abonnement Unibet Coolblue
pi_187174287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het is allemaal ietwat complex, dus ik weet nog steeds niet wat ik er nou van moet vinden :+

Iedereen die zegt "Semenya is een man!!1!" of de andere kant "Hier is niks aan de hand!" negeer ik in elk geval, zo zwart-wit is het allemaal niet.
Idd.. maar ik bedoel dat zoiets zeer zeldzaam is. Het kan bijna niet waar zijn dat er aan 1 wedstrijd op de 800m er 3 atletes aan de start staan die dit hebben, statistisch gezien is die kans echt nagenoeg 0. :?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 mei 2019 @ 21:30:10 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187174296
Asher-Smith _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187174304
Asher Smiss iets te goed
pi_187174334
Prima wel voor Dafne, stapje harder weer
pi_187174350
Iig progressie voor Schippers, de turbo in het 2e deel ontbreekt nog.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 mei 2019 @ 21:53:36 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187174720
"Lahoulou - DNS"

Terwijl hij vol in beeld gebracht wordt bij de introductie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187174805
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Asher Smiss iets te goed
Als die pas later in het jaar haar piek gaat hebben moeten we vrezen voor het WR!
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 mei 2019 @ 21:58:23 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187174821
Godverdomme zeg, is er eens een tien kilometer tijdens een Diamond League-meet, laten ze hem niet zien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187174857
quote:
9s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme zeg, is er eens een tien kilometer tijdens een Diamond League-meet, laten ze hem niet zien.
Idd, en hoezo gaat het publiek weg :?
Volgens mij zei de commentator dat ze volgend seizoen geen afstanden verder dan 3km meer willen in de diamond league 😥
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 mei 2019 @ 22:04:27 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187174957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:00 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Idd, en hoezo gaat het publiek weg :?
Volgens mij zei de commentator dat ze volgend seizoen geen afstanden verder dan 3km meer willen in de diamond league 😥
Ja, en anderhalf uur ipv twee uur. De IAAF is echt gierende apenaids.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187175060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het is allemaal ietwat complex, dus ik weet nog steeds niet wat ik er nou van moet vinden :+

Iedereen die zegt "Semenya is een man!!1!" of de andere kant "Hier is niks aan de hand!" negeer ik in elk geval, zo zwart-wit is het allemaal niet.
Wat er intrigerend aan is, is de vraag wanneer een genetisch voordeel te zwaar door weegt. Blijkbaar vindt het CAS deze hoge testosteronspiegel een te groot voordeel, maar wat doe je dan met enorme voeten bij het zwemmen? Of met lengtevoordeel bij volleybal of basketbal? Blijkbaar speelt de zeldzaamheid van de aandoening een rol. Dat testosteron vooral ‘mannelijk’ is kan het niet alleen zijn, want er zijn legio andere voordelen waar mannen ‘meer’ van hebben en waar vrouwelijke sporters in de top meer richting de gemiddelde man gaan dan een gemiddelde vrouw.

Maar inderdaad bijzonder lastige discussie, kan zo maar dat de civiele rechter het CAS terug gaat fluiten
pi_187175268
Maar ze is genetisch een man, het is niet een vrouw met hoge testosteron (wat alle media ook keer op keer verkeerd rapporteren en neerzetten...).

Als ze XX was (Niyonsaba, Wambui en Chand zijn ook XY), dan had ik het testosteronverhaal ook onder de noemer 'talent' kunnen scharen misschien. Maar het argument dat iedereen maakt dat het een talent is van haar, is pertinente onzin. Volgens de genetische scheidslijn is Semenya een man, volgens haar testosteronniveaus is ze een man, hoe kan je dan pleiten dat ze mee mag blijven doen bij de vrouwen? Want mannen met lage test komen nog steeds niet aan de start bij vrouwen...

Het argument dat Ross Tucker enzo maken dat de 'testosteronvoordeel' studies slecht gedaan zijn klopt overigens wel: volkomen willekeur in welke evenementen nu geselecteerd zijn. Daar had veel meer studie naar gedaan moeten worden, dit is nu een vrij willekeurig lijstje waar de 1500m bijv. 'zomaar' aan toegevoegd is, dat slaat nergens op...
Jack does it in real time...
pi_187175712
Misschien heb ik het verkeerd gelezen, ik dacht dat ze XXY is. Dus genetisch een mengvorm waarbij het X Chromosoom ook delen van een mannelijk Y Chromosoom bevat.
pi_187177117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 22:42 schreef Faraday01 het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd gelezen, ik dacht dat ze XXY is. Dus genetisch een mengvorm waarbij het X Chromosoom ook delen van een mannelijk Y Chromosoom bevat.
Geen zou. Dat is Klinefelter en dat is een heel nadrukkelijk aanwezig syndroom. Mozaļek XX en XY had gekund. Maar meest waarschijnlijke bij haar is XY, waarbij de cellen door een mutatie aan de testosteronreceptor verminderd gevoelig zijn voor testosteron waardoor het lichaam zich vrouwelijk ontwikkeld. Immers vrouw worden is de default optie voor een foetus.
pi_187178427
quote:
9s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:03 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Maar ze is genetisch XY en dus een man, hoe is dat een 'kwaliteit'? Ze is geen vrouw met verhoogd testosteron, maar een man met laag testosteron...
Maar deze discussie was er een paar pagina's terug ook al en ik ben volledig voor een test-limiet voor XY-atleten die bij de vrouwen mee willen doen.

Benieuwd naar Stockholm, voorlopig word ik nog niet heel vrolijk van de 'vernieuwde en verbeterde' Diamond Leagues. :{
Als ze de looks had van een Sjarapova, dan had ze zelfs met een XXY-chromosoom op elke afstand mogen uitkomen. (Daarmee wil ik niet automatisch jou mee bedoelen).

Die algemene tendens vind ik storend. Het feit dat er dit soort limieten moeten worden bedacht (testosteron/XY-chromosoom), maakt de vrouwensport heel erg maakbaar en is de de definitie van vrouw zijn onderhevig aan de grillige perceptie van de samenleving. En heel vaak speelt onbewust het raciale aspect ook nog een rol.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 juni 2019 @ 11:57:09 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187197488
Kijk deze Sloveen met z'n 15 jaar _O_


Javier Sotomayor sprong overigens 2.33m op z'n zestiende.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 juni 2019 @ 19:13:57 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187242826
quote:
9s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:56 schreef DeeBee het volgende:
De altijd lachwekkende Semenya gaat toch weer ergens anders aanklagen, na eerder gezegd te hebben de beslissing te respecteren: lol.
quote:
Caster Semenya will not need to take testosterone-reducing medication to compete after a Swiss court temporarily suspended a new IAAF ruling.
https://www.bbc.com/sport/athletics/48504205
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187243401
quote:
wim op de banken! *O*

En het is vrij lachwekkend dat een federale rechter zich er nu (weer) mee gaat bemoeien na eerdere zaken bij het CAS én de verklaring dat partijen dit zouden respecteren.

Maar verder leuk man, de altijd sympathieke Semenya gaat gewoon nog een paar jaar d'r collega's bestelen van medailles en prijzengeld! #datwrkomter
Jack does it in real time...
  dinsdag 4 juni 2019 @ 11:09:17 #219
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_187253343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 05:13 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

Als ze de looks had van een Sjarapova, dan had ze zelfs met een XXY-chromosoom op elke afstand mogen uitkomen. (Daarmee wil ik niet automatisch jou mee bedoelen).

Die algemene tendens vind ik storend. Het feit dat er dit soort limieten moeten worden bedacht (testosteron/XY-chromosoom), maakt de vrouwensport heel erg maakbaar en is de de definitie van vrouw zijn onderhevig aan de grillige perceptie van de samenleving. En heel vaak speelt onbewust het raciale aspect ook nog een rol.
Semenya heeft 46 XY. Dat staat vast, wat mogelijk is bij deze afwijking is dat ze geen baarmoeder en eierstokken heeft maar testikels. Daar blijft zij en haar team volgens mij nogal zwijgzaam over. Kijk, als je testikels hebt, dan ben je geen vrouw (biologisch gezien dan, als je je als vrouw wil identificeren mij goed, maar ga geen medailles afpakken van kansloze atletes).
Caster heeft pech dat de IAAF voorlopig geen categorie voor intersex voorziet, maar ondertussen pakt ze wel elke medaille met beide handen aan. Is gewoon oneerlijk en de IAAF is nogal log om hiervoor een oplossing te bedenken. Aan de andere kant, Caster had jaren geleden haar testresultaten al kunnen bekendmaken, maar dat heeft ze ook niet gedaan. Ze wilde liever een medaillegraaiende inspirerende vrouw zijn.

Als die limieten van vrouwencompetitie er niet mogen zijn, dan zullen we de vrouwensport moeten afschaffen want waar trek je een grens? Dus zal er 1 open competitie overblijven, maar dan zal hoogstwaarschijnlijk geen enkele vrouw, intersex of transgender nog een medaille winnen want er is wel degelijk een aanzienlijk verschil tussen man en vrouw.
Intersex en transgender verdienen een aparte competitie, dat is sportief gezien het eerlijkst. Ze spelen met XX vrouwen als een kat met een muis, maar bij de mannen zullen zij dan zelf de muis zijn.
pi_187253728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 11:09 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Semenya heeft 46 XY. Dat staat vast, wat mogelijk is bij deze afwijking is dat ze geen baarmoeder en eierstokken heeft maar testikels. Daar blijft zij en haar team volgens mij nogal zwijgzaam over. Kijk, als je testikels hebt, dan ben je geen vrouw (biologisch gezien dan, als je je als vrouw wil identificeren mij goed, maar ga geen medailles afpakken van kansloze atletes).
Caster heeft pech dat de IAAF voorlopig geen categorie voor intersex voorziet, maar ondertussen pakt ze wel elke medaille met beide handen aan. Is gewoon oneerlijk en de IAAF is nogal log om hiervoor een oplossing te bedenken. Aan de andere kant, Caster had jaren geleden haar testresultaten al kunnen bekendmaken, maar dat heeft ze ook niet gedaan. Ze wilde liever een medaillegraaiende inspirerende vrouw zijn.

Als die limieten van vrouwencompetitie er niet mogen zijn, dan zullen we de vrouwensport moeten afschaffen want waar trek je een grens? Dus zal er 1 open competitie overblijven, maar dan zal hoogstwaarschijnlijk geen enkele vrouw, intersex of transgender nog een medaille winnen want er is wel degelijk een aanzienlijk verschil tussen man en vrouw.
Intersex en transgender verdienen een aparte competitie, dat is sportief gezien het eerlijkst. Ze spelen met XX vrouwen als een kat met een muis, maar bij de mannen zullen zij dan zelf de muis zijn.
Daar zit nu net het pijnpunt.

Want dan krijgen we over tien jaar een marathon a la plan Triėst met de eigenlijke reden waarom alleen een bepaald type mens mag meedoen. Want nu hebben we het over deze genen, maar waar leg je de grens in de toekomst?

Ik snap dat het geval Semanya het uiterste geval is in de vrouwensport. Toch zie je bijvoorbeeld bij een gedeelte van de tenniswereld eenzelfde perceptie over oneerlijke concurrentie van wat mij betreft de grootste vrouwelijke tennisster aller tijden. Natuurlijk op een totaal ander niveau, maar ik vond het helemaal niet gek toen Nike een spotje maken met zowel Semanya als Serena.

Maar goed, van Foekje Dillema tot Semanya. Het zal altijd een discussie blijven in de vrouwensport.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 12:03:29 #221
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_187254083
Ik zou zulke biologische genderidentificatie voor de topsport gerust willen verplichten. Topsporters moeten hierover niet zeuren, in het dopingtopic weten we allemaal wel dat het gros van de topsporters absoluut geen moeite hebben om te liegen als carriere, succes en geldelijk gewin in het vooruitzicht liggen.

Serena heeft op het zicht wel de typisch vrouwelijke kenmerken en is een moeder. (Ik denk wel dat ze wel eens iets tot haar neemt dat het daglicht niet mag zien.)
Maar in de topsport vertrouw ik niemand, dus zij mag gerust ook wel een gender- en of dopingtestje ondergaan. Gewoon voor de zekerheid. :s)

Een grens in de toekomst, met vooruitschrijdend inzicht kunnen dingen inderdaad aangepast worden. Dat is nu eenmaal de realiteit (behalve bij religieuzen). We moeten streven naar eerlijkheid/rechtvaardigheid, denk ik dan, kan ook naļef zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door kl1172 op 04-06-2019 12:10:21 ]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 juni 2019 @ 11:53:18 #222
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187287070
Tweede plek voor Comenentia op de NCAA-kampioenschappen, achter erkend toptalent Piperi.


Leuk om te zien dat Oduduru en Sani Brown inmiddels college lopen ook.


En Duplantis verslagen:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 6 juni 2019 @ 16:29:24 #223
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_187290435
Hebben jullie een mening over de kwalificatieprocedure voor de Spelen?

Het is best wel ingewikkeld: https://www.douweamels.nl(...)-in-tokyo-2020-20680.

(ja, of je moet gewoon de limiet werpen/gooien/springen, maar die zijn op een hoop onderdelen voor Nederlanders moeilijk te halen)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 juni 2019 @ 16:31:01 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187290453
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hebben jullie een mening over de kwalificatieprocedure voor de Spelen?

Het is best wel ingewikkeld: https://www.douweamels.nl(...)-in-tokyo-2020-20680.

(ja, of je moet gewoon de limiet werpen/gooien/springen, maar die zijn op een hoop onderdelen voor Nederlanders moeilijk te halen)
Vrij kut, volgens mij. Als ik me niet vergis krijg je bijvoorbeeld ongeacht je resultaat al prima punten als je meedoet in de Diamond League, waar landen die zo'n wedstrijd organiseren dus al een groot voordeel mee hebben (zoals onlangs een Qatarees die in Doha mee mocht doen, ver achter de rest eindigde, maar wel dure punten scoorde).

Sowieso zijn dat soort vergelijkingen vaak niet best. Je krijgt dus 100 punten als je Burkinees kampioen op de 100 meter wordt, maar ook als je Amerikaans kampioen op de 100 meter wordt. Die Diamond League Finals die dik meer opleveren dan reguliere Diamond League-wedstrijden, ook zoiets matigs.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 juni 2019 @ 20:19:07 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187293688
We zijn overigens live vanuit Rome.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187294052
Esjer-Smiss verslagen.

Ta Lou matig, slecht.
pi_187294085
Thompson heeft opeens een beugel, lekker man.
pi_187295455
Hard tegen onzacht bij Norman en Lyles.
pi_187295705
Wat heeft Lisanne de Witte gedaan? Kan het zo snel nergens vinden.
  donderdag 6 juni 2019 @ 21:47:26 #230
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187295769
Craddock bedankt na afloop netjes de vrijwilligers rond de springbak ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 juni 2019 @ 23:02:46 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187298273
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:39 schreef wimderon het volgende:
Thompson heeft opeens een beugel, lekker man.
Bij elk ander niks mis mee, bij haar heb ik het idee dat die volgende week weer weg is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187298344
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bij elk ander niks mis mee, bij haar heb ik het idee dat die volgende week weer weg is.
Topsporter + latere leeftijd =
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 juni 2019 @ 23:06:05 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187298360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:05 schreef wimderon het volgende:

[..]

Topsporter + latere leeftijd = [ afbeelding ]
Een beugel ook al? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187298421
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een beugel ook al? :o
Als je die opeens nodig hebt lijkt me dat niet geheel onverdacht.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 juni 2019 @ 23:11:19 #235
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187298503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je die opeens nodig hebt lijkt me dat niet geheel onverdacht.
Nou ja, geen idee wat de link met doping verder is, maar ik kan me op zich voorstellen dat zo'n enorme ijdeltuit er wel een tijdje over na wilt denken voor ze een beugel neemt die ze misschien al jaren nodig heeft :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187298766
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, geen idee wat de link met doping verder is, maar ik kan me op zich voorstellen dat zo'n enorme ijdeltuit er wel een tijdje over na wilt denken voor ze een beugel neemt die ze misschien al jaren nodig heeft :+
Van groeihormonen gaan kaken groeien, je weet toch wel waar die Schippers - kaak associaties vandaan komen :o

Het kan best dat zo'n Thompson dan net die ene uitzondering is die als midden twintiger pas besluit een beugel te nemen, maar het zijn echt abnormaal veel topsporters die er 'opeens' eentje nodig hebben in de bloei van hun carričre.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 juni 2019 @ 23:18:46 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187298858
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Van groenhormonen gaan kaken groeien, je weet toch wel waar die Schippers - kaak associaties vandaan komen :o

Het kan best dat zo'n Thompson dan net die ene uitzondering is die als midden twintiger pas besluit een beugel te nemen, maar het zijn echt abnormaal veel topsporters die er 'opeens' eentje nodig hebben in de bloei van hun carričre.
Zo eentje heb ik er thuis zitten, maar ok, ander niveau :+

Ach, het verandert mijn kijk op Thompson verder niet. Ben er bijzonder weinig van gecharmeerd en dat zal niet snel veranderen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187312255
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:39 schreef wimderon het volgende:
Thompson heeft opeens een beugel, lekker man.
De volkomen lachwekkende en vermoeiende Elaine T.

Dat kwalificatiesysteem met die punten: :').
Jack does it in real time...
  vrijdag 7 juni 2019 @ 21:59:15 #239
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187312265
Thompson = trash
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 22:24:43 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187312677
Johnson-Thompson daarentegen :9
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 juni 2019 @ 15:17:44 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187320476
Grant Holloway loopt even een vrij antiek hordencollegerecord uit de boeken.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 juni 2019 @ 15:18:15 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187320482
En de Nigeriaanse god ging ook hard :o



Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2019 @ 10:32:24 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187332641
Sow, in één klap gedeeld 8e aller tijden :D



Janeek Brown liep overigens 12.40 op de 100m horden en een goed uur later werd ze nog vierde in 22.40 op de 200m _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187333421
KOEKOEK, Amerikaanse college schroeigoden.

Al zijn de helft van die tracks een beetje Cheboksary-achtig denk ik, want de helft van die atleten breken als prof amper door. :')
Jack does it in real time...
  zondag 9 juni 2019 @ 12:21:01 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187333730


Wat een verschijning :D

Vraag me ook altijd af of ze op universiteiten die atleten niet helemaal opbranden zodat ze verder niets meer presteren als prof
  zondag 9 juni 2019 @ 13:26:55 #246
317370 Spies
They're gonna find us
pi_187334521
Prachtige ghettonaam ook. Benieuwd of ze internationaal echt weet door te breken, je weet het maar nooit met die college atleten.
  zondag 9 juni 2019 @ 14:14:33 #247
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_187335103
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me ook altijd af of ze op universiteiten die atleten niet helemaal opbranden zodat ze verder niets meer presteren als prof
Ik hoorde van iemand die daar op professioneel niveau gestudeerd en gesport had (Kamiel Maase), dat Amerikanen idd voor belangrijke wedstrijden ineens keihard (en niet smart) gingen trainen en dat dan de beste overblijven.
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 9 juni 2019 @ 14:21:39 #248
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2019 @ 14:22:38 #249
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187335202
SAFP ondertussen met een alleraardigste 10.88 (-0.6m/s) in Kingston.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2019 @ 14:28:59 #250
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187335309
Bah.

FBKGamesHengelo twitterde op zondag 09-06-2019 om 14:00:10 Tijdens het Verspringen introduceren wij vandaag het innovatieve Jump Off format. In elke ronde meer spanning! De regels zijn als volgt: https://t.co/aC4kVHU309 reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187335585
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Bah.

FBKGamesHengelo twitterde op zondag 09-06-2019 om 14:00:10 Tijdens het Verspringen introduceren wij vandaag het innovatieve Jump Off format. In elke ronde meer spanning! De regels zijn als volgt: https://t.co/aC4kVHU309 reageer retweet
pi_187335697
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Bah.

FBKGamesHengelo twitterde op zondag 09-06-2019 om 14:00:10 Tijdens het Verspringen introduceren wij vandaag het innovatieve Jump Off format. In elke ronde meer spanning! De regels zijn als volgt: https://t.co/aC4kVHU309 reageer retweet
HOU OP MET DIE 'INNOVATIE'-AIDS

Wordt het wel gestreamd bij de NOS?
Jack does it in real time...
  zondag 9 juni 2019 @ 15:01:07 #253
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_187335716
De hele FBK-games zijn innovatief geloof ik....

https://www.nrc.nl/nieuws(...)erimenteren-a3962945
!!! Go 49-ers !!!
pi_187335792
Maar niemand wil deze shit. Of gaan voetbalfans nu ineens atletiek kijken omdat er 'kwartfinales' zijn met het verspringen? Vermoeiond.
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2019 @ 15:24:21 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187335998
quote:
9s.gif Op zondag 9 juni 2019 15:07 schreef DeeBee het volgende:
Maar niemand wil deze shit. Of gaan voetbalfans nu ineens atletiek kijken omdat er 'kwartfinales' zijn met het verspringen? Vermoeiond.
Ja, en snelwandelen kijken omdat het nu 20km is ipv 50km. En Diamond League kijken omdat ze tenminste niet meer verder dan 3km lopen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187336082
NadineVisser_ twitterde op zondag 09-06-2019 om 11:23:27 Raceday! @FBKGamesHengelo 16:45 pre program 100m, 18:17 ⬇️ https://t.co/TywAi4tbVJ reageer retweet
*O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2019 @ 16:54:42 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187337245
Van 54.33 naar dit, lekker hoor _O_

AtletiekLive twitterde op zondag 09-06-2019 om 16:45:28 Nederlands Junioren Record 400m voor Femke Bol @AvAltis in 53.15 !! 🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱 reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187337643
@Wereldgozer alvast present.
pi_187338319
Dat head to head-geneuzel tussen Visser en McNeal slaat nergens op met dit startveld :')
pi_187338377
quote:
De FBK Games kiest voor aanvullend amusement, met battles, zoals Europees indoorkampioene Nadine Visser tegen olympisch kampioene Brianna McNeal. De andere banen zijn bezet door mindere atleten, en zo wordt de 100 meter horden als een attractie gepresenteerd.
Nadine Visser wordt 5e. Maar toch bedankt voor het aanvullende amusement!
pi_187338418
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nadine Visser wordt 5e. Maar toch bedankt voor het aanvullende amusement!
Ze komt dit seizoen nog niet vooruit. Vorige week was het helemaal bagger.
pi_187338554
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nadine Visser wordt 5e. Maar toch bedankt voor het aanvullende amusement!
Los van het uiteindelijke resultaat, zou de organisatie vooraf gedacht hebben dat die mindere goden het voor de casual kijker interessant maken?

Zou het niet logischer zijn om naast McNeal en Visser nog zes andere toppers aan de start te hebben staan?
pi_187338566
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nadine Visser wordt 5e. Maar toch bedankt voor het aanvullende amusement!
Erg jammer.
pi_187338585
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Los van het uiteindelijke resultaat, zou de organisatie vooraf gedacht hebben dat die mindere goden het voor de casual kijker interessant maken?

Zou het niet logischer zijn om naast McNeal en Visser nog zes andere toppers aan de start te hebben staan?
Aan de ronkende verkooppraatjes te horen wel.

Buiten dat stonden er een aantal aan de start die gelijkwaardig of zelfs beter zijn dan Visser.
pi_187338599
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Buiten dat stonden er een aantal aan de start die gelijkwaardig of zelfs beter zijn dan Visser.
Het was dus vooral een verkooppraatje begrijp ik.
pi_187338626
Vergeleken bij Tuwei is Nijel een stilist.
pi_187338629
Het stadion ONTPLOFT.
pi_187338708
NEDERLANDERS.
pi_187338715
JAAAAAAAAAA DAFNE
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 juni 2019 @ 18:52:49 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187338741
11.06
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187338742
HEER EN MEESTER
pi_187338748
Hengelo ONTPLOFT nu ook.
pi_187338756
Pushmeldingen.
pi_187338764
Leon Haan komt een tikje uitgelaten over.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 juni 2019 @ 18:58:18 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_187338821
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:54 schreef wimderon het volgende:
Leon Haan komt een tikje uitgelaten over.
Dat komt ie al als hij het woord Dafne hoort

De tijd is voor nu prima, maar toont ook aan dat er veel werk aan de winkel is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2019 @ 19:23:39 #276
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187339147
NOS begon pas bij de 100m horden? Verdomme :{

Enig idee of de 400m en 5000m die daarvoor waren te zien zijn?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187339302
Sifan de brommer opgeblazen op de 5000m?
Zelfs uitslagen zijn er amper te vinden, dat zou ik een betere INNOVATIE vinden. Al die aids, maar dan geen simpele live-timing of uitslagen op de site...
Jack does it in real time...
pi_187339355
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Sifan de brommer opgeblazen op de 5000m?
Zelfs uitslagen zijn er amper te vinden, dat zou ik een betere INNOVATIE vinden. Al die aids, maar dan geen simpele live-timing of uitslagen op de site...
Ramadan meedoen helpt wellicht niet in je voorbereiding
pi_187339446
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:23 schreef heywoodu het volgende:
NOS begon pas bij de 100m horden? Verdomme :{

Enig idee of de 400m en 5000m die daarvoor waren te zien zijn?
Op tv niet, online weet ik niet.
pi_187339449
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Sifan de brommer opgeblazen op de 5000m?
Zelfs uitslagen zijn er amper te vinden, dat zou ik een betere INNOVATIE vinden. Al die aids, maar dan geen simpele live-timing of uitslagen op de site...
https://www.iaaf.org/comp(...)6544/timetable/byday
pi_187340185
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Ramadan meedoen helpt wellicht niet in je voorbereiding
Maar die is een week geleden afgelopen. Al heeft ze misschien minder goed kunnen trainen ja...
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2019 @ 20:34:14 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187340536
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Sifan de brommer opgeblazen op de 5000m?
Zelfs uitslagen zijn er amper te vinden, dat zou ik een betere INNOVATIE vinden. Al die aids, maar dan geen simpele live-timing of uitslagen op de site...
De app!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 9 juni 2019 @ 20:53:38 #283
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187341126
Sifan gewoon GEFAALD en Maureen Koster DNF, Visser 5e.

Zijn er al kamervragen gesteld? Teloorgang van Nederlands atletiek
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:29:37 #284
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_187374148
Paavo Nurmi games op Eurosport
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_187381765
Strontpot in Montreuil. Valse start op de 100 meter, maar erg rommelig en 5 van de 8 rennen een volledige 100 meter om daarna meteen opnieuw te moeten. Ta Lou raakt bij poging 2 geblesseerd :')

En ondertussen won de altijd sympathieke Caster Semenya de 2000 meter :)
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:50:00 #286
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_187388147
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 01:06 schreef wimderon het volgende:
Strontpot in Montreuil. Valse start op de 100 meter, maar erg rommelig en 5 van de 8 rennen een volledige 100 meter om daarna meteen opnieuw te moeten. Ta Lou raakt bij poging 2 geblesseerd :')

En ondertussen won de altijd sympathieke Caster Semenya de 2000 meter :)
Of ze nou man of vrouw is, ik vind het een vervelend mens.
(los van of hij/zij goed behandeld wordt)
!!! Go 49-ers !!!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 juni 2019 @ 20:13:49 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187409976
We zijn inmiddels bezig in Oslo
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 13 juni 2019 @ 20:28:11 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187410157
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:13 schreef heywoodu het volgende:
We zijn inmiddels bezig in Oslo
ES2 zeker?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 juni 2019 @ 20:38:18 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187410289
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

ES2 zeker?
Ziggo Sport gewoon :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 13 juni 2019 @ 20:44:53 #290
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187410379
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ziggo Sport gewoon :P
Extra

Tot uw dienst
pi_187410442
Wat wil je nou McNeal :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 juni 2019 @ 20:50:07 #292
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187410455
McNeal :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_187410993
Knappe tijd van Coleman.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 juni 2019 @ 21:34:19 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_187411211
Soooow Warholm :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:34:47 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_187411222
Dat was een mooie race
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_187411231
Warholm schroeit _O_
pi_187411299
Kijk nu voor de Noorse tv maar dat is minstens zo cringe als de NOS.
  donderdag 13 juni 2019 @ 21:45:07 #298
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_187411434
Schippers wint de 200 in 22:56
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_187411457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:45 schreef chufi het volgende:
Schippers wint de 200 in 22:56
Kon niet echt een lachje vanaf. Zal wel op meer gehoopt hebben dan 22,56.
pi_187411766
Vetter wint meteen bij zijn comeback. Duitsers met 5 man over de 84 meter dit seizoen. Wordt weer dringen voor een WK ticket.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')