Klopt, ik ben geen wetenschapper maar durf er alles op in te zetten dat de Aarde in heel zijn geschiedenis te maken heeft gehad met klimaatverandering. Elke wetenschapper die dat tegenspreekt is een imbeciel.quote:Op maandag 1 april 2019 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, met twee korte zinnen ontkrachten sommigen de complete 'klimaathoax'. Daar kunnen die wetenschappers nog een puntje aan zuigen, met hun zogenaamde 'onderzoeken'.
Klimaatverandering is zo oud als de aarde. Dat die debiele wetenschappers dat niet direct inzagen, met hun zogenaamde 'onderzoeken'.
Er is inderdaad geen wetenschapper die dat ontkent. Bravo.quote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen wetenschapper maar durf er alles op in te zetten dat de Aarde in heel zijn geschiedenis te maken heeft gehad met klimaatverandering. Elke wetenschapper die dat tegenspreekt is een imbeciel.
Zoals mijn bovenbuurman al opmerkt: er is geen wetenschapper die dat ontkent.quote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen wetenschapper maar durf er alles op in te zetten dat de Aarde in heel zijn geschiedenis te maken heeft gehad met klimaatverandering. Elke wetenschapper die dat tegenspreekt is een imbeciel.
Er is er dan ook niet een die dat doet. Heb je nog meer open deuren om in te trappen?quote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat jij daar uit afleidt zegt meer over jou dan over het onderwerp.quote:Op maandag 1 april 2019 13:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar wat is het probleem nou?
De TT is: FvD roept leerlingen op linkse docenten te verlinken
Hier leidt ik uit af dat zelfs aanbidders van linkse docenten links onderwijs als een misdaad zien
Snel, verander het onderwerp waar je het over had!quote:Op maandag 1 april 2019 13:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar wat is het probleem nou?
De TT is: FvD roept leerlingen op linkse docenten te verlinken
Hier leidt ik uit af dat zelfs aanbidders van linkse docenten links onderwijs als een misdaad zien
Ja, en als klimaatverandering zo oud is als de aarde dan betekent dat automatisch dat het niet veroorzaakt kan zijn door de mens?quote:Op maandag 1 april 2019 13:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, zijn best wel onnozele wetenschappers als ze de mens de schuld geven van klimaatverandering. Klimaatverandering is namelijk zo oud als de aarde.
Van mij mogen ook rechtse docenten verlinkt worden. Rechtse docenten bijvoorbeeld, die het schandalige lef hebben om ongegeneerd de heilige profeet Mohammed te beledigen en toch, ondanks de weerstand, les geven over de Holocaust. Ik heb er geen enkel probleem mee als die in het openbaar verlinkt worden. Waarom schamen de progressieven zich wel voor hun linkse docenten? Waarom ben je er niet trots op?quote:Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat jij daar uit afleidt zegt meer over jou dan over het onderwerp.
En ook deze reactie zegt meer over jou dan het onderwerp.quote:Op maandag 1 april 2019 14:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van mij mogen ook rechtse docenten verlinkt worden. Rechtse docenten bijvoorbeeld, die het schandalige lef hebben om ongegeneerd de heilige profeet Mohammed te beledigen en toch, ondanks de weerstand, les geven over de Holocaust. Ik heb er geen enkel probleem mee als die in het openbaar verlinkt worden. Waarom schamen de progressieven zich wel voor hun linkse docenten? Waarom ben je er niet trots op?
quote:Op maandag 1 april 2019 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leraar Nederlands zeker? Was inderdaad een prutser.
Aangifte gedaan.quote:Op maandag 1 april 2019 16:56 schreef Friek_ het volgende:
Laatst in de klas gesteld dat de 'islamisering' volstrekte kul was (er komen immers geen horden moslims Nederland binnen) en gezegd dat klimaatverandering mede-veroorzaakt wordt door de mens.
Heftige uitspraken vond ik dat.
Heb je jezelf al gemeld bij het meldpunt??????quote:Op maandag 1 april 2019 16:56 schreef Friek_ het volgende:
Laatst in de klas gesteld dat de 'islamisering' volstrekte kul was (er komen immers geen horden moslims Nederland binnen) en gezegd dat klimaatverandering mede-veroorzaakt wordt door de mens.
Oei, das wel erg extreem inderdaad. Geen last gehad van FvD-ordetroepen?quote:Op maandag 1 april 2019 16:56 schreef Friek_ het volgende:
Aldus prof. dr. ir. Braindead2000.quote:Op maandag 1 april 2019 13:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Elke wetenschapper die dat tegenspreekt is een imbeciel.
En soms zelfs genuanceerd? Vergeet het dan maar, dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 1 april 2019 19:19 schreef BoTheParakeet het volgende:
En wat nou als je soms links en soms rechts bent?
https://www.nporadio1.nl/(...)eigen-vermogen-bezigquote:Op maandag 1 april 2019 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
De maatschappij heeft een elite nodig die het de weg wijst. Ook op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |