tegenwoordig laat ik het als het even kan op een afhaalpunt afleveren...werkt een stuk beter dan thuis afleverenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je bent nu te laat.. wordt hert maandag weer retour gestuurd
Elke halve liter zijn toch weer 2 boterhammenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij dronk hij wel genoeg.
Ik vind die lijstjes zo eng.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
info.gif Top 100 voor ouwe lullen-SC van 29-03-2019
Ik ben meestal wel thuis .. en geen zin om met grote dozen over straat te moetenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
tegenwoordig laat ik het als het even kan op een afhaalpunt afleveren...werkt een stuk beter dan thuis afleveren
Ja, net als dat puntensysteem.quote:
+1quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, net als dat puntensysteem.
Als ik het kan laten bezorgen dan doe ik dat ook liever.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel thuis .. en geen zin om met grote dozen over straat te moeten
Ik heb er geen last vanquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een fantastisch weer was het afgelopen middag zeg.
arme @TillyB die heeft de ijsblokkon al klaarliggen denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Echt wel, ik heb hier de hele dag de boel open gehad.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik doe mee.quote:
Dat zal van de zomer nog wat worden dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
arme @:TillyB die heeft de ijsblokkon al klaarliggen denk ik
Biertje erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |