Om voor wat context te zorgen:quote:Op zondag 31 maart 2019 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik voldoe alleen aan de eis 'ouder dan 20'.
Dat is de enige reden dat jij voetbal opzet, om te kunnen melden dat je de goal gemist hebt omdat je stond te koken.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik sta eigenlijk gewoon altijd te koken, als ik dan gejuich uit de kamer hoor komen ren ik naar mn PC om hier ff te posten dat ik de goal net gemist heb.![]()
Op zo'n zelfde manier bespaar ik een fortuin door meerdere keren per dag geen kaviaar te eten.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo had ik een tijdje terug een fantastisch idee om geld te besparen. Je kan tegen betaling van 13,50 in Heemskerk een rondleiding krijgen in een tulpenkwekerij. Dat wil ik heel graag niet doen. Per keer dat ik dat niet doe spaar ik 13,50 uit. Het moet goed te doen zijn om die tour zo'n vier keer per dag niet te doen. En zie dat geld binnen stromen
Zijn er ook nog andere redenen om voetbal op te zetten dan?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat jij voetbal opzet, om te kunnen melden dat je de goal gemist hebt omdat je stond te koken.
Jawel. Maar ik kijk dan juist weer om de momenten dat jij een goal gemist hebt extra goed te kunnen beleven.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn er ook nog andere redenen om voetbal op te zetten dan?![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie er allemaal actief naar gaan zitten kijken?![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwaar is dat inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stel, je zet de klok nu 2 uur vooruit. Dan kan je ‘m morgenochtend een uur terugzetten en duurt je dag toch een uur langer.Tips waar zelfs ik iets mee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Interessant allemaal. Ik leer nog eens wat na jarenlang aan de ketting te hebben gelegen in de krochten van ESF.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben overal wel. Alleen is het hier nu drukker dan in ONZ.
door reactie van Tailless in dit topic (FB / Onterechte ban ) wel weer inspiratie voor dit topic:
ONZ / Bandbespreking
Wil je daarmee zeggen dat je ketting niet meer vastzitquote:Op zondag 31 maart 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant allemaal. Ik leer nog eens wat na jarenlang aan de ketting te hebben gelegen in de krochten van ESF.
Nou inderdaad! Vandaag nog: geen nieuwe keuken besteld. Een geld dat dat scheelt johquote:Op zondag 31 maart 2019 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zo'n zelfde manier bespaar ik een fortuin door meerdere keren per dag geen kaviaar te eten.
quote:
Wat een sjoelmeet allemaal niet kan veroorzaken. Verbreding van de horizon!quote:Op zondag 31 maart 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant allemaal. Ik leer nog eens wat na jarenlang aan de ketting te hebben gelegen in de krochten van ESF.
Ok, helemaal gekeken.quote:
Ik denk dat het sowieso voor iedereen een verbreding van de horizon was. Want ons zolderkamerautisten zit eigenlijk nooit buiten. En nu zaten we gewoon met zijn allen buiten op het terrasquote:Op zondag 31 maart 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een sjoelmeet allemaal niet kan veroorzaken. Verbreding van de horizon!
Nu is het sowieso wat oubollig, dus nu niet meer leuk. En was vooral leuk omdat het rond een WK zat etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, helemaal gekeken.
Ik denk dat je idd een liefhebber moet zijn om hiervan te kunnen genieten.
Ja, dat was wel een dingetje ja. Gelukkig gingen we tijdens het eten wel weer alle gordijnen dicht doen, want owee als die zon op iemand zou schijnenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso voor iedereen een verbreding van de horizon was. Want ons zolderkamerautisten zit eigenlijk nooit buiten. En nu zaten we gewoon met zijn allen buiten op het terras
Ja! Ik ga losbreken en de boel onveilig makenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je ketting niet meer vastzit
Vorige keer scheen de zon binnen zo ons gezicht dat we de gordijnen ook dicht hebben gedaan. Dat kenden we niet zon op ons gezicht.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een dingetje ja. Gelukkig gingen we tijdens het eten wel weer alle gordijnen dicht doen, want owee als die zon op iemand zou schijnen
Had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Vandaag nog: geen nieuwe keuken besteld. Een geld dat dat scheelt joh
Dat ligt eraan of de schuld bij een man of een vrouw ligt.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Ik ga losbreken en de boel onveilig makenEr is vast ergens een foetus die hier schuldig aan is
Als ik had geweten dat de gordijnen dicht zouden gaan was ik misschien wel voor het eten gebleven.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een dingetje ja. Gelukkig gingen we tijdens het eten wel weer alle gordijnen dicht doen, want owee als die zon op iemand zou schijnen
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Ik ga losbreken en de boel onveilig makenEr is vast ergens een foetus die hier schuldig aan is
Daar weet jij alles van na je C20004488 of wat je ook wel eens sliktquote:Op zondag 31 maart 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een sjoelmeet allemaal niet kan veroorzaken. Verbreding van de horizon!
Ik doe precies hetzelfde en toch kom ik niet om in de centenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens aan gedacht.![]()
Ik bestel vrijwel dagelijks geen nieuwe keuken, geen nieuwe badkamer ook.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |