lord_bono | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018? # Hoe werken grid penalties in 2018? # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? # De aero regels voor 2019 | |
VacaLoca | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:23 |
Gezien hoe dicht de rest op Red Bull zit, zou je zeggen dat het niet zozeer Ferrari is dat zo extreem veel beter is geworden, maar dat Red Bull nog niet is waar ze moeten zijn. Opzich was verschil Vettel en Hamilton ook maar paar honderdste nu. | |
Whiskers2009 | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:23 |
Hadden we deze al? Mogelijk gridstraf voir Vettel: https://racingnews365.nl/(...)-na-akkefietje-in-q1 | |
Sally | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:26 |
Precies mijn gedachte! ![]() ![]() EN devver! ![]() | |
opreis | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:27 |
Verschillen tijdens de kwalificaties tussen mercedes en ferrari zijn precies hetzelfde als in 2018, zowel bij Australie als Bahrein | |
Peterselieman | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:33 |
Croisant heeft iig al wel 3 plekken gridstraf gekregen https://www.fia.com/file/78840/download | |
VacaLoca | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:37 |
Maar Magnussen bijvoorbeeld was vorig jaar p7 op 1 seconde achter Ricciardo. Nu zit ie paar duizendste achter de RB. Magnussen ging zes tienden sneller dan vorig jaar, Vettel 1.5 tiende langzamer. Middenveld heeft dus stap dichterbij gezet lijkt het, en Red Bull stap naar achteren. Iig wat Bahrein betreft. | |
opreis | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:41 |
Jep, het hele veld lijkt dichter op elkaar te zitten -williams. Gasly gaat het nog lastig krijgen als het zo door gaat | |
opgebaarde | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:46 |
Wie kan mij helpen. Dit plaatje maakt het duidelijk. Bijvoorbeeld Kimi Räikkönen. In Q1 wordt hij vijftiende en gaat hij maar net door naar Q2 In Q2 vindt Kimi vijf tienden tijdwinst en wordt hij tiende en wederom gaat hij maar net door. Q3, weet Kimk weer drie tienden tijdwinst te vinden en eindigt hij uiteindelijk als negende. Ricciardo, met hakken over de slot naar Q2 en weet daar weer vijf tienden te winnen. Waarom houden ze allemaal in, is dat noodzakelijk ivm levensduur motor? | |
Kickinalfa | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:47 |
Temperatuur liep ook af lijkt me, koude lucht betekend meer snelheid | |
Sjemmert | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:48 |
Is het afkoelen van de lucht en baan, meer rubber op het asfalt en eventuele extra power. | |
XL | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:52 |
Gevaarlijk... starten met K-Mag in de buurt | |
Whiskers2009 | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:53 |
Geen gridstraf voor Vettel: https://racingnews365.nl/(...)traf-voor-gp-bahrein | |
#ANONIEM | zaterdag 30 maart 2019 @ 19:59 |
Ik kan me niet voorstellen dat hij volgend seizoen nog in de F1 rijdt. | |
mikieu | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:05 |
Maargoed, hoezo zou je twijfelen aan de motor? Het verschil tussen RBR en STR is toch duidelijk? Chassis is gewoon niet wat t zou moeten zijn. | |
opreis | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:08 |
Hele top 10 in Q3 binnen 1.2 seconde trouwens. Ongekend. | |
WheeledWarrior | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:08 |
Hopelijk wordt het net zo'n soort seizoen als 2007 en 2008, toen het elk weekend weer stuivertje wisselen was tussen de topteams wie de snelste auto had (toen Ferrari en McLaren met BMW er dicht op). 2010 was ook top wat dat betreft, elke race had je weer een andere favoriet. Toen zelfs met drie teams (Red Bull er ook bij). | |
Sally | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:25 |
#terug-naar-newbie vraag voor dit seizoen: Wat bedoelt men met de "Party Mode" voor de motor waar ik zoveel mensen over zie hebben? Dit seizoen iets nieuws? | |
Peterselieman | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:28 |
Dat is gewoon een discomodus om helemaal los te gaan. Zie je sinds dit jaar de fancy lichtjes op de auto's niet? | |
Ferry_76 | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:29 |
Nee hoor, is er al een aantal jaar. Is een motorstand die meer vermogen geeft (Ten koste van meer brandstofverbruik en hogere slijtage.) | |
Weltschmerz | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:35 |
Maar dat zegt dus heel weinig. Het is niet een kwestie van hoe jonger je begint hoe sneller je bent. Leclerc had twee weken geleden nog heel veel moeite met hem. Na 2 kwalificaties staat het gelijk. Weet ik, maar Opreis beweert dat je de telemetrie van Leclerc had moeten kennen om te zien dat het een bijzonder talent is, terwijl we bij Verstappen aan zijn leeftijd genoeg hebben. Ricciardo zo'n kwalificatiebeest? Hij is wel goed in zijn beslissende rondje voor mekaar krijgen, maar niks extreems. Het is ook niet zo dat hij qua racepace nooit gelijkwaardig of zelfs beter was, en winnen kon hij ook met de RB, poleposition rijden ook. Gemiddeld minder in de quali maar met de hogere pieken. Het was één aaneengesloten periode van succes in grofweg dezelfde auto, met dezelfde motor en dezelfde coureur. Dat is een goed begin om de stap te zetten naar het worden van een echt topteam, maar dat ben je in mijn optiek pas als je na een technische verandering, een andere motor en/of een andere coureur ook weer meedoet om de titel, al dan niet na een paar zwakke jaren. Zo is Benetton ook nooit een echt topteam geweest zoals destijds Williams, McLaren en Ferrari dat waren. Nu zitten we in een vrij bijzonder tijdperk in die zin dat de dominantie van Mercedes ongekend is. Maar Ferrari mag den weliswaar hele lange periodes zonder titel kennen, ze hebben sinds hun laatste titel met Alonso twee keer op het nippertje verloren en zijn met Vettel ook alweer twee keer de grote uitdager geweest. Ook in de gemaakte keuzes zie je dat het meer een opportunistische uitdager is dan een gevestigde macht. Gewoon een klantenmotor van de plank kopen bijvoorbeeld, daar kwamen ze mee weg in het V8 tijdperk omdat er weinig rek meer in die technologie zat, maar met zo'n radicale regelwijziging wil een echt topteam liever samen met de motorbouwer aan de slag. Een rijdersduo Ricciardo en de destijds piepjonge Verstappen is ook weer zoiets. Een echt topteam zou eerder 40 miljoen betalen voor een topper. Dat de keuzes voor McLaren helemaal verkeerd hebben uitgepakt doet er niet aan af dat het wel typische keuzes voor een topteam zijn. Dan hebben we nog het om de haverklap dreigen met vertrek uit de F1, hoe wil je nou een topteam worden als je er niet voor de lange termijn in zit? Is het wel meer dan een reclamestunt voor die energiedrankjes? Dan hadden we vorig jaar nog belangrijkste troef Newey die vooral andere dingen wilde gaan doen. De schade viel mee maar het werd wel geaccepteerd en was niet optimaal. Ze hebben ook structureel een vrij matig seizoensbegin om dan te moeten inlopen, zelfs die twee jaar dat de auto de beste was kwamen ze niet zo goed uit de startblokken. Het zijn toch een beetje de jonge honden, de uitdagers van de gevestigde orde, de underdogs. Dat maakt het een heel leuk team, maar ook een team dat de kansen moet grijpen die voorbij komen dan een team dat die kansen afdwingt, voor een heel seizoen. Daar moet je je verwachtingen op aanpassen. In de periode Vettel viel alles op zijn plek en hebben ze er het maximale uitgepeurd. Dat kan best nog een keer gebeuren maar als Mercedes en Ferrari, en misschien straks McLaren weer, niet tegelijk in een zwakke fase zitten wordt het heel moeilijk. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:38 |
Da's dus 50% winst tov VettelGod. En hij is alleen achter Vettel gefinished omdat hij niet mocht inhalen. Ik geloof niet dat ooit iemand tegen Max heeft gezegd dat hij niet mocht inhalen. Ook niet als hij in die Ferrari had gezeten. ![]() | |
Weltschmerz | zaterdag 30 maart 2019 @ 20:53 |
Hij was alleen maar op het laatst sneller omdat hij op een andere strategie stond en Vettel een probleem had. In de kwalificatie kreeg hij 3 tienden aan zijn broek. Zelfs de oproep om je teamgenoot heel te laten was niet altijd aan hem besteed. Maar dat bevestigt ook weer dat RBR niet echt een topteam is. Hartstikke leuk hoor, de jongens tegen elkaar laten racen, maar het kost ze wel punten. Bij Ferrari voelen ze veel meer druk om en krijgen ze kritiek omdat ze er vorig jaar niet alles aan gedaan hebben, die moeten als topteam de titel winnen en dan is er geen ruimte voor de leuk. | |
Zorro | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:07 |
Max is een topcoureur en Leclerc is een topcoureur. Beter is moeilijk te zeggen Ik weet niet meer wie het zei, maar in elk geval iemand uit de F1 wereld en daar kan ik me goed in vinden: Max is een type Senna en Leclerc is een type Prost. Wie van die twee was beter? Ze reden anders. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:18 |
Tuurlijk. ![]() Wow! 3 hele tienden achter GOD! Je hebt gelijk. Dat gaat bij Ferrari wel altijd goed. Herinner je je Singapore 2017 nog? ![]() En zelfs dan redden ze het niet. Echt een topteam. ![]() Daarom beginnen ze nu alvast maar weer met Leclerc achter Vettel te houden. Ben benieuwd hoe ze dat morgen gaan doen. ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 30-03-2019 21:31:41 ] | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:19 |
Dit | |
opreis | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:22 |
Nee, het zegt dat je op zn lage leeftijd al een hoog niveau aantikt of je potentiaal. Ook hoe snel hij die jr klasses is door gegaan onderschrijven dan. Als je me woorden in mn mond gaat leggen doe het dan wel goed. Leeftijd was 1 van de redenen. En het was niet de enige doorslaggevende redenen waar we Verstappens talent konden herkennen. Behalve de redenen die ik al heb gegeven heb je ook nog dat Max bekend staat om zn overtakes, bevestigd door 3 jaar op rij overtake of the year award. Bij verschillende rankings staat max standaard bij de top 5 beste coureurs van het jaar. Snel in de regen. Red Bull ook 2 x 2de nog daarna. Achter een mercedes die een dominantie bracht die ongekend was in de formule 1. Het is eerder dat Mercedes(die er pas recent bij is gekomen) zo te keer is gegaan dan dat je Red bull veel kan verwijten. Alonso was veel dichterbij, en als je de 2de rijders ernaast legt. Dan zie je dat dat meer dankzij Alonso was dan dankzij Ferrari. Daarnaast zijn er bij Ferrari de laatste 2 jaren ook blunders geweest die je niet van een 'topteam' zou moeten verwachten. Tis maar net wat voor definitie je erop na houdt. Nee, het lag aan dat Mercedes en Ferrari niet bereid waren motoren te leveren aan red bull omdat ze bang waren dat Red Bull dan beter was. Toch wel raar dat topteams bang zijn voor een niet top team als Red Bull dan? Je had ook mogen verwachten dat Renault een beter product leverde dan wat ze deden. Je hebt toch ook wel gezien dat Max niet direct in de Red Bull zat en in Torro Rosso is begonnen? Toen Max overstapte van TR naar RB behoorde hij ook tot de top 5 van het veld. Wie was er beter (op Alonso na)? Waarom dan 40 miljoen uit geven aan....Perez? Bottas? Red Bull heeft al jaren succes met hun talent programma. Gek ook dat topteams als Mercedes en Ferrari dat nu ook kopieren met Wehrlein, Ocon en Leclerc. Is Ferrari nu geen topteam omdat ze een piepjonge leclerc daar neer zetten? Ferrari heeft nooit gedreigd met een vertrek natuurlijk als ze hun geld als historisch team niet meer zouden krijgen natuurlijk. Nee, Ferrari doet het goed door elke 3 jaar het hele team overhoop te gooien. Dat is lekker lange termijn denken. Ferrari heeft structureel een matige 2 seizoens helft. Je zou toch verwachten dat een topteam met een topcoureur/ontwikkelaar als Vettel een goede eerste seizoens helft een vervolg kan geven en zo de titel na 10 jaar weer eens binnenslepen. Zelfs als Vettel de winterstop in gaat als 1ste weten ze het kampioenschap niet tot de laatste 2 races spannend te houden. De afgelopen 3 jaar had je het puur op de motor kunnen gooien dat ze geen titel kandidaat waren. Als het Honda lukt om het voor elkaar te krijgen doen ze straks gewoon mee als die auto ook net zo goed is als de afgelopen 3 jaar. En dan nog Mclaren erbij noemen ![]() | |
opreis | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:26 |
Dus dan is mercedes geen topteam omdat Hamilton en Rosberg regelmatig elkaar van de baan duwden. Of waarschijnlijk ga je hier de schuld bij Hamilton leggen dan. | |
franske19 | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:36 |
Dankzij Vettel die nog even moest inhalen in de laatste bocht. | |
Tinos85 | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:47 |
Zal Leclerc morgen een kutstrategie krijgen om Vettel voorbij te laten? | |
klaasweetalles | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:51 |
Ik heb in mijn glazen bol gekeken Vettel is helemaal overspannen morgen Hij heeft heel de nacht niet kunnen slapen hij is door een 19 jarige teamgenoot op zijn plek gezet dat kan die niet pikken gevolg in de eerste bocht vliegen de Ferrarries tegen elkaar aan Verstappen wordt 2 | |
Zipportal | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:52 |
En wie eerste? | |
klaasweetalles | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:53 |
HAM | |
Zipportal | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:54 |
Great weather, great crowd. | |
#ANONIEM | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:56 |
Vettel was volgens mij niet in de buurt bij dat moment. | |
Marcoss | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:56 |
Kijk, Leclerc is dus wel de jongste coureur met een pole! | |
Marcoss | zaterdag 30 maart 2019 @ 21:57 |
Die kutstrategie gaven ze 2 weken geleden aan Vettel ![]() | |
Sally | zaterdag 30 maart 2019 @ 22:11 |
Ah dank. ![]() Ik kijk keek inmiddels al jaren geen F1 meer, dus ik heb dit gemist!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Fer | zaterdag 30 maart 2019 @ 22:16 |
Tegenwoordig is het vooral meer slijtage omdat het verbruik altijd is gelimiteerd op 100kg/uur. | |
Sally | zaterdag 30 maart 2019 @ 22:17 |
Hm... wat is dan het voordeel? Je gaat wel harder met de Party Mode? | |
Fer | zaterdag 30 maart 2019 @ 22:19 |
Zeker ga je harder. De motor haalt dan meer vermogen uit dezelfde brandstof, maar je motor gaat sneller “op” en aangezien ze 6-7 races iedere motor moeten doen, zijn ze er zuinig op. | |
Sally | zaterdag 30 maart 2019 @ 22:29 |
Ty ![]() P.S. voel me weer een echte newbie met allerlei nieuwe namen van teams/coureurs en regeltjes ![]() | |
Sunri5e | zaterdag 30 maart 2019 @ 22:35 |
Nee. Leclerc is 21 | |
Marcoss | zaterdag 30 maart 2019 @ 22:51 |
![]() | |
franske19 | zaterdag 30 maart 2019 @ 23:00 |
Was te zien op de onboard van Grosjean. Ben geen fan van die gast maar Vettel haalde hem net voor de laatste bocht in waardoor Grosjean langzaam moest gaan rijden om een gat te houden en hierdoor kreeg hij Norris in z'n nek. | |
Fer | zaterdag 30 maart 2019 @ 23:02 |
Lullig ook, een seconde eerder op het gas en Norris had niet eens last gehad. Hij reed sowieso nog -0.7 van zijn tijd. | |
Whiskers2009 | zaterdag 30 maart 2019 @ 23:32 |
Klopt | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 00:05 |
Hoe kom je daar bij? https://www.motorsport.co(...)er-grosjean/4361853/ Kunnen we het aub gewoon zo veel mogelijk bij de feiten houden als die er daadwerkelijk zijn? | |
MakkieR | zondag 31 maart 2019 @ 00:12 |
Met een beetje geluk vallen de Ferrari's en Mercedessen vanmiddag over elkaar heen en dan tuft Verstappen al lachend langs de 4 gestrande auto's voor hem ![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 00:14 |
Hamilton en Vettel tegen elkaar, Bottas pakt ie bij de start, Leclerc bij de pitstops doordat Ferrari faalt. Overwinning en eerste in het kampioenschap. | |
Tijn | zondag 31 maart 2019 @ 00:25 |
Zowel Mercedes als Ferrari heeft geen enkele coureur op een startpositie die ze daar hadden willen hebben. Hopelijk zorgt dat voor wat vuurwerk bij de start ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 31 maart 2019 @ 09:58 |
+snelste ronde voor het extra puntje | |
Fer | zondag 31 maart 2019 @ 10:00 |
Of de Ferrari’s vertrekken gewoon in startvolgorde en in de laatste ronden wordt opeens de motor van Leclerc de heet. | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 10:00 |
Ajax psv om 16.45 wat een vreemde tijd F! om 17.10 wat een vreemde tijd weer | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 10:02 |
Ah, alle Maxfans zijn al wakker. In dat geval hoop ik dat Verstappen een matige start heeft waarna Sainz hem de baan afbeukt. Geeft mooi ruimte voor RaikkonenGOD. | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 10:02 |
Ajax is al om 17:00 beslist. 2-0 dan al. HARVARED | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:05 |
Ferrari kan toch onmogelijk ontevreden zijn | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:15 |
![]() | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 10:21 |
Hoop dat ie dit blijft doen na enkele race of na enkele races. Het lijkt dat renault het ongeveer hetzelfde doet voorlopig, maar dat er 3 teams in het gat tussen red bull en hen is gesprongen. | |
Zorro | zondag 31 maart 2019 @ 10:23 |
Dat bolletje van Williams ![]() | |
TAV74 | zondag 31 maart 2019 @ 10:23 |
Auto dominant in kwalificatie en plek 1 en 2 op de grid. Het is op zijn best een luxe probleem. Maar aangezien ook Vettel niet heel constant was de laatste seizoenen zou ik het de eerste 4 a 5 races gewoon even laten gaan te zien of Leclerc de strijd met Vettel echt aan kan. Uiteraard op voorwaarde dat ze elkaar laten leven. Wat RBR betreft voorzie ik wel snelle progressie. Racepace lijkt ook nu weer goed, dus lijkt me niet dat er fundamenteel iets fout zit in her chassis. | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 10:24 |
Als je het op absolute tijd doet en niet op percentage is het nog leuker ![]() ![]() | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 10:26 |
Gelukkig heb ik een breedbeeld ![]() | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 10:30 |
Dat durft Sainz niet; die heeft vorig seizoen gezien wat er met je gebeurt als je de inner-kamper in Max ontwaakt. ![]() | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:33 |
dat betekent dus dat ze qua vermogen er niet bijzonder op vooruit zijn gegaan, misschien nog iets te vroeg voor deze conclusie maar daar lijkt het wel op | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 10:40 |
Max kreeg de rode banden niet aan de praat, nou net de band die gebruikt wordt bij de kwalificatie. Dat hij op de gele band wel lekker gaat lijkt me dan juist eerder een probleem van het chassis dan de powerunit. | |
opgebaarde | zondag 31 maart 2019 @ 10:40 |
Precies zoals verwacht toch? De overstap naar Honda was een gok, gedwongen gok. Dus het was toen al duidelijk dat Honda op dat moment nog niet zo snel was als Renault. De vraag is denk ik, in hoeverre is de achterstand veroorzaakt door de motor en hoeveel door het chassis, want we lezen negatieve verhalen over de auto an sich | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 10:42 |
Max heeft vanaf de eerste kilometers met de Honda krachtbron aangegeven het verschil t.o.v. de Renault te voelen. En dat doelde hij op meer vermogen in de Honda. Daarnaast denk ik (maar dat is een aanname) dat er bij Honda meer rek in zit. Kijk waar de PU van Honda 2-3 jaar geleden stond, en nu. Vergelijk dat met de curve van Renault. Het zou me verbazen als het gat niet zienderogen kleiner zou worden gedurende de komende races. | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:42 |
het zal een combinatie van beiden zijn | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 10:43 |
Hoe kan je stellen dat het duidelijk was dat Honda niet zo snel was als Renault? Red Bull heeft beiden vorig jaar tot zn beschikking gehad en kunnen vergelijken en is uitgekomen bij Honda. | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:48 |
die beslissing is niet alleen op basis daarvan genomen | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 10:49 |
Kan ook gewoon een commercieel belang zijn... | |
Kleffe_Dop | zondag 31 maart 2019 @ 10:50 |
En om daarop door te gaan: Dit is niet iets nieuws, ook afgelopen seizoenen heeft Red Bull in het begin van het seizoen moeite gehad met het vinden van de sweet spot van een bepaalde compound banden. Wellicht dat de factor van een nieuwe krachtbron dit seizoen hierin ook meespeelt, maar het is wel opvallend dat dit weer de kop op steekt. En de eerste gedachte is inderdaad dat het chassis gerelateerd is. | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 10:51 |
Newey zal wel weer iets uit de hoge hoed toveren verwacht ik. | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 10:51 |
Snap ik, maar een team dat 300mil+ per jaar uitgeeft gaat niet voor een mindere motor vanwege trots of om te trollen. Omdat ze beiden met elkaar konden vergelijken mag je er bij een formule 1 vanuit gaan dat ze voor de beste optie gaan gebaseerd op feiten, analyses en pro's en cons. | |
opgebaarde | zondag 31 maart 2019 @ 10:51 |
Omdat RBR veel argumenten gegeven heeft waarom gekozen is voor Honda en daar zat geen argument bij dat Honda op dat moment al sneller was. Honda zou meer potentie hebben Door Honda zou RBR een fabrieksteam worden RBR zou een klant van Renault zijn en niet al eerste updates (meer) krijgen | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:52 |
is hoe dan ook de juiste beslissing, ze zijn nu een semi fabrieksteam en met Renault gewoon een klant | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 10:54 |
Ik vond het wel bijzonder verdacht vorig seizoen dat de auto van RIC in de 2e helft van het seizoen er steeds mee kapte en MAX zulke goede prestaties had.... Bijzonder verdacht... Wilde Renault maar 1 goede motor leveren? | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:55 |
ze hadden wel voorspeld dat de regelwijziging in hun nadeel zou zijn en dat blijkt dus ook zo te zijn, maar goed Verstappen kan echt nog wel een podium pakken vandaag en dan hebben ze het toch heel goed gedaan met een auto die nog niet optimaal is | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 10:56 |
| |
TAV74 | zondag 31 maart 2019 @ 10:57 |
Heb toch indruk dat chassis/aero het probleem is tov vorig jaar. In vermogen komen ze wel mee, ook gelet op eerste GP en de prima performance op de mediums. | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 10:59 |
Racepace is gewoon goed op dit moment ja. Voor de Q moet het hele pakket kloppen, en dat is nog niet het geval. Podium achter de 2 Ferrari’s zou vandaag top zijn. Dan zit de gehele top 5 nog erg kort op elkaar. | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 10:59 |
ik kijk een beetje naar achteren en zie dan een Ferrari en een Renault klant heel dichtbij dus vandaar dat ik denk dat het vermogen nog wel te wensen overlaat | |
lord_bono | zondag 31 maart 2019 @ 11:01 |
Mwoah, op racepace komen die teams niet in de buurt als ik het goed heb gelezen. Op racepace kan Max nog wel 1-2 plekjes winnen. | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 11:02 |
Kwam voornamelijk omdat Red Bull de softs (nog) niet goed aan de praat kreeg. Op Medium hebben ze een prima pace. | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 11:03 |
Alfa en Haas hebben hulp van Ferrari dus dat verklaard waarom ze mee groeien. En Mclaren komt wel dichterbij maar Renault juist niet. Wat is het verschil tussen de Mclaren en de Renault? Alles behalve de motor. | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 11:05 |
vind ik wel top trouwens dat Renault weer door een klant gepasseerd wordt ![]() | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 11:06 |
En dat is knap van McLaren als je ziet waar ze vandaan moesten komen | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 11:06 |
In de Q ja, de coureurs waar jij op doelt eindigen straks gewoon op minimaal een halve minuut achter Verstappen. Tenzij er iets geks gebeurt en er een safetycar situatie is 10 rondes voor het einde. | |
opgebaarde | zondag 31 maart 2019 @ 11:23 |
Je had wel even de datums van die berichten mee mogen kopiëren. Redbull heeft de beslissing om over te stappen op Honda genomen op 19 juni (of dat is in ieder geval de datum van het persbericht) en jij haalt een bericht aan van oktober 2018. Zit dus gewoon vier maanden tussen en blijkbaar heb je helemaal gemist dat het een controversiële beslissing was waar veel discussie over was | |
xzaz | zondag 31 maart 2019 @ 11:23 |
Deze sport doet me wel denken aan paardrijden. 90% auto 10% coureur. | |
Hyperdude | zondag 31 maart 2019 @ 11:27 |
95% $$ 5% coureur ![]() | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 11:28 |
Is de auto echt zo belangrijk in de paardensport ja? | |
Donderkonijn | zondag 31 maart 2019 @ 11:30 |
Iedereen hier springt gelijk naar de conclusie dat het de motor is, terwijl Max, Horner en Tost zeggen van niet en Max zelf aangeeft dat de racepace wel goed is, maar het probleem nu even bij de banden ligt. Ook de speedtraps zeggen wat anders. Wie zou het nu beter weten, degene die met dat ding rijd, of wij met z'n allen? Vergeet niet dat Max een bagger start had van het seizoen vorig jaar, alles wat hij hoeft te doen is dat voorkomen en dan gaat het al beter dan vorig jaar. De Red Bull banen moeten nog komen en de banen waarop Max het traditioneel goed doet. Daar is Bahrein er niet 1 van. Just saying. | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 11:32 |
Fair enough, had ff snel gegoogled en dit waren de eerste hits. Zo controversieel was het in mijn ogen ook niet trouwens. | |
xzaz | zondag 31 maart 2019 @ 11:32 |
In zekere zin ja. Hoe duurder de auto hoe duurder de trailer hoe duurder het paard. | |
Kleffe_Dop | zondag 31 maart 2019 @ 11:33 |
Er staat een aantal posts boven je een hele discussie over het chassis.. en vergelijkbare problemen afgelopen seizoenen? ![]() Niet iedereen hier schuift het af op Honda. ![]() | |
lord_bono | zondag 31 maart 2019 @ 11:33 |
Dit inderdaad. Wat dat betreft zijn het net voetbalsupporters hier. Die weten het ook allemaal beter dan de mensen die op de bank zitten of op het veld staan ![]() | |
Fir3fly | zondag 31 maart 2019 @ 11:36 |
En die zijn wel betrouwbaar? [ Bericht 0% gewijzigd door Fir3fly op 31-03-2019 11:43:39 ] | |
opgebaarde | zondag 31 maart 2019 @ 11:53 |
Jij je 12 seconden al gevonden? | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 11:55 |
Iedereen? Volgens mij is er juist verdeeldheid over de oorzaak. | |
THEFXR | zondag 31 maart 2019 @ 12:17 |
VacaLoca | zondag 31 maart 2019 @ 12:25 |
Ik begin toch steeds meer te denken dat Newey het niet meer kan opboksen tegen de computermodellen. Hij is geniaal, maar ontwerpt nog analoog en legt het toch af inmiddels denk ik. | |
Tarado | zondag 31 maart 2019 @ 12:37 |
als je de progressie van Red Bull het afgelopen jaar ziet dan klopt dat niet al weet ik niet hoeveel zijn inbreng nog steeds is, niet vergeten dat je dit jaar weer opnieuw bent begonnen | |
nils7 | zondag 31 maart 2019 @ 12:40 |
Was de afgelopen dagen mega druk op het werk. Dus kijk nu pas het F1 café. Zie wel dat Max op de mediums het wel goed voor elkaar heeft. Als die motor nog steeds op 95% draait dan snap ik dat ze nu gewoon maximaal willen gaan en als dat P3 of P4 is vinden ze dat prima denk ik. En als ze dan de motor op gaan schroeven komt het wel. | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 13:15 |
Ik denk dat de inbreng van 1 persoon ook wel overschat wordt. Er lopen daar een paar 100 man rond die heus ook wel af en toe met iets 'briljants' komen maar die namen worden nooit vermeld natuurlijk. | |
Fer | zondag 31 maart 2019 @ 13:46 |
Klopt als je kijkt naar Mercedes en ook wel Ferrari. Dat is een soort ontwerpmachine met een paar 100 engineers en een klein management team wat een beetje de juiste richting bepaalt. Een wisseling zoals Lowe/Alisson Alisson/Binotto lijkt weinig hele grote verschillen te maken. Zelf het vertrek van Simonis lijkt Ferrari weinig te doen. (Maar Sauber/Alfa veel te brengen) | |
Donderkonijn | zondag 31 maart 2019 @ 13:50 |
Veel mensen dan. | |
Kickinalfa | zondag 31 maart 2019 @ 14:08 |
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu nog analoog wordt ontworpen. Je wil toch wat aanpassingen maken (barge board wat groter, mm naar links/rechts etc) en dit meteen door een simulatie halen om te kijken wat het effect kan zijn. | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 14:22 |
| |
Gruj0 | zondag 31 maart 2019 @ 14:23 |
Lijkt mij ook sterk dat ze zoveel geld over de kop laten gaan door iemand analoog te laten ontwerpen. Ze halen ongetwijfeld alles door de "digitizer".
![]() | |
Dimauro | zondag 31 maart 2019 @ 14:24 |
Noodweer na de finishvlag as usual | |
ATuin-hek | zondag 31 maart 2019 @ 14:27 |
Net als Duitsland vorig jaar. Wel een beetje spannend, met blikseminslagen in de stands, en in het veld tussen de mensen. | |
nogeenoudebekende | zondag 31 maart 2019 @ 14:32 |
RBR, Alfa, Williams en Renault mogen terug naar de tekentafel wegens een (vanaf China) illegaal element aan de voorvleugel. https://www.gpblog.com/nl(...)red-bull-racing.html | |
THEFXR | zondag 31 maart 2019 @ 14:34 |
nee, het is gewoon een gurney, dus met de voorvleugel is niks mis. | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 14:38 |
het wordt in dat bericht veel spectaculairder gebracht dan het is | |
Sjemmert | zondag 31 maart 2019 @ 14:51 |
Regen race op Bahrein ![]() ![]() | |
Kleffe_Dop | zondag 31 maart 2019 @ 14:52 |
Dit dus, altijd. ![]() | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 14:56 |
En Vettel die rechtdoor gaat, waar 'ie linksaf moet. | |
JayHovah | zondag 31 maart 2019 @ 14:59 |
Ja doe maar, dan horen we Weltschmerz ook een weekje niet meer... | |
manny | zondag 31 maart 2019 @ 15:03 |
Beetje wat regen zou toch wel gaaf zijn, en naar mijn bescheiden mening, een kans voor Max. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:04 |
Juist niet. | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 15:04 |
Het is nog maar de vraag hoe de RBR zich laat rijden in de regen. | |
manny | zondag 31 maart 2019 @ 15:06 |
snap ik niet. max is toch de regenkoning, of leef ik dan een paar seizoenen terug ? | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:06 |
Allebei. RB is bagger in de regen, en ik vrees dat dat alleen maar erger is geworden dit seizoen. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 31 maart 2019 @ 15:08 |
En die wijsheid baseer je op....? | |
manny | zondag 31 maart 2019 @ 15:08 |
Dan kopen ze maar een paraplu. Budget zat. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:09 |
Dat ze nu al twee weekeinden gezeik hebben met de afstelling van de auto. | |
ATuin-hek | zondag 31 maart 2019 @ 15:09 |
Dat ook ja. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 31 maart 2019 @ 15:11 |
Dus je bedoelt dat ze all round bagger zijn? | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:11 |
![]() Sinds wanneer is gezeik met de afstelling allround bagger? | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 31 maart 2019 @ 15:17 |
Jij zegt dat Red Bull bagger is in de regen, omdat ze gezeik hebben met de afstelling. Waarom zou gezeik met de afstelling alleen invloed hebben in de regen? Ik bedoel, ze staan bijna een seconde achter Ferrari en 3 duizendste voor Haas. Dat is voor Red Bull op een droge baan ook redelijk bagger, toch? | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:19 |
Regen vereist een auto die perfect afgesteld is. Onder- en overstuur worden keihard afgestraft. Op een droge baan speelt dat toch iets minder een rol. | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 15:22 |
Regen vereist een rijder die ballen heeft ..... | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 31 maart 2019 @ 15:24 |
Ben het niet met je eens. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:24 |
Ook. Maar de tijd dat alles geneutraliseerd werd ligt ver achter ons. | |
Breekfast | zondag 31 maart 2019 @ 15:24 |
Of de auto een beetje beheersbaar is maakt dan inderdaad niks uit. | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 15:24 |
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Max kan met 3 drs zones en een schijnbaar hoge topsnelheid van de Honda nu. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:26 |
RB rijdt met veel vleugel, niet te veel van verwachten ![]() | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 15:31 |
Ik zie het ja... | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 15:38 |
Die race in Brazilie dat Verstappen iedereen voorbij ging had inderdaad niets meer met de autoos te maken maar puur omdat iedereen voorzichtiger ging rijden maar Verstappen met oogkleppen gewoon gas bleef geven...,. | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 15:39 |
klaas, hoe laat begint de race? | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 15:40 |
17.10 ![]() | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 15:41 |
wintertijd, zomertijd, welke tijdzone? | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 15:42 |
Max pakte daar ook de betere lijnen... | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 15:42 |
Deden ze dit altijd al? | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 15:44 |
Bahreini's in da hood Lekker windje ook ![]() | |
KingRadler | zondag 31 maart 2019 @ 15:48 |
Wat is de laatste weers verwachting | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 15:48 |
Ze verwachten weer | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:48 |
Australische tijd | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 15:49 |
Zo maar even eten gaan koken. Kut zandbak tijd ![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 15:50 |
Gewoon pizza laten bezorgen. | |
maan_man | zondag 31 maart 2019 @ 15:52 |
Mocht de weersvoorspelling kloppen, dan vrees ik het drainagesysteem in een land waar het amper regent. | |
Weltschmerz | zondag 31 maart 2019 @ 15:54 |
Een auto met een bepaalde afstelling werkt wel of niet, of helemaal niet in de regen tegenwoordig. Dan kun je nog zo'n regenkoning zijn, als de auto helemaal niet werkt houdt het op. RB heeft al een keer zo'n auto gehad, Mercedes nog niet. | |
Yashaaaaa | zondag 31 maart 2019 @ 16:00 |
Wel op facebook vorig jaar iig. Youtube weet ik zo niet. Maar vind het iig wel erg leuk om te zien ![]() | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 16:01 |
Wat zijn de betting odds dat Magnussen Max eraf tikt in de eerste bocht? | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:01 |
Intro filmpje bij de ziggo ![]() | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 16:02 |
churandy ![]() | |
Fer | zondag 31 maart 2019 @ 16:02 |
Regen vereist veel downforce om de banden in het water te drukken en een setup die veel warmte in de banden brengt (een bandenvreter eigenlijk). Redbull is wat low downforce geworden om te compenseren voor de Renault. | |
littlemindy | zondag 31 maart 2019 @ 16:08 |
2 gasten die steeds geforceerd in beeld langslopen bij de voorbeschouwing. | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 16:08 |
![]() | |
Divje | zondag 31 maart 2019 @ 16:15 |
Ja moi, leuke UI. | |
Sinister-D- | zondag 31 maart 2019 @ 16:22 |
Clickbait titel ![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:24 |
GPBlog doet niks anders. | |
Sjemmert | zondag 31 maart 2019 @ 16:24 |
De Vries deed het ook goed ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 31 maart 2019 @ 16:25 |
doe ik na de race. Ik kan chinees of patat halen op nog geen 5 minuten loopafstand | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:26 |
Patat laten bezorgen dan. | |
LTVDK | zondag 31 maart 2019 @ 16:27 |
Waarom zo vroeg al ![]() | |
Sjemmert | zondag 31 maart 2019 @ 16:27 |
Wait whut Albon zijn moeder is crimineel ? | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:28 |
Typische Thaise golddigger. | |
Yashaaaaa | zondag 31 maart 2019 @ 16:31 |
Het is dat mijn vriend kookt, maar als ik vandaag alleen was geweest had ik toch echt gewoon iets van een pizza laten komen of in de oven geflikkerd ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 31 maart 2019 @ 16:31 |
Ja: https://www.mirror.co.uk/(...)la-1-driver-13673222 | |
Donderkonijn | zondag 31 maart 2019 @ 16:32 |
I can beat that. het is letterlijk 100 stappen ofzo naar de shoarmatent en de chinees zit er 100 meter naast. En dan zit er nog een take out surinamer tussen. ( ik woon boven een winkelcentum) | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 16:32 |
Present. Volgens de letter der wet ben ik ook een crimineel ![]() | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:33 |
Omdat honger. | |
heywoodu | zondag 31 maart 2019 @ 16:33 |
Verrassing. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:33 |
Wisten we al. | |
Donderkonijn | zondag 31 maart 2019 @ 16:34 |
Wie niet. | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 16:34 |
bier en nootjes paraat? | |
ESF1Gamer | zondag 31 maart 2019 @ 16:35 |
Door de voordeur. Lopen naar de lift. Lift uitlopen. Door het deur van het appartementencomplex. 2 meter lopen. Deur snakcbar opendoen. Bestelling plaatsen. Bestelling meenemen en daarna appartementencomplex weer naar binnengaan. Lift omhoog gaan. Naar de voordeur lopen. Kost minder tijd dan laten bezorgen. ![]() | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:35 |
Anders wordt het ook zo laat. 't is 19:30 als de race en nabeschouwing enzo eindelijk voorbij zijn. Dan is het al 8 uur geweest tegen de tijd dat ik ga eten ![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:35 |
Dat kost 15 minuten aan kostbare F1 tijd. | |
LTVDK | zondag 31 maart 2019 @ 16:36 |
Mja dat is voor mij eigenlijk de normale tijd ![]() | |
Themeparktommy | zondag 31 maart 2019 @ 16:36 |
Toch zou ik het Leclerc enorm gunnen hier gewoon even te winnen! Stiekem wel een beetje juichen voor hem! | |
Divje | zondag 31 maart 2019 @ 16:36 |
Ok! | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:37 |
Iedereen | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 16:37 |
Ik zou het wel willen zien eigenlijk als lewis tegen leclerc aan crashed. Puur voor de shitstorm die het opleverd en hoe het meteen het seizoen op scherp zou zetten. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:38 |
Hij moet Vettel raken. | |
Fir3fly | zondag 31 maart 2019 @ 16:38 |
Is er deze keer een mod aanwezig tijdens de race? | |
opreis | zondag 31 maart 2019 @ 16:38 |
Nee dat hebben we al een paar keer gezien. Leclerc heeft nog een hoge gun factor dus dit is extra slecht voor Lewis. | |
ESF1Gamer | zondag 31 maart 2019 @ 16:39 |
Gewoon alle 3 crashen en dan is iedereen tevree | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 16:39 |
We zitten nu in de zomertijd clown | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:39 |
Daarom moet ie Leclerc niet raken ![]() | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 16:39 |
Bavaria en macadamia notenmix ![]() ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 31 maart 2019 @ 16:40 |
Doe maar Hamilton en Vettel. ![]() | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 16:40 |
dat is net niks | |
nietzeuren | zondag 31 maart 2019 @ 16:40 |
Zo. Net terug van de supermarkt. Stokbrood, gerookte zalm, 2 soorten pate en kaasjes. En bier. Ik ben klaar. | |
bloodymary1 | zondag 31 maart 2019 @ 16:41 |
Zo, laat maar komen! Waarom is Doornbos eigenlijk gekleed als een buschauffeur? | |
H0D3NPYL | zondag 31 maart 2019 @ 16:41 |
Meer mensen momenteel problemen met Ziggo GO? | |
bloodymary1 | zondag 31 maart 2019 @ 16:41 |
En straks lekker de MotoGP er achteraan. | |
ChevyCaprice | zondag 31 maart 2019 @ 16:42 |
Als coureur zijnde. | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 16:42 |
Kreeg net wel een melding, iets met dataverbruik | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:42 |
Vettel gaat het lastig krijgen dit seizoen. | |
Themeparktommy | zondag 31 maart 2019 @ 16:42 |
hier werkt alles vlekkeloos, wel 20 seconden vertraging... ![]() | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:42 |
| |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 16:43 |
hey pik, het hoeft niet lekker te zijn he; als het maar veel is ![]() | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 16:44 |
Denk nog steeds dat dat wel mee gaat vallen. Leclerc gaat die druk nog niet aankunnen en ik verwacht sowieso niet dat ie structureel voor Vettel gaat starten dit jaar. | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 16:45 |
ben ik niet met je eens | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 16:45 |
Genieten!! ![]() | |
ChevyCaprice | zondag 31 maart 2019 @ 16:47 |
De diepte in met Jack. | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 16:47 |
![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:48 |
Alsof de coureurs veel meer los laten. | |
PzKpfw | zondag 31 maart 2019 @ 16:48 |
Al die poserende Instagram kutjes op de grid ![]() | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:48 |
Allemaal golddiggers. | |
LTVDK | zondag 31 maart 2019 @ 16:48 |
Goed windje wel, ben benieuwd wat dat gaat doen. | |
VacaLoca | zondag 31 maart 2019 @ 16:49 |
Vettel kan namelijk heel goed omgaan met de druk om WK te worden bij Ferrari | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:49 |
Waaien | |
Sinister-D- | zondag 31 maart 2019 @ 16:49 |
![]() ![]() | |
TheFreshPrince | zondag 31 maart 2019 @ 16:50 |
M’n F1TV app staat alleen maar te laden. Verspild geld. | |
PzKpfw | zondag 31 maart 2019 @ 16:50 |
En rijkeluisdochters. | |
ChevyCaprice | zondag 31 maart 2019 @ 16:50 |
Alsof ik het puur had om de vragen aan de coureurs. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:50 |
Ik verwacht veel coureurs die plots de verkeerde kant op kijken. | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 16:51 |
Bij Rosanna Tennant zag het er wel goed uit ![]() | |
PzKpfw | zondag 31 maart 2019 @ 16:51 |
Ik voorspel tactische blunders van Ferrari. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:52 |
Water is nat ![]() | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 16:53 |
net zoals nattekrant ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 31 maart 2019 @ 16:53 |
Wie is die donkere meneer bij Ziggo? | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:53 |
Meh. Puntige knieën ![]() ![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:53 |
![]() | |
miss_dynastie | zondag 31 maart 2019 @ 16:53 |
Churandy Martina. | |
lord_bono | zondag 31 maart 2019 @ 16:53 |
![]() Churandy Martina niet kennen ![]() | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 16:53 |
![]() | |
Whiskers2009 | zondag 31 maart 2019 @ 16:54 |
Thanks ![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 16:54 |
Sorry, maar ![]() | |
PzKpfw | zondag 31 maart 2019 @ 16:54 |
Opgewonden kutjes ook. | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:56 |
Goede crosswind wel ![]() | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 16:58 |
En waar moet ik die van kennen? ![]() | |
ButtonenLiverpoolfan | zondag 31 maart 2019 @ 16:58 |
Dat was toch F1 2018? Graphics zagen er niet uit | |
nietzeuren | zondag 31 maart 2019 @ 16:58 |
Is een hulpje van Sinterklaas. | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 16:58 |
Hardloper | |
lord_bono | zondag 31 maart 2019 @ 16:59 |
https://nl.wikipedia.org/wiki/Churandy_Martina | |
klaasweetalles | zondag 31 maart 2019 @ 16:59 |
ga fietsen stelen joh | |
bedachtzaam | zondag 31 maart 2019 @ 16:59 |
Asetto corsa gebruiken ze nu als ik het goed heb. | |
miss_dynastie | zondag 31 maart 2019 @ 16:59 |
Sprinter. Echt populair geworden tijdens de Olympische Spelen wegens zijn altijd vrolijke karakter. | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 17:00 |
Kunnen ze daar overigens niet een fatsoenlijke sim neer zetten? Ik bedoel zo een playseat motion of hoe het ding heet is het natuurlijk niet helemaal zegmaar. Als je motion toevoegt doe het dan goed en zet daar een deftig ding neer. ![]() | |
tja77 | zondag 31 maart 2019 @ 17:00 |
Eentje die heel vaak blij is.... | |
Tinos85 | zondag 31 maart 2019 @ 17:00 |
Nee ze hebben een andere sim dit jaar. Weet alleen ff niet welke ![]() | |
Aquarii | zondag 31 maart 2019 @ 17:00 |
Die reclames ![]() Max, Max, Verstappen, Jumbo, Max, Verstappen, Verstappen, Exact, Max, Max Max | |
pmponer | zondag 31 maart 2019 @ 17:00 |
Het lijkt de reguliere uitzending wel | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 17:01 |
Ow is hij dat? Ik herkende hem niet. Vond hem toen wel een toffe peer. Bakte er dacht ik geen kut van maar wel supervrolijk ![]() | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 17:01 |
PME Legend ![]() | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 17:01 |
Proost en smakelijk ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 31 maart 2019 @ 17:02 |
Toyota | |
PzKpfw | zondag 31 maart 2019 @ 17:02 |
Krombacher, Perle der Natur | |
nils7 | zondag 31 maart 2019 @ 17:02 |
Dit was wel F1 2018 en geen Assetto Corsa. AC heeft officieel geen Bahrein. De mod die je kan vinden is gejat. | |
miss_dynastie | zondag 31 maart 2019 @ 17:02 |
Jep! Hij blijft nog ff oefenen met de simulator ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 31 maart 2019 @ 17:03 |
@ziggo ![]() | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 17:03 |
Zo, ik zit er klaar voor. Heb wel weer genoeg gestudeerd vandaag ![]() | |
Hyperdude | zondag 31 maart 2019 @ 17:03 |
Waar is Kai? ![]() | |
ChevyCaprice | zondag 31 maart 2019 @ 17:03 |
ChurandyGod heeft de smaak te pakken. | |
pmponer | zondag 31 maart 2019 @ 17:03 |
In het cafe gebruiken ze een andere setup met AC Nu gewoon f1 game | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 17:03 |
Dat vliegtuig. | |
Skwish | zondag 31 maart 2019 @ 17:03 |
Omroep MAX | |
ChevyCaprice | zondag 31 maart 2019 @ 17:04 |
Ik vond dat ook wel ff een surrealistisch beeld ik het begin. Maar hij vliegt nog. | |
PzKpfw | zondag 31 maart 2019 @ 17:04 |
In die Boxengasse. | |
KingRadler | zondag 31 maart 2019 @ 17:04 |
Niet grappig | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 17:05 |
Crosswind genot ![]() ![]() | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 17:05 |
Zou Kubica binnen zijn voor het weer licht is? | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 17:05 |
Met die nieuwe update zodat hij niet naar beneden gaat ![]() | |
trein2000 | zondag 31 maart 2019 @ 17:05 |
![]() | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 17:05 |
Nee | |
ESF1Gamer | zondag 31 maart 2019 @ 17:06 |
Kut ziggo nokte er 2 secondern mee ![]() | |
Sjemmert | zondag 31 maart 2019 @ 17:06 |
Ricciardo met een geplofte motor | |
ButtonenLiverpoolfan | zondag 31 maart 2019 @ 17:06 |
Ziggo Sport kiest nu een F1 vrije training boven voetbal. Dit was twee jaar geleden nooit gebeurd. Je kan wel zeggen dat dit Ziggo Max is | |
potjecreme | zondag 31 maart 2019 @ 17:06 |
![]() | |
VacaLoca | zondag 31 maart 2019 @ 17:06 |
Er gaan hier crashes komen. | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 17:07 |
Wie gaat als eerste zandhappen? | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 17:07 |
Ben ik van overtuigd. Wind slecht. | |
miss_dynastie | zondag 31 maart 2019 @ 17:07 |
Dat idee heb ik ook. Kom maar op ![]() | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 17:07 |
Hun dikste alles in 1 pakket heet ook MAX. | |
ESF1Gamer | zondag 31 maart 2019 @ 17:07 |
Alleen de vraag wie | |
nils7 | zondag 31 maart 2019 @ 17:07 |
Verwachten we regen? | |
pmponer | zondag 31 maart 2019 @ 17:07 |
Mag gaat Max eruit tetsen | |
3rr0r | zondag 31 maart 2019 @ 17:08 |
VSC als Lewis leidt? ![]() | |
trein2000 | zondag 31 maart 2019 @ 17:08 |
Mol iig niet | |
Doevelaer | zondag 31 maart 2019 @ 17:08 |
Ziggo storing? ![]() Al m'n vrienden lopen te miepen dat ze niet op ZiggoGo kunnen | |
nietzeuren | zondag 31 maart 2019 @ 17:08 |
Ik hoop van niet. Max staat naast Magnussen bij de start. | |
pmponer | zondag 31 maart 2019 @ 17:08 |
Ziggo doet het hier prima | |
Peterselieman | zondag 31 maart 2019 @ 17:08 |
VSC door een geplofte Benz ![]() | |
#ANONIEM | zondag 31 maart 2019 @ 17:08 |
Dat werkt altijd kut, gewoon 10x opnieuw proberen, dan werkt het prima. | |
Nattekat | zondag 31 maart 2019 @ 17:09 |
Veel VSCs deze race dan. | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 17:09 |
Ja maar wel dezelfde relatief simpele en spotgoedkope motionsim. Zet daar een ding van 80K neer zou ik zeggen. Het is niet alsof ze dat niet kunnen betalen. | |
VacaLoca | zondag 31 maart 2019 @ 17:09 |
Crashly, Grosjean en.. Hebben we nog meer Fransen? | |
nietzeuren | zondag 31 maart 2019 @ 17:09 |
Geen probleem met Ziggo hier. (Via KPN). | |
Dagoduck | zondag 31 maart 2019 @ 17:09 |
Goeiesmiddags ![]() | |
potjecreme | zondag 31 maart 2019 @ 17:09 |
"Grosjean haalt de eerste bocht niet." | |
pmponer | zondag 31 maart 2019 @ 17:09 |
Oh dat zou kunnen, ik wilde alleen aangeven dat ze niet met dezelfde game rijden | |
Sked | zondag 31 maart 2019 @ 17:10 |
Forza Ferrari ![]() | |
VacaLoca | zondag 31 maart 2019 @ 17:10 |
8.6kmh een stevig windje? | |
potjecreme | zondag 31 maart 2019 @ 17:10 |
Goede info jack. | |
vosss | zondag 31 maart 2019 @ 17:10 |
IB4 verklote pitstop en/of strategie van Ferrari voor Leclerc ![]() ![]() |