abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185955432
Fijn, met dank aan Baudet zitten we nu opgescheept met figuren die met quasi-intellectuele brouwsels de discussie vervuilen. Het valt mij sowieso op dat, sinds de winst van FvD, steeds meer users menen hun betoogjes te moeten overladen met onnodig moeilijk gezwets.

Het maakt jullie niet intelligenter, beste jongens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 31 maart 2019 @ 19:52:41 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_185956631
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn, met dank aan Baudet zitten we nu opgescheept met figuren die met quasi-intellectuele brouwsels de discussie vervuilen. Het valt mij sowieso op dat, sinds de winst van FvD, steeds meer users menen hun betoogjes te moeten overladen met onnodig moeilijk gezwets.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_185958921
quote:
Objectief en neutraal onderwijs bestaat niet. Daarom heeft het meldpunt van Herrie Baudet tegen linkse indoctrinatie in het onderwijs geen zin. Onderwijs en opvoeding is in beginsel al een vorm van indoctrinatie. Links of rechtsom. Het begint al met mes en vork. Daar waar de baby nog op dierlijke wijze de spinazie met handen en voeten uitsmeert over neus en lippen, moet de peuter al aan de lepel. En onderschat niet de kleur van de babykamer en de auto’s of prinsesjes op de behangstroken voor het prille gendergevoel. Bewust en onbewust zenden we de hele dag pedagogische boodschappen uit naar onze kinderen. Hiermee willen we wezens creëren die zich kunnen schikken naar de normen en waarden van deze samenleving.
https://www.tubantia.nl/o(...)s-geen-zin~a34f9c90/
quote:
Premier Rutte noemt meldpunt Forum ‘bizar’
Het meldpunt waarmee Forum voor Democratie oproept linkse indoctrinatie door docenten te melden, is volgens minister-president Mark Rutte ‘bizar’. ,,Dat is spionage in de klas, dat gaan we niet doen.
’’
https://www.ad.nl/politie(...)orum-bizar~a6ea51c2/
  zondag 31 maart 2019 @ 21:33:03 #104
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185959197
quote:
Ja, zelfs als je daadwerkelijk vraagtekens zet bij de 'objectiviteit' van ons onderwijs is dit een bijzonder slecht middel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_185962020
In plaats van te schreeuwen over het meldpunt kunnen we ook met zijn allen fake meldingen maken. Je weet wel, als een gek gaan e-mailen naar schoolstrijd@fvd.nl . Als ze worden overspoelt met meldingen van scholen + leraren die niet bestaan wordt het een veel te tijdrovende klus.
pi_185964463
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef KoosVogels het volgende:

Gewoon negeren. Ik neem niet eens de moeite om het allemaal nog te lezen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_185964612
De klimaatspijbelaars is voor mij wel bewijs dat ons onderwijssyteem veel te (vals) links is en eneenzijdig. Politiek gekleurd. En dus zeer fout.
pi_185964648
quote:
12s.gif Op maandag 1 april 2019 07:34 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Gewoon negeren. Ik neem niet eens de moeite om het allemaal nog te lezen.
Zodra ik 'de linksmens' las ben ik ook afgehaakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185965428
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Hawk123 het volgende:
In plaats van te schreeuwen over het meldpunt kunnen we ook met zijn allen fake meldingen maken. Je weet wel, als een gek gaan e-mailen naar schoolstrijd@fvd.nl . Als ze worden overspoelt met meldingen van scholen + leraren die niet bestaan wordt het een veel te tijdrovende klus.
Of iedereen zichzelf aanmelden, of je nou wel of niet leraar bent? Ik ben bang dat ik als volwassene en vader (en dus voorbeeld en ik hoop dat ik mijn kinderen ook wat leer) in de ogen van Baudet namelijk ook te links ben...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_185965446
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 07:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
De klimaatspijbelaars is voor mij wel bewijs dat ons onderwijssyteem veel te (vals) links is en eneenzijdig. Politiek gekleurd. En dus zeer fout.
Je leest geen kranten of nieuwssites, of wel? De meeste van die kinderen gingen tegen de zin van hun scholen... zou het misschien toch zo zijn dat ouders ook invloed hebben op kinderen en dat jongeren op de middelbare school prima zelf een mening kunnen vormen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:45:02 #111
5428 crew  miss_sly
pi_185965563
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:33 schreef Hanca het volgende:

[..]

Je leest geen kranten of nieuwssites, of wel? De meeste van die kinderen gingen tegen de zin van hun scholen... zou het misschien toch zo zijn dat ouders ook invloed hebben op kinderen en dat jongeren op de middelbare school prima zelf een mening kunnen vormen?
Meldpunt voor linkse ouders dan maar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185965813
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Meldpunt voor linkse ouders dan maar?
Lijkt mij verstandig, het kan niet de bedoeling zijn dat de toekomst van onze maatschappij buiten het zicht van de politiek geïndoctrineerd wordt met linkse leugens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185966288
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 07:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je bent dommig links-rechtsdenkend . Ga terug naar school
Heeft het onderwijs gefaald met jou ? Nee... het lijkt dat dit jouw eigen keuze tot kortzichtigheid is.
Scholen zijn streng tégen spijbelen.
Dus is streng tegen spijbelen zijn een linkse doctrine,... aldus jouw kronkels.
Of je kronkelt dan wederom en je ontkent dit normaal beleid in het onderwijs.
Jongeren maken hun eigen meningen, wel of niet onder invloed van hun ouders of docenten.
Zo is het spijbelen vooral hun eigen idee.
pi_185966328
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, zelfs als je daadwerkelijk vraagtekens zet bij de 'objectiviteit' van ons onderwijs is dit een bijzonder slecht middel.
Maar gaat het FvD daadwerkelijjk om 'objectiviteit' van ons onderwijs ?
Ik geloof daar niks van.
pi_185966454
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 10:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bent dommig links-rechtsdenkend . Ga terug naar school
Heeft het onderwijs gefaald met jou ? Nee... het lijkt dat dit jouw eigen keuze tot kortzichtigheid is.
Scholen zijn streng tégen spijbelen.
Dus is streng tegen spijbelen zijn een linkse doctrine,... aldus jouw kronkels.
Of je kronkelt dan wederom en je ontkent dit normaal beleid in het onderwijs.
Jongeren maken hun eigen meningen, wel of niet onder invloed van hun ouders of docenten.
Zo is het spijbelen vooral hun eigen idee.
Natuurlijk.
pi_185966469
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 10:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar gaat het FvD daadwerkelijjk om 'objectiviteit' van ons onderwijs ?
Ik geloof daar niks van.
Geloof doet er niet toe. Objectiviteit doet er toe
  maandag 1 april 2019 @ 10:51:41 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185966534
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 10:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Geloof doet er niet toe. Objectiviteit doet er toe
Op het gros van de Nederlandse (basis)scholen doet geloof er wel toe, daarom heet het ook bijzonder onderwijs.
Van objectiviteit is daar sowieso al geen sprake, van indoctrinatie wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 1 april 2019 @ 10:53:59 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185966563
Daarbij zijn de reformatorische scholen het summum qua indoctrinatie en gebrek aan objectiviteit, maar gelukkig heb je daar bijna geen linkse leerkrachten, dat scheelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 01-04-2019 11:05:05 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 10:57:06 #119
236264 crew  capricia
pi_185966595
quote:
FVD wil juist het Christendom beschermen. Als er problemen zijn met bepaalde islamitische scholen dan moeten we dáár wat aan doen. De goed functionerende Christelijke scholen moeten we niet met het badwater wegspoelen.
https://forumvoordemocrat(...)eid-fvd-vnl-geenpeil

Voor bijzonder onderwijs dus.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185966657
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op het gros van de Nederlandse (basis)scholen doet geloof er wel toe, daarom heet het ook bijzonder onderwijs.
Van objectiviteit is daar sowieso al geen sprake, van indoctrinatie wel.
Met bijzonder onderwijs werd in mijn schooltijd VSO/LOM bedoeld. Maar jij bedoelt zeker de Moslim-scholen. Ik geloof niet dat inlichtingendiensten tientallen jaren lang niet hebben geweten dat deze scholen werden gefinancierd vanuit extremistische hoek.
  maandag 1 april 2019 @ 11:04:34 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185966683
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Met bijzonder onderwijs werd in mijn schooltijd VSO/LOM bedoeld. Maar jij bedoelt zeker de Moslim-scholen. Ik geloof niet dat inlichtingendiensten tientallen jaren lang niet hebben geweten dat deze scholen werden gefinancierd vanuit extremistische hoek.
Nee, dat werd het niet, dat is speciaal onderwijs, dat je dat verschil niet begrijpt is wel tekenend.

En vertel mij niet wat ik bedoel, ik bedoel wat ik zeg, als jij dat niet goed begrijpt dan ligt dat aan jouw beperkte vaardigheden qua begrijpend lezen, niet aan wat ik wel of niet zou bedoelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 11:06:08 #122
5428 crew  miss_sly
pi_185966711
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ter informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bijzonder_onderwijs

Wat jij bedoelt is niet bijzonder, maar speciaal onderwijs.
Informeer jezelf voor je iets roept.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185966717
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat werd het niet, dat is speciaal onderwijs, dat je dat verschil niet begrijpt is wel tekenend.
Ik heb in mijn tijd nooit van bijzonder onderwijs gehoord. Dus ik dacht dat bijzonder en speciaal wel hetzelfde zou zijn.
pi_185966753
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik heb in mijn tijd nooit van bijzonder onderwijs gehoord. Dus ik dacht dat bijzonder en speciaal wel hetzelfde zou zijn.
Gelijkstelling Bijzonder onderwijs en openbaar onderwijs is het gevolg van de schoolstrijd. En wat mij betreft het allerbelangrijkste gegeven in de politiek, zonder bijzonder onderwijs zou ik thuisonderwijs moeten geven.
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 11:09:33 #125
236264 crew  capricia
pi_185966757
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

De schoolstrijd is (voor NLse begrippen) behoorlijk heftig geweest. En de vrijheid van onderwijs is zelfs in onze grondwet vastgelegd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')