quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Mats had geen tekst.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Die Mats kreeg wel weinig het woord. Eva nam deze boy niet zo serieus
Boy kwam zelf ook niet zo uit de verf.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Die Mats kreeg wel weinig het woord. Eva nam deze boy niet zo serieus
Is een keer wat anders dan tof doen op Instagramquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Boy kwam zelf ook niet zo uit de verf.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://evajinek.kro-ncrv(...)owredactie-van-jinek
Alleen iets van dat het niet om klikken ging, maar om bewijzen.quote:
Hugo de Jonge is wel een goeie kerel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Puik. Ik heb een glas rood uit de Douro-vallei.
Rotterdamse schoenen
Schoenen die grappig zijn
Ik schenk een droge witte in.quote:
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hugo de Jonge is wel een goeie kerel.
Nu omarmen ze het liever.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
De VVD had jaren terug zelf een meldpunt linkse schoolboeken, of in ieder geval het idee daar toe
Hier gaat een hoop mis.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:35 schreef DKUp het volgende:
“Lijf ection films Dumbooooo en Elllluhdin!”
JIMEKED
Killerrrrr kamalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:35 schreef BlackNero het volgende:
Tijd voor Wibi Soerijadie, pingelt die piano en verdient die goede knakie!
Smakeloze user.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Mijn favoriete disney film is Pirates of the Caribbean
Doe eens normaal. Geen classic noemenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Mijn favoriete disney film is Pirates of the Caribbean
Was jij 12 in '41?quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |