quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn, met dank aan Baudet zitten we nu opgescheept met figuren die met quasi-intellectuele brouwsels de discussie vervuilen. Het valt mij sowieso op dat, sinds de winst van FvD, steeds meer users menen hun betoogjes te moeten overladen met onnodig moeilijk gezwets.
Het maakt jullie niet intelligenter, beste jongens.
https://www.tubantia.nl/o(...)s-geen-zin~a34f9c90/quote:Objectief en neutraal onderwijs bestaat niet. Daarom heeft het meldpunt van Herrie Baudet tegen linkse indoctrinatie in het onderwijs geen zin. Onderwijs en opvoeding is in beginsel al een vorm van indoctrinatie. Links of rechtsom. Het begint al met mes en vork. Daar waar de baby nog op dierlijke wijze de spinazie met handen en voeten uitsmeert over neus en lippen, moet de peuter al aan de lepel. En onderschat niet de kleur van de babykamer en de auto’s of prinsesjes op de behangstroken voor het prille gendergevoel. Bewust en onbewust zenden we de hele dag pedagogische boodschappen uit naar onze kinderen. Hiermee willen we wezens creëren die zich kunnen schikken naar de normen en waarden van deze samenleving.
’’quote:Premier Rutte noemt meldpunt Forum ‘bizar’
Het meldpunt waarmee Forum voor Democratie oproept linkse indoctrinatie door docenten te melden, is volgens minister-president Mark Rutte ‘bizar’. ,,Dat is spionage in de klas, dat gaan we niet doen.
Ja, zelfs als je daadwerkelijk vraagtekens zet bij de 'objectiviteit' van ons onderwijs is dit een bijzonder slecht middel.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/o(...)s-geen-zin~a34f9c90/
[..]
’’
https://www.ad.nl/politie(...)orum-bizar~a6ea51c2/
Gewoon negeren. Ik neem niet eens de moeite om het allemaal nog te lezen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn, met dank aan Baudet zitten we nu opgescheept met figuren die met quasi-intellectuele brouwsels de discussie vervuilen. Het valt mij sowieso op dat, sinds de winst van FvD, steeds meer users menen hun betoogjes te moeten overladen met onnodig moeilijk gezwets.
Het maakt jullie niet intelligenter, beste jongens.
Zodra ik 'de linksmens' las ben ik ook afgehaakt.quote:Op maandag 1 april 2019 07:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Ik neem niet eens de moeite om het allemaal nog te lezen.
Of iedereen zichzelf aanmelden, of je nou wel of niet leraar bent? Ik ben bang dat ik als volwassene en vader (en dus voorbeeld en ik hoop dat ik mijn kinderen ook wat leer) in de ogen van Baudet namelijk ook te links ben...quote:Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Hawk123 het volgende:
In plaats van te schreeuwen over het meldpunt kunnen we ook met zijn allen fake meldingen maken. Je weet wel, als een gek gaan e-mailen naar schoolstrijd@fvd.nl . Als ze worden overspoelt met meldingen van scholen + leraren die niet bestaan wordt het een veel te tijdrovende klus.
Je leest geen kranten of nieuwssites, of wel? De meeste van die kinderen gingen tegen de zin van hun scholen... zou het misschien toch zo zijn dat ouders ook invloed hebben op kinderen en dat jongeren op de middelbare school prima zelf een mening kunnen vormen?quote:Op maandag 1 april 2019 07:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
De klimaatspijbelaars is voor mij wel bewijs dat ons onderwijssyteem veel te (vals) links is en eneenzijdig. Politiek gekleurd. En dus zeer fout.
Meldpunt voor linkse ouders dan maar?quote:Op maandag 1 april 2019 09:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je leest geen kranten of nieuwssites, of wel? De meeste van die kinderen gingen tegen de zin van hun scholen... zou het misschien toch zo zijn dat ouders ook invloed hebben op kinderen en dat jongeren op de middelbare school prima zelf een mening kunnen vormen?
Lijkt mij verstandig, het kan niet de bedoeling zijn dat de toekomst van onze maatschappij buiten het zicht van de politiek geïndoctrineerd wordt met linkse leugens.quote:Op maandag 1 april 2019 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meldpunt voor linkse ouders dan maar?
Je bent dommig links-rechtsdenkend . Ga terug naar schoolquote:Op maandag 1 april 2019 07:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
De klimaatspijbelaars is voor mij wel bewijs dat ons onderwijssyteem veel te (vals) links is en eneenzijdig. Politiek gekleurd. En dus zeer fout.
Maar gaat het FvD daadwerkelijjk om 'objectiviteit' van ons onderwijs ?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, zelfs als je daadwerkelijk vraagtekens zet bij de 'objectiviteit' van ons onderwijs is dit een bijzonder slecht middel.
Natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2019 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent dommig links-rechtsdenkend . Ga terug naar school
Heeft het onderwijs gefaald met jou ? Nee... het lijkt dat dit jouw eigen keuze tot kortzichtigheid is.
Scholen zijn streng tégen spijbelen.
Dus is streng tegen spijbelen zijn een linkse doctrine,... aldus jouw kronkels.
Of je kronkelt dan wederom en je ontkent dit normaal beleid in het onderwijs.
Jongeren maken hun eigen meningen, wel of niet onder invloed van hun ouders of docenten.
Zo is het spijbelen vooral hun eigen idee.
Geloof doet er niet toe. Objectiviteit doet er toequote:Op maandag 1 april 2019 10:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar gaat het FvD daadwerkelijjk om 'objectiviteit' van ons onderwijs ?
Ik geloof daar niks van.
Op het gros van de Nederlandse (basis)scholen doet geloof er wel toe, daarom heet het ook bijzonder onderwijs.quote:Op maandag 1 april 2019 10:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Geloof doet er niet toe. Objectiviteit doet er toe
https://forumvoordemocrat(...)eid-fvd-vnl-geenpeilquote:FVD wil juist het Christendom beschermen. Als er problemen zijn met bepaalde islamitische scholen dan moeten we dáár wat aan doen. De goed functionerende Christelijke scholen moeten we niet met het badwater wegspoelen.
Met bijzonder onderwijs werd in mijn schooltijd VSO/LOM bedoeld. Maar jij bedoelt zeker de Moslim-scholen. Ik geloof niet dat inlichtingendiensten tientallen jaren lang niet hebben geweten dat deze scholen werden gefinancierd vanuit extremistische hoek.quote:Op maandag 1 april 2019 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het gros van de Nederlandse (basis)scholen doet geloof er wel toe, daarom heet het ook bijzonder onderwijs.
Van objectiviteit is daar sowieso al geen sprake, van indoctrinatie wel.
Nee, dat werd het niet, dat is speciaal onderwijs, dat je dat verschil niet begrijpt is wel tekenend.quote:Op maandag 1 april 2019 11:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Met bijzonder onderwijs werd in mijn schooltijd VSO/LOM bedoeld. Maar jij bedoelt zeker de Moslim-scholen. Ik geloof niet dat inlichtingendiensten tientallen jaren lang niet hebben geweten dat deze scholen werden gefinancierd vanuit extremistische hoek.
Ter informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bijzonder_onderwijsquote:Op maandag 1 april 2019 11:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Met bijzonder onderwijs werd in mijn schooltijd VSO/LOM bedoeld. Maar jij bedoelt zeker de Moslim-scholen. Ik geloof niet dat inlichtingendiensten tientallen jaren lang niet hebben geweten dat deze scholen werden gefinancierd vanuit extremistische hoek.
Ik heb in mijn tijd nooit van bijzonder onderwijs gehoord. Dus ik dacht dat bijzonder en speciaal wel hetzelfde zou zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat werd het niet, dat is speciaal onderwijs, dat je dat verschil niet begrijpt is wel tekenend.
Gelijkstelling Bijzonder onderwijs en openbaar onderwijs is het gevolg van de schoolstrijd. En wat mij betreft het allerbelangrijkste gegeven in de politiek, zonder bijzonder onderwijs zou ik thuisonderwijs moeten geven.quote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tijd nooit van bijzonder onderwijs gehoord. Dus ik dacht dat bijzonder en speciaal wel hetzelfde zou zijn.
De schoolstrijd is (voor NLse begrippen) behoorlijk heftig geweest. En de vrijheid van onderwijs is zelfs in onze grondwet vastgelegd.quote:Op maandag 1 april 2019 11:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tijd nooit van bijzonder onderwijs gehoord. Dus ik dacht dat bijzonder en speciaal wel hetzelfde zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |