0,3 sec. is huge ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:14 schreef MaGNeT het volgende:
Vettel is wel zoekgereden, in alle runs.
Inderdaad maar schijnbaar niet volgens iedereenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:14 schreef MaGNeT het volgende:
Vettel is wel zoekgereden, in alle runs.
Met een RB is het ook bijna onmogelijk om een pole te halen. Mogelijk Monaco, maar of dat dit seizoen lukt is moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand verkoopt de huid. Verstappen heeft nog geen pole, Leclerc wel --> Leclerc heeft eerder pole dan Verstappen. Dat vinden sommige mensen jammer.
Meer is het echt niet, het is echt heel erg makkelijk.
Mss ook Mexico.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Met een RB is het ook bijna onmogelijk om een pole te halen. Mogelijk Monaco, maar of dat dit seizoen lukt is moeilijk te zeggen.
Maar je hoeft geen pole te hebben om alsnog morgen een prima resultaat te halen.
Tyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon dat het hem eerder gelukt is dan Verstappen. Niet persee kwa leeftijd, volgens mij verschillen ze erg weinig kwa leeftijd en kunnen ze beide al niet meer de jongste ooit worden.
Ik ben erg benieuwd naar de analyse van Weltschmerz.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Inderdaad maar schijnbaar niet volgens iedereen
zo heb ik vorige jaar ook gekeken, ik kijk niet om herhalingen te zien maar voor verrassende dingenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Met een RB is het ook bijna onmogelijk om een pole te halen. Mogelijk Monaco, maar of dat dit seizoen lukt is moeilijk te zeggen.
Maar je hoeft geen pole te hebben om alsnog morgen een prima resultaat te halen.
dat programma waarin hij Jos stalkt als een obsessieve psychopaat, sprak al boekdelenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Doornenbos ergert zich doord aan die kamphuis
net als ik
dat zie ik iedere keer aan zijn gezicht
die kamphuis heeft net zijn step rijbewijs gehaald maar denkt dat hij alles over F1 weet, inclusief de strategieen
die vent moeten ze echt van de buis halen
Het is vooral de Ferrari die veel sneller is dan Red Bull.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leclerc heeft qua snelheid ook meer indruk gemaakt dan Verstappen.
zoals voorspelt mbt Hornerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:20 schreef koningkerel het volgende:
Over Redbull;
Horner zei op F1TV dat ze de banden niet in de juiste window kregen. Ene sector te warm, andere sector dan weer te koud. Constant proberen te optimaliseren maar lastig gezien de tracktemperatuur ook aan het dalen was.
Wel goed dat VER de vijfde startpositie er nog uit heeft weten te persen.
"Okay, that's P5, just. It's a decent lap," Verstappen is told, in a tone of voice that sounds distinctly morose.
LEC mooie pole gepakt. Zou wel lekker zijn (zowel voor entertainment van het seizoen als voor Max' zijn kansen) als we iedere race een andere pole sitter en racewinnaar krijgen
AR heeft het kleinste budget van die driequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het is vooral de Ferrari die veel sneller is dan Red Bull.
Dat Max maar minder dan 3 tiende sneller is dan een Mclaren, Haas en Alfa Romeo dan is zorgwekkend.
Ach, was in Q voorgaande seizoenen toch ook zo bij enkele races?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat Max maar minder dan 3 tiende sneller is dan een Mclaren, Haas en Alfa Romeo dan is zorgwekkend.
Zo moeilijk was het niet te zien, het sprong er nogal uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zien adv 1 jaar naast ericsson rijden
Ik zei het ook al voordat hij naar Ferrari ging. Toen Bottas meerdere keren een vergelijkbaar gat met Hamilton trok hoorde je niemand verregaande conclusies trekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Honda misschien net aan het niveau van Renault (maar eerder een stukje achter), nog steeds wat ongeveer realistisch is denk ik gezien hun achterstand twee seizoenen terug.
Als de betrouwbaarheid ook beter is, dan is er nog steeds genoeg vooruitgang. Maar het zal nog maanden duren of volgend seizoen worden voordat ze Renault inhalen en meer aansluiting vinden...
[..]
Alles om Vettel beter te laten lijken, net als anderen altijd met HAM doen laat maar zeggen waar hij zo op afgeeft...
Aha. Jarenlang het beste chassis maar nu ineens is de auto kut. Ok.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, alleen dit jaar is de auto kut. gaat een leuk jaar worden tussen max en marko.
Want zeggen waar het aan ligt betekent ook de schuld leggen bij Pirelli?quote:
Wie zegt dat ze die niet hebben? Verstappen rijdt in Q3 0.8 sneller dan Q1 en 0.4s sneller dan Q2.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
Honda had toch een geweldige partymode? Toch?
En het schijnt dus niet de motor te zijn maar het chassis. Red Bull's woorden niet de mijne. Omgedraaide wereld daar dan....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
ik kijk naar het team, een andere groep naar coureurs.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Aha. Jarenlang het beste chassis maar nu ineens is de auto kut. Ok.
Met de race pace zat het wel goed in Australië, dus ik vermoed dat die 5e plaats makkelijk te behouden moet zijn.
Dan had je dit topic eens moeten lezen tijdens de Melbourne FPsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niemand dacht dat die partymode ze boven Merc of Ferrari zou zetten
Het gevecht om het middenveld is een stuk leuker dit seizoen. McLaren,Alfa, Haas en Renault doen gewoon lekker meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
De voorgaande seizoenen was Red Bull ook kansloos voor het wereldkampioenschap. Het is pas de 2e race natuurlijk, maar vooralsnog lijkt het er niet echt op dat het gat met Ferrari en Mercedes zoveel kleiner is geworden dat Max dit seizoen wereldkampioen kan worden in die auto.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, was in Q voorgaande seizoenen toch ook zo bij enkele races?
Honda ontwikkelt zich in ieder geval sneller dan Renault. Kwestie van tijd tot het gat kleiner wordt. Dit is echt een Ferrari baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |