Nooit geprobeerd, wel broccolichips, brrrquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:44 schreef cafca het volgende: [..] Ook niet gefrituurd met een korstje?
standaard Hollands groente, vlees en Aardappels .. ja in een stamppot misschienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vroegah nam ik dan zo’n potje wortelgedoe ipv kool, met gekookte aardappelen en vlees. Maar ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst Hollands AVG heb gegeten.
Dat kan je Google tegenwoordig laten doen, even roepen en het gebeurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de bank, duh!
[ afbeelding ]
bloemkool gekookte aardappels een gehaktbal jus prakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat was vroeger m’n favoriet, met kaassaus dan. Nu heb ik het liever uit de oven met veeeel kruiden.
geen geluid uit te krijgen dat Last.fm. Denk dat men eerst Spotify Premium moet kopen ofzo...quote:
Lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
bloemkool gekookte aardappels een gehaktbal jus prakken
Prakmaatje gespot.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
bloemkool gekookte aardappels een gehaktbal jus prakken
ow goffer ik ga dat maar vast doen anders ben ik morgen weer van de legquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je Google tegenwoordig laten doen, even roepen en het gebeurt.
Wat een waanzin.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
jij kllikt ook gewoon alles ... heb je een virus dingus ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
geen geluid uit te krijgen dat Last.fm. Denk dat men eerst Spotify Premium moet kopen ofzo...
Oh, dat is wel vreemd. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat zit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
geen geluid uit te krijgen dat Last.fm. Denk dat men eerst Spotify Premium moet kopen ofzo...
gekookte aardappels moeten gepraktquote:
roepie roepiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook voornamelijk voor de statistieken. Als player gebruik ik meestal Spotifyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, grove brokken, dat werkt niet met piepers.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
gekookte aardappels moeten geprakt
Volmaakt overbodig, heb alles op 1 PCquote:
Jij kan het hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:51 schreef sig000 het volgende:
Ik wok de nog net niet gare roosjes bloemkool altijd nog even in het spekvet, werkt met spruitjes en boontjes ook erg goed.
Op die manier maak je alles lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:51 schreef sig000 het volgende:
Ik wok de nog net niet gare roosjes bloemkool altijd nog even in het spekvet, werkt met spruitjes en boontjes ook erg goed.
neen Windows 8.1quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
jij kllikt ook gewoon alles ... heb je een virus dingus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |