Bij elk ander niks mis mee, bij haar heb ik het idee dat die volgende week weer weg is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:39 schreef wimderon het volgende:
Thompson heeft opeens een beugel, lekker man.
Topsporter + latere leeftijd =quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij elk ander niks mis mee, bij haar heb ik het idee dat die volgende week weer weg is.
Een beugel ook al?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Topsporter + latere leeftijd = [ afbeelding ]
Nou ja, geen idee wat de link met doping verder is, maar ik kan me op zich voorstellen dat zo'n enorme ijdeltuit er wel een tijdje over na wilt denken voor ze een beugel neemt die ze misschien al jaren nodig heeftquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je die opeens nodig hebt lijkt me dat niet geheel onverdacht.
Van groeihormonen gaan kaken groeien, je weet toch wel waar die Schippers - kaak associaties vandaan komenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee wat de link met doping verder is, maar ik kan me op zich voorstellen dat zo'n enorme ijdeltuit er wel een tijdje over na wilt denken voor ze een beugel neemt die ze misschien al jaren nodig heeft
Zo eentje heb ik er thuis zitten, maar ok, ander niveauquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van groenhormonen gaan kaken groeien, je weet toch wel waar die Schippers - kaak associaties vandaan komen![]()
Het kan best dat zo'n Thompson dan net die ene uitzondering is die als midden twintiger pas besluit een beugel te nemen, maar het zijn echt abnormaal veel topsporters die er 'opeens' eentje nodig hebben in de bloei van hun carrière.
De volkomen lachwekkende en vermoeiende Elaine T.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:39 schreef wimderon het volgende:
Thompson heeft opeens een beugel, lekker man.
Ik hoorde van iemand die daar op professioneel niveau gestudeerd en gesport had (Kamiel Maase), dat Amerikanen idd voor belangrijke wedstrijden ineens keihard (en niet smart) gingen trainen en dat dan de beste overblijven.quote:Op zondag 9 juni 2019 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me ook altijd af of ze op universiteiten die atleten niet helemaal opbranden zodat ze verder niets meer presteren als prof
twitter:FBKGamesHengelo twitterde op zondag 09-06-2019 om 14:00:10Tijdens het Verspringen introduceren wij vandaag het innovatieve Jump Off format. In elke ronde meer spanning! De regels zijn als volgt: https://t.co/aC4kVHU309 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |