LOL, uhuhquote:
Geef haar een kus van ons.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:41 schreef borisz het volgende:
Lol kom ik zomaar FFT tegen in Amsterdam.
Kan je daar dan ook fatsoenlijk aan eten aan die tafel?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:05 schreef Myraela het volgende:
Beetje crappy foto van in de winkel, maar blij mee.Morgen de tuin overhoop halen zodat die ook echt past.
[ afbeelding ]
Strandmeet!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:05 schreef golfer het volgende:
Wij gaan straks eten bij de zelfde strandtent waar wij met een stelletje van dit forum na de strandmeet van een paar jaar geleden nog wat gedronken en gegeten hebben.
Krijg de foto hier niet geplaatst. BIj weinig ruimte in de tuin, Lorient van Intratuin. Is zo van 2 naar 3 naar 4 persoons bankje te veranderen en ligt prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kan je daar dan ook fatsoenlijk aan eten aan die tafel?
Wij hebben nu alleen een eettafel met stoelen, maar ik zou geloof ik ook graag een bankje in de tuin willen voor in de zon ofzo..
Ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kan je daar dan ook fatsoenlijk aan eten aan die tafel?
Wij hebben nu alleen een eettafel met stoelen, maar ik zou geloof ik ook graag een bankje in de tuin willen voor in de zon ofzo..
Oh ja! Die had ik eerder ook al eens gezien .. misschien tracteer ik mezelf van de zomer op zo'n ding.. hangt een beetje van de zomer af..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Krijg de foto hier niet geplaatst. BIj weinig ruimte in de tuin, Lorient van Intratuin. Is zo van 2 naar 3 naar 4 persoons bankje te veranderen en ligt prima.
meerderequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:57 schreef Barreltje het volgende:
naar Jäger.
En zit er nog een tankstation tussen Brussel en Antwerpen?![]()
Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:09 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop maar dat lonaaa’s BurgerKing goed is..of KFC
Aan de snelweg richting Antwerpen zijn ze dun gezaaid..quote:
Ik test m nu.quote:
altijd de eerste afslag pakken en zie je snel genoeg wat....sommige helaas (nu misschien niet meer) alleen geschikt voor mister tank what ever the name was passen ipv gewoon je meastroquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Aan de snelweg richting Antwerpen zijn ze dun gezaaid..
Wat een prutserquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
De brommer/scooter doet het nog steeds niet. Dit ondanks de inmiddels 9.000 keer pogingen tot starten.
Is ze luiaardpens aan het koken ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Surinaamse buuf jarig. Mijn arme neus. Mijn arme maag
Ik weet niet hoe dat ruikt, maar het klinkt stukken minder lekker dan het al dagen ruikt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is ze luiaardpens aan het koken ofzo?
Oh, het ruikt wél lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat ruikt, maar het klinkt stukken minder lekker dan het al dagen ruikt.
ja nee, ja juist!quote:
Maar je kent haar toch? En vast ook wel andere buren? Gaan (en vertel ons wat wij allemaal moeten missen)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ja nee, ja juist!
Erg genoeg heeft ze een soort open invite gedaan, maar ik zie mezelf niet alleen party crashen en mn neus en maag haten me er om
(Ik zelf ook een beetje)
Dat heb ik blijkbaar gemist. Ik hoor/zie wel wanneer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Strandmeet!
Als ik morgen tijd heb zal ik eens wat topics doorzoeken en een datum prikken
Nee, met andere buren alleen hehoi, heb ook niet het idee dat ze die heeft uitgenodigd. 010 he, daar gaan we niet sociaal zitten te lopen te zitten doen met de mensen uit de straatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar je kent haar toch? En vast ook wel andere buren? Gaan (en vertel ons wat wij allemaal moeten missen)
Oh...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, met andere buren alleen hehoi, heb ook niet het idee dat ze die heeft uitgenodigd. 010 he, daar gaan we niet sociaal zitten te lopen te zitten doen met de mensen uit de straat
Nare ervaringen met met buren socializen, dus die heb ik liever een paar straten wegquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh...
En er mee beginnen, met sociaal doen? (of is dat een soort vloeken in de kerk?)
Jammer, dan moeten wij een eetverslag misenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nare ervaringen met met buren socializen, dus die heb ik liever een paar straten weg
partypooper!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nare ervaringen met met buren socializen, dus die heb ik liever een paar straten weg
Maar als zij Surinaamse is dan is de kans groot dat ze juist wel sociaal is!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, met andere buren alleen hehoi, heb ook niet het idee dat ze die heeft uitgenodigd. 010 he, daar gaan we niet sociaal zitten te lopen te zitten doen met de mensen uit de straat
Ook niet met de buren hoor. Tis een ghettoooooquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als zij Surinaamse is dan is de kans groot dat ze juist wel sociaal is!
Ja, nou dat! Ik vind hehoiniveau echt meer dan prima, met af en toe iets voor elkaar kunnen betekenen. En het liefst elkaars telefoonnummer hebben om kleine dingen met elkaar te bespreken in geval van nodig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:30 schreef Myraela het volgende:
Dat mis ik echt aan Rotterdam.Als ik hier naar binnen loop, staat m'n buurvrouw de helft van de tijd in de voortuin voor een praatje. Lief vrouwtje, maar soms wil ik gewoon in m'n eigen hoofd zitten.
Ze hobbelt er een beetje rond, vaak met iets in der hand. Haalt ze weer wat onkruid weg. Of ze zit op het bankje in de voortuin, waar dat staat de zon de halve dag het best op. Belangrijke dingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat de fuck moet je ook zoveel tijd in je voortuin![]()
Zeker welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als zij Surinaamse is dan is de kans groot dat ze juist wel sociaal is!
Gluurburen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat de fuck moet je ook zoveel tijd in je voortuin![]()
Jaaaa, dat is perfect! Zo had ik het met mijn vorige buren geregeld. Zonder de kinderen dan. Maar altijd een poezenpas bij de hand als 1 van ons op vakantie ging. Verder heel af en toe een kletspraatje, een zwaai of een opmerking op facebook oid.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gluurburen natuurlijk![]()
Mijn buren voeren de katten als ik weg ben dus hebben een sleutel en we hebben elkaars nummers.
Toen dochter met spoed naar het ziekenhuis moest heb ik op het zoontjes des huizes gepast.
Vaak spreken we elkaar weken niet en is het alleen zwaaien bij aankomst en vertrek als we elkaar zien. En soms duikt het hoofd van de buurman op boven de schutting als ik ook in de tuin bezig ben en kletsen we wat. Buurvrouw zal daar vast ook wel zijn, maar die is klein en zie ik dus niet
Prima relatie, wat mij betreft.
Fijnheid, datquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is perfect! Zo had ik het met mijn vorige buren geregeld. Zonder de kinderen dan. Maar altijd een poezenpas bij de hand als 1 van ons op vakantie ging. Verder heel af en toe een kletspraatje, een zwaai of een opmerking op facebook oid.
Oh ja, dat snap ik wel. Mijn buren hebben drie katten buiten lopen, maar ik dacht dat ze er twee hadden, omdat ik de bruin-zwart gestreepte en de bruin-zwart gevlekte als één kat zagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijnheid, dat![]()
Ik ben extra blij dat ze de katten willen voeren omdat ze er eigenlijk echt helemaal niks mee hebben.
Pas gekletst met de buurman erover. Hij zei dat één van mijn lafaards inmiddels op afstand durft te komen kijken als hij komt voeren. Ik vroeg welke kat het was (en dacht me aan te passen aan zijn interesseniveau): de helemaal grijze of die met de witte snoet en witte pootjes.
Hij had geen idee
Hier veranderde dat vrij rap heftig toen we kroost kregen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben blij dat een vriendin van mij hier ook woont. Dat klinkt een beetje sad misschien, maar als je in een dorp woont waar je niet bent opgegroeid, dan is dat niet zo'n vanzelfsprekendheid. Denk dat ik wel misschien wel meer mensen in de buurt leer kennen als ik ooit kinderen krijg. Nu heb ik daar ook niet zo'n behoefte aan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik wel. Mijn buren hebben drie katten buiten lopen, maar ik dacht dat ze er twee hadden, omdat ik de bruin-zwart gestreepte en de bruin-zwart gevlekte als één kat zag
Minilotquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Waren hier ook fans van Tonke Dragt?
https://www.trouw.nl/cult(...)ven-leven-~ad94ad7c/
Jamaar... geen wit op een kat en veel wit op een kat, dat moet toch als twee individuele beesten te onderscheiden zijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik wel. Mijn buren hebben drie katten buiten lopen, maar ik dacht dat ze er twee hadden, omdat ik de bruin-zwart gestreepte en de bruin-zwart gevlekte als één kat zag
Vuile Jatter?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heb ik hier ook gehad
En een kat die bij ons altijd op het afdakje zat en restjes van de BBQ kwam halen. We hadden zelf een naam verzonnen, bleken vrijwel goed te zitten bleek zes jaar later toen we de echte naam hoorden
Puckyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar... geen wit op een kat en veel wit op een kat, dat moet toch als twee individuele beesten te onderscheiden zijn?![]()
[..]
Vuile Jatter?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Pucky
Ik zat met Muffy toch in de buurt vond ik![]()
Jan Klereklauwquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meest briljante naam voor een kat blijft toch wel Kleintje Pils. Voor een rode kat met witte pootjes dan.
Ik keur het goedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jan Klereklauw![]()
Oh wacht, dat was een hond
Iedereen zou fan moeten zijn van Tonke Dragtquote:
Nog nooit iets van gelezen, sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iedereen zou fan moeten zijn van Tonke Dragt
Mijn leven is nog lang niet overquote:
Heel lang geleden, niet echt blijven hangen (alleen de naam van de schrijfter)quote:
Dat is wel heel specifiek, maar ik volg het volkomenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:29 schreef Molo het volgende:
Tonke klinkt als het geluid wanneer je een steentje uit een rivier hebt gehaald en in een grote tinnen teil gooit met een dof klapje
Wie?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel heel specifiek, maar ik volg het volkomen
Wij hebben goed contact met één buurman. Een FOKker. Die WoW speelt
Oh, niet iemand die ooit in cul kwam of zo. Hangt meestal rond in het game forum.quote:
Tof welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, niet iemand die ooit in cul kwam of zo. Hangt meestal rond in het game forum.
Oh, hij kende mij uit het wow topic. En wist dat ik in zelfde stad woonde. En een Engelse vriend had. En toen sprak hij Engelse vriend aan in trappenhuis wegens Overwatch jas (zelfde company als WoW). En ze raakten aan de praat en Jross zei dat we vnl veel WoW speelden. En toen deed buurman 1+1 en dat kloptequote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jarenlang dacht mijn ex dat een buurthond Van Damme heette
Was een tokkie die nogal vaak verdommie richting zn hond schreeuwde
Coolquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, hij kende mij uit het wow topic. En wist dat ik in zelfde stad woonde. En een Engelse vriend had. En toen sprak hij Engelse vriend aan in trappenhuis wegens Overwatch jas (zelfde company als WoW). En ze raakten aan de praat en Jross zei dat we vnl veel WoW speelden. En toen deed buurman 1+1 en dat klopte
FHF irlquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Nu past hij altijd op Poes als we op vakantie zijn
Present ja. Torenhoog en Mijlenbreed vooralquote:
Nou, mijn lijf denkt dat het nog 730 is en de kattenook.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Voelt toch minder vroeg, zo met de klok een uur vooruit.
ik dacht dat ik had uitgeslapen omdat de klok 6 uur zei....even vergeten dat... deceptie!quote:Op zondag 31 maart 2019 08:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou, mijn lijf denkt dat het nog 730 is en de kattenook.
Mogge!
waarom zou je dat niet doen dan? wat zijn de opties?quote:Op zondag 31 maart 2019 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo wandelen in de Waterleidingduinen
Belangrijkste vraag: neem ik de camera mee of niet? #belangrijkelevensvraag
Da’s een vraag met 1 antwoord, ja meenemenquote:Op zondag 31 maart 2019 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo wandelen in de Waterleidingduinen
Belangrijkste vraag: neem ik de camera mee of niet? #belangrijkelevensvraag
Of wel meenemen en 2,5 kilo aan apparatuur om mijn nek of niet meenemen en relaxed wandelenquote:Op zondag 31 maart 2019 08:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet doen dan? wat zijn de opties?
das toch geen keuze, meenemen natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2019 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of wel meenemen en 2,5 kilo aan apparatuur om mijn nek of niet meenemen en relaxed wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |