderzoek bij de dierenarts en daarna mag je gewoon weer die kant op.
Kan je eindelijk die slipjes teruggeven aan je chickiesquote:Op zondag 31 maart 2019 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga straks ook naar de wasstraat en dan stofzuigen, ik ga dingen vinden die ik al maanden kwijt ben
Waarom ga je niet gewoon danquote:Op zondag 31 maart 2019 11:25 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Ik heb nu juist allemaal bestemmingen waar ik alleen heen wil.
Maar goed, ik ga toch niet
Ik doe al niet meer aan meets, dus nee.quote:
Je hebt ook groepsreizen, ben je beetje alleen en ook weer niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:25 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Ik heb nu juist allemaal bestemmingen waar ik alleen heen wil.
Maar goed, ik ga toch niet
Op een bepaalde leeftijd wordt dat een beetje zielig inderdaad maar zo oud als die kalende man ben je toch nog niet?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe al niet meer aan meets, dus nee.
Geld....quote:
Klopt. Lijkt me voor sommige bestemmingen ook een leuke oplossingquote:Op zondag 31 maart 2019 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt ook groepsreizen, ben je beetje alleen en ook weer niet.
Waar wil je naartoe dan?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
De bestemmingen waar ik naartoe wil zou ik ook best wel alleen kunnen doen.
Lijkt me persoonlijk helemaal nietsquote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geld....
[..]
Klopt. Lijkt me voor sommige bestemmingen ook een leuke oplossing
Kan in principe overal alleen heen zolang het maar een veilig land is.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
De bestemmingen waar ik naartoe wil zou ik ook best wel alleen kunnen doen.
Scheelt niet veel.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd wordt dat een beetje zielig inderdaad maar zo oud als die kalende man ben je toch nog niet?
Ik weet ook niet of ik het twee weken vol zou houden met compleet vreemde mensen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk helemaal nietsmaar ieder z'n ding
[..]
Kan in principe overal alleen heen zolang het maar een veilig land is.
Zoveel plekken; voor de komende tijd in ieder gevalquote:
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 31 maart 2019 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de laatste meets op Lowlands leek hier wel op.
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 31 maart 2019 11:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan je eindelijk die slipjes teruggeven aan je chickies
Tot welke leeftijd mag dat dan?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd wordt dat een beetje zielig inderdaad maar zo oud als die kalende man ben je toch nog niet?
Je bordje met 7 nutella croissantjes staat klaarquote:
Dat kan Miss beter zelf zeggen denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd mag dat dan?
Dit is trouwens lachtherapie.
Ik reis meestal met collega's maar kan sommige wel schieten na een paar weken. Dat dag en nacht samen zijn vind ik soms echt kut dus ben liever alleen weg.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het twee weken vol zou houden met compleet vreemde mensen.
Maar soms moet je gewoon iets doen.
Oei, dat is wel echt een tragedie van Griekse proporties.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een pakket dichtgeplakt en het retourformulier er niet ingedaan
Ook niet!quote:
Fijn dat je me altijd zo goed begrijpt.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat is wel echt een tragedie van Griekse proporties.
Deel van de wereld sla ik met alle liefde over.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:54 schreef Allures het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon overal heen waar ik nog nooit geweest ben en een paar plekken waar ik al geweest ben
Met uitzonderingen van wat oorlogsgebieden maar bij de meeste daarvan denk ik nog 'misschien over een paar jaar?'
Noord Korea vind ik bijzonder interessant.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:54 schreef Allures het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon overal heen waar ik nog nooit geweest ben en een paar plekken waar ik al geweest ben
Met uitzonderingen van wat oorlogsgebieden maar bij de meeste daarvan denk ik nog 'misschien over een paar jaar?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |