Geen ideequote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stond je er niet op, of /intensivecare?
ja echt horror...dan is er écht een crisisteam nodig. Help @TillyB de zomer door. En voorjaar. En herfst.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[
Dat zal van de zomer nog wat worden dan.
Ligt al flinke stapel na de vorige vroege lente.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet naar Duitsland deze ronde, Piet? Beetje hakken en zo.
Nou ja, wij hebben genoeg geleden onder de horrorwinter, nu is zij (een beetje) aan de beurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
ja echt horror...dan is er écht een crisisteam nodig. Help @:TillyB de zomer door. En voorjaar. En herfst.
zolang stof niet door de lucht dwarrelt is alles okéquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
scheelt wel aan stof.. die doet het dan minder
Komende week wordt het weer een stuk minder.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
Eindelijk op mn balkon..
Wat is dat voor horror meeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
geen dollende pollenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang stof niet door de lucht dwarrelt is alles oké
Een die niet voor de poes is ... Misschien is het wel zo'n grote stadskanarie.. zie het niet goed, daarom is ie ook niet scherpquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat voor horror meeuw?
De Dees Daisy niet Minniequote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Dees toffels:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
Misschien is het wel zo'n grote stadskanarie
Ja die zitten oa tussen mijn flat en die andere in de bomen..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jullie hebben van die zwermen gifgroene gilparkieten rondvliegen daar.
Aap weer zn vriendjes over de vloer?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:00 schreef sacha het volgende:
ff koken voor een weeshuis en dan lekker weer op de bank onder mijn dekbed
Je weet niet wat je ziet de 1e keer. Zo'n gek gezicht midden in A'dam. Die beestjes hebben zich perfect aan alles aan weten te passen. Ontsnapt stelletje is het mee begonnen als je de verhalen moet geloven.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zitten oa tussen mijn flat en die andere in de bomen..
En brulkikkers in de grachtenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jullie hebben van die zwermen gifgroene gilparkieten rondvliegen daar.
Geen idee... ik geloof dat soort broodjes Aap verhalen niet 123quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet niet wat je ziet de 1e keer. Zo'n gek gezicht midden in A'dam. Die beestjes hebben zich perfect aan alles aan weten te passen. Ontsnapt stelletje is het mee begonnen als je de verhalen moet geloven.
Schreeuwlelijken zijn het...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zitten oa tussen mijn flat en die andere in de bomen..
Het is ondertussen een inheemse soort aan het worden, hier zie ik ze ook al.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet niet wat je ziet de 1e keer. Zo'n gek gezicht midden in A'dam. Die beestjes hebben zich perfect aan alles aan weten te passen. Ontsnapt stelletje is het mee begonnen als je de verhalen moet geloven.
Een Bose heeft die Aap, ken je nagaanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De koptelefoon is mijn grote vriend.
Hels kabaal maken die vogels. Man man, ze tetteren de oren van je kop.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ondertussen een inheemse soort aan het worden, hier zie ik ze ook al.
Wel ja joh, dat doet maar duur op dat eiland daar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Bose heeft die Aap, ken je nagaan
hij heeft er baat bij, niet te benijden zou ik zeggen zoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Bose heeft die Aap, ken je nagaan
Sjezus.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt je fiets beter ook niet onder de boom zetten waar ze aan het eind van de dag hun vergadering houden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt je fiets beter ook niet onder de boom zetten waar ze aan het eind van de dag hun vergadering houden.
[ afbeelding ]
Wat dan wat dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:06 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo eten maken. Ga niet vertellen wat want Tilly en Soury flippen denk ik dan. Onze Culi's
Allemaal FvD-ersquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
En de ordinaire mus is ondertussen verdwenen, het loont blijkbaar om lawaai te maken en gifgroen te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |