Wij hebben nog niet bij dezelfde bak gespeeld, dus dat moet volgende keer sowieso!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Challenge accepted! Moeten we dan wel op dezelfde bak spelen, om het zo eerlijk mogelijk te houden
Dat kwam deze keer ook wel omdat voor de meeste bij het sjoelen de echte namen werden gebruikt. Daardoor legt je minder snel de link.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies.
Ga je toch denken aan de mensen die je wel gesproken hebt, maar waar je geen nick van hebt meegekregen.
Hono Luluquote:
Wat een rare naam Kakquote:
Dat gaat niet lukken. Die loting wordt steeds in het geheim door de mods gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet bij dezelfde bak gespeeld, dus dat moet volgende keer sowieso!
Nu al zin inquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet bij dezelfde bak gespeeld, dus dat moet volgende keer sowieso!
Ik ben daar zelf altijd wel heel handig in. Ik herinner me altijd precies welke nick bij wie hoort, zeker bij de ESF'ers, omdat we elkaar hier veel spreken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies.
Ga je toch denken aan de mensen die je wel gesproken hebt, maar waar je geen nick van hebt meegekregen.
Als het net zo gaat als vorige keer heb ik er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Die loting wordt steeds in het geheim door de mods gedaan
Greys zat de teams samen te stellen op pen en papier op hetzelfde tafeltje waar ik aan zat op Henk's terras. Ze had me nog speciaal gevraagd of ik nog een voorkeur had waar ik zou willen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Die loting wordt steeds in het geheim door de mods gedaan
quote:
Dus dat ging op basis van jouw voorkeur? Lekker dan dat je niet met Tim, Roger, Yvonne en mij in dezelfde bak wildequote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Greys zat de teams samen te stellen op pen en papier op hetzelfde tafeltje waar ik aan zat op Henk's terras. Ze had me nog speciaal gevraagd of ik nog een voorkeur had waar ik zou willen.
Ik heb er over het algemeen ook geen problemen mee. Zeker niet met de ESF'ers. Of met de mensen die ik uitgebreider gesproken heb (en dan ook wel de nick heb horen noemen). Maar als ik iemand alleen een hand heb gegeven dan schiet de naam gelijk weer uit mijn systeem. Zeker als ik hem/haar niet daarna nog spreek en diegene bij de andere sjoelbak staat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf altijd wel heel handig in. Ik herinner me altijd precies welke nick bij wie hoort, zeker bij de ESF'ers, omdat we elkaar hier veel spreken.
Van de crew herinner ik me soms de echte naam niet meer, maar vaak ook omdat die even kort gemeld werd en sommigen elkaar de hele avond bij de nick aanspreken.
Kak Hiel?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Genoeg mensen die Kak heten op Facebook
Greys vroeg of ik EVENTUEEL een voorkeur had, en ik zei dat het me niet uitmaaktequote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus dat ging op basis van jouw voorkeur? Lekker dan dat je niet met Tim, Roger, Yvonne en mij in dezelfde bak wilde
Matige comebackquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Greys vroeg of ik EVENTUEEL een voorkeur had, en ik zei dat het me niet uitmaakteVerder heb ik geen invloed gehad op de bakindeling.
Oh zo! Ja, dat heb ik ook. Of mensen waarvan ik de echte naam wel weet, maar de nick niet meer; of andersom.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb er over het algemeen ook geen problemen mee. Zeker niet met de ESF'ers. Of met de mensen die ik uitgebreider gesproken heb (en dan ook wel de nick heb horen noemen). Maar als ik iemand alleen een hand heb gegeven dan schiet de naam gelijk weer uit mijn systeem. Zeker als ik hem/haar niet daarna nog spreek en diegene bij de andere sjoelbak staat.
Story of my lifequote:
Als je daar nou over gaat schrijvenquote:
Vraag me af of dat wel zo interessant wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je daar nou over gaat schrijven
Dat houdt vloggers ook niet tegenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel zo interessant wordt
Jij post in je slaap? Bijzonderquote:
Dat weet je pas als je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel zo interessant wordt
True, maar daar snap ik de lol niet van.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat houdt vloggers ook niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |