Die Luyte krijgt er goed van langs op haar twittertje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
Nog wat over Boreaal enzovoorts
https://twitter.com/Luyte/status/1113107478877818880
Past hier prima aangezien FvD tezamen met het onderwijs ook de NPO wil "saneren" met schandpalen en al.
Hierboven wordt alvast een probleem aangekaart, namelijk hun eigen problematische verhouding met 'de werkelijkheid'.
ah een horde rechtse wolven wil haar de mond snoeren....quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:07 schreef borealist het volgende:
[..]
Die Luyte krijgt er goed van langs op haar twittertje.
[ afbeelding ]
https://www.platform-inve(...)ropees-online-debat/quote:nationalistische en anti-immigratiepartijen domineren het politieke debat op publieke sociale media in Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië en Polen. Met name op Twitter opereert een kleine groep zeer actieve gebruikers die het nationalistisch en anti-immigratiedebat in Europa probeert te sturen en soms meer dan honderd tweets per dag verzendt. Van deze hyperactieve twitteraars toont veertig tot zeventig procent affiniteit met nationalistische of anti-immigratiebewegingen.
Rechtse honden van FvD en PVV willen toch al tijden dat iedereen monddood wordt gemaakt die er een andere mening op nahoudt? Niks nieuws onder de zon. Wel een grote waffel over demonisatie vanuit Links, maar als het vanuit rechts komt dan moet het maar allemaal kunnen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ah een horde rechtse wolven wil haar de mond snoeren....
is toch al jaren gaande in de sociale media
Zal dus wel weer met racisme en geweld hebben te maken... Verbaast me niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:21 schreef borealist het volgende:
[..]
Wat er vooral niet gezegd mag worden.. nou ja.. dat kan ik beter niet zeggen, want dan word ik meteen gebanned.
Slechts met de waarheid. Het over de deep state hebben is blijkbaar ook verboden op fok.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal dus wel weer met racisme en geweld hebben te maken... Verbaast me niks meer tegenwoordig.
De waarheid is dat de edele, esthetisch en intellectueel begaafde Zuidmens lang genoeg heeft geleden onder de individualistische oppervlakkigheid en gebrek aan creativiteit der Noordmens.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:08 schreef borealist het volgende:
[..]
Slechts met de waarheid. Het over de deep state hebben is blijkbaar ook verboden op fok.
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:08 schreef borealist het volgende:
[..]
Slechts met de waarheid. Het over de deep state hebben is blijkbaar ook verboden op fok.
Het is ook wat. Heb je een lekkere dekmantel om ongebreideld racistisch te zijn, gaan academici en journalisten je dekmantel opblazen door te zeggen hoe het werkelijk zit. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
Past hier prima aangezien FvD tezamen met het onderwijs ook de NPO wil "saneren" met schandpalen en al.
Hierboven wordt alvast een probleem aangekaart, namelijk hun eigen problematische verhouding met 'de werkelijkheid'.
Lekker censuur verzinnen om te slachtofferen.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:08 schreef borealist het volgende:
[..]
Wat hinderlijk als mensen een screenshot maken van Word en dan de rode kringeltjes laten staan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
Ik snap haar tweet eigenlijk niet zo goed, wat is het verhaal erachter? Want die heb ik even gemist volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
Het ging erom dat ze Thierry Baudet linkte aan Josef Mengele, de Nazi dokter die op patienten experimenteerde. Inderdaad belachelijk dat zulke opbouwende kritiek, zulk geweldig commentaar niet met gejuich werd ontvangen. Ze beweerde verder dat Mengele als bijnaam het "Borealisches Wunderkind" had.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik snap haar tweet eigenlijk niet zo goed, wat is het verhaal erachter? Want die heb ik even gemist volgens mij.
Verder wel al die FvD'ertjes weer over de zeikwant er is maar groep die uiteraard commentaar mag leveren: hun eigen groepje. Andersom is het direct in simpel slachtoffer-modus.
Ik vraag me trouwens wel af hoe ze in godsnaam op de wiki van Mengele is beland. Als ze uit zichzelf wiki pagina's van nazi's zit door te spitten met de intentie om Baudet daarmee te kunnen linken is het wel erg triest gesteld met haar.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:38 schreef Iblardi het volgende:
Het is gewoon een domme fout. Dat kan iedereen overkomen. Houd je dan vervolgens even gedeisd of maak er een grapje over om te laten zien dat je over relativeringsvermogen beschikt, maar ga er niet zo bloedserieus en verontwaardigd op door om toch je gelijk te halen, want daarmee toon je je een slechte verliezer.
Of misschien heeft de nep-wikiredacteur haar aandacht zelf op het artikel gevestigd via een anoniem mailtje.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:46 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af hoe ze in godsnaam op de wiki van Mengele is beland. Als ze uit zichzelf wiki pagina's van nazi's zit door te spitten met de intentie om Baudet daarmee te kunnen linken is het wel erg triest gesteld met haar.
-Klachten over de moderatie kunnen in het FB topic. Klachten over fok kunnen naar forum@fok.nl. Complottheorieën kunnen naar BNW. -quote:Op woensdag 3 april 2019 00:13 schreef capricia het volgende:
Nee hoor.
Daar is een heel subforum op fok voor beschikbaar: BNW. Kun je al je deep state theorieën kwijt.
POL is niet de goede plek.
Ik neem aan dat het haar allemaal wordt voorgeschoteld. Er is weinig journalistiek in Nederland, toch vooral berichtjes van het ANP verfraaien.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:46 schreef Aquarii het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe ze in godsnaam op de wiki van Mengele is beland. Als ze uit zichzelf wiki pagina's van nazi's zit door te spitten met de intentie om Baudet daarmee te kunnen linken is het wel erg triest gesteld met haar.
Google op de 'boreaal, nazi' en je had het geheid gevonden - de aanpassing was ouder dan de tweet van haar en Google is vrij snel op de hoogte van alles. Dit is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:46 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Klopt. Gemakzucht alom. Onder journalisten is er weinig kennis, laat staan diepere inzichten.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:55 schreef borealist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het haar allemaal wordt voorgeschoteld. Er is weinig journalistiek in Nederland, toch vooral berichtjes van het ANP verfraaien.
Ok dat verklaard inderdaad haar eerste zin in het stuk. Ze geeft die fout ook toe. Maar dat 2e stuk blijft gewoon overeind staan. Dat 'Boreaal' vooral in verkeerde kringen wordt gebruikt, en het typerend is dat een partijlid deze termen gebruikt. Zeker als je ziet wat de kringen Baudet zich mengt. (Le-Pen, Jared Taylor, spreken bij de Vlaamse Volksbeweging en Vlaams Belang, etc etc)quote:Op woensdag 3 april 2019 11:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het ging erom dat ze Thierry Baudet linkte aan Josef Mengele, de Nazi dokter die op patienten experimenteerde. Inderdaad belachelijk dat zulke opbouwende kritiek, zulk geweldig commentaar niet met gejuich werd ontvangen. Ze beweerde verder dat Mengele als bijnaam het "Borealisches Wunderkind" had.
Het probleem was alleen dat het hele verhaal onzin was: een of andere vandaal had dat op Wikipedia geplemt zonder bron, inmiddels is het ook weer verwijderd.
Moeten ze ook niet doen, want dat ligt gewoon te gevoeglig in NL. Zodra je met nazi's vergelijkt hier dan gaan uiteraard alle hakken in het zand en is er geen normale discussie mogelijk.quote:Vergelijkingen met hedendaagse politici en de Nazi's zijn uiteraard al stompzinnig en laf, maar helemaal als je je ook nog eens baseert op klinkklare onzin.
Baudet weet ook prima wat hij doet en zegt. Hij rekent er gewoon op dat zijn 'stoottroepen' in het geweer komen als hun Messias wordt aangevallen. Het biedt Baudet bovendien weer de mogelijkheid om in de slachtofferrol te kruipen en zich in de comfortabele Pim-mantel te wikkelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:00 schreef speknek het volgende:
Daarnaast was Baudet al eerder op de betekenis van boreaal gewezen, nog voordat hij het weer in zijn speech verwerkte. Over "in de vlek wrijven" gesproken. Maarja consistentie is moeilijk voor de extreemrechtse stoottroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |