abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 maart 2019 @ 16:09:57 #76
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185950751
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, op zich heb je gelijk, maar ik denk dat je liberaal bedoelt waar je rechts zegt en de VVD is geen liberale partij, maar een rechtsconservatieve partij. En dan klopt die overheidsbemoeienis weer.

Net zoals (om even terug te keren naar het onderwerp) de wens om docenten middels intimidatie te beperken in hun educatieve vrijheden; ook FvD is een verre van liberale partij. Baudet zegt dat ook zelf. In een interview van een tijdje geleden noemt hij het streven naar maximale vrijheid bij maximale gelijkwaardigheid een ideologie die hij wil doorbreken.
Kun je dat interview terughalen? :) Bedankt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185950795
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kun je dat interview terughalen? :) Bedankt.
Zeker: https://www.amren.com/new(...)oss-europe-going-on/
  zondag 31 maart 2019 @ 16:27:42 #78
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185951067
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:58 schreef Tijger_m het volgende:
En de rechtsmens laat het niet bij een kogel, die moord hele volken uit, navrant wel dat de hele tekst die hier boven staat leest als een manifest van nazi's over Joden in de jaren 30.
Nu klink je net als een linkse professor die in de klas uitlegt wat er allemaal mis is met Baudet, en het dan vreemd vindt dat hij gerapporteerd wordt door een klokkenluider.

Er zijn niet zoveel rechtsmensen, dus volkerenmoord is toch vooral door linksmensen op linksmensen. Het woord is echter gevaarlijker dan het zwaard, zodoende de panische angst die de linksmens heeft voor de rechtsmens?
  zondag 31 maart 2019 @ 16:27:47 #79
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185951069
quote:
Bedankt

Haha de 18e eeuw als ideaalbeeld. Ongelofelijk.

Om het bij dit draadje te houden: ik kan iedereen verzekeren dat toen zéker eenzijdige onderwijs indoctrinatie de dagelijkse praktijk was.

Als mensen al überhaupt konden lezen of schrijven, maar een land zoals de VS of Hong Kong waar het analfabetisme toe neemt, is voor Baudet geen enkel probleem.

Mafklapper.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185951217
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Bedankt

Alsjeblieft. Leuke site ook hè? Is van die rechtsextremist waarmee hij een tijdje geleden vijf uur lang sprak om eens kennis te nemen van 'andere invalshoeken'. Heet ook iets met renaissance, dat is een modewoord in dergelijke kringen.

O, en als iemand denkt dat het helemaal geen extreemrechtse site is, dan kun je rustig nalezen wat ze over zichzelf te melden hebben:

"What We Believe

Race is an important aspect of individual and group identity. Of all the fault lines that divide society—language, religion, class, ideology—it is the most prominent and divisive. Race and racial conflict are at the heart of some of the most serious challenges the Western World faces in the 21st century.

The problems of race cannot be solved without adequate understanding. Attempts to gloss over the significance of race or even to deny its reality only make problems worse. Progress requires the study of all aspects of race, whether historical, cultural, or biological. This approach is known as race realism."
pi_185951234
quote:
Als lid van de elite, want ik neem aan dat de hoogste inkomens in Nederland gewoon de elite blijven onder Baudet, juich ik dit volledig toe, natuurlijk, de FvD stemmende paupers moeten gewoon weer hun plaats kennen en niet denken dat ze gelijkwaardig zijn aan ons of een gelijkwaardige opleiding kunnen genieten.

Nee, ik zie dit wel zitten, eindelijk weer een Nederland waarin de onderklasse zijn plaats kent. Mooi streven van de FvD, toch?

;)
  zondag 31 maart 2019 @ 16:51:12 #82
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185951707
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef Klopkoek het volgende:
Haha de 18e eeuw als ideaalbeeld. Ongelofelijk.
Het was toch een tijd waar men niet schuw was van politieke verandering en vernieuwing.

Wij leven nu in een tijd waar, als we Startrek mogen geloven, wij in de begin jaren leven van de eeuwige linkse beschaving. Wij hebben het unicum bereikt, en daar zal links tot op de dood voor vechten, inclusief linkse indoctrinatie en het wegpesten van rechtse lieden op de universiteit.
  zondag 31 maart 2019 @ 16:54:24 #83
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_185951799
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:51 schreef borealist het volgende:
als we Startrek mogen geloven
Lijkt me niet direct een betrouwbare bron
pi_185951807
Wat is eigenlijk het probleem?
Meldpunt linkse leraren. So What?
Heel social media is een meldpunt.
Er zal ook wel een meldpunt "Vlaamse Gaai gesignaleerd" zijn.
Iedereen mag toch een dossiertje opbouwen.
De vraag is wat je met al die gegevens wil doen.
Strafbare feiten meld je niet bij een particulier meldpunt, maar die geef je door aan de politie.
En als rechtse lieden als Thierry vinden dat het onderwijs te links is, moeten ze in eigen (rechtse) gelederen de mensen pushen om het onderwijs in te gaan.
Of je probeert de studenten te bereiken met tegengeluiden. Dat houdt de boel dan weer in evenwicht.
Maar zolang Thierry zijn spreektijd beperkt tot Latijnse poezie of een lezing over de uil van Minerva of ons boreale territorium vind ik het niet verkeerd dat de jongeren door een een linkse lezing over de stelling van Pythagoras worden geïndoctrineerd. Dat is altijd nog beter dan helemaal nergens kennis van te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twentsche_Ros op 31-03-2019 17:16:22 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_185951973
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:51 schreef borealist het volgende:

[..]

Het was toch een tijd waar men niet schuw was van politieke verandering en vernieuwing.

Wij leven nu in een tijd waar, als we Startrek mogen geloven, wij in de begin jaren leven van de eeuwige linkse beschaving. Wij hebben het unicum bereikt, en daar zal links tot op de dood voor vechten, inclusief linkse indoctrinatie en het wegpesten van rechtse lieden op de universiteit.
Klopt. Afshin Ellian bijvoorbeeld is al ondergedoken, zo heb ik uit betrouwbare Star Trek-bron vernomen.
  zondag 31 maart 2019 @ 17:18:54 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185952371
Kan iemand mij de definitie van 'een linksmens' geven?
Huilen dan.
pi_185952458
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
Voor sommigen lijkt dat vrij simpel: alles wat niet FvD en misschien nog PVV stemt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 31 maart 2019 @ 17:31:28 #88
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185952689
https://twitter.com/CNN/status/1111829434011668481

Churchill als held - linkse indoctrinatie.

3 miljoen... Komt Che Guevara bij lange na niet aan. Is helaas held van Boris Johnson en Baudet.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 31 maart 2019 @ 17:36:53 #89
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185952863
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
Hoort het liefst bij de groep, doet aan groepsdenken, heeft groot respect voor autoriteit. Een linksmens kan zowel aan de rechter als aan de linker flank functioneren, maar kan niet op zichzelf staan. Geeft graag toe aan wij en zij denken. Vind originele gedachtes vreemd en raar. Ziet liever een 'betrouwbare bron' dan een 'logisch argument'. Wil dat een ieder in de pas loopt, en het liefst dat een ieder hetzelfde denkt. Voelt zich aangetrokken tot andere linksmensen, en is genadeloos naar gedachtemisdadigers.

Met andere woorden, de rechtsmens denkt logisch, de linksmens denkt hiërarchisch. De linksmens heeft een voordeel zolang de kennis die hij leert juist is, aangezien hij niet tot objectieve redenatie in staat is.

Dit is een interessante video, in de laatste minuut stelt deze meneer dat de linkse mafia de dienst uitmaakt op de universiteit.

pi_185952870
quote:
Update 30 maart.

Inmiddels hebben we met voldoening geconstateerd dat ons plan afkeurende en goedkeurende reacties oproept. Wel is opgevallen dat commentatoren iets lezen in de tekst dat er niet in staat. Nergens wordt bijvoorbeeld opgeroepen tot het filmen van leraren in de klas. Nergens ook tot het doorgeven van namen van partijdige leraren.

FvD respecteert vanzelfsprekend de privacy van leraren en schoolbestuurders. Wel hebben wij gemeend dat een studie naar de achtergronden van ideologische beïnvloeding in de klas niet kan plaatsvinden zonder inbreng van de leerlingen zelf die dit probleem ervaren. Vandaar onze oproep.

De ervaringen met slecht lezen hebben ons inmiddels ook op een ander idee gebracht: Een onderzoek naar de schade van slecht en vooringenomen lezen door de Nederlandse intelligentsia. Wij gaan nog onderzoeken of ook dit zich leent voor vervolgonderzoek door het Renaissance Instituut.
bron

Prachtig dit soort verongelijkt gejank. Lekker betrouwbaar empirisch onderzoek zal dit worden.
pi_185952889
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
https://twitter.com/CNN/status/1111829434011668481

Churchill als held - linkse indoctrinatie.

3 miljoen... Komt Che Guevara bij lange na niet aan. Is helaas held van Boris Johnson en Baudet.
80 miljoen doden door het communisme maar men loopt nog steeds marxisme te promoten.
  zondag 31 maart 2019 @ 17:40:18 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_185952937
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef borealist het volgende:

[..]

Hoort het liefst bij de groep, doet aan groepsdenken, heeft groot respect voor autoriteit. Een linksmens kan zowel aan de rechter als aan de linker flank functioneren, maar kan niet op zichzelf staan. Geeft graag toe aan wij en zij denken. Vind originele gedachtes vreemd en raar. Ziet liever een 'betrouwbare bron' dan een 'logisch argument'. Wil dat een ieder in de pas loopt, en het liefst dat een ieder hetzelfde denkt. Voelt zich aangetrokken tot andere linksmensen, en is genadeloos naar gedachtemisdadigers.

Met andere woorden, de rechtsmens denkt logisch, de linksmens denkt hiërarchisch. De linksmens heeft een voordeel zolang de kennis die hij leert juist is, aangezien hij niet tot objectieve redenatie in staat is.

Dit is een interessante video, in de laatste minuut stelt deze meneer dat de linkse mafia de dienst uitmaakt op de universiteit.

En daarom kiezen rechtsmensen op dit moment voor een partij die graag teruggaat naar het standenmodel van de 18e eeuw...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 maart 2019 @ 17:47:01 #93
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185953060
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

80 miljoen doden door het communisme maar men loopt nog steeds marxisme te promoten.
Ruim 1.6 miljard doden door kapitalisme, en nu?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_185953185
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ruim 1.6 miljard doden door kapitalisme, en nu?
Letterlijk door kapitalisme ja? Mensen die toevallig doodgaan in een kapitalistisch land tellen niet.
pi_185953304
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef borealist het volgende:

[..]

Hoort het liefst bij de groep, doet aan groepsdenken, heeft groot respect voor autoriteit... Geeft graag toe aan wij en zij denken.

Dank je, ik heb er nu een beeld bij. Naar aanleiding van deze zin is er maar één conclusie mogelijk: FvD en PVV zijn de enige Nederlandse linkse partijen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 31 maart 2019 @ 18:00:29 #96
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185953426
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:57 schreef Hanca het volgende:
Dank je, ik heb er nu een beeld bij. Naar aanleiding van deze zin is er maar één conclusie mogelijk: FvD en PVV zijn de enige Nederlandse linkse partijen.
Ik had ook een totaal gebrek aan objectieve zelf reflectie moeten toevoegen. De linksmens reflecteert zichzelf zoals anderen over hem denken, en niet aan de werkelijkheid.

Zodoende dat leraren vaak meedoen aan pesten, het tolereren, of de leiding nemen. Kinderen die gepest worden zijn altijd anders, oftewel qua uiterlijk of qua gedrag.
pi_185953597
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 18:00 schreef borealist het volgende:

[..]

Ik had ook een totaal gebrek aan objectieve zelf reflectie moeten toevoegen. De linksmens reflecteert zichzelf zoals anderen over hem denken, en niet aan de werkelijkheid.

Zodoende dat leraren vaak meedoen aan pesten, het tolereren, of de leiding nemen. Kinderen die gepest worden zijn altijd anders, oftewel qua uiterlijk of qua gedrag.
Dus gepeste kinderen zijn altijd rechts? Dat is wel een hele bijzondere weer van je...

En je moet toch toegeven: er zijn in NL 2 partijen waar blind achter een leider aan wordt gelopen en de mensen elke vorm van zelf denken lijken te missen en ook graag een vijandbeeld creëren en dat zijn PVV en FvD? Dat kan ook jij toch niet anders zien?
  zondag 31 maart 2019 @ 18:05:55 #98
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185953656
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Letterlijk door kapitalisme ja? Mensen die toevallig doodgaan in een kapitalistisch land tellen niet.
Mensen die 'toevallig' dood gaan door hongersnoden in het communisme ook niet.

Die drie miljoen van Churchill (naast andere gifgas experimenten op de bevolking door hem) horen bij die 1.6 miljard. Als je het op zoekt dan zie je dat het die richting op gaat.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 31 maart 2019 @ 18:19:02 #99
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185954062
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 18:04 schreef Hanca het volgende:
Dus gepeste kinderen zijn altijd rechts? Dat is wel een hele bijzondere weer van je...
Nee, hoewel de meest logische kinderen een grotere kans hebben om gepest te worden, en de meest linkse kinderen de kleinste. Soms ontwikkelen linksmensen ook genegenheid naar rechtsmensen, en andersom.

quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 18:04 schreef Hanca het volgende:
En je moet toch toegeven: er zijn in NL 2 partijen waar blind achter een leider aan wordt gelopen en de mensen elke vorm van zelf denken lijken te missen en ook graag een vijandbeeld creëren en dat zijn PVV en FvD? Dat kan ook jij toch niet anders zien?
Ik zie toch zeer vijandige reacties naar Baudet toe, vijandiger dan naar Wilders.

Jij vergeet ook dat het fascistische ideaal een eeuwige machtsstrijd binnen de partij is, dit kan alleen verwezenlijkt worden in een geweldloze organisatie. Hitler consolideerde zijn macht door een aantal belangrijke partij genoten te vermoorden. Voor Sociaal Democraten is dit niet mogelijk, dus we zien meer een soort van slangenkuil, en de meeste universiteiten zijn zodoende ook slangenkuilen.

Ik vrees dat het niet zo goed is voor een student om te stevige kritiek op een linkse professor te hebben. Je kan dan toekomstige financiering voor je onderzoeken vaarwel zeggen.
  zondag 31 maart 2019 @ 18:20:59 #100
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185954112
De bullies op het schoolplein zijn juist eerder rechts dan links. Vandaar ook dat mannen vaker dan vrouwen op rechtse partijen stemmen.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')