Dat is dus niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik jou was dan zou ik gelijk mn hele geboortedorp kopen.
Heb je niet zo'n systeem als in Frankrijk dat je huis van bejaarden voor discount kan kopen maar ze mogen wel blijven wonen tot de dood of bejaardenhuis?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo makkelijk.
Er wonen dus maar een paar families, en zo vaak gaat er niet 1tje (bijna) dood.
Niet officieel, maar zo heb ik dat wel met de verkoper afgesprokenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je niet zo'n systeem als in Frankrijk dat je huis van bejaarden voor discount kan kopen maar ze mogen wel blijven wonen tot de dood of bejaardenhuis?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:27 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Niet officieel, maar zo heb ik dat wel met de verkoper afgesproken
Wel genotsdorp hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat gedaan in Frankrijk met een boerderij die hij toen gelijk heeft verbouwd. Stukje als vakantiehuis en grootste deel nog steeds voor die oudjes maar wel helemaal geupdate. Moesten ze ook beetje huur betalen vanwege verbouwing. Kwamen ze ieder jaar zelf met een berekening voor nieuwe huurbedrag terwijl het wisselgeld was voor gemiddelde Nederlander.
OudjesPrincipes en moraal
Oh ja dat wou ik je nog zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wel genotsdorp hoor.
Al is er alleen een kerk (elke ochtend druk), een kroeg en een buurtwinkel.
Schijnbaar niet bij jouw vriendin.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier in Limburg leeft katholieke geloof echt nog inso.
Nee die is niet eens gedoopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Schijnbaar niet bij jouw vriendin.
Moeten ze wel gedoopt zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het lijkt erop dat mn kinderen alsnog communie gaan doen dus![]()
Ze doen hier nu een soort spoedcursus katholiek voor kinderen op katholieke scholen. Zodat ze mee kunnen doen met rest vd klas. Dopen en dan gelijk door naar communieklas.quote:
Echt he.quote:
Nee.quote:
Wat is het ras?? (voor toekomst perspectieven)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
We hebben vandaag contract getekend voor puppy maar moet nog gedekt worden dus duurt nog wel maand of 3 sowieso.
Shikoku kenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is het ras?? (voor toekomst perspectieven)
Geile hond maat
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he.
Zal ik tegen die tijd ook insta aanmaken voor de hont?
JA! AUBquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he.
Zal ik tegen die tijd ook insta aanmaken voor de hont?
omgquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Shikoku ken
https://en.wikipedia.org/wiki/Shikoku_dog
Toevallig de fokker waar ik vandaag was had voor dit ras husky's.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omg
nu ga ik twijfelen tussen een Huskey en deze god
Waarom die chips qua marketingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:48 schreef KingRoland het volgende:
ik heb zin in chips tis al een tijdje geldn dat ik chips had
naja paprika heinz ketchup smaak morgen halen
Goede verpakkingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom die chips qua marketing
http://w2.dragonballtime.tv/category/dragon-ball-super-dubbed-v1/quote:
lekker manquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://w2.dragonballtime.tv/category/dragon-ball-super-dubbed-v1/
Kan gewoon streamen naar Chromecast genot
succes ouwe reus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga zo weer mensen jantjes geven met CR7 @:Scrummie2.0
Nee.quote:
zolang je die shit hier hebt kan je moeilijk islamitische scholen verbiedenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze doen hier nu een soort spoedcursus katholiek voor kinderen op katholieke scholen. Zodat ze mee kunnen doen met rest vd klas. Dopen en dan gelijk door naar communieklas.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:39 schreef Elan het volgende:
GM
@:Dven had/heeft toch ook zo'n hond als in de OP (onderste)
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ja, loop er zo op. Maar wordt wel namiddag dan.
Sterkte!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik mag zo eerst ff gezellig naar de IKEA kast halen voor m'n pa
Wutwutquote:
Oh ja mooiboy hequote:
Rawr🤪quote:
@JanPawelIIquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:JanPawell
https://www.bitcanna.io/nl/
Gefeliciteerd @Knutquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ff gezegd dat die van jou vandaag jarig is
Was het zelf ook vergetenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ff gezegd dat die van jou vandaag jarig is
4 en 2 sparesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heerlijke score hoor
Hoeveel strikes had je
89 lolquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
4 en 2 spares
Daarvoor had ik 120 en daarvoor 89
Hoe meer bier hoe beter blijkt maar weer
Dat heb ik eigenlijk alleen met dartenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
4 en 2 spares
Daarvoor had ik 120 en daarvoor 89
Hoe meer bier hoe beter blijkt maar weer
Ben je wel dik genoeg voor darts?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen met darten
Haal nou dat broodje van danjaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:56 schreef Saind het volgende:
zal ik #viesdik op de markt zo'n rotisserie kip halen met piepers die ze bakken in het kipvet
of gewoon niet
ohjaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal nou dat broodje van danja
WGR / zomertijd en geschil met mijn leidinggevendequote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
Vannacht wordt er weer een uurtje gejat. Ik zwaai alvast de witte vlag.
Tip: control+f op ''Accoord'' daar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WGR / zomertijd en geschil met mijn leidinggevende
Goed topic
Op de helft gestopt met lezenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed topic
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja je bent ook wel achterlijk én dom als je FvD stemt
Ik kreeg laatst een note omdat ik een moderator zou hebben uitgescholden, maar iemand een minkukel noemen is niet echt schelden, toch?quote:
Het woord 'minkukel' werd in 1963 door Marten Toonder in het stripverhaal Het kukel van Olivier B. Bommel en Tom Poes geïntroduceerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een note omdat ik een moderator zou hebben uitgescholden, maar iemand een minkukel noemen is niet echt schelden, toch?
Namen en rugnummersquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een note omdat ik een moderator zou hebben uitgescholden, maar iemand een minkukel noemen is niet echt schelden, toch?
lol last van zomertijdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed topic
hier had ik een note voorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik tussen nico en Tim
*edit: doodsverwensingen zijn niet grappig*
Hunquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:48 schreef Tjacka het volgende:
Gisteren @:skysherrif dik genoemd
Anneloos vond dat niet leuk. Ik denk dat hun een relatie hebben.
hahaha skymongool lolquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:48 schreef Tjacka het volgende:
Link trouwensquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:48 schreef Tjacka het volgende:
Hij woont in Rotterdamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sky is een amsterdammer toch??
Meteen royeren daar
Haha watquote:
Kom terugquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha wat
@:Anneloos in Discord
@:charlotte3
tim knol is een dikke songwriter.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Zonder saus, moet aan de lijn denken
thuis laten bezorgen geen optie?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:00 schreef KingRoland het volgende:
wel jammer dat ik boodschappen moet doen mrja #homealone
Dat heb ik al heel lang niet meer gedaan. Zo bijzonder zijn de mijne ook niet....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:06 schreef PicoMMP het volgende:
Net voor het eerst mijn notes eens bekeken
@Mortaxx en ik hebben samen keihard gelachen om onze notesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:06 schreef PicoMMP het volgende:
Net voor het eerst mijn notes eens bekeken
Okee, dat kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb liever geen Marokkanen of Turken in de buurt Bos
GC / Wie gaat er dood in 2019?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:12 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain @:jancees @:napoleonfour
ik denk dat Thierry (helaas) hetzelfde lot zal krijgen als Fortuyn. Waar is dat voorspel wie er dood gaat topic?
Toen Fortuyn werd neergeschoten waren jouw ballen nog niet eens ingedaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:12 schreef KingRoland het volgende:
ik denk dat Thierry (helaas) hetzelfde lot zal krijgen als Fortuyn. Waar is dat voorspel wie er dood gaat topic?
...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:12 schreef KingRoland het volgende:
vond jij wel leuk denkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toen Fortuyn werd neergeschoten waren jouw ballen nog niet eens ingedaald.
Toen de Twin Towers werden aangevallen lag ik in de stoel bij de orthodontist, toen Pim Fortuyn werd neergeschoten zat ik te sexchatten met meisjes op Ilse Chat (waarschijnlijk waren dat gewoon dikke 40ers in Medemblik en Nunspeet, maar enfin, de bedoeling was goed).quote:
Nostalgiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toen de Twin Towers werden aangevallen lag ik in de stoel bij de orthodontist, toen Pim Fortuyn werd neergeschoten zat ik te sexchatten met meisjes op Ilse Chat (waarschijnlijk waren dat gewoon dikke 40ers in Medemblik en Nunspeet, maar enfin, de bedoeling was goed).
Hèquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
WTF ik mix thee met honing en ik stop opeens met hoesten
Ik was thuis bij Pim Fortuyn, volgens mij zat ik thuis in de huiskamer te studeren toen mijn broer me een SMS stuurde over de moord.quote:
Ik was aan het werk in een snackbar toen Pim neergeschoten was.. Patat bakken alles. Kwam er een vaste klant binnen (VIESDIKKE VENT) en die vertelde het. Hebben we de TV aangezet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was thuis bij Pim Fortuyn, volgens mij zat ik thuis in de huiskamer te studeren toen mijn broer me een SMS stuurde over de moord.
Bij 9/11 kwam ik net thuis van school toen ik de TV aanzette en net het tweede vliegtuig zich in de toren boorde.
mijn goede vriend @Doublepain weet dit welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
M'n TV switcht ineens naar mijn Chromecast (YouTube) uit het niets en begint een F1 stream af te spelen.![]()
Kan iemand zomaar op mijn Chromecast?
Lekker maat.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:23 schreef PicoMMP het volgende:
1 X PIZZA SHOARMA ¤ 10,50
(30cm) Italian Italian
TOTAAL ¤ 10,50
VERKREGEN KORTING:
-¤ 3,50
Sixpackje Hertog Jan gehaald en lekker ADO aanmoedigen voor @:haags_kwartiertje
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:23 schreef PicoMMP het volgende:
1 X PIZZA SHOARMA ¤ 10,50
(30cm) Italian Italian
TOTAAL ¤ 10,50
VERKREGEN KORTING:
-¤ 3,50
Sixpackje Hertog Jan gehaald en lekker ADO aanmoedigen voor @:haags_kwartiertje
zou je daar pics van kunnen makenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik ga zo pannenkoeken bakken.
Nice.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik ga zo pannenkoeken bakken.
Zou kunnen, maar dat is zo'n gedoe.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou je daar pics van kunnen maken
Ben ik nooit geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice.
Mijn vriendin en ik gaan morgen naar La Cubanita in Amsterdam. Lekker tapas eten nadat Ajax gespeeld heeft. Nu al zin in morgen
Aanradertje.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat is zo'n gedoe.
[..]
Ben ik nooit geweest.
Ik ging net even googlen waar het in Amsterdam was ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
https://www.lacubanita.nl/vestigingen
Sowieso.quote:
Je hebt daar fucking lekkere cocktails voor ¤5quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging net even googlen waar het in Amsterdam was ja.
Misschien ga ik er eens heen.
Dit dus! en als je even naar de stad wil gaan is Amsterdam erg goed bereikbaar per bus of trein.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso.
Mooie fietsroutes, leuke steden en dorpen, dichtbij het strand en gewoon verstaanbare mensen genot.
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso.
Mooie fietsroutes, leuke steden en dorpen, dichtbij het strand en gewoon verstaanbare mensen genot.
Oh dat is wel een prima planquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt daar fucking lekkere cocktails voor ¤5
quote:
En in Amstelveen zijn nog wel eens wat criminele afrekeningen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, best wel. Alleen soms wat last van Schipholgenot.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in Amstelveen zijn nog wel eens wat criminele afrekeningen.
komt omdat veel mensen die op de hitlist staan in Amstelveen wonen(waarschijnlijk omdat ze amsterdam willen vluchten maar toch dichtbij willen wonen)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in Amstelveen zijn nog wel eens wat criminele afrekeningen.
Denk dat het eerder komt omdat ze een stageplaats bij pwc willen bemachtigen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
komt omdat veel mensen die op de hitlist staan in Amstelveen wonen(waarschijnlijk omdat ze amsterdam willen vluchten maar toch dichtbij willen wonen)
Er wonen heel veel Japanners.quote:
Of station Koog Zaandijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er wonen heel veel Japanners.
Ik denk dat Knut Amstelveen de beste plek van Noord Holland vindt.
Zwaar nachtje gehad, was vanmorgen om 5.30 thuisquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Halve gare, de dag gaat nu pas beginnen.
ik kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er wonen heel veel Japanners.
Ik denk dat Knut Amstelveen de beste plek van Noord Holland vindt.
quote:
Neem eens de Sprinter Amsterdam - Uitgeest, jeukt altijd van de Jappen die naar de Zaanse Schans gaan.quote:
Dronken Bassie genotquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb goed nieuws voor je @:JR-Style-93
https://www.hartvannederl(...)978-duikt-online-op/
Dat zijn toeristen, die in Amstelveen wonen er echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Neem eens de Sprinter Amsterdam - Uitgeest, jeukt altijd van de Jappen die naar de Zaanse Schans gaan.
Je hebt het over de beste plek, dan is daar wonen toch geen must?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn toeristen, die in Amstelveen wonen er echt.
ga er nou niet op inquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn toeristen, die in Amstelveen wonen er echt.
Ik geef ze een kleine kans, maar tegen Real dacht ik ook dat ze het nooit gingen redden. Doet Ronaldo eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga er nou niet op in
trouwens Nielsie
Ajax - Juventus
zeg het maar
Ik denk het welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geef ze een kleine kans, maar tegen Real dacht ik ook dat ze het nooit gingen redden. Doet Ronaldo eigenlijk mee?
Dat zou echt mooi zijn, maar met de kwartfinale ben ik ook al dik tevreden.quote:
ik ook niels.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou echt mooi zijn, maar met de kwartfinale ben ik ook al dik tevreden.
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook niels.
ik vind het een prima seizoen, mogen best trots zijn dat we zo ver in de CL zijn gekomen.
kampioenschap tsja wie weet, maar als we dat niet pakken dan misschien volgend jaar
Klopt wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
Tatjana was echt godverdomme lekker man.
ADO toch weer puntje. Prima toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
@:haags_kwartiertje is nu blij
[ afbeelding ]
Kapo wel echt lang niet gezien. Maar Scrummie post dagelijks wel mee toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie @:scrummie2.0 en @:kapiteintje hier niet zo vaak meer posten
ik maak me zorgen.
😂quote:Op zondag 31 maart 2019 07:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
wow was ik eerder wakker dan haags? Wat is er mis met me![]()
Goedemorgen maat
Wat kan jou het schelen?quote:Op zondag 31 maart 2019 07:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe de fuk zijn er 30000 mensen in Nederand die het leuk vinden om naar Snollebollekes te gaan in de ziggo dome. Het is gdoverdommer niet eens carnaval.
Wat een walgelijk kutland
Op dumpert stond er pas 1 uit het plafond.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kast met een lift voor televisie?
Vind het niet mooi eigenlijk. Is toch niks ergs aan om zo'n ding aan de muur te hebben hangen..quote:Op zondag 31 maart 2019 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op dumpert stond er pas 1 uit het plafond.
Moet wel een flinke kast zijn ook voor beetje scherm dat lijkt me wel raar
Ik ben nog van de generatie gewoon neerzetten. Die schermen aan de muur vind ik alleen mooi als je dan ook de kabels wegwerkt. Maar dat is nogal wat gedoe en zit je daarna ook redelijk vast aan je apparatuur.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het niet mooi eigenlijk. Is toch niks ergs aan om zo'n ding aan de muur te hebben hangen..
Je bedoelt zo'n ding dat dan uit het plafond komt?quote:Op zondag 31 maart 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kast met een lift voor televisie?
Klopt, dat is wel een heel gedoe ja met die kabels. Vangen ook veel stof.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie gewoon neerzetten. Die schermen aan de muur vind ik alleen mooi als je dan ook de kabels wegwerkt. Maar dat is nogal wat gedoe en zit je daarna ook redelijk vast aan je apparatuur.
Kan maar hoeft niet persé uit het plafond.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n ding dat dan uit het plafond komt?
Nee, ik heb een beamer.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan maar hoeft niet persé uit het plafond.
Zag er gister 1 die had hem aan zijn voeteneinde van het bed.
Ja dan heb je zooi aan het plafond.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Gewoon een beamer. Topkwaliteit en lekker groot scherm. Verder geen zooi aan de muur of wat dan ook. Helemaal voor de slaapkamer perfect.
Kut met het licht? Op je slaapkamer?quote:Op zondag 31 maart 2019 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan heb je zooi aan het plafond.
En kut met licht ook
Hij deed het om niet zo'n groot scherm in je kamer te hebben hangen en om rust te hebben aan de muren.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Gewoon een beamer. Topkwaliteit en lekker groot scherm. Verder geen zooi aan de muur of wat dan ook. Helemaal voor de slaapkamer perfect.
Das waar jaquote:Op zondag 31 maart 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut met het licht? Op je slaapkamer?
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Max weet weer waar hij staat na vandaag.quote:
G-W op tv, F1 op streamquote:Op zondag 31 maart 2019 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso F1 kijken als er ook Gent-Wevelgem op tv is![]()
Dan ben je wel een tokkie hoor.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Max weet weer waar hij staat na vandaag.
Kansloos achter Ferrari en Mercedes. Ik hoop dus op zelfmoord iig van zn vader
Die zijn toch niet gek, maar om hem meteen op 1 te zetten is misschien wat optimistischquote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jose zet Mathieu op 1
Hele peloton doet het in de broek voor een veldrijder van 22
Lieve poesquote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga trouwens niet kijken denk ik. Gewoon Ajax-PSV
Er werd wel geïnteresseerd naar je post gekeken.
[ afbeelding ]
Wie zet jij op 1quote:Op zondag 31 maart 2019 10:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zijn toch niet gek, maar om hem meteen op 1 te zetten is misschien wat optimistisch
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga trouwens niet kijken denk ik. Gewoon Ajax-PSV
Er werd wel geïnteresseerd naar je post gekeken.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 31 maart 2019 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lol ja.
Doet Jakobsen mee vandaag?
Genot.quote:
Wel een geinig beest ja. Hij is hier een paar weken op bezoek omdat een maat van me aan het verbouwen is.quote:
Rijdt nog altijd ene Sagan rond om te kloppen daarvoor en die gaat wat beter een heuveltje overquote:Op zondag 31 maart 2019 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot.
Volgend jaar in de tour groene trui verdelen onder 2 nederlanders dat is toch wel uniek he.
Fietsen is geen sport.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
Het zal wel van het parcours afhangen ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Rijdt nog altijd ene Sagan rond om te kloppen daarvoor en die gaat wat beter een heuveltje over
En anders bedenkt de ASO wel weer wat om pure sprinters nog meer voordeel te gevenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zal wel van het parcours afhangen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |