Dat zag ik, maar bedankt dat je het uitlegtquote:
Waar komt dit vandaan hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat de blokkeerfriezen dat niet overkwam.
Ja normaal doenquote:
Cactus dat je er bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zag ik, maar bedankt dat je het uitlegt
Nee, komt door daddy issues en niet genoeg liefde in mn jeugdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cactus dat je er bent.
Komt dat door het onderwijs dat je zo down en giftig bent?
Gewoon mobiel fokken danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik gebruik geen hoofdletters, jullie zijn het niet waard om met twee handen te typen
Typ jij als een bejaardequote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik gebruik geen hoofdletters, jullie zijn het niet waard om met twee handen te typen
Ik vind jou leukquote:
Oefquote:
Haha ja, "drinken"quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ook op mijn laptop heb ik drinken in mijn ene hand en met mijn andere hand typ ik
Jij bent ook wel een drinker he hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee heb geen zin om mijn glas de hele tijd neer te moeten zetten
Weet dat je mij ook leuk vindt, dus no harm donequote:
WATCH OUT MAN CITY, WE'RE COMING FOR YOUquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Nondeju 2-1, gefeliciteerd kerel.
Zeker Patrickquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag laatst een supergeile politieagent die aan het helpen was bij een botsing, dus eh ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |