quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Mats had geen tekst.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Die Mats kreeg wel weinig het woord. Eva nam deze boy niet zo serieus
Boy kwam zelf ook niet zo uit de verf.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Die Mats kreeg wel weinig het woord. Eva nam deze boy niet zo serieus
Is een keer wat anders dan tof doen op Instagramquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Boy kwam zelf ook niet zo uit de verf.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://evajinek.kro-ncrv(...)owredactie-van-jinek
Alleen iets van dat het niet om klikken ging, maar om bewijzen.quote:
Hugo de Jonge is wel een goeie kerel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Puik. Ik heb een glas rood uit de Douro-vallei.
Rotterdamse schoenen
Schoenen die grappig zijn
Ik schenk een droge witte in.quote:
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hugo de Jonge is wel een goeie kerel.
Nu omarmen ze het liever.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
De VVD had jaren terug zelf een meldpunt linkse schoolboeken, of in ieder geval het idee daar toe
Hier gaat een hoop mis.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:35 schreef DKUp het volgende:
“Lijf ection films Dumbooooo en Elllluhdin!”
JIMEKED
Killerrrrr kamalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:35 schreef BlackNero het volgende:
Tijd voor Wibi Soerijadie, pingelt die piano en verdient die goede knakie!
Smakeloze user.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Mijn favoriete disney film is Pirates of the Caribbean
Doe eens normaal. Geen classic noemenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Mijn favoriete disney film is Pirates of the Caribbean
Was jij 12 in '41?quote:
Neequote:
Meestal.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn jullie ook weleens perongeluk dronken?
Al 15 jaar niet geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn jullie ook weleens perongeluk dronken?
quote:
Dat zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Dit kan hij wel goed hoor dat pingelen
Nespresso Arpeggio, what elsequote:
Mag dat nog wel van de NPOquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:49 schreef BlackNero het volgende:
Carlo en Irene gaan daar echt voor di 9 minuten plug tijd zitten
Er waren er deze week toch al echt een stuk of zes hoorquote:
Lekker pittig bakjequote:
Nouja, mooi dat ze het voor iemand doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig eigenlijk, maar ik ben geloof de enige op fok
Toch wel mature milf/gilfquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:54 schreef superniger het volgende:
Irene heeft veel rimpels in haar gezicht.
Ze hebben die klucht al tien jaar hé! Genoeg kijkers dus. Maar goed, de Snollebollekes verkopen ook twee keer Ahoy uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nouja, mooi dat ze het voor iemand doen.
Logisch. Ze zat begin jaren 90 al Telekids te presenteren, dus ze is wel wat ouder geworden. Wees blij dat ze geen verspookte botoxkop heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:54 schreef superniger het volgende:
Staat het bij jou allemaal nog strak danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:54 schreef superniger het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Logisch. Ze zat begin jaren 90 al Telekids te presenteren, dus ze is wel wat ouder geworden. Wees blij dat ze geen verspookte botoxkop heeft.
Al een stuk minder.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Jinek heeft altijd een 'Hert die kijkt in de koplampen en bijna moet huilen met smudgy eyeliner' blik
Twee linkse docenten = alle linkse docenten?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:41 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom zouden docenten niet onpartijdig kunnen lesgeven? Kom op zeg.
Als het echt zo is dat linkse docenten niet anders kunnen dan hun mening continu laten doorsijpelen, dan weten ze nog niet half, nog niet voor 1% in wat voor enorme bubbel ze zitten. Schokkend om te zien dat ze gewoon toegeven niet anders te kunnen en te willen.
pakt zijn momentje als excuusturkquote:
Met uitsterven.quote:
Ja, toen ik collecteerde voor de Kankerbestrijdingquote:
VBL is geen sport.quote:Op maandag 1 april 2019 23:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn minstens 3 VBL users hier, ON TOUR.
Vinden ze in Eindhoven ookquote:
quote:
GMTAquote:
Zipportal zou hem doenquote:
En anders niets.quote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon social media uitzetten. Kutvraag of kutgrap. Gewoon kut Jinek.
het was in ieder geval niet te verstaan.quote:
hamas hamas, haar auto rijdt op gronings gas!quote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef -Chakotay- het volgende:
haha.. en ondertussen gas tanken..
goeie TV
Mark van Bommel vindt dat niet leuk.quote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef Oscar. het volgende:
ze heeft iig niet over haar autokeuze nagedacht
Gewoon frituurvet.quote:Op maandag 1 april 2019 23:28 schreef -Chakotay- het volgende:
haha.. en ondertussen gas tanken..
goeie TV
Dit zit ik ook te denken ja. Ik zou daar nooit voor kiezen, maar als hij daar voor kiest, moet hij niet raar opkijken dat hij nu aangesproken wordt.quote:
Toch hebben we hier in 2001 ofzo een van de eerste homohuwelijken gevierd.quote:
jaaa 18 jaar gelezen in Amsterdam met Jobje Cohenquote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Toch hebben we hier in 2001 ofzo een van de eerste homohuwelijken gevierd.
Moeten we de A7 verbreden? CO2 belasting invoeren? Lees de heilige schriften, daar vindt u alle antwoorden. Stem Jezus redt.quote:
Dit stukje is Vara.quote:Op maandag 1 april 2019 23:33 schreef -Chakotay- het volgende:
toch wel opmerkelijk dat dit op de KRO wordt uitgezonden
heb je gelijk in..quote:Op maandag 1 april 2019 23:34 schreef svann het volgende:
Eerlijkheid is wel een punt, vind ik.
Je belooft iets en dan hou je je er aan of je trekt je belofte in.
Ik haat stiekem gedoe.
Bedankt hansquote:
Baudet -> kahtoliekenquote:
Zeker.quote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef -Chakotay- het volgende:
heb je gelijk in..
daarom is het vak ook niet voor iedereen weggelegd
maar desondanks vind ik het terecht dat hij moet opstappen
Hij is toch celibatair? Homo zijn mag, maar niet praktiseren.quote:Op maandag 1 april 2019 23:37 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je gelijk in..
daarom is het vak ook niet voor iedereen weggelegd
maar desondanks vind ik het terecht dat hij moet opstappen
Geen idee, vertel.quote:Op maandag 1 april 2019 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ronald hoe is het met je broer eigenlijk? Gaat nu goed in Amerika net zoals in Italië en Engeland.
Zoontje van.quote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ga het nog even verder duiden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |