Het gevecht om het middenveld is een stuk leuker dit seizoen. McLaren,Alfa, Haas en Renault doen gewoon lekker meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het is vooral de Ferrari die veel sneller is dan Red Bull.
Dat Max maar minder dan 3 tiende sneller is dan een Mclaren, Haas en Alfa Romeo dan is zorgwekkend.
De voorgaande seizoenen was Red Bull ook kansloos voor het wereldkampioenschap. Het is pas de 2e race natuurlijk, maar vooralsnog lijkt het er niet echt op dat het gat met Ferrari en Mercedes zoveel kleiner is geworden dat Max dit seizoen wereldkampioen kan worden in die auto.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, was in Q voorgaande seizoenen toch ook zo bij enkele races?
Honda ontwikkelt zich in ieder geval sneller dan Renault. Kwestie van tijd tot het gat kleiner wordt. Dit is echt een Ferrari baan.
Er zijn hier veel onrealistische mensen, daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan had je dit topic eens moeten lezen tijdens de Melbourne FPs.
Oh dat ontken ik ook niet. Ze hadden het er vorig jaar al over. Het lijkt alleen weinig verschil te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er zijn hier veel onrealistische mensen, daar heb je volkomen gelijk in.
Maar mijn ount blijft staan: Honda lijkt weldegelijk een partymode te hebben, wat zou anders zulke verschillen verklaren tussen Q1 ,Q2 en Q3. Dus daarom Honda aanvallen lijkt mij niet meer nodig..
Wel enorme pech voor Vettel. Als je om de oren wordt door Ricciardo (die op zijn beurt om de oren wordt gereden door iemand die qua snelheid weinig indruk maakt) en een beginneling boeten je wereldtitels wel enorm aan waarde in.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet te zien, het sprong er nogal uit.
[..]
Ik zei het ook al voordat hij naar Ferrari ging. Toen Bottas meerdere keren een vergelijkbaar gat met Hamilton trok hoorde je niemand verregaande conclusies trekken.
Sowieso, al die mensen die Max wel even verwachten als wereldkampioen. In het eerste jaar met een nieuwe motorleverancierquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
De voorgaande seizoenen was Red Bull ook kansloos voor het wereldkampioenschap. Het is pas de 2e race natuurlijk, maar vooralsnog lijkt het er niet echt op dat het gat met Ferrari en Mercedes zoveel kleiner is geworden dat Max dit seizoen wereldkampioen kan worden in die auto.
waarom geeft hij niet de auto de schuld? Gasser haalde q3 nog niet eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:25 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Want zeggen waar het aan ligt betekent ook de schuld leggen bij Pirelli?Doe niet zo triest man. Hij weet toch ook dat andere teams het wel gedaan krijgen met dezelfde banden. En dat iedereen die F1 kijkt dat ook ziet.
Er ligt een andere krachtbron in die auto.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
De voorgaande seizoenen was Red Bull ook kansloos voor het wereldkampioenschap. Het is pas de 2e race natuurlijk, maar vooralsnog lijkt het er niet echt op dat het gat met Ferrari en Mercedes zoveel kleiner is geworden dat Max dit seizoen wereldkampioen kan worden in die auto.
Als je je vermogen niet kwijt kunt, heeft de party mode minder effect. Moet ik je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ze hadden het er vorig jaar al over. Het lijkt alleen weinig verschil te maken.
Dat wil ik graag horenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je je vermogen niet kwijt kunt, heeft de party mode minder effect. Moet ik je dat uitleggen?
WK misschien niet, maar nu doen ze nog steeds mee voor p5 in kwalificatie en that's it, er zijn daar te weinig stappen gemaakt lijkt het.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sowieso, al die mensen die Max wel even verwachten als wereldkampioen. In het eerste jaar met een nieuwe motorleverancier
Het is hoofdzakelijk realistisch. Alleen niet voor degenen zonder verstand van F1 en met een Renault-bril op.quote:
krijg een beetje Jaguar deja's vu, inclusief Niki Laudaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:35 schreef mikieu het volgende:
Ik krijg het idee dat de RB te gevoellig is. Wanneer ze wel een keer die echte sweet spot weten te vinden oppermachtig, echter is dat te moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |