quote:
Ik draaide bewust om die vergelijking heenquote:
Dit is bij het OLVG naast het park. Aan het eind van de dag zitten ze met honderden in een paar bomen samen in het laatste zonlicht. Parapluutje mee als je daar loopt.quote:
gewoon...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, dat mislukte grandioosquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik draaide bewust om die vergelijking heen
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon...![]()
ik dacht dat jullie dat wisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My kinda balkon
TEAM BAKSTEEN
Ik ga op mijn luchtbedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:00 schreef sacha het volgende:
ff koken voor een weeshuis en dan lekker weer op de bank onder mijn dekbed
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon...![]()
ik dacht dat jullie dat wisten?
Zo kun je toch lekker buiten zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar jaar geleden waren er de hele winter van die zwermen spreeuwen langs het kanaal in Utrecht te vinden. Die hebben volgens mij gewoon een stel bomen daar zo vol gescheten dat die het van verzuring het loodje legdenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is bij het OLVG naast het park. Aan het eind van de dag zitten ze met honderden in een paar bomen samen in het laatste zonlicht. Parapluutje mee als je daar loopt.
Ik dacht iig hetzelfde toen ik het typtequote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef Voxs het volgende:
O nee, je draaide goed juist. Maar het was makkelijk te maken
Ja prima tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?![]()
Roeien met de riemen enzo........
Dat is geen balkon meer maar een extra kamer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?![]()
Roeien met de riemen enzo........
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo kun je toch lekker buiten zitten?
Ja, ik herstelde, het lukte je juist goed er om heen te draaienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht iig hetzelfde toen ik het typte
Ja is het ookquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is geen balkon meer maar een extra kamer.
Die zwermen zien er altijd spectaculair uit maar die wil je inderdaad ook niet precies boven je hoofd hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden waren er de hele winter van die zwermen spreeuwen langs het kanaal in Utrecht te vinden. Die hebben volgens mij gewoon een stel bomen daar zo vol gescheten dat die het van verzuring het loodje legden
Oh nee echt niet .. Ik gun het hem ...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft er baat bij, niet te benijden zou ik zeggen zo
Murmuringquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zwermen zien er altijd spectaculair uit maar die wil je inderdaad ook niet precies boven je hoofd hebben.
Zouden ze dat schijten ook zo coordineren dat ze dat niet op hun soortgenoten doen maar er precies tussendoor?quote:
Vast! zo op de mensen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden ze dat schijten ook zo coordineren dat ze dat niet op hun soortgenoten doen maar er precies tussendoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |