Volgens mij dronk hij wel genoeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik maakte me geen zorgen. Een volwassen man kan behoorlijk wat dagen zonder eten. No probleMo.
Drinken...dat is een heel ander verhaal.
daaromquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij dronk hij wel genoeg.
Thx, maar voelde mij toch aardig beroerd en had wel verplichtingen....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik maakte me geen zorgen. Een volwassen man kan behoorlijk wat dagen zonder eten. No probleMo.
Drinken...dat is een heel ander verhaal.
Water.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij dronk hij wel genoeg.
Mac&cheese?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:06 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo eten maken. Ga niet vertellen wat want Tilly en Soury flippen denk ik dan. Onze Culi's
Beroerd is nooit fijn. Zolang je maar drinktquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, maar voelde mij toch aardig beroerd en had wel verplichtingen....
Weet er alles van, heb genoeg achtergrond wat betreft voedingsleer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beroerd is nooit fijn. Zolang je maar drinktZonder vocht gaat het heel snel bergafwaarts.
Eten...ze hebben een experiment gedaan ooit met sterkte volwassen mannen. Ik meen me te herinneren dat je tot 8 weken zonder kan. Dan ben je in niet al te beste staat natuurlijk op het laatst.
zat al vol spanning op je OP te wachtenquote:
cheasecake?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:06 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo eten maken. Ga niet vertellen wat want Tilly en Soury flippen denk ik dan. Onze Culi's
oh damn dat moet ik ook nog steeds doenquote:
Ja tijdrovend recept zeker wetenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh damn dat moet ik ook nog steeds doenIk heb van de zomer 5 weken vakantie. Even inplannen
Ja.quote:
moet je het niet zelf ophalen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.
Volgens T&T ligt mijn pakketje nog op het afgiftepunt. Ik snap er niets van. Het zou voor 18.00 uur bezorgt worden.
Dat wordt maandag of dinsdagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.
Volgens T&T ligt mijn pakketje nog op het afgiftepunt. Ik snap er niets van. Het zou voor 18.00 uur bezorgt worden.
Het zou op mijn adres bezorgt worden en niet op een afgiftepunt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook nog , vandaar ook de tijd 8-18
Parkietje zoek?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou op mijn adres bezorgt worden en niet op een afgiftepunt.
Ja je bent nu te laat.. wordt hert maandag weer retour gestuurdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou op mijn adres bezorgt worden en niet op een afgiftepunt.
Ik zie het wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je bent nu te laat.. wordt hert maandag weer retour gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |