Ah ja, die plek ken ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is bij het OLVG naast het park. Aan het eind van de dag zitten ze met honderden in een paar bomen samen in het laatste zonlicht. Parapluutje mee als je daar loopt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon...![]()
ik dacht dat jullie dat wisten?
Denk wel dat ze het weten, maar deze fotos zijn iets duidelijker ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh wist ik niet. Dan snap ik hetquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zo nodig met mijn UV shirt en mijn hoed op
Prachtig en wonderbaarlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast! zo op de mensen.
Voor Chuf Spaanse spreeuwen.
[ afbeelding ]
Ja en het geluid!quote:
ah... oké... nou ja mijn fout dan....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk wel dat ze het weten, maar deze fotos zijn iets duidelijker ..
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast! zo op de mensen.
[ afbeelding ]
Ken het.. weet alleen niet of ze een nationaliteit hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast! zo op de mensen.
[ afbeelding ]
geeft ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh wist ik niet. Dan snap ik het
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag er komende week langs.. zal er wel overheen kijken
I knowquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oppassen hoor. Ik ken het uiteraard door Muis.
De Spanjaarden en Fransen in de Pyreneeën passen doen wel altijd hun best om het aantal te beperken. Dat is een grote slachting elk jaarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het.. weet alleen niet of ze een nationaliteit hebben
Wist je dat ik 28 ben?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft ook nietik weet ook nog niet zoveel van jullie...komt wel...
Zo wil ik mij wel eens voelen, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk de 2 vooraan gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |