Heb ik van Soul geleerd,en het werkt echt.Laatst bij een afspraak bij de notaris zat ik al een tijdje binnen aan de koffie,toen vroegen mijn broers en zussen buiten af waar ik bleef.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies gewoon je tijd nemen, sowieso een hekel aan haasten en te laat komen
Maar die nieuwe Canta s echt een aanfluitingquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een birò is mooierwel minder cult classic
Een slag line (slag als in british slag, niet nederlands) is zo’n rand op je kaaklijn die duidelijk onderscheid laat zien tussen een lichtbruinige foundation op je gezicht en een kale witte nekquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je bezorgt me nog es een hartverzakking met je gegil
Oh. Ja, nee dat heb ik nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een slag line (slag als in british slag, niet nederlands) is zo’n rand op je kaaklijn die duidelijk onderscheid laat zien tussen een lichtbruinige foundation op je gezicht en een kale witte nek
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik van Soul geleerd,en het werkt echt.Laatst bij een afspraak bij de notaris zat ik al een tijdje binnen aan de koffie,toen vroegen mijn broers en zussen buiten af waar ik bleef.
Té-ring-hé-kel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan het niet uitspreken ook waarschijnlijk
Dan loop je echt voor gekquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een slag line (slag als in british slag, niet nederlands) is zo’n rand op je kaaklijn die duidelijk onderscheid laat zien tussen een lichtbruinige foundation op je gezicht en een kale witte nek
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je bezorgt me nog es een hartverzakking met je gegil
In deze SC is iedereen relaxed.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben altijd wel relaxed maar ja of ik nu om 2 uur of 3 uur bij de Appie ben
Fijn is dat jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In deze SC is iedereen relaxed.
Hoezoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die nieuwe Canta s echt een aanfluiting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |