Juist wel! Op voorwaarde dat ze direct voor IJsland komen. De reden waarom had Greys heel mooi verwoordquote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem nog steeds dat dit niet de finale haalt![]()
Ik vind dit zo'n verschrikkelijk zoetsappig akelig lied. Echt de slechtste Deense inzending in jaren
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Greys het volgende:
En zoals iemand in een ander topic al zei, ik hoop ook dat Denemarken en IJsland in de finale achter elkaar moeten. Van liefde alles glitter troetelberen eenhoorns lief lief ineens naar haat dood verderf en ik zie Leonora al huilend en in een zakje blazend voor me in de coulissen.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Juist wel! Op voorwaarde dat ze direct voor IJsland komen. De reden waarom had Greys heel mooi verwoord
[..]
Houdt van glimmertjes?quote:
Dat rubber vinden ze heel interessant, net als marters onder je motorkapquote:
Oh ja, als je beter kijkt zie je ook dat ie het aan het rubber voorsleept.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat rubber vinden ze heel interessant, net als marters onder je motorkap
Dat ding weegt bijna net zoveel als hij zelf... maar het moet en zal mee.
Ben regelmatig m'n deurstopper kwijt...
Wat ook bijzonder is, ze kennen de ruimte zo goed dat ze achteruit lopend de hoek om kunnen![]()
Die moet je uitleggenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit zegt @:Cee straks ook, als haar nieuwe bank net staat.
Jaquote:Op zondag 31 maart 2019 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh ja, als je beter kijkt zie je ook dat ie het aan het rubber voorsleept.
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit zegt @:Cee straks ook, als haar nieuwe bank net staat.
Oh vandaarquote:Op zondag 31 maart 2019 20:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Haar poes heet Fred, of ik heb het verkeerd begrepen.
Ja, dat kan, de meeste lampschakelaars schakelen maar 1 draad.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef Dave het volgende:
Ik zit net een filmpje te kijken van een kat die zichzelf electrokuteert door in een schemerlamp te klimmen. De lamp staat niet aan. Kan dit? Hij schijnt het overleeft te hebben.
Heb je weer fret op je bord?quote:
Ik hoorde je vannacht niet klagen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja maar die goulash hè, dat blijf je proeven.
Ik vind het prachtig, maar dat onderhoud.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:13 schreef Kreator het volgende:
Aquarium weer schoon en ververst. Zal blij zijn als de laatste twee vissen ook de pijp aan mij geven. Gaat wel vervelen na tien jaar.
Je kan ze dwingen tot evolutie naar landdieren. Als ze dat niet redden is het een te zwakke soort...quote:Op zondag 31 maart 2019 20:13 schreef Kreator het volgende:
Aquarium weer schoon en ververst. Zal blij zijn als de laatste twee vissen ook de pijp aan mij geven. Gaat wel vervelen na tien jaar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |